obs De Zeijer Hoogte in Zeijen - Algemeen

obs De Zeijer Hoogte
Ubbenaseweg 7
9491 AA Zeijen

Algemene informatie over obs De Zeijer Hoogte in Zeijen

Leerlingen
52
Onderwijsconcept
Overige
Denominatie
Openbaar
Onderwijstype
PO

Kenmerken van obs De Zeijer Hoogte

Natuurlijke ruime omgevingKindgerichtKleinschaligOpbrengst gerichtBewegend leren

Over de basisschool

De school in Zeijen biedt een kleinschalige en kindgerichte leeromgeving in een natuurlijke, rustige omgeving. Met een sterke focus op individuele ontwikkeling en sociale samenhang, creëert de school een veilige basis waar leerlingen vanuit diverse achtergronden welkom zijn. De combinatie van beweging, creativiteit en aandacht voor basisvaardigheden vormt de kern van het onderwijs, ondersteund door een hechte samenwerking tussen leerkrachten, ouders en de dorpsgemeenschap.

Leerlingenverdeling

Hier ziet u de verdeling van leerlingen per leerjaar en leeftijd.

Leerlingentrend

Hier ziet u de ontwikkeling van het leerlingenaantal over tijd.

Schooltijden

Hier vindt u informatie over de schooltijden en opvangmogelijkheden.

Onderwijsvisie

De school streeft naar een inclusieve omgeving waar elk kind gelijke kansen krijgt om zich te ontwikkelen via hoofd, hart en handen. Centraal staan diversiteit als meerwaarde, wederzijds respect en het stimuleren van verantwoordelijkheid. Het onderwijs richt zich op het aanleren van basisvaardigheden, samenwerken en het ontdekken van eigen talenten, met ruimte voor onderzoekend leren en verbinding met de groene omgeving.

Waar wonen de leerlingen van obs De Zeijer Hoogte?

Kaart

Hier ziet u waar de leerlingen van obs De Zeijer Hoogte wonen.

Veelgestelde vragen over obs De Zeijer Hoogte

Handige informatie

Opvang

Bestuur

De school valt onder het bestuur van het schoolbestuur, een organisatie die staat voor kwaliteit en innovatie in het onderwijs.

Impressie van de school

OBS De Zeijer Hoogte in Zeijen, met een moderne gevel en groene omgeving.
OBS De Zeijer Hoogte in Zeijen, met een moderne gevel en groene omgeving.