OBS De Belhamel in Valkenswaard

Het team van OBS De Belhamel in Valkenswaard

Current section: team
Rudolfusdal 60
5551 Valkenswaard

Zie hier hoe het team van OBS De Belhamel is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van OBS De Belhamel. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past OBS De Belhamel bij jullie?

Ontdek hoe goed OBS De Belhamel bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij OBS De Belhamel zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 80% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 84.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (80%)
Man (20%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (84.8%)
Man (15.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij OBS De Belhamel. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (20%)
35-45 jaar (13.3%)
45-55 jaar (40%)
55-65 jaar (26.7%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.7%)
35-45 jaar (27.2%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (17.3%)
&ge;65 jaar (1.8%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij OBS De Belhamel werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (80%)
Direct ondersteunend personeel (6.7%)
Indirect ondersteunend personeel (6.7%)
Management (6.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor OBS De Belhamel gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van Leerkrachten: Zorgeloos Onderwijs bij OBS De Belhamel

Bij OBS De Belhamel, gelegen in het hart van Valkenswaard, organiseren we vervanging van leerkrachten met zorg en efficiëntie. Onze school beschikt over een eigen formatie, waardoor we in veel gevallen interne oplossingen kunnen bieden voor de continuïteit van het onderwijs. Dit zorgt ervoor dat uw kind altijd les krijgt van een gekwalificeerde professional. Wanneer een leerkracht onverhoopt afwezig is, zetten wij alles op alles om snel een passende vervanger te vinden. Dit kan een interne leerkracht of onderwijsassistent zijn, een student die bij ons stage loopt, of een speciaal geselecteerde Qrabblaar. Qrabblaren zijn unieke creatieve professionals, zoals kunstenaars, technici en theatermakers, die via een speciaal platform aan onze school verbonden zijn. Zij brengen frisse ideeën en extra expertise mee naar de klas. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat vervanging niet direct mogelijk is, bijvoorbeeld tijdens piekperiodes van ziekte of bij een tekort aan beschikbare flexibele medewerkers. In zeldzame situaties kan de directie genoodzaakt zijn tijdelijke maatregelen te treffen, zoals het samenvoegen van klassen. Wij streven ernaar dit te allen tijde te minimaliseren, zodat de leerervaring van uw kind optimaal blijft. Uw kind kan in uitzonderlijke gevallen ook met schoolwerk thuis aan de slag om de lesstof bij te houden.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Schoolconcept van de reguliere Belhamel

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op OBS De Belhamel

5

Taal en Rekenen: Individuele Groei op Maat

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Taalspecialist
Logopedist

Toelichting van de school:

Op OBS De Belhamel geloven we in een gepersonaliseerde aanpak voor elke leerling. Als een kind extra ondersteuning nodig heeft bij taal of rekenen, passen we de groepsplannen aan of stellen we een individueel groeidocument op. Dit document bevat een handelingsplan en een toekomstgericht ontwikkelperspectief, waarvan de ouders altijd op de hoogte worden gebracht. Onze interne ondersteuningscoördinator werkt nauw samen met leerkrachten en ouders om de voortgang te monitoren. In uitzonderlijke gevallen kan een onderwijsassistent worden ingeschakeld voor extra begeleiding. Dit zorgt voor een gestructureerd en ondersteunend leertraject. Bij specifieke behoeften bieden we consultatie met het bovenschoolse Ondersteuningsteam Inclusief Onderwijs. Observaties, eventueel met video-opnamen, kunnen deel uitmaken van de begeleiding. Indien nodig wordt een breed onderzoek aangevraagd, waarna concrete handelingsvoorstellen of adviezen worden uitgebracht. Wij informeren ouders over de mogelijkheden voor externe onderzoeken en de implementatie van adviezen binnen onze school. Meer informatie over ons beleid en ondersteuningsprofiel is te vinden op onze website en via www.rbobdekempen.nl/Schoolgids.

5

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Leervaardigheden

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Orthopedagoog
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Pedagogisch Educatief Professional

Toelichting van de school:

De sociaal-emotionele ontwikkeling van onze leerlingen staat centraal. Onze toegewijde pedagoog observeert en adviseert leerkrachten en de ondersteuningscoördinator, om de leertrajecten optimaal af te stemmen op de individuele behoeften van kinderen en groepen. Dit bevordert een positief leerklimaat waarin iedereen zich veilig en gewaardeerd voelt. Door samenwerking met onze interne specialisten en, indien nodig, het bovenschoolse Ondersteuningsteam Inclusief Onderwijs, garanderen we een breed scala aan expertise. Dit stelt ons in staat om proactief in te spelen op ontwikkelingsvragen en een veilige, stimulerende leeromgeving te creëren voor alle leerlingen van OBS De Belhamel.

5

Gedrag, Werkhouding en Effectieve Taakaanpak

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Orthopedagoog
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Pedagogisch Educatief Professional

Toelichting van de school:

OBS De Belhamel stimuleert een proactieve werkhouding en zelfstandigheid door middel van structuur en voorspelbaarheid in ons onderwijs. Dag- en weektaken helpen leerlingen bij het plannen en organiseren van hun werk, wat essentieel is voor succesvol ‘leren-leren’ van groep 1 tot en met 8. We focussen op vijf kernvaardigheden: zelfstandig werken, taakaanpak, uitgestelde aandacht, reflectie en samenwerken. We besteden veel aandacht aan het ontwikkelen van deze vaardigheden met behulp van visuele hulpmiddelen en gestructureerde begeleiding, wat bijdraagt aan een positief leerklimaat. Vanaf groep 5 wordt huiswerk ingezet om de planningvaardigheden te versterken, ter voorbereiding op het voortgezet onderwijs. In groep 7 en 8 leren leerlingen effectief met een agenda om te gaan. Individuele ondersteuning wordt geboden door aanpassingen in groepsplannen of het opstellen van groeidocumenten met handelingsplannen, in nauwe samenwerking met ouders en de ondersteuningscoördinator. Ook onze pedagoog en specialisten voor hoogbegaafdheid dragen bij aan deze ondersteuning. Bij complexe problematiek schakelen we het bovenschoolse Ondersteuningsteam Inclusief Onderwijs in voor aanvullende expertise en begeleiding.

3

Motorische Ontwikkeling en Bewegingsonderwijs

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog
Motorisch Remedial Teacher

Toelichting van de school:

Voor de gymlessen van de groepen 3 t/m 8 maken de leerlingen van OBS De Belhamel gebruik van de nabijgelegen sporthal ‘De Belleman’. Sportkleding en gymschoenen zijn verplicht voor deelname aan de lessen, met het oog op de veiligheid van de kinderen. Wanneer een leerling om medische redenen niet kan deelnemen, ontvangen we graag vooraf bericht van de ouders. Leerlingen uit groep 1 en 2 volgen hun bewegingsonderwijs in de eigen speelzaal van de school, waar de gymschoenen blijven staan. Als een leerkracht een aandachtspunt signaleert in de motorische ontwikkeling, worden ouders geïnformeerd en eventueel verwezen naar gespecialiseerde hulpverleners zoals een kinderfysiotherapeut of ergotherapeut. Onze school heeft toegang tot een motorisch remedial teacher binnen het bovenschoolse ondersteuningsteam. Deze professional kan leerkrachten voorzien van waardevolle handvatten en adviezen om de motorische ontwikkeling van leerlingen optimaal te stimuleren.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

OBS De Belhamel volgt een strikt medicijnprotocol voor de omgang met medicatie binnen de school. Momenteel zijn er binnen ons team geen medewerkers met een BIG-registratie. Voor specifieke medische handelingen of persoonlijke verzorging verwijzen wij naar de richtlijnen en de mogelijkheden die binnen dit protocol zijn vastgelegd.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
18
Totaal specialisten
18
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Invalidetoilet
Kinderopvang
Moestuin

Extra Ondersteuning voor Elke Leerling bij OBS De Belhamel

Ons Onderwijs en de Ontwikkeling van Uw Kind

Bij OBS De Belhamel staat de persoonlijke ontwikkeling van elk kind centraal. Ons onderwijs is erop gericht om leerlingen actief te betrekken bij hun leerproces. Dit gebeurt door middel van gedifferentieerde lesstof en oefeningen die aansluiten bij de individuele leerbehoeften. In de bovenbouw leren leerlingen steeds zelfstandiger te werken, vaak in samenwerking met klasgenoten. De leerkracht observeert de voortgang nauwlettend, geeft feedback en stelt waar nodig het leerplan bij. Dit zorgt ervoor dat we de ontwikkeling van elk kind optimaal kunnen volgen en stimuleren. We toetsen de leerstof regelmatig met zowel methodegebonden als landelijk genormeerde toetsen, zoals die van CITO. Deze toetsmomenten, in januari en juni (en voor groep 8 aan het begin van het schooljaar), geven ons inzicht in de beheersing van de lesstof. Ook presentaties behoren tot de mogelijkheden om kennis te tonen. De resultaten van deze toetsen worden geanalyseerd door het team en de ondersteuningscoördinator. Op basis hiervan bepalen we het meest passende arrangement (basis, talent of intensief) binnen onze groepsplannen. Deze plannen worden twee keer per jaar geëvalueerd en aangepast. De ondersteuningscoördinator heeft regelmatig overleg met de leerkrachten. Hierin bespreken we de algemene groepsprocessen en identificeren we leerlingen die extra aandacht nodig hebben, bijvoorbeeld vanwege leer- of gedragsuitdagingen, of juist behoefte hebben aan meer verdieping. Ouders worden altijd geïnformeerd en betrokken bij deze besprekingen. Indien nodig, schakelen we externe expertise in, zoals de orthopedagoog van RBOB, wanneer initiële interventies onvoldoende effect hebben. Voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben binnen het leerprogramma, maken we aanpassingen in het groepsplan. Soms stellen we een individueel handelingsplan en ontwikkelperspectief op in een groeidocument, dat we samen met ouders en de ondersteuningscoördinator bespreken. Als het aanbod nog steeds niet toereikend is, kunnen we een consultatie aanvragen met een lid van het Ondersteuningsteam Inclusiever Onderwijs (OIO) van ons bestuur, of met een externe instantie. Observaties, eventueel met video-opnamen, kunnen hierbij ondersteunen. Mocht verdere ontwikkeling uitblijven, dan kan, afhankelijk van de problematiek, een gespecialiseerd onderzoek worden ingezet. De adviezen uit dit onderzoek worden waar mogelijk binnen OBS De Belhamel geïmplementeerd. Soms vragen we ouders om externe onderzoeken en behandelingen zelf te initiëren. Toekomstige ontwikkelingen binnen OBS De Belhamel richten zich op het versterken van onze kleuteronderwijsvisie, het optimaliseren van reken- en taalonderwijs (inclusief NT2), het handelingsgericht werken aan gedrag en meer- en hoogbegaafdheid, en het ontwikkelen van duidelijke leerlijnen en doelen voor alle leerlingen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Toekomstplannen: Schoolplan OBS De Belhamel

Welke Concrete Schoolontwikkelingsdoelen Stellen We Voor Schooljaar 2024-2025?

Voor het schooljaar 2024-2025 hebben we een ambitieus actieplan opgesteld, afgeleid van ons strategische schoolplan 2023-2027. Dit plan, 'Actieplan 2024–2025 De Belhamel en Het Facet', is tot stand gekomen op basis van grondige trendanalyses, observaties en teamoverleggen. Onze overkoepelende doelen richten zich op het versterken van de professionele cultuur binnen ons team. We streven ernaar dat elke leerkracht de kenmerken van een professionele cultuur volledig beheerst, inzicht heeft in de huidige stand van zaken en proactief bijdraagt aan een positief en effectief werkklimaat. Parallel hieraan zetten we in op een verhoogde ouderbetrokkenheid. We erkennen het cruciale belang hiervan en verkennen actief hoe we ouders nog beter kunnen betrekken bij de schoolontwikkeling en de leerervaringen van hun kinderen. Dit schooljaar leggen we een visie op ouderbetrokkenheid vast en implementeren we een bijbehorend plan van aanpak. Specifiek voor OBS De Belhamel focussen we op de volgende speerpunten: een gedegen analyse en prioritering van onze schoolontwikkeling vanuit ons toekomstbeeld, het zichtbaar en voelbaar maken van onze kernwaarden in de dagelijkse praktijk, en het optimaliseren van onze verslagleggingsmethoden. We evalueren onze groepsplannen, oriënteren ons op de 4D-cyclus voor verslaglegging en ontwikkelen kwaliteitskaarten per vakgebied. Daarnaast stellen we een visie op voor burgerschapsonderwijs, met speciale aandacht voor een pilotproject in de bovenbouw. Op het gebied van implementatie zetten we in op een beredeneerd aanbod voor groep 1-2, met een focus op een rijke speel-leeromgeving en een versterkt taalaanbod, mede gezien onze groeiende NT2-populatie. Voor rekenen ambiëren we hogere resultaten door te focussen op getalrelaties en de implementatie van de modellen uit het Protocol ERWD. We analyseren talentgroepen en passen ons aanbod aan, ondersteund door de subsidie basisvaardigheden. Voor gedrag preventie willen we een veilig en effectief leerklimaat creëren, met een focus op het nieuwe antipestprotocol en de ontwikkeling van een integraal veiligheidsprotocol. Verder werken we aan beleid voor meer- en hoogbegaafdheid, met speciale aandacht voor de implementatie van Levelwerk in groep 7/8 en het rekenonderwijs aan talentgroepen. Tot slot integreren we geleidelijk ons aanbod op het gebied van cultuur en de schoolmoestuin in ons reguliere onderwijsprogramma. We borgen de werkwijze van onze protocollen, zoals het antipest- en scheidingsprotocol, en ontwikkelen les- en kwaliteitskaarten om onze ontwikkelde werkwijzen toegankelijk te maken, met extra aandacht voor dyslexie en het beleid voor leerlingen met een lagere intelligentie. Beweegboxen worden doelgericht ingezet voor een optimale leerervaring.

Hoe Zorgt OBS De Belhamel Voor Continue Kwaliteitsverbetering en Opbrengstgericht Werken?

Bij OBS De Belhamel hanteren we een robuust stelsel van kwaliteitszorg, dat voldoet aan de wettelijke eisen van de overheid voor basisonderwijs. We werken volgens de principes van opbrengstgericht werken, gestructureerd rond de vier pijlers van de 4D-cyclus: Data, Duiden, Doelen en Doen. Dit stelt ons in staat om systematisch leerlinggegevens te verzamelen, ambitieuze doelen te stellen en de voortgang nauwgezet te monitoren. Onze aanpak omvat regelmatige data-analyses, waarbij we de onderwijsopbrengsten van onze leerlingen evalueren en de effectiviteit van onze interventies beoordelen. Indien resultaten afwijken van de verwachtingen, duiden we dit gezamenlijk met leerkrachten en ondersteuningscoördinatoren om het onderwijs continu te verbeteren. Hierbij kijken we kritisch naar leertijd, didactisch en pedagogisch handelen, en klassenmanagement. Leerlingen worden vervolgens ingedeeld in passende arrangementen (basis, talent, intensief) met specifieke doelen voor elke periode. We faciliteren professionele groei door middel van teamtrainingen, coaching en individuele opleidingen. Recente scholingen richtten zich op onderwerpen als woordenschat, NT2-onderwijs, begrijpend lezen, technisch lezen, en meer- en hoogbegaafdheid. Leerkrachten van groep 1-2 zijn geschoold in Parnassys leerlijnen, en voor Het Facet zijn er trainingen geweest in begrijpend lezen, technisch lezen, DDG, Parnassys en Rots en Water. Deze scholingen zijn altijd gekoppeld aan onze schoolontwikkelingen en de professionele groei van onze medewerkers. Om de kwaliteit van ons onderwijs te waarborgen, maken we gebruik van trendanalyses die tweemaal per jaar in het team worden besproken. Deze analyses, samen met input uit groepsbesprekingen en observaties, vormen de basis voor onze interventiekeuzes. We implementeren een rekenverbetertraject om onze rekenresultaten te optimaliseren, met specifieke aandacht voor 1S en 1F doelen vanaf groep 6. Onze zorgstructuur en groepsplannen zijn helder en eenduidig, en we blijven ons onderwijsaanbod afstemmen op de onderwijsbehoeften van elke leerling, waarbij we tijdig aangeven wanneer extra ondersteuning elders beter passend is. Flitsbezoeken en klasbezoeken door schoolleiding, ondersteuningscoördinatoren of externe experts helpen ons om de implementatie van ons pedagogisch en didactisch beleid te borgen en bieden kansen voor verdere professionalisering. De input van onze ouders (OTP) en leerlingen (LTP) wordt serieus genomen en verwerkt in onze jaarplannen. Collegiale consultatie, hoewel praktisch uitdagend, wordt gestimuleerd om reflectie op didactisch en pedagogisch handelen te bevorderen. Verschillende overlegstructuren, waaronder teamvergaderingen, studiedagen en werkgroepen, zorgen voor continue monitoring, evaluatie, analyse, bijsturing en doelplanning, met als ultiem doel het waarborgen van de hoogste onderwijskwaliteit. Ook de samenwerking met ouders, de medezeggenschapsraad (MR), de ouderraad (OR) en de leerlingenraad is essentieel in dit proces.

Ontdek Ons Programma voor Jonge Kinderen in Valkenswaard

Toelichting van de school

Visie op Onderwijs voor Jonge Kinderen bij OBS De Belhamel Bij OBS De Belhamel hebben we een specifieke visie op het onderwijs voor onze jongste leerlingen, van 2 tot 7 jaar, met speciale aandacht voor groep 1 en 2. Wij erkennen dat jonge kinderen leren door te spelen en zich in snelle stappen ontwikkelen. Daarom hanteren onze leerkrachten een aanpak die hier perfect op aansluit. Onze kernwaarden – ambitie, veiligheid en betrokkenheid – vormen de basis van ons onderwijs voor alle leerlingen. Deze waarden hebben we vertaald naar concrete pedagogische en didactische werkvormen, speciaal gericht op de behoeften van jonge kinderen. Ambitie in het Jonge Kind Onderwijs: Wij streven ernaar het maximale uit elke leerling te halen door talenten te herkennen en het aanbod hierop af te stemmen. Een rijke speelleeromgeving, die inspeelt op de interesses en belevingswereld van de kinderen, is essentieel. Door te werken binnen de zone van naaste ontwikkeling, stimuleren we groei op het juiste niveau. We moedigen eigen inbreng aan en volgen de ontwikkeling nauwgezet via ParnasSys om het onderwijs optimaal af te stemmen. Veiligheid als Voorwaarde voor Ontwikkeling: Een gevoel van veiligheid is cruciaal voor betrokkenheid en leerplezier. Wij waarborgen dit door te focussen op drie basisbehoeften: een goede relatie met de leerkracht, het ervaren van competentie en de ruimte voor autonomie. Structuur, vaste routines en duidelijke, positief geformuleerde afspraken, aangepast aan ondersteuningsbehoeften, zorgen voor een voorspelbare en veilige omgeving voor iedereen. Betrokkenheid door Betekenisvol Spelen: In de kleuterklassen werken we thematisch, wat zorgt voor samenhang en de ontwikkeling van diverse leergebieden bevordert. De thema's worden gestuurd door de inbreng en vragen van de kinderen zelf. Een rijke, uitdagende leeromgeving, die aansluit bij de leefwereld van de kinderen en vakken integreert, vergroot de betrokkenheid. Gemotiveerde kinderen leren effectiever en ontwikkelen zich optimaal.

Veelgestelde vragen

Biedt OBS De Belhamel extra ondersteuning en activiteiten voor jonge kinderen?

Ja, OBS De Belhamel biedt diverse extra programma's en faciliteiten, zoals onze nauwe samenwerking met kinderopvang en peuteropvang, om de ontwikkeling van jonge kinderen optimaal te ondersteunen. Ons kindcentrum faciliteert deze doorlopende leerlijnen.

Ja, OBS De Belhamel biedt diverse extra programma's en faciliteiten, zoals onze nauwe samenwerking met kinderopvang en peuteropvang, om de ontwikkeling van jonge kinderen optimaal te ondersteunen. Ons kindcentrum faciliteert deze doorlopende leerlijnen.

Kinderopvang Valkenswaard
Peuteropvang en VVE Valkenswaard
Kindcentrum De Belhamel

Met welke partners werkt OBS De Belhamel samen voor het jonge kind programma?

OBS De Belhamel werkt succesvol samen met IK-OOK om het aanbod voor jonge kinderen te verrijken en te optimaliseren. Deze samenwerking zorgt voor een naadloze overgang en aanvulling op het onderwijs.

OBS De Belhamel werkt succesvol samen met IK-OOK om het aanbod voor jonge kinderen te verrijken en te optimaliseren. Deze samenwerking zorgt voor een naadloze overgang en aanvulling op het onderwijs.

Team | OBS De Belhamel in Valkenswaard | [2025] Schoolregister