
Het team van Het Baken I in Veenendaal
Current section: teamZie hier hoe het team van Het Baken I is samengesteld
Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Het Baken I. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.
Hoe goed past Het Baken I bij jullie?
Ontdek hoe goed Het Baken I bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.
Ontgrendel het volledige rapport
Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?
Bij Het Baken I zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.
Verdeling man/vrouw laden...
Vergelijking man-vrouw verdeling
Onze school heeft met 64.3% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.3% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Wat is de leeftijd van de teamleden?
De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Het Baken I. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.
Leeftijdsverdeling laden...
Leeftijdsverdeling van het team
De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.
Deze school
Vergelijkbare scholen
Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?
Bij Het Baken I werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.
Functiegroepen laden...
Verdeling van functiegroepen
De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.
Deze school
Vakleerkrachten op deze school
Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Het Baken I gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.
Beschikbare vakgebieden:
Professionele Invallers Zorgen Voor Ononderbroken Onderwijs op Het Baken I
Op Het Baken I garanderen we dat uw kind altijd recht heeft op kwalitatief en ononderbroken onderwijs. Bij onvoorziene afwezigheid van onze toegewijde leerkrachten, zoals bij ziekte of verlof, zetten we direct onze professionele vervangingspool in. Dit zorgt ervoor dat de leerachterstand van uw kind minimaal blijft en het lesprogramma soepel doorloopt. Onze school maakt gebruik van het innovatieve IPPON-platform, een gespecialiseerd systeem dat proactief zoekt naar de meest geschikte en bevoegde invallers voor onze klassen. Deze efficiënte aanpak wordt aangestuurd door onze directie, die de verantwoordelijkheid draagt voor een naadloze continuïteit. Als onderdeel van een verantwoordelijk onderwijsbestuur, met een sterke focus op het waarborgen van het wettelijk vastgestelde aantal onderwijsuren, spannen wij ons voortdurend in om een stabiele pool van gekwalificeerde invallers te behouden. Mocht het onverhoopt toch niet lukken een geschikte externe vervanger te vinden, dan lossen we dit intern op door flexibel in te zetten op de expertise binnen ons eigen team.
Het team
Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.