IKC Ambacht in Vlaardingen - Algemeen

IKC Ambacht
Chrysantstraat 7
3135 HG Vlaardingen

Algemene informatie over IKC Ambacht in Vlaardingen

Leerlingen
460
Onderwijsconcept
Overige
Denominatie
Protestants-christelijk
Onderwijstype
PO

Kenmerken van IKC Ambacht

Veiligheid, vertrouwen respectVerbindingBetekenisvolBetrokkenheidTalenten

Over de basisschool

IKC Ambacht biedt een veilige en inclusieve leeromgeving voor kinderen van 0 tot 13 jaar, waar individuele groei en zelfbewust burgerschap centraal staan. De school combineert een betrouwbare basis met een betekenisvol aanbod, gericht op het verbinden van cognitieve, sociale en creatieve ontwikkeling. Met aandacht voor diversiteit en eigenheid stimuleert de school kinderen om hun unieke talenten te ontplooien in een gestructureerde, respectvolle setting.

Leerlingenverdeling

Hier ziet u de verdeling van leerlingen per leerjaar en leeftijd.

Leerlingentrend

Hier ziet u de ontwikkeling van het leerlingenaantal over tijd.

Schooltijden

Hier vindt u informatie over de schooltijden en opvangmogelijkheden.

Onderwijsvisie

De missie van IKC Ambacht richt zich op het creëren van een veilige leef- en leerplek waar elk kind gelijkwaardig welkom is. De visie benadrukt het respect voor verschillen en de ruimte voor talentontwikkeling, waarbij kinderen bewust worden gemaakt van hun eigen keuzemogelijkheden. Onderwijs en opvang zijn gericht op brede ontwikkeling, met een christelijke identiteit als basis, maar met openheid voor diverse levensovertuigingen en culturele achtergronden.

Waar wonen de leerlingen van IKC Ambacht?

Kaart

Hier ziet u waar de leerlingen van IKC Ambacht wonen.

Veelgestelde vragen over IKC Ambacht

Handige informatie

Opvang

Bestuur

De school valt onder het bestuur van het schoolbestuur, een organisatie die staat voor kwaliteit en innovatie in het onderwijs.

Impressie van de school

Leerlingenrugzakken en jassen hangen aan een groen rek in IKC Ambacht, Vlaardingen.
Leerlingenrugzakken en jassen hangen aan een groen rek in IKC Ambacht, Vlaardingen.