odbs Puntenburg

Het team van odbs Puntenburg in Utrecht

Current section: team
Laan Van Puntenburg 2 A
3511 Utrecht

Zie hier hoe het team van odbs Puntenburg is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van odbs Puntenburg. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past odbs Puntenburg bij jullie?

Ontdek hoe goed odbs Puntenburg bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij odbs Puntenburg zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 87.5% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (87.5%)
Man (12.5%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.1%)
Man (17.9%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij odbs Puntenburg. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (31.3%)
35-45 jaar (25%)
45-55 jaar (18.8%)
55-65 jaar (25%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.4%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (19.3%)
55-65 jaar (18.8%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij odbs Puntenburg werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (81.3%)
Direct ondersteunend personeel (0%)
Indirect ondersteunend personeel (12.5%)
Management (6.3%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor odbs Puntenburg gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Leerkrachtvervanging bij Basisschool Puntenburg

Bij odbs Puntenburg garanderen we continuïteit in het onderwijs. Wanneer een van onze toegewijde leerkrachten onverhoopt afwezig is, stellen we alles in het werk om direct passende vervanging te regelen. Onze prioriteit is het minimaliseren van onderbrekingen in de leerervaring van uw kind. We streven ernaar om zo vaak mogelijk, ook in geval van ziekte, kwalitatief hoogstaand onderwijs te blijven bieden. Ontdek hoe onze flexibele aanpak zorgt voor een stabiele leeromgeving, zelfs bij onverwachte afwezigheid van onze docenten.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Combinatiegroepen

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen
Groepsdoorbrekende niveaugroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Extra Ondersteuning op Odbs Puntenburg: Ontdek Onze Specialisten

1

Specialistische Hulp bij Taal en Rekenen

Beschikbare specialisten:

Rekencoördinator

Toelichting van de school:

Onze toegewijde rekencoördinator, Carry Temming, versterkt het rekenonderwijs op Odbs Puntenburg. Zij deelt haar expertise met leerkrachten en zorgt voor een gestructureerde aanpak. Dit draagt bij aan een solide basis voor alle leerlingen in de cruciale vakgebieden van taal en rekenen. Met gerichte begeleiding excelleren onze leerlingen in deze essentiële vaardigheden.

1

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Welzijn

Beschikbare specialisten:

Rots en Water Trainer
De Vreedzame School Coördinator

Toelichting van de school:

Astrid Zimmerman, onze drijvende kracht achter 'De Vreedzame School', coördineert het programma en ondersteunt leerkrachten. Haar jarenlange ervaring waarborgt een consistente en effectieve implementatie. Maaike Luth biedt gespecialiseerde Rots en Water trainingen aan onze leerlingen. Dit programma versterkt hun zelfvertrouwen en sociale vaardigheden. Samen creëren zij een veilige en positieve leeromgeving waarin elk kind zich gewaardeerd voelt en zich optimaal kan ontwikkelen.

1

Gedragsbegeleiding en Studievaardigheden

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider (IB'er)
Pedagogisch Educatief Professional

Toelichting van de school:

Rafaël Kuik, onze Pedagogisch Educatief Professional in opleiding, combineert praktijkervaring met een stageplek binnen onze school. Hij draagt actief bij aan de educatieve ondersteuning. Cindy te Ronde, als ervaren intern begeleider, richt zich op leerlingen met specifieke gedragsbehoeften. Haar expertise zorgt voor passende ondersteuning. Charlotte Epskamp verrijkt ons team met haar achtergrond in pedagogische wetenschappen. Haar kennis over gedrag en leerstrategieën is een waardevolle aanwinst voor onze leerlingen.

0

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Op Odbs Puntenburg zetten we ons in voor de brede ontwikkeling van elk kind. Hoewel we momenteel geen specifieke motorische specialisten hebben, integreren we beweging en fysieke activiteit in ons dagelijkse lesprogramma. We stimuleren een actieve levensstijl en bieden diverse mogelijkheden voor zowel binnen- als buitenspelen. Dit draagt bij aan de algehele gezondheid en het welzijn van onze leerlingen.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

De gezondheid en het welzijn van onze leerlingen staan voorop bij Odbs Puntenburg. Hoewel we geen gespecialiseerd medisch personeel in dienst hebben, werken we nauw samen met externe zorgverleners indien nodig. Leerkrachten zijn getraind om alert te zijn op de behoeften van leerlingen en signaleren tijdig eventuele medische of verzorgingsgerelateerde kwesties. We zorgen voor een veilige en verzorgde omgeving voor alle kinderen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
3
Totaal specialisten
5
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Technieklokaal
Speellokaal
Gymlokaal
Computerlokaal

Op Maat Gemaakte Ondersteuning voor Elke Leerling bij odbs Puntenburg

Ons Ondersteuningsbeleid Uitgelegd

Odbs Puntenburg is een hechte Daltonschool in Utrecht die zich kenmerkt door een persoonlijke benadering van leerlingen. Wij erkennen en waarderen de unieke onderwijsbehoeften van elk kind. Ons team is toegewijd aan het bieden van een passend leeraanbod dat aansluit bij de individuele ontwikkeling van onze leerlingen. Voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben naast de basisondersteuning, stellen wij een persoonlijk ontwikkelingsperspectief op. Hierin worden onderwijsdoelen, didactiek, benodigde materialen en tijdlijnen nauwkeurig vastgelegd om de groei van uw kind te maximaliseren. Wanneer de interne ondersteuning ontoereikend is of wanneer we behoefte hebben aan specialistische kennis, werken we nauw samen met de consulenten van het Samenwerkingsverband Utrecht PO. Dit zorgt ervoor dat we altijd de meest effectieve aanpak kunnen garanderen. Onze focus ligt komend schooljaar op het verder optimaliseren van onze ondersteuningsstructuur. We brengen continu de onderwijsbehoeften van alle leerlingen in kaart om onze aanpak te verfijnen. Daarnaast stimuleren we leerkrachten om zelfstandig ontwikkelingsperspectieven op te stellen, wat bijdraagt aan hun professionele groei en de kwaliteit van het onderwijs. Anja Verspeek, onze gespecialiseerde ondersteuner, is wekelijks beschikbaar om leerlingen met specifieke behoeften te begeleiden. Dit omvat zowel hoogbegaafde kinderen als leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben op het gebied van taal of specifieke vakgebieden. Cindy te Ronde, onze Intern Begeleider, coördineert de ondersteuningsstructuur en adviseert leerkrachten proactief. Zij observeert in klassen en ondersteunt bij het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve lesplannen. Door middel van data-analyse en groepsbesprekingen zorgt zij voor ambitieuze doelen en continue evaluatie van de onderwijsresultaten. Onze rekenspecialist, Carry Temming, versterkt het team met expertise op het gebied van rekenonderwijs, wat essentieel is voor de academische ontwikkeling van onze leerlingen. Wij geloven in een aanpak die uitgaat van de individuele verschillen van kinderen. Het systematisch bijhouden van de vorderingen door observatie, analyse van dagelijks werk en landelijke toetsen stelt ons in staat om het onderwijs continu aan te passen. Ook de sociaal-emotionele ontwikkeling wordt nauwgezet gevolgd met het ZIEN-volgsysteem. Drie keer per jaar evalueren we de voortgang van de leerlingen in groepsbesprekingen. Hierbij kijken we naar prestaties in relatie tot de onderwijsbehoeften en stellen we gezamenlijk doelen op. Wanneer de onderwijsbehoefte van een kind niet direct duidelijk is, schakelen we collega's, de schoolarts, het buurtteam of externe begeleiders in. Ouderbetrokkenheid is cruciaal voor een succesvolle leerontwikkeling. Wij onderhouden open communicatie via intakegesprekken, dagelijkse contactmomenten, startgesprekken en voortgangsgesprekken. Uw inzichten als ouder zijn onmisbaar voor ons. De GGD voert periodieke onderzoeken uit bij leerlingen in groep 2 en 7, met opties voor tussentijdse controles op verzoek. Taal-, spraak- en stemontwikkeling worden specifiek gescreend door een logopedist. Bij schoolverandering zorgen we voor een soepele overgang door een onderwijskundig verslag op te stellen voor de nieuwe school, met uw recht op inzage. We werken samen met het Samenwerkingsverband Utrecht PO (SWV) om passend onderwijs te garanderen. Zij bieden expertise en middelen voor kinderen met extra ondersteuningsbehoeften. Bij complexe behoeften wordt samen met ouders een aanvraag gedaan voor speciaal onderwijs. Het buurtteam biedt waardevolle ondersteuning aan school en ouders bij opvoedingsvraagstukken, en is bereikbaar via Cindy te Ronde. Onze school hanteert de wettelijk verplichte meldcode Huiselijk Geweld en Kindermishandeling voor de veiligheid van onze leerlingen. Voor medische handelingen geldt dat medicatie alleen na overleg met ouders wordt toegediend. Voor complexere medische zorg werken we samen met ouders en externe professionals. We streven ernaar onze expertise op het gebied van gedragsdiversiteit, meertaligheid en specifieke leerbehoeften (zoals autisme en ADHD) continu te verdiepen. Dit omvat het optimaliseren van leerlijnen, didactiek en de samenwerking met ouders om de ontwikkeling van elk kind te waarborgen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ons Schoolplan: Kwaliteitsborging en Toekomstgericht Onderwijs

Wat zijn de Kerndoelen en Ambities in ons Schoolplan?

Bij odbs Puntenburg streven we naar uitmuntend onderwijs door continue kwaliteitsverbetering. Ons kwaliteitszorgsysteem omvat alle activiteiten gericht op het vaststellen, bewaken, borgen en verbeteren van ons onderwijsaanbod. We definiëren wat goed onderwijs inhoudt, voldoen aan de overheidsnormen, stellen ambitieuze doelen en zorgen voor duurzame kwaliteit. Kinderen ontwikkelen zich bij ons niet alleen op cognitief gebied, maar ook in zelfstandigheid, samenwerking en reflectievermogen. We zetten vol in op het expliciete directe instructiemodel met gedifferentieerde instructie op drie niveaus (basis, verkort, verlengd) om optimaal aan te sluiten bij de leerbehoeften van elk kind. Het welbevinden van leerlingen staat centraal; plezier in leren is essentieel. We zijn pas tevreden als elk kind zijn of haar volledige potentieel bereikt, zowel op academisch als op creatief en sociaal-emotioneel vlak. Veiligheid, sfeer en respect voor elkaar vormen de basis van onze leeromgeving. Ons team stelt jaarlijks concrete doelen op en werkt planmatig aan de realisatie ervan. Regelmatige teamreflectie en bijsturing zorgen ervoor dat we continu verbeteren. Dit proces wordt ondersteund door onze Intern Begeleider, Daltoncoördinator, Opleider in de School en de directeur. We analyseren onze onderwijsresultaten tweemaal per jaar grondig, met speciale aandacht voor de vaardigheidsgroei van leerlingen ten opzichte van zichzelf. Deze analyses leiden tot schoolbrede actieplannen om ons onderwijs aan te scherpen of succesvolle interventies te continueren. Ook sociale opbrengsten worden nauwkeurig geanalyseerd en vertaald naar schoolbrede ambities. We maken hierbij een duidelijk onderscheid tussen objectief meetbare cognitieve resultaten en de meer subjectieve, maar even belangrijke, sociale ontwikkeling van kinderen. De kwaliteit van ons pedagogisch en didactisch handelen monitoren we nauwgezet. Door middel van klassenconsultaties met objectieve kijkpunten brengen we de kwaliteit van leerkrachten in kaart. De analyse van deze observaties koppelen we aan onze schoolbrede ambities uit het jaarplan, wat leidt tot gerichte verbeterplannen en professionele groei van ons team. Deze ambities en individuele vorderingen worden besproken tijdens teamoverleggen, collegiale consultaties en functioneringsgesprekken. Ons jaarplan, gebaseerd op de kwaliteitsgebieden van SPO Utrecht, vormt de leidraad voor ons handelen. Door de jaren heen hebben we significante stappen gezet in de ontwikkeling van onze schoolvisie, pedagogische en didactische kwaliteit, teamontwikkeling en het versterken van ons Daltononderwijs. Recente focus ligt op cultuureducatie, onderwijs aan meer- en hoogbegaafde kinderen, thematisch werken vanuit 4xwijzer, en het optimaliseren van onze ondersteuningsstructuur en kwaliteitszorg. In het schooljaar 2020-2021 hebben we de Daltonleerlijnen versterkt, een leerlingportfolio geïntroduceerd en 'De Vreedzame School' als methode voor sociaal-emotionele ontwikkeling gekozen. Ook hebben we een NPO-plan opgesteld om corona-gerelateerde achterstanden weg te werken en de samenwerking met het Centrum voor Jeugd en Onderwijs (CJG) geïnitieerd om een doorlopende leerlijn van 2 tot 14 jaar te realiseren, ondersteund door een gemeentelijke subsidie. In het schooljaar 2021-2022 hebben we 'De Vreedzame School' succesvol geïmplementeerd en zijn we gestart met een nieuwe culturele samenwerking. Op Daltongebied hebben we ons gericht op effectieve feedback en differentiatie. We hebben gekozen voor het International Primary Curriculum als nieuwe methode voor wereldoriëntatie en onze ondersteuningsstructuur versterkt, wat resulteerde in meer grip op leerlingontwikkeling en gerichte ondersteuning. Voor het schooljaar 2022-2023 ligt de nadruk op de verdere implementatie van 'De Vreedzame School', het zichtbaar maken van de Daltonlijn met focus op effectiviteit en zelfstandigheid ter voorbereiding op hercertificering, het continu leren binnen ons team, de uitbreiding van het digitale portfolio met online reflectie, het verdiepen van differentiatie en feedbackmechanismen, het verbeteren van rekenopbrengsten met behulp van een subsidie voor post-coronale achterstanden, en het verstevigen van onze ondersteuningsstructuur. Tevens bouwen we aan een voorziening voor 2 tot 14 jarigen voor een ononderbroken ontwikkeling. Burgerschapsonderwijs is een kernonderdeel van ons curriculum, waarbij we leerlingen vormen tot actieve en verantwoordelijke burgers. We besteden aandacht aan vrijheid van meningsuiting, gelijkwaardigheid, verdraagzaamheid, autonomie en verantwoordelijkheidsbesef. Via 'De Vreedzame School' en IPC leren kinderen democratisch beslissen, conflicten constructief oplossen, verantwoordelijkheid dragen voor elkaar en de gemeenschap, openstaan voor verschillen en de principes van onze democratische samenleving begrijpen. De voortgang wordt jaarlijks geëvalueerd via leerlingportfolio's. We monitoren continu de kwaliteit van ons onderwijs door middel van klassenbezoeken en teamevaluaties. Tweemaal per jaar evalueren we onze onderwijsresultaten en de voortgang op het jaarplan. Leerlingen vullen jaarlijks een tevredenheidspeiling in en beoordelen tweemaal per jaar hun veiligheidsgevoel. Ouders worden eens per twee jaar bevraagd naar hun tevredenheid, wat mede input levert voor de jaarplannen. Gegevens uit het leerlingvolgsysteem worden, na anonimisering door het CBS, gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek en statistiek, wat bijdraagt aan de verbetering van onderwijs in heel Nederland. Ouders die bezwaar hebben tegen het delen van gegevens voor dit doel, kunnen dit melden bij de directie.

Hoe Bevordert odbs Puntenburg de Kwaliteit en Ontwikkeling van Leerkrachten en Leerlingen?

Bij odbs Puntenburg zetten we ons actief in voor continue kwaliteitsverbetering van ons onderwijs door middel van systematische kwaliteitszorg. Dit omvat het vaststellen, bewaken, borgen en verbeteren van onze onderwijspraktijken, met als doel excellentie in onderwijs te realiseren. De professionele ontwikkeling van ons team wordt gestimuleerd door middel van klassenbezoeken, feedbackgesprekken en jaarlijkse functionerings- en beoordelingsgesprekken met de directeur. Elk teamlid werkt samen met een 'maatje' aan persoonlijke ontwikkelplannen (POP's), waarbij de voortgang tijdens evaluatiegesprekken centraal staat. Het team evalueert gezamenlijk de voortgang op de Daltonkernwaarden en bespreekt maandelijkse aandachtspunten tijdens bordsessies. Deze punten worden vertaald naar concrete doelstellingen in de jaarplanning. De ontwikkeling en resultaten van leerlingen worden nauwlettend gevolgd via proactieve groeps- en leerlingbesprekingen en twee jaarlijkse datavergaderingen. Hierin analyseren teamleden gezamenlijk de opbrengsten en formuleren zij concrete ambities voor de school en hun eigen handelen. De Intern Begeleider en directeur finaliseren de opbrengstanalyse en stellen een plan van aanpak op, dat wordt besproken met de Medezeggenschapsraad en gedeeld met de ouders. We streven naar een lerende organisatie waarin teamleden van en met elkaar leren. Dit gebeurt via bordsessies en teamsessies, met een specifieke focus op reflectie op Daltonvaardigheden. De implementatie van het digitale portfolio, waarin leerlingen hun ontwikkeling bijhouden, wordt uitgebreid met online reflectie op leerdoelen. Differentiatie in het onderwijs wordt continu versterkt door middel van directe instructie en aangepaste lesmaterialen, ondersteund door klassenbezoeken, coachingsgesprekken en collegiale consultaties. We verdiepen de feedbackcultuur, zodat leerlingen elkaar effectief feedback kunnen geven en op hun werk kunnen reflecteren. Om de rekenopbrengsten te verbeteren, zetten we de subsidie 'Onderwijsimpuls' in voor post-coronale achterstanden, met een focus op context gestuurd rekenen en effectieve rekendidactiek. Onze ondersteuningsstructuur wordt verder geborgd, zodat leerkrachten grip houden op het leerproces en de juiste expertise en tools inzetten voor de ontwikkeling van elk kind. In samenwerking met externe partners bouwen we aan een voorziening voor 2 tot 14 jarigen, die zorgt voor een ononderbroken ontwikkeling en uitstel van de keuze voor het voortgezet onderwijs mogelijk maakt. Burgerschapsonderwijs is geïntegreerd in ons curriculum via 'De Vreedzame School' en IPC, waarbij leerlingen worden gestimuleerd in democratisch handelen, conflictbeheersing, verantwoordelijkheidsbesef en openheid naar verschillen. De resultaten hiervan worden jaarlijks geëvalueerd via leerlingportfolio's. De kwaliteit van ons onderwijs wordt continu gemonitord middels klassenbezoeken en teamevaluaties. De voortgang op het jaarplan wordt tweemaal per jaar geëvalueerd. Leerlingen vullen jaarlijks een tevredenheidsonderzoek in en geven tweemaal per jaar feedback via de Veiligheidsthermometer. Oudertevredenheid wordt elke twee jaar gemeten, wat input levert voor onze jaarplannen. Voor wetenschappelijk onderzoek delen we geanonimiseerde leerlinggegevens met het CBS, wat bijdraagt aan de verbetering van het onderwijs in heel Nederland. Ouders kunnen bezwaar maken tegen deze gegevensdeling bij de directie.

Speciaal Programma voor Jonge Kinderen bij odbs Puntenburg

Toelichting van de school

Bij odbs Puntenburg in Utrecht bieden we een stimulerende omgeving voor de allerkleinsten. Ons onderwijs is gericht op het ontwikkelen van nieuwsgierigheid en een liefde voor leren vanaf de eerste schooldag. We zorgen voor een veilige en kleurrijke start van de educatieve reis van uw kind.

Veelgestelde vragen

Welk extra aanbod is er voor jonge kinderen op basisschool Puntenburg?

Basisschool odbs Puntenburg biedt een warm welkom en een solide basis voor jonge leerlingen. Onze aanpak is erop gericht om kinderen spelenderwijs te laten ontdekken en te groeien in een ondersteunende omgeving. We focussen op de brede ontwikkeling van elk kind.

Met welke organisaties werkt odbs Puntenburg samen voor het jonge kind?

Voor een optimale ontwikkeling van onze jongste leerlingen werkt odbs Puntenburg nauw samen met Partou Laan van Puntenburg. Deze samenwerking zorgt voor een doorlopende lijn in de opvang en educatie, wat essentieel is voor een goede start. Onze partnerschappen zijn erop gericht om de transition van thuis naar school zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit biedt ouders zekerheid en kinderen een vertrouwde omgeving om te floreren.

Voor een optimale ontwikkeling van onze jongste leerlingen werkt odbs Puntenburg nauw samen met Partou Laan van Puntenburg. Deze samenwerking zorgt voor een doorlopende lijn in de opvang en educatie, wat essentieel is voor een goede start. Onze partnerschappen zijn erop gericht om de transition van thuis naar school zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit biedt ouders zekerheid en kinderen een vertrouwde omgeving om te floreren.

Team | odbs Puntenburg in Utrecht | [2025] Schoolregister