Sterrenpad 't Ven in Venlo

Het team van Sterrenpad 't Ven in Venlo

Current section: team
Noordervaartlaan 45
5916 Venlo

Zie hier hoe het team van Sterrenpad 't Ven is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Sterrenpad 't Ven. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Sterrenpad 't Ven bij jullie?

Ontdek hoe goed Sterrenpad 't Ven bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Sterrenpad 't Ven zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 80% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.9% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (80%)
Man (20%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.9%)
Man (17.1%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Sterrenpad 't Ven. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (0%)
35-45 jaar (66.7%)
45-55 jaar (22.2%)
55-65 jaar (11.1%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (24.8%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (18.1%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Sterrenpad 't Ven werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (70%)
Direct ondersteunend personeel (10%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (20%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Sterrenpad 't Ven gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over vakleerkrachten.

Vervangingsbeleid Sterrenpad 't Ven: Zekerheid voor Onderwijs

Bij Sterrenpad 't Ven garanderen we deskundige vervanging bij afwezigheid van leerkrachten. Bij kortdurende ziekte van een leerkracht zorgen wij direct voor een gekwalificeerde vervanger, zodat de continuïteit van het onderwijs gewaarborgd blijft. Bij langdurige afwezigheid streven we ernaar dezelfde vertrouwde gezichten in de klas te behouden, wat zorgt voor stabiliteit en een herkenbare leeromgeving. Ook voor professionele ontwikkeling, zoals nascholing of externe overleggen, wordt tijdig vervanging geregeld. Hiervoor dienen wij een aanvraag in bij Clooser, die zorgdraagt voor de plaatsing van een geschikte vervangende leerkracht. Onvoorziene omstandigheden, zoals schaarste aan vervangers, pakken we proactief aan. Mogelijke oplossingen omvatten het inschakelen van parttime leerkrachten of ander schoolpersoneel, het tijdelijk verdelen van leerlingen over andere groepen, of het samenvoegen van klassen met een aangepast programma, ondersteund door onderwijsassistenten of stagiaires. In uitzonderlijke gevallen, wanneer geen passende oplossing gevonden kan worden, informeren wij ouders uiterlijk een dag van tevoren, zodat de kinderen thuis kunnen blijven. Onze communicatie is erop gericht om u zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen. Bij regulier verlof of ziekteverlof wordt de leerkracht vervangen door de duo-collega, indien beschikbaar, of wordt er een vervanger ingeschakeld via Clooser. Dit zorgt ervoor dat uw kind altijd onderwijs van kwaliteit ontvangt.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Het gebouw Basisschool Sterrenpad ´t Ven ligt in de kern van buurtschap ’t Ven. Het is een middelgrote school met ongeveer 165 leerlingen. Ons schoolgebouw beschikt over 8 leslokalen, een schoolbibliotheek, een ontdeklab, een teamruimte en 3 kantoorruimtes. Het speellokaal voor de onderbouw bevindt zich in de MFA (Bantuin). In het gebouw bevindt zich tevens een kinderdagverblijf (Kinderdienstencentrum Van Harte) De leslokalen Ons schoolgebouw beschikt over 8 ruime leslokalen, die het werken binnen de groep extra mogelijkheden bieden. Denk hierbij aan verschillende groeperingsvormen, het werken in hoeken en het werken aan de computer. In lokalen boven beschikken we over 2 mobiele tussenwanden. Vrij snel kunnen we van 2 grote lokalen één grote ruimte maken, waardoor er ruimte is en we diverse groeperingsvormen hierdoor goed kunnen hanteren. Bovendien hebben alle leslokalen een dubbele tussendeur waardoor contact met de naastgelegen groepen bevorderd wordt.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Groepsdoorbrekende niveaugroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op Sterrenpad 't Ven

3

Taal en Rekenen: Extra Hulp bij Basisvaardigheden

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Leerontwikkeling
Specialist Rekenen en Wiskunde
Taalspecialist voor Lees- en Schrijfvaardigheid

Toelichting van de school:

Ontwikkel uw kind's taal- en rekenvaardigheden met onze gespecialiseerde aanpak. Op Sterrenpad 't Ven maken we gebruik van de innovatieve methodes BOUW en Letterster, speciaal ontworpen om kinderen die extra ondersteuning nodig hebben, te helpen met technisch lezen en spelling. Onze aanpak met 'Het Rekenmuurtje' van Bareka zorgt ervoor dat zowel leerkrachten als leerlingen een duidelijk inzicht hebben in de beheersing van rekenvaardigheden. Dit stelt ons in staat om gerichte extra aandacht te besteden aan gebieden die nog ontwikkeling behoeven, zodat elke leerling succesvol kan zijn.

1

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Welbevinden en Eigenaarschap

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Sociaal Welzijn

Toelichting van de school:

Wij koesteren een positief en veilig schoolklimaat waarin elk kind zich optimaal kan ontwikkelen. De basis voor een gezonde sociaal-emotionele groei wordt gelegd door onze gestructureerde aanpak, verankerd in de methode 'De Vreedzame School'. Dit fundament wordt voortdurend versterkt door ons onderwijsplan. Wij zetten ons actief in om ouders nog beter te informeren en te betrekken bij de schoolse ontwikkeling van hun kind. Om de ontwikkeling van kinderen nog beter te volgen, vergroten we de kennis van onze leerkrachten over Executieve Functies en de impact hiervan. Dit stelt ons in staat om kinderen effectiever te betrekken bij hun eigen leerproces en gedrag. Het team heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan met het geven van effectieve feedback en het stimuleren van actieve betrokkenheid van leerlingen bij hun leerontwikkeling. Wij monitoren de sociaal-emotionele ontwikkeling van alle leerlingen nauwkeurig met behulp van 'Leerling in Beeld-SEO'.

1

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Structuur voor Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Gedrag en Structuur

Toelichting van de school:

De werkzaamheden van onze intern begeleider zijn nauw afgestemd op de teamleiders van zowel de onder- als bovenbouw. Deze samenwerking zorgt voor een consistente en effectieve aanpak voor alle leerlingen.

3

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief Leren en Bewegen

Beschikbare specialisten:

Gecertificeerde Leerkracht Bewegingsonderwijs
Bewegingsconsulent Gemeente Venlo
Bodymap Specialist voor Jonge Kinderen

Toelichting van de school:

De meeste van onze leerkrachten zijn bevoegd om kwalitatief hoogwaardige gymlessen te verzorgen. Ter aanvulling hierop bieden we ondersteuning van een bewegingsconsulent, beschikbaar gesteld door de Gemeente Venlo, die ons helpt met diverse bewegingsactiviteiten. Voor de jongste leerlingen, in de groepen 1 t/m 3, zetten we de methode Bodymap in. Een speciaal hiervoor opgeleide leerkracht begeleidt de kinderen in het ontwikkelen van hun motorische vaardigheden, wat essentieel is voor een brede ontwikkeling.

2

Medische Handelingen en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid Eerst

Beschikbare specialisten:

BHV-Gecertificeerde Medewerkers
Preventiemedewerkers voor Veiligheid

Toelichting van de school:

Op Sterrenpad 't Ven beschikken we over een team van medewerkers met een geldig BHV-certificaat, wat zorgt voor een veilige omgeving. Jaarlijks worden zij bijgeschoold en oefenen we met een ontruimingsoefening om voorbereid te zijn op elke situatie. Daarnaast zijn er twee preventiemedewerkers actief die zich richten op de Risico-Inventarisatie en -Evaluatie (RI&E) van onze school. De geïdentificeerde aandachtspunten zijn verwerkt in een concreet Plan van Aanpak. De preventiemedewerkers voeren tweemaal per jaar een controle uit, samen met de directie, om de veiligheid continu te waarborgen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
10
Totaal specialisten
10
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Technieklokaal
Speellokaal
Computerlokaal
Het gebouw
De leslokalen
De speelplaats
MFA
Kinderdienstencentrum Van Harte

Ontdek de Ondersteuning op Sterrenpad 't Ven

Hoe wij uw kind optimaal begeleiden

Op basisschool Sterrenpad 't Ven zetten we vol in op de ontwikkeling van elk kind. Met onze aanpak, gebaseerd op Handelings Gerichte Proces Diagnostiek (HGPD), kijken we naar de unieke behoeften van uw kind en hoe we deze op korte en lange termijn optimaal kunnen ondersteunen. Het leerproces van uw kind staat centraal. De leerkracht monitort de voortgang nauwkeurig en legt deze vast in ons digitale systeem Parnassys. Ouders zijn hierbij nauw betrokken; zij nemen actief deel aan gesprekken over de ontwikkeling van hun kind en de te ondernemen acties. Wij streven ernaar om leerlingen meer eigenaarschap te geven over hun eigen leerproces. Dit doen we door middel van kind- en leergesprekken, het stellen van eigen doelen en het geven van gerichte feedback. Zo helpen we elk kind een realistisch zelfbeeld te ontwikkelen en de eigen leerkansen te maximaliseren. Pedagogisch optimisme en de inherente ontwikkelkracht van kinderen vormen de kern van onze HGPD-aanpak. We benutten de sterke punten van uw kind en de omgeving, en focussen op wat al goed gaat om ook uitdagende momenten succesvol te maken. Dit is een cyclisch proces waarbij doelen en acties regelmatig worden geëvalueerd en bijgesteld, rekening houdend met alle relevante factoren. Voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben op specifieke vakgebieden, stellen we in overleg met ouders een Ontwikkelingsperspectief (OPP) op. Dit plan beschrijft de onderwijsbehoeften en leerarrangementen, en de verwachte uitstroom. We werken continu aan het vergroten van de betrokkenheid en het eigenaarschap van leerlingen bij dit OPP. Bij vragen over de extra ondersteuning die wij bieden, staan de leerkrachten en teamleiders altijd voor u klaar. Meer gedetailleerde informatie vindt u in ons schoolondersteuningsprofiel, dat ook besproken wordt met de Medezeggenschapsraad (MR). Passend onderwijs betekent voor ons een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Door actieve ouderbetrokkenheid en goede afstemming zorgen we voor het welbevinden en de optimale ontwikkeling van elk kind. Met Parnassys volgen we de voortgang van zowel groepen als individuele leerlingen. Voor de jongste leerlingen (groep 1-2) gebruiken we het leerlingvolgsysteem ‘De leer- en ontwikkelingslijnen voor het jonge kind’. We werken aan een doorlopende leerlijn met de voorschoolse voorzieningen, wat zorgt voor een gestroomlijnde overgang en consistente begeleiding. In de toekomst willen we ons onderwijs verder innoveren om nog beter aan te sluiten bij de hedendaagse ondersteuningsbehoeften. We focussen op leerlijnen, leerdoelen en referentieniveaus, met speciale aandacht voor rekenen, taal en burgerschap. Dit alles met als doel om stabiliteit te creëren, samenwerking te bevorderen en kinderen meer eigenaarschap te geven over hun eigen leerontwikkeling, ook in situaties van vervanging.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Kwaliteitszorg en Schoolplan van Sterrenpad 't Ven

Wat zijn de ambitieuze doelen in ons schoolplan 2024-2028?

Ons schoolplan 2024-2028 legt de basis voor een dynamische leeromgeving op Sterrenpad 't Ven. Binnen onze school bevorderen we een professionele cultuur waarin samenwerking centraal staat en de kwaliteiten van elke medewerker benut worden. Dit zorgt voor een rijke leerervaring voor al onze leerlingen. We hebben ons onderwijs geoptimaliseerd door te werken met doorlopende leer- en ontwikkelingslijnen binnen een thematisch werkplan. Kinderen worden op hun niveau gegroepeerd, wat een gepersonaliseerde aanpak garandeert. Ontdekkend en onderzoekend leren staat centraal, versterkt door de integratie van Taal, Talent en Technologie. We dagen leerlingen uit om actief te participeren en hun eigen leerproces vorm te geven. Ons pedagogisch-didactisch handelen is van hoog niveau, met focus op uitstekende resultaten voor taal, rekenen en burgerschap. Elk kind wordt gestimuleerd om eigenaarschap te tonen voor zijn of haar portfolio. Een gezonde leefstijl en de motorische ontwikkeling van kinderen krijgen volop aandacht in een uitdagende leeromgeving. Deze ambitieuze doelen worden vertaald naar een jaarplan met concrete subdoelen, die jaarlijks worden geëvalueerd en met de Medezeggenschapsraad (MR) worden besproken. **Burgerschap en Sociale Ontwikkeling met 'De Vreedzame School'** Sinds schooljaar 2018-2024 implementeren wij 'De Vreedzame School', een uitgebreid programma voor sociale competentie en democratisch burgerschap. Deze methode creëert een leefgemeenschap waarin elk kind gehoord en gezien wordt, inspraak heeft en leert conflicten constructief op te lossen. Kinderen ontwikkelen verantwoordelijkheid voor elkaar en de gemeenschap, en leren open te staan voor diversiteit. 'De Vreedzame School' versterkt de sociaal-emotionele vaardigheden door leerlingen in hun kracht te zetten. De leerkracht fungeert als facilitator, en moedigt zelfstandigheid aan. De kernprincipes van 'De Vreedzame School' zijn: positief en zorgzaam omgaan met elkaar, democratisch besluitvorming, effectieve conflictoplossing, collectieve verantwoordelijkheid en openheid voor verschillen. We ondersteunen kinderen in hun ontwikkeling van betrokkenheid thuis, op school en in de bredere gemeenschap. Ouderbetrokkenheid is cruciaal voor het succes van 'De Vreedzame School'. Wij informeren u regelmatig via ouderbrieven. Om het pedagogisch klimaat te optimaliseren, hanteren we aanvullende instrumenten zoals de 'Gouden Regels'. **Onze Gouden Regels voor een Positieve Schoolcultuur** Op Sterrenpad 't Ven belonen we gewenst gedrag. Onze drie schoolbrede 'gouden' regels, geïntegreerd in 'De Vreedzame School', zijn: 1. Ik doe mijn werk zo goed als ik kan. 2. Wat ik doe is goed voor de groep. 3. Ik zorg voor de school, het lokaal en onze spullen.

Hoe waarborgt Sterrenpad 't Ven de onderwijskwaliteit en bereikt het schoolse doelen?

Bij Sterrenpad 't Ven staat kwaliteitszorg centraal. We evalueren systematisch onze doelen en resultaten, waarbij de input van ouders, leerlingen en medewerkers essentieel is. Uit tevredenheidsonderzoeken onder alle geledingen in november 2022 bleek de algemene tevredenheid hoog. Belangrijke aandachtspunten uit deze onderzoeken waren het transparanter maken van leerdoelen, het organiseren van informatieavonden, het optimaliseren van de leertijd, het stroomlijnen van vergaderingen en de werkdruk rond het continurooster, en een duidelijke taakverdeling binnen het personeel. Deze actiepunten zijn in schooljaar 2023-2024 aangepakt, wat resulteerde in een verbeterd welbevinden en leerplezier van kinderen, een sterkere didactische aanpak, groeiende leeropbrengsten, meer aandacht voor gezonde leefstijl en beweging, betere samenwerking, een succesvolle koppeling tussen Taal, Talent en Technologie, en een effectiever benutten van elkaars expertise. **Vernieuwend Onderwijs met Focus op Resultaat en Diepgang** Ons team is continu bezig met professionele ontwikkeling, met expertise in reken- en taalonderwijs, effectieve feedback en executieve functies (EF). We innoveren ons onderwijs door te focussen op verbinding en diepgang, en organiseren het leren anders om optimale resultaten te behalen. In juni 2024 presenteerden we onze schoolontwikkeling en de nieuwe groepsindeling voor 2024-2025 aan de ouders. Deze aanpak is gebaseerd op onze visie, onderwijs op maat, intensieve samenwerking in clusters, gezamenlijke verantwoordelijkheid en het benutten van elkaars talenten. De school is ingedeeld in drie clusters: onderbouw (groepen 1-3), middenbouw (groepen 4-5) en bovenbouw (groepen 6-8). Deze structuur garandeert goed onderwijs dat aansluit bij het niveau van elk kind en faciliteert flexibele inzet bij ziekteverzuim. Voor schooljaar 2024-2025 ligt de focus op extra aandacht voor basisontwikkeling en welbevinden, de verdere ontwikkeling van executieve functies, een doorlopende leerlijn met ParnasSys, het bevorderen van een gezonde leefstijl en beweging, het stellen van realistische verwachtingen en het behalen van passende resultaten. We stimuleren ontdekkend en onderzoekend leren in ons ontdeklab en de klas, en vergroten het eigenaarschap van kinderen door portfolio's en leerdoelen. Onze leerkrachten met specialisaties leiden de clusters en vormen samen met het Managementteam (MT) de stuurgroep voor 'Leren anders organiseren'. De indeling is: clusters 1-3, 4-5, en 6-8, waarbij groep 3 later aansluit bij cluster 4-5. Groepen 1-2, 3, 4, en 5 hebben vaste leerkrachten. Groep 6-7-8 werkt met mentorgroepen, met een vaste aanspreekpersoon voor leerlingen en ouders. Vakinstructie voor taal en rekenen vindt plaats in jaargroepen, gebaseerd op referentieniveaus en leerbehoeften. Andere vakken worden in mentorgroepen of clusters gegeven. Clusteroverleg vindt plaats voor elke vakantie, waarbij leerkrachten en onderwijsassistenten samenwerken, elkaars talenten benutten en doelen voor 6-8 weken opstellen in het werkplan. Deze doelen worden vastgelegd in ParnasSys, met tussentijdse evaluaties voor bijsturing. **Borgen van Schoolontwikkeling en Kwaliteitsverbetering** De continue schoolontwikkeling wordt gewaarborgd door een cyclische aanpak, met regelmatige scholing, monitoring en overleg. Dit omvat clusteroverleg, studie(mid)dagen met onderwijsadviseurs, het gebruik van WMK-kwaliteitskaarten, tussentijdse monitoring van jaarplanopbrengsten, observaties en gesprekken door het MT, en een gestructureerde gesprekkencyclus. We verantwoorden onze doelen en resultaten transparant in ons jaarplan en in overleg met de medezeggenschapsraad, het bestuur, de onderwijsinspectie en alle relevante stakeholders.

Downloaden

Ontdek het programma voor jonge kinderen op Sterrenpad 't Ven

Toelichting van de school

Sterrenpad 't Ven werkt nauw samen met Van Harte Kinderopvang om een naadloze overgang en een rijke leeromgeving te creëren voor jonge kinderen. Deze samenwerking zorgt ervoor dat uw kind de best mogelijke start krijgt in het basisonderwijs, met aandacht voor ontwikkeling en plezier. Samen bouwen we aan een toekomst vol ontdekkingen.

Veelgestelde vragen

Welk extra aanbod is er voor jonge kinderen op basisschool Sterrenpad 't Ven?

Op Sterrenpad 't Ven bieden we speciaal ontwikkeld lesmateriaal en activiteiten die aansluiten bij de belevingswereld van jonge kinderen. Dit programma is ontworpen om de nieuwsgierigheid te prikkelen en de basisvaardigheden te ontwikkelen, zoals taal, rekenen en sociaal-emotionele groei. We zetten ons in voor een stimulerende en veilige omgeving waar elk kind kan floreren.

Op Sterrenpad 't Ven bieden we speciaal ontwikkeld lesmateriaal en activiteiten die aansluiten bij de belevingswereld van jonge kinderen. Dit programma is ontworpen om de nieuwsgierigheid te prikkelen en de basisvaardigheden te ontwikkelen, zoals taal, rekenen en sociaal-emotionele groei. We zetten ons in voor een stimulerende en veilige omgeving waar elk kind kan floreren.

Professionele kinderopvang dichtbij
Voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en peuteropvang
Integraal kindcentrum faciliteiten

Met welke partners werkt Sterrenpad 't Ven samen voor het jonge kind programma?

Sterrenpad 't Ven werkt samen met Van Harte Kinderopvang om een complete en ondersteunende leeromgeving te garanderen. Deze samenwerking omvat gedeelde expertise en middelen, wat resulteert in een optimale begeleiding voor uw kind vanaf de vroegste leeftijd. Bezoek de website van Van Harte Kinderopvang voor meer informatie over hun diensten en onze gezamenlijke aanpak.

Sterrenpad 't Ven werkt samen met Van Harte Kinderopvang om een complete en ondersteunende leeromgeving te garanderen. Deze samenwerking omvat gedeelde expertise en middelen, wat resulteert in een optimale begeleiding voor uw kind vanaf de vroegste leeftijd. Bezoek de website van Van Harte Kinderopvang voor meer informatie over hun diensten en onze gezamenlijke aanpak.

Team | Sterrenpad 't Ven in Venlo | [2025] Schoolregister