De Meander in Nieuwegein

Het team van De Meander in Nieuwegein

Current section: team
Morelgaarde 13 - 15
3436 Nieuwegein

Zie hier hoe het team van De Meander is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van De Meander. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past De Meander bij jullie?

Ontdek hoe goed De Meander bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij De Meander zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 84.2% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (84.2%)
Man (15.8%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.8%)
Man (16.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij De Meander. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (15.8%)
35-45 jaar (21.1%)
45-55 jaar (36.8%)
55-65 jaar (26.3%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.1%)
35-45 jaar (26%)
45-55 jaar (20.4%)
55-65 jaar (18.6%)
&ge;65 jaar (2.1%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij De Meander werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (63.2%)
Direct ondersteunend personeel (26.3%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (10.5%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor De Meander gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van Leerkrachten en Onderwijsassistenten op De Meander

Zorgeloze Vervanging bij Uitval van Personeel Op onze basisschool, De Meander, begrijpen we het belang van continuïteit in het onderwijs. Wanneer een leerkracht of onderwijsassistent onverhoopt uitvalt, zorgen wij voor een vlotte vervanging. De schooldirecteur coördineert dit proces nauwgezet door direct contact op te nemen met de speciaal aangewezen coördinator van onze Vervangingspool. Flexibele Oplossingen en Noodprocedures Indien er onvoldoende beschikbare invallers zijn, kijken we eerst intern naar mogelijke oplossingen binnen het schoolteam. Als dit niet lukt en externe vervangers niet beschikbaar zijn, worden de leerlingen van de betreffende klas tijdelijk verdeeld over de andere groepen. Deze noodmaatregel geldt voor maximaal één schooldag. Daarna kan, in uitzonderlijke gevallen, de directeur besluiten de betreffende klas naar huis te sturen om de kwaliteit van het onderwijs te waarborgen. Privacy van Leerlingen en AVG-naleving De Meander hecht grote waarde aan de privacy van alle leerlingen, conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). We verzamelen en verwerken persoonsgegevens uitsluitend om kwalitatief hoogstaand onderwijs te kunnen bieden en leerlingen optimaal te begeleiden. Deze gegevens zijn essentieel voor zowel de onderwijsdoeleinden als de administratieve organisatie van de school. Gegevensverzameling en Toestemming De meeste leerlinggegevens ontvangen we van u, de ouders, bijvoorbeeld tijdens de inschrijving. Ook leerkrachten en ondersteunend personeel registreren gegevens over de voortgang en prestaties van de leerlingen. In specifieke gevallen, zoals bij de vaststelling van leer- of ontwikkelingsstoornissen, kunnen bijzondere persoonsgegevens worden vastgelegd, mits dit noodzakelijk is voor de juiste begeleiding. Digitale Leermiddelen en Gegevensbeveiliging Voor het gebruik van digitale leermaterialen worden beperkte persoonsgegevens gebruikt, voornamelijk voor identificatiedoeleinden. Met alle leveranciers van deze leermiddelen zijn strikte afspraken gemaakt. Gegevens worden alleen gedeeld met uitdrukkelijke toestemming van de school. De leerlinggegevens zijn veilig opgeslagen in het ParnasSys administratiesysteem, met beperkte toegang voor geautoriseerd schoolpersoneel. Delen van Gegevens binnen Stichting Robijn en Ouderlijke Rechten Als onderdeel van Stichting Robijn (www.stichtingrobijn.nl) worden bepaalde persoonsgegevens gedeeld voor de gemeenschappelijke administratie. Ouders hebben het recht om inzage te vragen, correcties aan te vragen of gegevens te laten verwijderen indien deze niet langer noodzakelijk zijn. Neem hiervoor contact op met de leerkracht of de directeur. Voor gegevensuitwisseling met externe organisaties vragen wij altijd vooraf toestemming, tenzij dit wettelijk verplicht is. Gebruik van Foto's en Video's: Toestemmingsbeleid Voor het delen van foto- en videomateriaal van schoolactiviteiten, bijvoorbeeld op onze schoolwebsite, vragen wij altijd expliciet toestemming aan ouders. U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken. Gedetailleerde informatie over ons privacybeleid en -reglement is te vinden op de website van Stichting Robijn (www.stichtingrobijn.nl/over-robijn/privacy). Door het aanmeldingsformulier te ondertekenen, verklaart u kennis te hebben genomen van onze gegevensverwerkingspraktijken. Functionaris Gegevensverwerking en Privacy Officer De AVG verplicht ons tot een zorgvuldige bescherming van persoonsgegevens. Stichting Robijn heeft daarom een Functionaris Gegevensverwerking (FG) en een Privacy Officer aangesteld. U kunt hen bereiken via privacy@stichtingrobijn.nl voor alle privacygerelateerde vragen. Mobiele Telefoons en Social Media Gebruik op School We begrijpen dat veel leerlingen een mobiele telefoon bij zich hebben. Op De Meander hanteren we duidelijke regels: telefoons gaan bij binnenkomst uit en worden opgeborgen, en zijn ook tijdens pauzes niet toegestaan. De school kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies of beschadiging van mobiele telefoons. Het meenemen van een telefoon is op eigen risico. Sociale Media Richtlijnen voor Ouders en Leerlingen Stichting Robijn heeft specifieke afspraken opgesteld over het gebruik van sociale media, die u kunt vinden op www.stichtingrobijn.nl. Wij vragen u dringend om geen vertrouwelijke schoolinformatie te delen op sociale media. Leerkrachten vermijden 'vriendschap' met leerlingen en ouders op sociale media en gaan geen discussies aan buiten schoolgerelateerde projecten. Het delen van foto's of video's van schoolactiviteiten op sociale media is niet toegestaan, met uitzondering van uw eigen kind(eren) en met respect voor de privacy van anderen. Foto's van activiteiten zijn beschikbaar via onze schoolapp. Bezwaren hiertegen kunt u bij inschrijving kenbaar maken. Rapportage van Misbruik op Sociale Media Ondanks de voordelen van sociale media, kunnen er onwenselijke situheden ontstaan. Indien u getuige bent van misbruik of ongepast gedrag op sociale media dat betrekking heeft op de school, leerlingen of personeel, verzoeken wij u dit direct te melden bij de school. Dit helpt ons om de betrokkenen te beschermen. Veilig Vervoer naar en van School Wij moedigen ouders en kinderen aan om zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar school te komen. De fietsenstalling is beschikbaar, maar parkeer fietsen niet tegen het hekwerk. Voor ouders die met de auto komen, adviseren wij om iets verderop in de wijk te parkeren en het laatste stukje naar school te lopen. Als u uw kind dicht bij school wilt afzetten, volg dan de rijrichting Morelgaarde – Mispelgaarde – Batauweg om de verkeersdoorstroming te optimaliseren. Verkeersveiligheid in de Woonerf Omgeving De omgeving van De Meander is een woonerf met een maximale snelheid van 15 km/uur. Parkeren is uitsluitend toegestaan in de daarvoor aangewezen parkeervakken. Gelieve uw auto netjes te parkeren om de doorstroming van het verkeer niet te belemmeren en de veiligheid te waarborgen. Het is ten strengste verboden om op het schoolplein te fietsen om ongelukken te voorkomen.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Expertise in de school

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning op Basisschool De Meander: Specialisten voor Elke Uitdaging

7

Taal en Rekenen Specialisten voor Academische Groei

Beschikbare specialisten:

Dyslexiespecialist voor lees- en spellingondersteuning
Intern begeleider voor onderwijsontwikkeling
Rekenspecialist voor rekenvaardigheid
Remedial teacher voor gerichte bijles
Specialist meer- en hoogbegaafdheid voor talentontwikkeling
Taalspecialist voor taalontwikkeling
Logopedist voor spraak- en taalproblemen

Toelichting van de school:

Op Basisschool De Meander staat een team van zeven toegewijde specialisten klaar om leerlingen extra ondersteuning te bieden. Deze experts zijn er om kinderen te helpen die extra aandacht nodig hebben op het gebied van taal en rekenen. Onze specialisten werken nauw samen om een stimulerende leeromgeving te creëren. Ze bieden individuele begeleiding en ontwikkelen strategieën die aansluiten bij de specifieke leerbehoeften van elk kind. Hierdoor kunnen leerlingen hun academische potentieel volledig benutten.

5

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Welzijn

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor gedragsaanpassing
Intern begeleider voor sociaal welzijn
Remedial teacher voor emotionele ondersteuning
Specialist meer- en hoogbegaafdheid voor sociale integratie
Rouwspecialist voor begeleiding bij verlies

Toelichting van de school:

Voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van onze leerlingen heeft Basisschool De Meander een team van vijf gespecialiseerde professionals. Zij bieden ondersteuning bij uitdagingen op sociaal en emotioneel gebied. Een externe rouwspecialist is beschikbaar voor kinderen die te maken krijgen met verlies en rouw. Deze begeleiding vindt altijd plaats in nauw overleg met de ouders, om zo de best mogelijke steun te garanderen. Ons doel is een veilige en ondersteunende omgeving te bieden waarin elk kind zich optimaal kan ontwikkelen.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor gedragsmanagement
Intern begeleider voor leerstrategieën
Specialist meer- en hoogbegaafdheid voor uitdagende taken

Toelichting van de school:

Basisschool De Meander beschikt over drie deskundige specialisten die zich richten op gedrag, werkhouding en taakaanpak. Deze professionals helpen leerlingen om effectieve studievaardigheden te ontwikkelen. Zij bieden gerichte ondersteuning om de motivatie en zelfstandigheid van kinderen te vergroten. Door middel van praktische strategieën en individuele begeleiding zorgen zij ervoor dat elke leerling succesvol kan deelnemen aan het onderwijs.

1

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling

Beschikbare specialisten:

Fysiotherapeut voor bewegingsstimulatie

Toelichting van de school:

Voor de motorische en lichamelijke ontwikkeling van onze leerlingen is er een fysiotherapeut beschikbaar op Basisschool De Meander. Deze externe specialist kan ingezet worden om kinderen te ondersteunen bij hun fysieke ontwikkeling. De inzet van de fysiotherapeut gebeurt altijd in overleg met de ouders, om zo een optimale en afgestemde begeleiding te waarborgen. Dit draagt bij aan een gezonde en actieve levensstijl van onze leerlingen.

0

Medische Handelingen en Persoonlijke Verzorging op School

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Op Basisschool De Meander hanteren we een terughoudend beleid ten aanzien van het toedienen van medicijnen en het uitvoeren van medische handelingen. Dit beleid is opgesteld vanuit de Stichting Robijn, waar onze school onder valt, om de veiligheid van zowel leerlingen als leerkrachten te garanderen. Leerkrachten zijn niet opgeleid voor het verstrekken van medicatie. Bij ziekte tijdens schooldagen wordt direct contact opgenomen met de ouders om het kind op te halen. Een ingevuld formulier 'Verklaring Toestemming tot handelwijze' is vereist voor schoolacties bij ziekte. Voor medicijngebruik tijdens schooluren dient een aanvullend formulier met specifieke informatie te worden ingevuld. Het volledige protocol medicijnverstrekking is te raadplegen op de website van Stichting Robijn.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
16
Totaal specialisten
16
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Balletles
Trompetles
Extra leerondersteuning na schooltijd (bovenbouw)

Optimale Leerlingontwikkeling: Extra Ondersteuning op De Meander

Onze Visie op Passend Onderwijs en Begeleiding

Zorgplicht en Expertise: Basisschool De Meander neemt haar zorgplicht serieus. Wij garanderen een passende onderwijsplek voor ieder kind dat extra ondersteuning behoeft. Het stafbureau van Profi Pendi faciliteert dit door ons te voorzien van noodzakelijke financiële middelen, deskundige begeleiding en actuele kennis. Hun consulenten bieden advies op maat en ondersteunen ons bij de toewijzing van arrangementen en de doorstroom naar speciaal (basis)onderwijs. Verlengde Kleutertijd en Doubleren: Voor onze jongste leerlingen in de kleuterklassen bieden we, indien nodig, een verlengde kleuterperiode. Dit is geen doubleren, maar een weloverwogen keuze ter bevordering van de ontwikkeling. Vanaf groep 3 kunnen leerlingen in aanmerking komen voor doubleren. Een dergelijk besluit wordt genomen na zorgvuldig overleg met ouders en altijd met het welzijn van het kind als prioriteit. Advies en Vragen over Ondersteuning: Loop gerust bij ons binnen met vragen over de onderwijsbehoeften van uw kind. Bent u nog geen ouder van De Meander, maar overweegt u inschrijving? Neem contact op voor een persoonlijke kennismaking en rondleiding. Wij staan klaar om u te informeren. Schoolmaatschappelijk Werk (Gynwijs): Onze schoolmaatschappelijk werker (SMW-er) biedt ondersteuning bij opvoedingsvragen, gedragsproblematiek en sociaal-emotionele ontwikkeling. In nauwe samenwerking met ouders, leerkrachten en de interne begeleider zoeken we naar de beste oplossingen. Verwijzing naar gespecialiseerde hulp is mogelijk. Toekomstig Ondersteuningsaanbod: Onze ambitieuze plannen voor de toekomst van extra ondersteuning zijn vastgelegd in ons School Ondersteuningsplan. Vraag dit plan gerust op bij de directie van De Meander voor een gedetailleerd overzicht.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek het Kwaliteitsbeleid en Schoolplan van De Meander

Welke ambitieuze doelen staan centraal in ons schoolplan?

Kwaliteitsborging op De Meander Onze school committeert zich aan een proactieve benadering van kwaliteitszorg. Dit omvat alle activiteiten gericht op het definiëren, monitoren, borgen en continu verbeteren van ons onderwijs. We faciliteren dit proces middels gestructureerde leerteams, wat resulteert in een dynamische professionele leergemeenschap (PLG). Wat verstaan we hieronder? Het bepalen van ons ideaalbeeld van goed onderwijs, het voldoen aan overheidsnormen, het stellen van concrete leerdoelen, het waarborgen van kwalitatieve lesuitvoering en het duurzaam behouden van behaalde resultaten. Wij werken actief samen met Academica aan onderwijsontwikkeling en documenteren onze successen in heldere kwaliteitskaarten. Wat houdt kwaliteitszorg in voor onze school? Scholen hanteren een strategisch plan om de onderwijskwaliteit te optimaliseren en de tevredenheid van alle betrokkenen te garanderen. Kwaliteitszorg focust op de effectieve implementatie van de doelstellingen uit dit plan. Ons systeem integreert objectieve schooldata, zoals leerlingprestaties, met trendanalyses. Daarnaast voeren we enquêtes uit onder ons personeel, gericht op lesmethodieken, curriculum en het pedagogisch klimaat. Elke drie jaar peilen we ook de tevredenheid van ouders, personeel en leerlingen (groepen 6-8) via uitgebreide vragenlijsten. De directie analyseert deze input om de schoolontwikkeling strategisch te sturen. Interne en externe specialisten ondersteunen ons team met gerichte scholing en observaties. Klassenbezoeken door de intern begeleider, directie en collega's bevorderen feedback en kwaliteitsverbetering. Leerkrachten delen best practices door klassenbezoeken bij collega's of op andere scholen. De intern begeleider (IB-er) faciliteert tweemaaljaarlijkse groepsbesprekingen met elke leerkracht, waarbij de individuele en groepsontwikkelingen centraal staan. We evalueren vorderingen en stellen nieuwe plannen op. Individuele leerlingbesprekingen met de IB-er bieden ruimte voor specifieke aandacht. Groeps- en individuele handelingsplannen detailleren de extra ondersteuning voor leerlingen. Onze kwaliteitsbewaking is gebaseerd op: Stimulerende leeromgeving: Elke jaargroep profiteert van een rijke leeromgeving met effectieve methoden die zorgen voor een zichtbare doorlopende leerlijn. Effectieve leertijd: We maximaliseren de leertijd door stipt op tijd te beginnen met lessen en effectieve instructiemodellen zoals EDI (Expliciete Directe Instructie) toe te passen. Zelfstandig werken: Schoolbreed hanteren we afspraken over zelfstandig werken en het plannen van leeractiviteiten, met specifieke aandacht voor uitgestelde hulp. Instrumenten voor kwaliteitsbewaking: Ons Schoolplan en Schoolondersteuningsplan (SOP), die vierjaarlijks worden herzien. Leerteams werken samen aan vakgebieden zoals begrijpend lezen, rekenen, sociaal-emotionele vaardigheden (KiVa) en Engels, ondersteund door kwaliteitskaarten. Professionele ontwikkeling via gerichte teamscholing, vastgelegd in een professionaliseringsplan (bijv. Wereldburgerschap, Daltononderwijs, EDI, Vroeg Voorschoolse Educatie). Evaluatie van leerlingvoortgang via methode- en niet-methodegebonden toetsen. Monitoring van schoolbrede prestaties in vergelijking met landelijke benchmarks. Het leerlingvolgsysteem KiVa voor het monitoren van welbevinden, betrokkenheid en veiligheid, met ruimte voor interventies. Nieuwe leerkrachten volgen de KiVa-training. Uitgebreide leerlingbesprekingen met observaties en toetsen, inclusief opstelling van handelingsplannen indien nodig. Deskundige ondersteuning door de intern begeleider (IB-er). Ons Daltonbeleidsplan met afspraken voor daltononderwijs, wat ook ons Professioneel Statuut vormt. Beleid op het gebied van digitalisering, internationalisering (Engels) en Hoogbegaafdheid (HB-onderwijs) is Robijnbreed ontwikkeld. Inschakelen van externe expertise bij specifieke uitdagingen. Toezicht door de Inspectie van het Onderwijs. In schooljaar 2025-2026 wordt onze school gevisiteerd door de Nederlandse Daltonvereniging. Ons jaarverslag, dat tevens dient als basis voor het jaarplan van het komende schooljaar.

Hoe borgt De Meander de continuïteit van onderwijskwaliteit?

Continue Kwaliteitsverbetering op De Meander Wij monitoren onze onderwijskwaliteit proactief. Tweejaarlijkse schoolbrede bijeenkomsten met het volledige team van De Meander staan in het teken van het evalueren en analyseren van onze onderwijsdoelen. Indien noodzakelijk implementeren we gerichte interventies. Daarnaast werken leerkrachten continu aan de verbetering van hun lespraktijken en het onderwijsaanbod, wat plaatsvindt tijdens de leerteamvergaderingen. De directie participeert in een Robijn-directeurenleergroep, en alle Intern-Begeleiders (IB'ers) nemen deel aan stichtingbrede intervisiebijeenkomsten. Dit collectieve commitment garandeert een hoog niveau van onderwijs. Het schoolteam werkt gezamenlijk aan kwaliteitsverbetering, gebaseerd op de resultaten van diverse toetsen, interne evaluaties, tevredenheidsonderzoeken en audits van bijvoorbeeld de Daltonvereniging of de onderwijsinspectie. Al deze kwaliteitsgerichte activiteiten zijn vastgelegd in een gedetailleerde kwaliteitskalender.

Uitgebreid Programma voor Jonge Kinderen op Basisschool De Meander

Toelichting van de school

Basisschool De Meander biedt uitstekende buitenschoolse opvang (BSO) en voor- en naschoolse opvang, verzorgd door KMN Kind & Co Ludens. Deze professionele kinderopvangfaciliteit is gevestigd in ons schoolgebouw en staat klaar om uw kinderen op te vangen, ook tijdens schoolvakanties. Onze opvang is speciaal ontworpen voor kinderen van 4 tot 13 jaar. De voorschoolse opvang is dagelijks geopend om uw ochtenden soepeler te laten verlopen. Voor gedetailleerde informatie en aanmelding kunt u contact opnemen met de afdeling Planning via 030 - 600 47 50. Zij voorzien u graag van een compleet informatiepakket. De openingstijden voor de voorschoolse opvang zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 7.30 en 8.30 uur. 's Middags kunt u uw kinderen ophalen tussen 14.15 en 18.30 uur. Daarnaast bieden we flexibele opvang op alle niet-schooldagen, zoals studiedagen en vakanties, van 7.30 tot 18.30 uur. Speciaal voor kinderen uit groep 7 en 8 introduceren we het 'Kidscafé'. Dit unieke BSO-concept combineert ontspanning met gerichte ondersteuning voor huiswerk. Het Kidscafé is de ideale plek voor oudere basisschoolkinderen om na schooltijd tot rust te komen, plezier te maken en professionele hulp te ontvangen, wat bijdraagt aan optimale schoolresultaten.

Veelgestelde vragen

Biedt Basisschool De Meander extra programma's voor jonge kinderen?

Absoluut, Basisschool De Meander verrijkt het aanbod voor jonge kinderen met toegewijde kinderopvang en stimulerende voor- en vroegschoolse educatie (VVE) mogelijkheden. Deze diensten zijn ontworpen om een soepele overgang naar de basisschool te faciliteren en de ontwikkeling van jonge kinderen te bevorderen.

Absoluut, Basisschool De Meander verrijkt het aanbod voor jonge kinderen met toegewijde kinderopvang en stimulerende voor- en vroegschoolse educatie (VVE) mogelijkheden. Deze diensten zijn ontworpen om een soepele overgang naar de basisschool te faciliteren en de ontwikkeling van jonge kinderen te bevorderen.

Professionele Kinderopvang
Peuteropvang en VVE-programma's

Met welke partners werkt De Meander samen voor het jonge kind programma?

Basisschool De Meander onderhoudt waardevolle samenwerkingen met gerenommeerde organisaties om het beste aanbod voor jonge kinderen te garanderen. Zo werken we nauw samen met Kind & Co Ludens voor kwalitatieve kinderopvang en met Na school en zo voor flexibele naschoolse opvang.

Basisschool De Meander onderhoudt waardevolle samenwerkingen met gerenommeerde organisaties om het beste aanbod voor jonge kinderen te garanderen. Zo werken we nauw samen met Kind & Co Ludens voor kwalitatieve kinderopvang en met Na school en zo voor flexibele naschoolse opvang.

Team | De Meander in Nieuwegein | [2025] Schoolregister