W.A. Scholtenschool in Foxhol - Algemeen

W.A. Scholtenschool
Pluvierstraat 11
9607 RJ Foxhol

Algemene informatie over W.A. Scholtenschool in Foxhol

Leerlingen
50
Onderwijsconcept
Overige
Denominatie
Openbaar
Onderwijstype
PO

Kenmerken van W.A. Scholtenschool

OplossingsgerichtOuderbetrokkenheidKleinschaligOnderwijs op maat

Over de basisschool

De W.A. Scholtenschool in Foxhol is een kleinschalige, openbare dorpsschool waar persoonlijk contact en een warme sfeer centraal staan. Gehuisvest in een multifunctioneel gebouw met kinderopvang en gemeenschappelijke voorzieningen zoals een gymzaal, biedt de school een laagdrempelige leeromgeving. Het onderwijs richt zich op zowel cognitieve als sociale groei, met aandacht voor individuele ontwikkeling en een veilige basis waar iedereen elkaar bij naam kent.

Leerlingenverdeling

Hier ziet u de verdeling van leerlingen per leerjaar en leeftijd.

Leerlingentrend

Hier ziet u de ontwikkeling van het leerlingenaantal over tijd.

Schooltijden

Hier vindt u informatie over de schooltijden en opvangmogelijkheden.

Onderwijsvisie

De school werkt vanuit vertrouwen in leerlingen, leerkrachten en de omgeving, om optimale succeservaringen te creëren. Een veilige, uitdagende leeromgeving en doordachte differentiatie staan centraal, met instructie op drie niveaus en gerichte ontwikkelingsperspectieven. Het team benadrukt eigenaarschap, zelfstandigheid en samenwerking, zodat leerlingen kritisch en verantwoordelijk kunnen participeren in een snel veranderende maatschappij.

Waar wonen de leerlingen van W.A. Scholtenschool?

Kaart

Hier ziet u waar de leerlingen van W.A. Scholtenschool wonen.

Veelgestelde vragen over W.A. Scholtenschool

Handige informatie

Opvang

Bestuur

De school valt onder het bestuur van het schoolbestuur, een organisatie die staat voor kwaliteit en innovatie in het onderwijs.

Impressie van de school

W.A. Scholtenschool in Foxhol, met een kleurrijke mural en een groen schoolplein.
W.A. Scholtenschool in Foxhol, met een kleurrijke mural en een groen schoolplein.