Basisschool Basisschool St Werenfridus in Wervershoof

Het team van Basisschool St Werenfridus in Wervershoof

Current section: team
Dorpsstraat 75
1693 Wervershoof

Zie hier hoe het team van Basisschool St Werenfridus is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Basisschool St Werenfridus. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Basisschool St Werenfridus bij jullie?

Ontdek hoe goed Basisschool St Werenfridus bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Basisschool St Werenfridus zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 92.3% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.3% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (92.3%)
Man (7.7%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.3%)
Man (16.7%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Basisschool St Werenfridus. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (7.1%)
25-35 jaar (7.1%)
35-45 jaar (50%)
45-55 jaar (7.1%)
55-65 jaar (28.6%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.6%)
25-35 jaar (23.3%)
35-45 jaar (26.7%)
45-55 jaar (20%)
55-65 jaar (18.9%)
&ge;65 jaar (2.4%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Basisschool St Werenfridus werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (85.7%)
Indirect ondersteunend personeel (14.3%)
Management (0%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Basisschool St Werenfridus gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Deskundige Invulling van Leerkrachtvervanging op Basisschool St. Werenfridus

Bij Basisschool St. Werenfridus zorgen we voor een vlekkeloze continuïteit van het onderwijs, zelfs bij afwezigheid van leerkrachten. Voor gepland verlof, zoals zwangerschapsverlof, zetten we eerst onze getalenteerde interne leerkrachten in. Indien nodig, breiden we dit uit met gekwalificeerde professionals uit onze specifieke vervangingspool. Bij onverwachte afwezigheid, zoals ziekte, kijken we direct naar interne oplossingen met ons toegewijde team. Parallel hieraan activeren we onze vervangingspool en werken we samen met een externe partner voor de snelste invulling. Mochten er desondanks geen vervangers beschikbaar zijn, dan zorgen we voor een gestructureerde en veilige opvang van uw kinderen. Leerlingen worden verdeeld over andere groepen volgens een vastgestelde lijst. Indien de afwezigheid van de leerkracht vóór schooltijd bekend is en er geen enkele vervangingsmogelijkheid is, informeren wij u direct zodat de leerlingen thuis kunnen blijven, met de nadruk op hun welzijn en veiligheid.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op Basisschool St Werenfridus

5

Taalontwikkeling en Rekenvaardigheid: Extra Ondersteuning op Maat

Beschikbare specialisten:

Dyslexiespecialist voor lees- en spellinghulp
Intern Begeleider voor onderwijsadvies
Rekenspecialist voor rekenproblemen
Specialist voor meer- en hoogbegaafde leerlingen
Taalspecialist voor taalverbetering

Toelichting van de school:

Op Basisschool St Werenfridus zetten wij ons in voor optimale taal- en rekenontwikkeling. Onze toegewijde specialisten bieden gerichte ondersteuning aan leerlingen die extra hulp nodig hebben. Extra Begeleidingstrajecten Wij bieden op maat gemaakte ondersteuning, variërend van individuele begeleiding tot hulp voor kleine groepen. Ontdek hieronder hoe wij uw kind verder helpen. Leesvaardigheid, Spelling en Dyslexie Leerlingen met dyslexie ontvangen gespecialiseerde hulp en passende hulpmiddelen zoals Chromebooks, luisterboeken en handige 'spiekboekjes'. Onze 'Onderwijsversterkers' bieden wekelijkse begeleiding voor leerlingen met ernstige dyslexie. Specifieke Lesprogramma's Voor ernstige leesproblemen hanteren wij de effectieve methode 'BOUW!'. Voor leerlingen die slechthorend zijn of een taalontwikkelingsstoornis hebben, werken we samen met 'VierTaal'. ONL ondersteunt leerlingen met een dyslexieverklaring. Nederlands als Tweede Taal (NT2) Kinderen voor wie Nederlands niet de moedertaal is, krijgen extra taalondersteuning buiten de lesuren. Onze leraarondersteuners en stagiaires verzorgen interactieve voorleessessies en helpen bij woordenschatuitbreiding en spreekvaardigheid. Rekenen en Dyscalculie Leerlingen met rekenmoeilijkheden, zoals dyscalculie, beschikken over handige hulpmiddelen zoals getalkaarten, tafelkaarten en getallenlijnen. Concreet materiaal zoals blokjes helpt bij het begrijpen van rekenconcepten. Gerichte Rekenondersteuning Leerlingen die extra hulp nodig hebben bij rekenen, ontvangen ondersteuning van onze onderwijsassistent, zowel in de klas als in kleine groepjes daarbuiten. Vanaf groep 6 bieden we speciaal lesmateriaal voor leerlingen die extra uitdaging zoeken, zoals Rekenen XL, begeleid door onze leraarondersteuner.

2

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Positief Welzijn bij St Werenfridus

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor sociaal-emotionele begeleiding
Intern Begeleider voor welzijnsadvies

Toelichting van de school:

Wij bevorderen een positief sociaal-emotioneel klimaat waarin elke leerling zich veilig en gewaardeerd voelt. Onze specialisten monitoren de interactie tussen leerlingen en hun omgang met gevoelens. Ontwikkeling van Sociale Vaardigheden De methode 'Kwink' wordt wekelijks ingezet om leerlingen sociale vaardigheden bij te brengen. Onze gedragsspecialist biedt individuele begeleiding en coaching aan leerlingen en collega's. Omgaan met Uitdagingen Leerlingen die moeite hebben met sociale interacties, boosheid of angst, kunnen rekenen op gerichte ondersteuning. Onze Kwaliteitscoördinator (KC'er) verzorgt tweemaal per jaar de 'Rots & Water' training, gericht op zelfvertrouwen en emotieregulatie.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Structuur voor Succes

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor klassenmanagement
Intern Begeleider voor onderwijsstrategieën
Passend Onderwijs WF (P2O) voor externe expertise

Toelichting van de school:

Onze specialisten ondersteunen leerkrachten bij effectief klassenmanagement en schoolbrede gedragsstrategieën. We streven naar een positieve en productieve leeromgeving voor iedere leerling. Individuele en Groepsbegeleiding Onze gedragsspecialist biedt gespecialiseerde begeleiding aan leerlingen en coacht collega's, wat bijdraagt aan een veilige en gestructureerde schoolomgeving. Duidelijke regels en verwachtingen helpen gedragsproblemen te voorkomen. Focus op Leren Wij stimuleren een optimale werkhouding en helpen leerlingen effectieve leerstrategieën te ontwikkelen. Door preventieve maatregelen en gerichte interventies creëren we een omgeving waarin ieder kind kan excelleren.

2

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actieve Leeromgeving

Beschikbare specialisten:

Vakdocent Bewegingsonderwijs voor gymlessen
Externe Kinderfysiotherapeut voor gespecialiseerde zorg

Toelichting van de school:

De motorische ontwikkeling van onze leerlingen wordt nauwlettend gevolgd door onze vakdocent bewegingsonderwijs tijdens de gymlessen. Indien nodig adviseren wij ouders om een kinderfysiotherapeut in te schakelen voor aanvullende ondersteuning. Monitoring en Advies Onze vakdocent brengt de motorische vaardigheden van leerlingen in kaart en bespreekt bevindingen met de leerkrachten. Dit proactieve beleid waarborgt dat elke leerling zich fysiek optimaal kan ontwikkelen.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Welzijn en Veiligheid

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Op Basisschool St Werenfridus bieden wij geen medische handelingen of persoonlijke verzorging aan. Voor dergelijke specifieke zorg verwijzen wij naar gespecialiseerde professionals en instanties.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
12
Totaal specialisten
12
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Gymlokaal
Onderzoekend leren lab
Wekelijks kinderfysiotherapeute
Wekelijks OBD (dyslexiebegeleiding)

Optimale Leerlingontwikkeling: Extra Ondersteuning op Maat

Ontdek Ons Ondersteuningsaanbod bij Basisschool St Werenfridus

Bij Basisschool St Werenfridus geloven we in het bieden van gerichte ondersteuning aan elke leerling, zodat iedereen zijn of haar volledige potentieel kan bereiken. Ons team zet zich dagelijks in om een stimulerende leeromgeving te creëren waar individuele behoeften centraal staan. Ontdek hoe wij omgaan met meer- en hoogbegaafdheid, leerlingen die extra uitdaging nodig hebben, of juist extra begeleiding wensen. Wij bieden aangepaste programma's, verdiepende opdrachten en specifieke begeleiding om leerlingen te stimuleren in hun educatieve reis. Door middel van onze flexibele aanpak en samenwerking met gespecialiseerde partners, zorgen we ervoor dat elke leerling de aandacht en middelen krijgt die nodig zijn voor succes. Lees verder voor gedetailleerde informatie over ons brede scala aan ondersteuningsmogelijkheden. Meer- en Hoogbegaafdheid: Uitdaging en Verdieping Voor leerlingen die excelleren en extra intellectuele uitdaging zoeken, biedt Basisschool St Werenfridus een verrijkend programma. We passen het lesmateriaal aan en creëren ruimte voor verdiepende projecten die de nieuwsgierigheid prikkelen. Onze interne HB-voorziening, de 'Leertuin', biedt leerlingen die meer willen leren dan het reguliere curriculum, gespecialiseerde begeleiding. Dit kan bestaan uit een- of tweemaal wekelijkse sessies, afgestemd op de individuele leerbehoeften, waardoor ze hun talenten optimaal kunnen ontwikkelen. Moeite met Leren: Persoonlijke Leerlijnen en Extra Begeleiding Vanaf groep 6 bieden we leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben bij het leren, de mogelijkheid om een eigen leerlijn te volgen. Dit houdt in dat we de lesstof aanpassen aan het tempo en de capaciteiten van de leerling, vastgelegd in een persoonlijk Ontwikkelingsperspectiefplan (OPP). Extra uitleg buiten de klas door een leerkracht of onderwijsassistent is beschikbaar om specifieke leerdoelen te behalen. Voor leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) werken we nauw samen met externe therapeuten en specialisten, en bieden we waar nodig een specifiek ondersteuningsarrangement. Grenzen van Ondersteuning: Veiligheid en Inclusiviteit Onze extra ondersteuning is erop gericht dat elke leerling succesvol kan deelnemen aan het groepsgerichte onderwijs. Echter, in uitzonderlijke gevallen waarbij de veiligheid van leerlingen of personeel in het geding komt, of wanneer de benodigde zorg onze capaciteiten te boven gaat, kunnen wij niet de vereiste hulp garanderen. Daarom hanteren we duidelijke gedragsregels, vastgelegd in een gedragskaart, die zowel gewenst als ongewenst gedrag specificeert en de bijbehorende aanpak beschrijft. Bij gedrag dat de veiligheid van de schoolgemeenschap bedreigt, zullen we ouders verzoeken hun kind op te halen. Bij ernstige gedragsproblematiek schakelen we externe expertise in en volgen we strikte protocollen voor schorsing of verwijdering indien noodzakelijk. Voorwaarden voor Extra Ondersteuning: Een Balans Wij bieden doorlopend extra ondersteuning zolang dit positief bijdraagt aan het welzijn en de leerontwikkeling van de ondersteunde leerling, zonder de leerontwikkeling van de groep of de veiligheid van andere leerlingen in gevaar te brengen. De leerkracht moet voldoende aandacht kunnen blijven geven aan alle leerlingen. Toekomstige Ontwikkelingen: Inclusiever Onderwijs Basisschool St Werenfridus investeert in de toekomst door een coördinator/specialist voor ontwerpend, onderzoekend en ontdekkend leren aan te stellen. Ons onderwijs wordt steeds inclusiever, met een focus op individuele behoeften en maatwerk, terwijl we streven naar maximale participatie in groepsverband. We zien een toename in ondersteuningsbehoeften bij jonge kinderen en zetten ons in om deze leerlingen, met interne en externe expertise, succesvol in de groep te laten functioneren. Ons doel is een onderwijsomgeving waarin elk kind kan floreren en zich optimaal kan ontwikkelen. Samenwerking met Externe Deskundigen: Richtlijnen en Procedures Indien u als ouder een externe deskundige inschakelt, is een gezamenlijke aanpak essentieel voor het welzijn van uw kind. Wij betrekken onderzoeksresultaten enkel als deze afkomstig zijn van gekwalificeerde professionals, met aantoonbare ervaring met basisschoolleerlingen en een onafhankelijke werkwijze. Voor een effectieve samenwerking is het cruciaal dat de school betrokken is bij de onderzoeksvraag en de resultaten. Mits aan deze criteria wordt voldaan, zullen wij de bevindingen meenemen in onze begeleiding. Bij niet-naleving van deze richtlijnen kan de school de resultaten van externe onderzoeken niet verplicht overnemen. Begeleiding door Externe Partijen tijdens Schooltijd Hoewel we openstaan voor externe hulp, beperken we begeleiding en training door externe instanties tijdens lestijd om de continuïteit van het groepsgerichte onderwijs te waarborgen. Voor alle activiteiten onder schooltijd is schriftelijke toestemming van de directie vereist. De directie beoordeelt elke aanvraag individueel, wegend het belang voor de leerling tegen de organisatorische impact. De school is niet aansprakelijk voor gemiste lessen door externe hulpverlening; deze worden niet ingehaald. Duidelijke afspraken over frequentie, duur en terugkoppeling zijn essentieel.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek de Kwaliteitszorg en Schoolontwikkeling op Basisschool St Werenfridus

Wat zijn de ambitieuze doelen in het schoolplan van St Werenfridus?

Ons schoolplan, opgedeeld in deel A (beleidsvoornemens) en deel B (jaarplan), beschrijft ons onderwijskundig, personeels- en kwaliteitsbeleid. Deel A legt de basis voor het behouden, verbeteren en vernieuwen van onze onderwijskwaliteit en schoolambities. Voor het schooljaar 2024-2025 focussen we intensief op effectief leesonderwijs, essentieel voor verdere academische ontwikkeling. Goed kunnen lezen bevordert leesmotivatie en versterkt de taalvaardigheid, wat cruciaal is voor schoolsucces en maatschappelijke participatie. We streven naar duurzame implementatie van effectief leesonderwijs, geïntegreerd met Taal en Wereldoriëntatie, met een gezamenlijke visie op rijke teksten en vakintegratie. Op het gebied van rekenen hebben we in de schooljaren 2023-2024 en 2024-2025 de afstemming van ons aanbod en effectieve instructie centraal gesteld. Met het EDI-principe (Expliciete Directe Instructie) zorgen we voor maximale betrokkenheid en passende begeleiding per kind. Leerkrachten maken doelgerichte keuzes in aanbod en instructie, waarbij ze de methode gebruiken als leidraad voor beredeneerde keuzes. Groepen 3 en 4 integreren spelenderwijs rekenen met behulp van de spellenkaternen. Volgend schooljaar leggen we de nadruk op onderzoekend en ontwerpend leren (OOL) binnen thema's. Daarbij begeleiden we leerlingen bij het opstarten van onderzoek en het ontwikkelen van essentiële vaardigheden. Een nieuw onderzoekslokaal, waar kinderen hands-on leren, staat centraal in schooljaar 2025-2026. Een samenwerking met een VO-school en diverse bedrijven versterkt dit. Onze onderwijsvisie, gevormd in 2022-2023, omvat de kernwaarden groei, ontwikkeling, nieuwsgierigheid, vertrouwen en verbondenheid. We stimuleren de ontwikkeling van leerlingen ten opzichte van zichzelf en focussen op de groei van zowel leerlingen als leerkrachten. Leren vanuit nieuwsgierigheid integreren we in ons onderwijs, met aandacht voor de houding van de leerkracht en het aanleren van relevante vaardigheden. We hanteren het EDI-instructiemodel voor effectieve instructie en controle van begrip. Klassenmanagement wordt continu verbeterd met klassenbezoeken en reflectiegesprekken, ondersteund door TEACH-technieken. Onze Focusgroep ICT bevordert digitale vaardigheden en 21e-eeuwse competenties, zoals communicatie, samenwerking, kritisch denken en digitale geletterdheid. 'Digital leaders' bieden ICT-ondersteuning in de klassen, waarbij we leerlingen in hun kracht zetten. We reflecteren op schoolniveau door analyse van tussen- en eindopbrengsten, leerlingenquêtes (Vensters PO) en tevredenheidsonderzoeken onder ouders en leerkrachten. Verbetering van onderwijskwaliteit is een continu proces op Basisschool St Werenfridus.

Hoe waarborgt Basisschool St Werenfridus de gestelde onderwijsdoelen en kwaliteitsnormen?

Bij Basisschool St Werenfridus zorgen we voor een ononderbroken ontwikkeling van leerlingen, waarbij het onderwijs is afgestemd op individuele behoeften. We monitoren dit door te focussen op het primaire proces en de kernvragen: Krijgen leerlingen effectief les? Leren ze voldoende? Zijn ze veilig? Jaarlijks evalueren we het pedagogisch-didactisch handelen, de onderwijsresultaten en de veiligheid. Onze kwaliteitszorg richt zich op het zichtbaar maken van het totale leerproces, met aandacht voor zowel basiskwaliteit als schoolambities. Essentieel is dat onze school voldoet aan de basiskwaliteit, wat we meten aan de hand van de veiligheid van leerlingen, de mate van leren, en de effectiviteit van het onderwijsproces. We monitoren de veiligheid, het welbevinden en de executieve functies van leerlingen, onder andere met behulp van vragenlijsten uit Vensters PO. Het beheersen van basisvaardigheden, zoals taal en rekenen, is de kern voor verdere ontwikkeling. We stellen ambitieuze doelen op, gebaseerd op referentieniveaus, en evalueren jaarlijks de voortgang. De analyse van onderwijsdata omvat tussenresultaten versus ambities, stabiliteit van resultaten, verwachtingen voor referentieniveaus, eindtoetsresultaten, en de doorstroom naar het voortgezet onderwijs. We bekijken deze data in samenhang om waar nodig te kunnen inzoomen op specifieke resultaten. Het onderwijsproces wordt ingericht met aandacht voor pedagogisch handelen, klassenmanagement, effectieve instructie, actieve leerbetrokkenheid en afstemming op de leerlingontwikkeling. Instrumenten zoals flitsbezoeken en klassenbezoeken worden ingezet om dit te beoordelen. De bevindingen worden vastgelegd in een schoolscan, die drie keer per jaar wordt bijgewerkt en deel uitmaakt van het jaarplan. Naast de basiskwaliteit formuleren we eigen ambities op het gebied van aanbod, didactiek, zicht op ontwikkeling, ondersteuning, veiligheid en personeelsbeleid. Deze ambities en ontwikkelpunten worden jaarlijks geëvalueerd met behulp van specifieke instrumenten, zoals beschreven in onze jaarplannen. Transparante verantwoording afleggen aan het bestuur doen we drie keer per jaar via managementrapportages over het jaarplan. Jaarlijks informeren we ook andere stakeholders, zoals de Medezeggenschapsraad (MR) en ouders, over onze voortgang.

Programma Jonge Kind: Een Vliegende Start op St. Werenfridus

Toelichting van de school

Basisschool St. Werenfridus biedt een warme en stimulerende omgeving voor jonge kinderen om hun basisschool avontuur te beginnen. Hoewel de school zelf geen specifieke buitenschoolse programma's voor peuters aanbiedt, geloven we sterk in een soepele overgang naar het basisonderwijs. Daarom onderhouden we nauwe banden met lokale kinderopvangorganisaties, zodat uw kind optimaal voorbereid is op de schooldagen. Deze samenwerking zorgt voor een doorlopende leerlijn en een vertrouwde omgeving, wat essentieel is voor de ontwikkeling van jonge kinderen. Wij zetten ons in voor een positieve start van elke leerling.

Veelgestelde vragen

Welke speciale programma's zijn er voor jonge kinderen op Basisschool St. Werenfridus?

Basisschool St. Werenfridus richt zich primair op het basisonderwijs en biedt momenteel geen aparte buitenschoolse programma's specifiek voor jonge kinderen aan. Onze focus ligt op het creëren van een optimaal leerklimaat binnen de schooluren voor alle leerlingen, inclusief de allerkleinsten in de kleuterklassen. We zorgen voor een veilige en uitdagende leeromgeving die de ontwikkeling van jonge kinderen stimuleert.

Met welke organisaties werkt St. Werenfridus samen voor de voor- en naschoolse opvang van jonge kinderen?

Basisschool St. Werenfridus werkt nauw samen met Peuterspeelzalen Wervershoof om een goede overgang van kinderopvang naar basisschool te waarborgen. Deze samenwerking met Berend Botje zorgt ervoor dat kinderen al vertrouwd raken met de omgeving en de aanpak, wat bijdraagt aan een succesvolle start op onze school. Wij adviseren u om contact op te nemen met Peuterspeelzalen Wervershoof voor meer informatie over hun aanbod en de mogelijkheden voor uw kind.

Basisschool St. Werenfridus werkt nauw samen met Peuterspeelzalen Wervershoof om een goede overgang van kinderopvang naar basisschool te waarborgen. Deze samenwerking met Berend Botje zorgt ervoor dat kinderen al vertrouwd raken met de omgeving en de aanpak, wat bijdraagt aan een succesvolle start op onze school. Wij adviseren u om contact op te nemen met Peuterspeelzalen Wervershoof voor meer informatie over hun aanbod en de mogelijkheden voor uw kind.

Team | Basisschool St Werenfridus in Wervershoof | [2025] Schoolregister