Kindcentrum Oersprong in Ulft

Het team van Kindcentrum Oersprong in Ulft

Current section: team
Wilgenstraat 6
7071 Ulft

Zie hier hoe het team van Kindcentrum Oersprong is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Kindcentrum Oersprong. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Kindcentrum Oersprong bij jullie?

Ontdek hoe goed Kindcentrum Oersprong bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Kindcentrum Oersprong zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 75% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.2% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (75%)
Man (25%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.2%)
Man (16.8%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Kindcentrum Oersprong. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (13%)
25-35 jaar (34.8%)
35-45 jaar (8.7%)
45-55 jaar (21.7%)
55-65 jaar (17.4%)
&ge;65 jaar (4.3%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.1%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (25.5%)
45-55 jaar (20.6%)
55-65 jaar (18.5%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Kindcentrum Oersprong werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (81.8%)
Direct ondersteunend personeel (13.6%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (4.5%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Kindcentrum Oersprong gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Bevordering van het taalgebruik
Muziek

Vervanging op Kindcentrum Oersprong: Rust en Continuïteit

Bij Kindcentrum Oersprong garanderen we de eerste 14 dagen van afwezigheid een soepele vervanging. Dankzij ons team van 8% extra leerkrachten, de zogenaamde plusleerkrachten, kunnen we direct inspelen op lesuitval. Deze flexibele inzet van plusleerkrachten binnen en buiten de klas zorgt voor ononderbroken leren en extra ondersteuning waar nodig. Ze bereiden lessen voor en nemen klassen over bij ziekte of verlof, wat resulteert in een vertrouwd gezicht en optimale rust voor onze leerlingen. Voor langdurige vervangingen maken we gebruik van de gespecialiseerde vervangingspool van Essentius, waardoor de continuïteit van ons kwalitatief hoogstaande onderwijs altijd gewaarborgd blijft.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Oersterk in taal, lezen en rekenen met moderne methodes en ICT- middelen. Oersterk betekent dat we ervoor zorgen dat uw kind een stevige basis krijgt op het gebied van rekenen, taal en lezen. Uw kind wordt bij ons uitgedaagd tot leren. In groep 1,2 en 3 wordt het leren spelend aangeboden. We werken met de nieuwste methoden; deze hebben een doorgaande lijn van groep 3 t/m 8 en worden ondersteund door ICT middelen. De leerlingen werken op papier en op Chromebooks met de verwerkings- en oefensoftware. De leerkrachten gebruiken digibordsoftware die behoort tot de methode. De leerlingen krijgen een leerkracht-gestuurde instructie, de lengte hiervan wisselt per kind. We gebruiken hiervoor het 'Expliciete directe instructiemodel'(EDI) . De leerlingen worden actief betrokken bij hun ontwikkeling. Taal, lezen en rekenen krijgt iedereen in de eigen jaargroep. In de onderbouw staat onderzoeken en ontdekken centraal. Vanaf groep 5 krijgen de leerlingen bij Blink (wereldoriënterende vakken) een vraag om te onderzoeken. Gedurende het schooljaar werken wij bij verschillende vakken groepsdoorbroken. Het proces van samenwerken en -leren vinden wij belangrijk. Daarnaast zijn wij oersterk in het aanbieden van sociale vaardigheden. Elke week krijgen de leerlingen les in het aanleren van deze vaardigheden met behulp van de methode Kwink. Naast Kwink zit PBS ( positive behaviour support) in ons DNA. Positief gedrag wordt beloond door het ontvangen van een trots bandje. De leerling kan dit individueel krijgen voor goed gedrag maar ook de groep kan een trotsbandje ontvangen. Als de leerlingen een aantal trotsbandjes hebben gespaard, spreken zij met de leerkrachte een beloning af. Negatief gedrag lossen wij op de met reactie-procedure. Fouten maken mag en je krijgt de kans om het weer goed te maken. Als leerlingen ruzie hebben, lossen wij dit met de desbetreffende leerlingen op. Met behulp van Kwink leren de leerlingen dit op te lossen. De leerkrachten staan altijd klaar om dit proces te begeleiden.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Nederlands
32.3%
Bewegingslessen
24%
Oriëntatie op jezelf en de wereld
23.7%
Rekenen en Wiskunde
11%
Buiten spelen
9%

Leerjaar 3 t/m 8

Lezen
21.7%
Taal
21.7%
Rekenen/wiskunde
20%
Overig
13.3%
Wereldoriëntatie
8%
Kunstzinnige en creatieve vorming
8%
Bewegingsonderwijs
6%
Engelse taal
1.3%

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling bij Kindcentrum Oersprong

7

Taal en Rekenen: Fundament voor Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Leerontwikkeling
Specialist Rekenen
Taalspecialist Basisonderwijs
Gediplomeerd Logopedist
Leerkrachtondersteuner
Extra Taalonderwijs Leerkracht
EDI Specialist

Toelichting van de school:

Onze toegewijde specialisten stellen een jaarlijks ondersteuningsplan op. Ze stimuleren de professionele ontwikkeling binnen ons onderwijsteam en monitoren de voortgang nauwkeurig. Dit doen zij door middel van klassenbezoeken en gedetailleerde toetsanalyses, waarbij bevindingen regelmatig worden geëvalueerd. Individuele begeleidingstrajecten worden in samenspraak met ouders vormgegeven. Afhankelijk van de leeftijd worden ook de leerlingen en leerkrachten betrokken. Samen met de intern begeleider en de betreffende specialist stellen we een op maat gemaakt ondersteuningsplan op, gericht op optimale leerresultaten.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Positief Groeien

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist Onderwijs
Intern Begeleider
Professionele Kindercoach

Toelichting van de school:

Kindcentrum Oersprong hanteert de PBS-methodiek en Kwink voor het bevorderen van sociaal-emotionele vaardigheden. Leerlingen leren hun emoties te herkennen en te uiten, wat leidt tot beter onderling begrip. Positief gedrag wordt actief gestimuleerd en beloond. Regelmatige kindgesprekken ondersteunen deze ontwikkeling. Onze kindercoach en intern begeleider coachen leerkrachten bij het effectief inzetten van deze lessen en gespreksvoering. Deze thema's komen ook aan bod tijdens studiedagen en teamvergaderingen om een consistente aanpak te waarborgen.

4

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Effectief Leren

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist Basisonderwijs
Intern Begeleider
Kindercoach
Beeldcoach Onderwijs

Toelichting van de school:

De intern begeleider, gedragsspecialist en kindercoach werken nauw samen om leerlingen te ondersteunen bij hun gedrag, werkhouding en taakaanpak. Elke leerkracht voert tweemaal per jaar individuele kindgesprekken. Op basis van observaties en deze gesprekken ontwikkelen de specialisten en leerkracht gezamenlijke groeps- of individuele plannen. Deze plannen worden altijd besproken met zowel de leerlingen als hun ouders om transparantie en betrokkenheid te garanderen.

4

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief en Gezond

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Schoolfysiotherapeut
Logopedist
Leerkrachtondersteuner

Toelichting van de school:

Onze gespecialiseerde teamleden werken samen met de leerkrachten en ouders. Het doel is om voor elke leerling een passend ondersteuningsplan op te stellen. Dit plan is afgestemd op de specifieke motorische en lichamelijke ontwikkelingsbehoeften. Door deze multidisciplinaire aanpak zorgen we ervoor dat leerlingen de best mogelijke ondersteuning krijgen. Dit draagt bij aan hun algehele welzijn en schoolsucces.

2

Medisch en Persoonlijke Verzorging: Zorg op Maat

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Buurtzorg Jong

Toelichting van de school:

Voor specifieke medische handelingen worden groepsleerkrachten en andere teamleden bijgeschoold. Dit zorgt ervoor dat wij leerlingen met bijvoorbeeld diabetes adequaat kunnen ondersteunen. Buurtzorg Jong biedt ondersteuning bij persoonlijke verzorging, altijd in nauw overleg met de ouders. Daarnaast is onze fysiotherapeut wekelijks aanwezig om vragen van leerkrachten te beantwoorden en leerlingen te observeren. Ook de logopedist is regelmatig in onze school aanwezig om de leerlingen te ondersteunen waar nodig.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
20
Totaal specialisten
20
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Gymlokaal
Drie grote leerpleinen
Twee stilteruimtes
Groene buitenruimte
Sportvelden
KDV, POV en BSO

Ontdek Ons Breed Scala aan Leerlingondersteuning

Kindcentrum Oersprong: Maatwerk voor Elke Leerling

Kindcentrum Oersprong biedt een complete ontwikkelomgeving voor kinderen van 0 tot 13 jaar, inclusief gespecialiseerde kinder- en peuteropvang en hoogwaardig basisonderwijs. Ons toegewijde team van ervaren intern begeleiders en gespecialiseerde leerkrachten staat klaar om elke leerling de best mogelijke ondersteuning te bieden. Met expertise op het gebied van gedrag, taal, lezen en rekenen, garanderen wij een aanpak die aansluit bij individuele behoeften. Ons team wordt versterkt door leerkrachtondersteuners, een onderwijsassistent en speciaal opgeleide kindercoaches en beeldcoaches. Bovendien benutten we de expertise van onze stichting voor gespecialiseerde hulp, zoals begeleiding bij autisme of rouwverwerking. We werken nauw samen met externe professionals zoals een fysiotherapeut en logopediste die wekelijks op school aanwezig zijn om leerlingen te begeleiden en leerkrachten te ondersteunen. Ook onderhouden we een waardevolle samenwerking met Kentalis voor leerlingen met gehooruitdagingen, doofheid of een taalontwikkelingsstoornis (TOS). Ons netwerk omvat tevens een orthopedagoog en het samenwerkingsverband Doetinchem, wat ons in staat stelt om een breed scala aan expertise te mobiliseren. Voor leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte, zoals meer- of hoogbegaafdheid, bieden wij toegang tot de klusklas (E-doelab) en de plusklas (E-denklab) van Essentius. Talentklassen op het voortgezet onderwijs in de buurt en de Schakelklas binnen het bestuur van Essentius zijn eveneens opties. Via het Ondersteuningsloket Essentius kunnen wij altijd aanvullende expertise inschakelen, zoals beschreven in ons Schoolondersteuningsprofiel. Deze geïntegreerde aanpak stelt ons in staat om elk kind een passend onderwijsaanbod te garanderen. Door middel van onze 'ondersteuningsroute', waarin we samen met ouders, leerkrachten, leerlingen en externe partners de benodigde ondersteuning bespreken, zorgen we voor een effectieve en persoonlijke begeleiding. Toekomstgericht Onderwijs: Continu Verbeteren van Ondersteuning Binnen de samenwerkingsverbanden Doetinchem (Oude IJsselstreek) en Oost-Achterhoek (Aalten) voldoen wij aan de minimale ondersteuningsniveaus. We maken proactief gebruik van expertise uit ons eigen ondersteuningsloket en van externe partners om passend onderwijs zo dicht mogelijk bij huis te organiseren en te blijven ontwikkelen. Leerlingen Centraal: Invloed op Eigen Leerproces Bij Kindcentrum Oersprong betrekken we leerlingen actief bij hun eigen ondersteuning en leerproces. Dit doen we door middel van: Startgesprekken met nieuwe leerkrachten en ouders om het schooljaar vooruit te kijken. Regelmatige kindgesprekken, tweemaal per jaar, om cognitieve en sociaal-emotionele doelen te evalueren. Het bespreken van de 'Hart en Handen' vragenlijst van IEP, waarbij leerlingen zichzelf beoordelen op leerstrategieën, sociale context en creativiteit. Actieve betrokkenheid van leerlingen bij schoolbeslissingen, zoals de inrichting van het schoolplein, de ontwikkeling van onze missie en visie, klassenregels en het uitproberen van nieuwe lesmethodes, mede dankzij ons leerlingadviesteam (LAT). Jaarlijkse enquêtes over leerlingtevredenheid en sociale veiligheid voor groep 7 en 8, met bespreking in de groep en schoolbreed. Voor het komende schooljaar werken we eraan om onze ondersteuningsroute in begrijpelijke taal voor kinderen te presenteren en hierover met hen in gesprek te gaan.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek de Kwaliteitszorg en Visie van Kindcentrum Oersprong

Welke ambitieuze doelen streeft Kindcentrum Oersprong na in het schoolplan?

Kindcentrum Oersprong hanteert de PDCA-cyclus voor continue kwaliteitsverbetering. Ons plan-Do-Check-Act model zorgt voor een gestructureerde aanpak van leerdoelen. We formuleren specifieke, meetbare, acceptabele, realistische en tijdgebonden (SMART) doelen, voeren deze uit, meten de resultaten en analyseren deze grondig. Vervolgens implementeren we noodzakelijke verbeteracties om onze onderwijsdoelen te realiseren. Oersprong is een dynamische, lerende organisatie waar gezamenlijk leren en het delen van kennis centraal staan. We passen ons onderwijs continu aan op nieuwe ontwikkelingen, zoals ICT en sociale media, en anticiperen op veranderende organisatorische eisen. Dit betekent dat ons onderwijs altijd toekomstgericht is en aansluit bij de behoeften van leerlingen en de maatschappij. Ons meerjarenbeleidsplan, geldig van 2023 tot 2027, beschrijft de onderwijskundige visie en de stappen die we nemen om deze te realiseren. Jaarlijks wordt dit plan geactualiseerd en uitgewerkt in een gedetailleerd jaarplan met concrete doelstellingen voor het betreffende schooljaar. Voor het schooljaar 2025-2026 focussen we op de volgende kernthema's binnen de PDCA-cyclus: een doorlopende leerlijn voor burgerschap, het ontwikkelen van digitale vaardigheden bij alle leerlingen, en het versterken van tekstbegrip door middel van begrijpend kijken, luisteren en lezen. Daarnaast zetten we de volgende ontwikkelingen voort: het optimaliseren van de leerlijnen voor groep 1-2, het verbeteren van de spellinginstructie in groep 4 t/m 8, het betrekken van ouders bij de ontwikkeling van hun jonge kind (groep 1 en 2) met focus op thuisleren en taal, het verder vormgeven van het Integraal Kindcentrum (IKC), het implementeren van procesmatig werken met ateliers, het bieden van passend onderwijs voor meer- en hoogbegaafde leerlingen, en het versterken van executieve functies bij alle leerlingen. Kwaliteitszorg is een integraal onderdeel van onze school. We evalueren regelmatig ons onderwijs en de leerresultaten om verbeterpunten te identificeren. Jaarlijkse metingen van de tevredenheid van ouders, leerlingen en leerkrachten, gecombineerd met interne audits, inspectierapporten en toetsresultaten, bieden ons waardevolle inzichten voor verdere ontwikkeling. We analyseren deze gegevens zorgvuldig om onze onderwijspraktijk continu te optimaliseren en te verbeteren. Scholing is essentieel voor ons team. Door middel van gerichte trainingen op gebieden als hoogbegaafdheid, woordenschatontwikkeling (groep 1-2-3), procesmatig werken met ateliers en de transitie naar een IKC, blijven onze leerkrachten op de hoogte van de nieuwste onderwijsinzichten en best practices. Deze scholing draagt bij aan de professionele groei van ons team en de effectiviteit van ons onderwijs. Via ons kenniscentrum Essentius, met de brochure "Gepast Passend", bieden we ons personeel uitgebreide scholingsmogelijkheden, workshops en toegang tot relevante informatie. Dit centrum, ontwikkeld en uitgevoerd door externe experts en ons eigen personeel, versterkt onze expertise en innovatiekracht. Leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben, volgen een specifieke ondersteuningsroute. In samenwerking met ouders, de leerling zelf, leerkrachten en gespecialiseerde begeleiders stellen we een plan op dat gericht is op optimale ontwikkeling. Meer details over deze route vindt u in de bijlage.

Hoe realiseert Kindcentrum Oersprong haar onderwijsdoelen effectief?

Bij Kindcentrum Oersprong realiseren we onze ambitieuze onderwijsdoelen door een gestructureerde aanpak met de PDCA-cyclus en een helder meerjaren- en jaarplan. Deze plannen bevatten concrete acties en worden regelmatig besproken in teamvergaderingen om voortgang te waarborgen en afspraken te formaliseren. Onze doelstellingen, zowel meetbaar als resultaatgericht, zijn vastgelegd in het document 'Afspraken Oersprong'. Voor kernvakken zoals rekenen, lezen en taal stellen we ambitieuze, maar realistische doelen per leerjaar, gebaseerd op historische en actuele toetsresultaten, met name uit onze IEP-toetsen die tweemaal per jaar worden afgenomen vanaf groep 3. Deze doelen worden gedeeld met het team en de Medezeggenschapsraad (MR). Naast academische prestaties hechten we grote waarde aan de persoonlijke ontwikkeling van elke leerling. Dit monitoren we met 'Hart & handen' van IEP, en we voeren tweemaal per jaar individuele kindgesprekken om de voortgang te bespreken. Voor andere vakgebieden volgen we de leerlingen via methodegebonden toetsen en observaties. Voor burgerschap onderzoeken we momenteel hoe we deze vaardigheden op een innovatieve manier kunnen meten. In de groepen 1 en 2 werken we met specifieke leerdoelen die we nauwkeurig observeren en registreren met behulp van ParnasSys. De resultaten van deze ontwikkelingen worden vier keer per jaar met de ouders besproken, zodat zij betrokken blijven bij de groei van hun kind.

Stimulerend Aanbod voor Jonge Kinderen bij Kindcentrum Oersprong

Toelichting van de school

Veiligheid en Respect: Een Warme Start Bij Kindcentrum Oersprong begrijpen we dat de eerste schooldagen een grote stap zijn voor zowel uw kind als uzelf. Daarom creëren we vanaf dag één een sfeer van veiligheid, geborgenheid en vertrouwen, zodat iedereen zich direct thuis voelt. We geloven in een positieve benadering; we stimuleren positief gedrag en leren kinderen respectvol met elkaar om te gaan. Ieder kind is uniek en wordt gezien en gehoord, net als u als ouder. Spelenderwijs Leren en Ontdekken: Kind Ontwikkelt Zich Jonge kinderen leren het beste door te spelen. Daarom bieden wij een rijke en uitdagende speel-leeromgeving waar kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen. Spelend leren staat centraal, waarbij we nieuwsgierigheid aanmoedigen. Kinderen krijgen de ruimte om te ontdekken, zelfstandig te handelen, creatief te zijn en samen oplossingen te vinden. We motiveren hen om van en met elkaar te leren, wat bijdraagt aan hun zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Thematisch Onderwijs: Betekenisvol Leren Ons onderwijs voor jonge kinderen is thematisch opgebouwd. We bieden betekenisvolle activiteiten die aansluiten bij de belevingswereld van kinderen, wat zorgt voor hoge betrokkenheid en enthousiasme. Dit vindt plaats in het klaslokaal, op het leerplein, in de gymzaal en buiten. Moderne ICT-middelen verrijken ons onderwijs en sluiten aan bij de belevingswereld van nu. Ook kinderen in groep 3 krijgen naast schoolse taken volop ruimte voor spel en ontdekking. Individuele Ontwikkeling en Toekomstbestendige Basis Bij Oersprong volgen we de mogelijkheden en talenten van elk kind nauwgezet. Door adaptief onderwijs te bieden, kunnen kinderen zich ontwikkelen op hun eigen tempo en niveau. Zo leggen we een stevige basis voor hun verdere schoolloopbaan en toekomst. De samenwerking tussen kinderopvang en leerkrachten van groep 1-2-3 zorgt voor een naadloze overgang. Peuters en kleuters spelen samen in de school, waardoor de stap naar groep 1 klein en vertrouwd wordt. Een warme overdracht garandeert een soepele start.

Veelgestelde vragen

Biedt Kindcentrum Oersprong extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Kindcentrum Oersprong biedt een rijk en stimulerend programma voor jonge kinderen, gericht op spelenderwijs leren en optimale ontwikkeling. Dit omvat een veilige en uitdagende leeromgeving die aansluit bij de belevingswereld van uw kind.

Kindcentrum Oersprong biedt een rijk en stimulerend programma voor jonge kinderen, gericht op spelenderwijs leren en optimale ontwikkeling. Dit omvat een veilige en uitdagende leeromgeving die aansluit bij de belevingswereld van uw kind.

Kinderopvang Ulft
Peuteropvang Ulft
Kindcentrum Ulft

Met welke partners werkt Kindcentrum Oersprong samen voor het jonge kind?

Kindcentrum Oersprong werkt nauw samen met gerenommeerde kinderopvangpartners zoals Peuteropvang Peutersprong en Kinderopvang Minisprong en Oerwijsjes. Deze samenwerking zorgt voor een soepele overgang en een doorlopende ontwikkeling van jonge kinderen.

Kindcentrum Oersprong werkt nauw samen met gerenommeerde kinderopvangpartners zoals Peuteropvang Peutersprong en Kinderopvang Minisprong en Oerwijsjes. Deze samenwerking zorgt voor een soepele overgang en een doorlopende ontwikkeling van jonge kinderen.

Peuteropvang Peutersprong Ulft
Peuteropvang Ulft
Kinderopvang Minisprong Oerwijsjes Ulft
Team | Kindcentrum Oersprong in Ulft | [2025] Schoolregister