Basisschool Daltonschool Helen Parkhurst in Tilburg

Het team van Daltonschool Helen Parkhurst in Tilburg

Current section: team
Gramsbergenlaan 4
5043 Tilburg

Zie hier hoe het team van Daltonschool Helen Parkhurst is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Daltonschool Helen Parkhurst. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Daltonschool Helen Parkhurst bij jullie?

Ontdek hoe goed Daltonschool Helen Parkhurst bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Daltonschool Helen Parkhurst zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 100% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (100%)
Man (0%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.1%)
Man (17.9%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Daltonschool Helen Parkhurst. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (16.7%)
25-35 jaar (20.8%)
35-45 jaar (25%)
45-55 jaar (29.2%)
55-65 jaar (8.3%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.4%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (19.3%)
55-65 jaar (18.8%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Daltonschool Helen Parkhurst werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (70.8%)
Direct ondersteunend personeel (16.7%)
Indirect ondersteunend personeel (8.3%)
Management (4.2%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Daltonschool Helen Parkhurst gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Handvaardigheid
Spel en beweging / bewegingsonderwijs
Tekenen

Flexibele invulling bij leerkrachtafwezigheid: Onze aanpak voor continuïteit

Bij Daltonschool Helen Parkhurst zorgen we voor een soepele voortzetting van het onderwijs, zelfs wanneer een leerkracht onverhoopt afwezig is. Wij zetten eerst in op onze eigen, vertrouwde gezichten: parttimers en vaste invallers die de kinderen en onze Daltonvisie goed kennen. Dit garandeert een stabiele en herkenbare leeromgeving voor uw kind. Indien er binnen onze eigen gelederen geen geschikte vervanging gevonden kan worden, schakelen we externe invalkrachten in. We hebben een breed netwerk om de continuïteit van het onderwijs te waarborgen. Uw kind kan rekenen op kwalitatief goed onderwijs, ongeacht de situatie. In uitzonderlijke gevallen, wanneer alle vervangingsopties zijn uitgeput, worden de leerlingen tijdelijk verdeeld over de bestaande groepen. Mocht dit leiden tot een situatie waarin thuisblijven de enige optie is, dan bieden wij als school ondersteuning. Wij regelen aangepaste opvang voor kinderen van ouders die niet thuis kunnen blijven, zodat de zorg voor uw kind altijd gewaarborgd is.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

In groep 1/2 werken we naast de Thuisgroep met een Wereldplein, Beweegplein, Kunstplein, TalentLab en Oefenplein. We zorgen hiermee voor een rijke voorbereide leeromgeving waarin elk kind wordt geprikkeld om op verschillende gebieden tot ontwikkeling te komen. Tijdens werkrondes krijgen leerlingen vrijheid om te kiezen op welk moment zij op welk plein gaan werken. Spelend leren staat hierbij centraal en leerkrachten nemen hierbij een coachende en begeleidende rol aan. De Thuisgroep is in alle groepen de vaste basis en de Thuisgroepleerkracht draagt de groepsverantwoordelijkheid en is aanspreekpunt voor deze leerlingen.

Groeperingsvormen

Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning op Daltonschool Helen Parkhurst

4

Taal en Rekenen: Versterk uw kind

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Rekenspecialist
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Taalspecialist

Toelichting van de school:

Op Daltonschool Helen Parkhurst integreren we extra ondersteuning voor taal en rekenen naadloos in ons leerplein-onderwijs. Onze vakexperts bieden gerichte hulp, vaak binnen het reguliere lesprogramma. Indien nodig, zetten we tijdelijke individuele begeleiding in. Dit kan door een specialist, onderwijsassistent of leerkrachtondersteuner. De intern begeleider en schoolse experts werken nauw samen om de voortgang te monitoren. Langdurige ondersteuning wordt besproken in ons ondersteuningsteam om passend maatwerk te garanderen. We schakelen externe deskundigen in voor gespecialiseerde begeleiding, zowel binnen als buiten de klas. Voor kinderen die extra verdieping of verrijking nodig hebben, maken we gebruik van Peers 013. Kinderen die uitdaging zoeken op praktisch niveau worden ondersteund door Talent in Handen.

5

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een veilige basis

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Pedagogisch Educatief Professional
Schoolmaatschappelijk Werk

Toelichting van de school:

Daltonschool Helen Parkhurst besteedt veel aandacht aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van elk kind. Ons team van specialisten, waaronder gedragsspecialisten en een schoolmaatschappelijk werker, staat klaar om uw kind te ondersteunen. We bieden een veilige en stimulerende leeromgeving waarin kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen. Onze intern begeleiders en pedagogisch educatief professionals werken samen om een positief schoolklimaat te waarborgen. Voor kinderen die extra begeleiding nodig hebben op het gebied van sociaal-emotionele vaardigheden, bieden we gespecialiseerde programma's. Onze specialisten voor meer- en hoogbegaafdheid dragen ook bij aan een brede ontwikkeling.

4

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Succesvol leren

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Expertise rondom Executieve Functies

Toelichting van de school:

Op Daltonschool Helen Parkhurst focussen we op het ontwikkelen van sterke gedragspatronen, een positieve werkhouding en effectieve taakaanpak. De doorlopende leerlijn Executieve Functies, van groep 1 tot 8, is verankerd in onze Dalton kernwaarden en onderdeel van het kindportfolio. We werken actief aan de verbetering van deze vaardigheden, wat essentieel is voor succesvol leren. Onze aanpak is gericht op het bieden van concrete handvatten aan leerlingen. In samenwerking met De Reeshoeve bieden we kinderen de mogelijkheid om executieve functies te oefenen in een inspirerende boerderijomgeving. Dit praktijkgerichte leren versterkt hun zelfstandigheid en leervermogen.

3

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief en gezond

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Combinatiefunctionaris Sport en Beweging
Leerkrachten met Gymbevoegdheid

Toelichting van de school:

Bewegen is een cruciaal onderdeel van het leerproces op Daltonschool Helen Parkhurst. Elke week krijgen de kinderen twee gymlessen, verzorgd door onze combinatiefunctionaris sport en beweging. We integreren beweging ook in de lesstof, omdat leren door te doen een van onze kernprincipes is. Onze school beschikt over een groene schoolplein, een buitenwerkruimte op de patio en aparte buitenwerkpleinen voor kleutergroepen. Deze buitenruimtes stimuleren actief en thematisch leren. De school is volledig rolstoeltoegankelijk en voorzien van een invalidentoilet. De overzichtelijke en ruime opzet van de schoolomgeving biedt kinderen duidelijkheid en veiligheid.

3

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Zorg en Veiligheid

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Preventiemedewerker
Bedrijfshulpverleners (BHV)

Toelichting van de school:

Daltonschool Helen Parkhurst waarborgt de veiligheid en gezondheid van alle leerlingen. Onze preventiemedewerker zorgt voor een actuele Risico-Inventarisatie en Evaluatie (RI&E). Gecertificeerde bedrijfshulpverleners (BHV-ers) onderhouden hun vaardigheden continu via herhalingscursussen. We hanteren een strikt protocol voor medisch handelen. Bij medicatiegebruik vullen ouders en leerkrachten gezamenlijk een protocolformulier in. Dit garandeert een veilige en verantwoorde omgang met medicijnen op school. Onze BHV-ers zijn getraind in het verlenen van eerste hulp en zorgen voor een veilige schoolomgeving. De school communiceert proactief over gezondheidsgerelateerde zaken en protocollen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
19
Totaal specialisten
19
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Patio
TalentLab
Leerpleinen

Ontwikkel Uw Kind: Extra Ondersteuning bij Daltonschool Helen Parkhurst

Gedetailleerde Toelichting van Ons Unieke Onderwijsaanbod

Als Begaafdheidsprofielschool geloven we bij Daltonschool Helen Parkhurst in het potentieel van elk kind. Wij stimuleren leerlingen om hun unieke talenten te verkennen en volop te benutten. Ons onderwijs is gericht op differentiatie, thematische projecten en het innovatieve TalentLab. Het TalentLab biedt een speciaal programma voor meer- en hoogbegaafde leerlingen, wat zorgt voor uitdagend en passend onderwijs binnen hun vertrouwde omgeving. Dit programma gaat verder dan een standaard plusklas en is volledig geïntegreerd in onze school. De dag begint in de eigen stamgroep met de Daltonstart, waar we focussen op sociaal-emotionele ontwikkeling en zelfontplooiing. In de ochtend werken leerlingen op hun eigen tempo aan kernvakken zoals rekenen en taal. Voor TalentLab-leerlingen betekent dit compacte instructie, waardoor er meer tijd overblijft voor verdiepende vakken zoals Spaans of filosofie. In het TalentLab staat het experimenteren met talenten centraal. Onze gespecialiseerde talentbegeleiders, met diepgaande kennis van hoogbegaafdheid, begeleiden leerlingen bij het behalen van hun individuele leerdoelen. We hechten waarde aan een positieve sfeer waarin kinderen zich veilig voelen en elkaar respecteren. Contact met leeftijdsgenoten met vergelijkbare interesses in het TalentLab stimuleert deze leerlingen om hun talenten maximaal te ontwikkelen. Tegelijkertijd is integratie met het reguliere onderwijs essentieel voor hun sociaal-emotionele groei. Als wijkschool in de Reeshof bieden we hiermee een compleet onderwijsprogramma voor alle leerlingen, inclusief de meer- en hoogbegaafden. Een sterke samenwerking tussen school en ouders is cruciaal voor passend onderwijs. Uw inzichten vanuit thuis vullen onze expertise op school perfect aan. Onze talentbegeleiders Daniëlle Goos, WaiYee Lauwerse Lau, Marlene van Hommelen en intern begeleider Saskia Felix bewaken de voortgang en onderhouden nauw contact met u en de leerkrachten. Het TalentLab in het kort: * Een voltijds programma voor meer- en hoogbegaafde leerlingen. * Intensieve samenwerking tussen leerling, ouders en school. * Training van vaardigheden zoals mindmapping, metacognitie, probleemoplossend denken en sociale vaardigheden. * Uitdagend en passend onderwijs in uw eigen wijk. * Individuele leerdoelen gebaseerd op persoonlijke interesses. * Extra vakken zoals Spaans, filosofie en programmeren. * Compact aanbod van basislessen zoals taal, rekenen, spelling en begrijpend lezen. Toekomstige uitbreidingen voor extra ondersteuning: We streven ernaar om logopedie en PMT (Psychomotorische Therapie) binnen de school aan te bieden, evenals het integreren van meer externe expertise en samenwerkingspartners voor trainingen. Het benutten van onze buitenomgeving, zoals de Buurthoeve en Reeshoeve, voor leerervaringen en het onderzoeken van 'anders leren met dieren' zijn ook belangrijke ambities. Verder willen we een expertisecentrum begaafdheid inrichten en ons voltijd begaafdheidsonderwijs duurzamer verankeren. Specifiek voor UHB-leerlingen (uitermate hoogbegaafd) en kinderen die dreigen thuis te komen zitten, onderzoeken we een gecombineerde zorg- en onderwijsoplossing in samenwerking met de kinderopvang naast de school, met nauwe verbinding met het onderwijs op onze basisschool.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan voor Dalton Onderwijs

Wat zijn de kernambities van ons schoolplan?

Daltonschool Helen Parkhurst streeft naar uitmuntendheid in het basisonderwijs. Onze basiskwaliteit is solide, met een duidelijke focus op het versterken van essentiële vaardigheden voor de toekomst. Onze ambitie is om kinderen te ontwikkelen tot zelfstandige, gemotiveerde lezers met een passie voor lezen en een diepgaand begrip van teksten. We hanteren de methode 'Actief Leren Lezen', die leesvaardigheid, leesbegrip en leesplezier centraal stelt. Dagelijks lezen we voor, stimuleren we lezen uit onze uitgebreide schoolbibliotheek en bieden we volop mogelijkheden voor zelfstandig lezen. Leestips, rijke teksten en verdiepende gesprekken over literatuur vergroten de betrokkenheid. Door middel van 'Close Reading'-trainingen versterken we de leesvaardigheid met betekenisvolle teksten die aansluiten bij ons IPC-curriculum. Ons spellingonderwijs, met de methode 'Nieuw Nederlands Junior', legt de nadruk op spellingbewustzijn en de koppeling tussen klank en letter. Door intensieve luister- en schrioefingen ontwikkelen kinderen een sterk gevoel voor taalstructuur. We streven ernaar dat alle leerlingen met uitstekende lees- en spellingvaardigheden doorstromen naar het voortgezet onderwijs, met een sterke focus op gedifferentieerde instructie door onze leerkrachten. Op het gebied van rekenen zetten we in op effectief en op maat gemaakt onderwijs. Met de methode 'Pluspunt 4' en didactische modellen zoals het hoofdfasenmodel en handelingsmodel, bieden we gestructureerde lessen. Door middel van diagnostische gesprekken identificeren we eventuele hiaten en bieden we gerichte ondersteuning. In de komende jaren richten we ons op het automatiseren en memoriseren van rekenvaardigheden door middel van spel en de methodiek 'Zo Leren Kinderen Rekenen'. Onze ambitie is het continu verbeteren van leerkrachtvaardigheden, met speciale aandacht voor differentiatie, om zo de rekenresultaten van alle leerlingen te optimaliseren. Burgerschap is diep verankerd in onze Daltonvisie, samengevat in ons motto 'Samen het leven leren'. We bereiden kinderen voor op een actieve rol in de samenleving door hun persoonlijke ontwikkeling en het ontwikkelen van democratische vaardigheden centraal te stellen. Kinderen leren initiatief te nemen en verantwoordelijkheid te dragen voor zichzelf, anderen en hun omgeving, binnen een veilige en inclusieve leeromgeving. Verschillen worden gezien als een kans om van elkaar te leren. Burgerschapscompetenties worden geïntegreerd in alle vakgebieden, projecten en het dagelijks schoolklimaat, ondersteund door programma's als Kanjertraining, DramaTaal en het International Primary Curriculum (IPC). Voor de nieuwe schoolplanperiode 2024-2027 focussen we op het versterken van leerkrachtvaardigheden, het optimaliseren van rekenautomatisering met 'Zo Leren Kinderen Rekenen', de implementatie van 'Close Reading' voor een doorlopende leeslijn, en het verbinden van taaldoelen met IPC-thema's voor betekenisvol taalonderwijs. Daarnaast ontwikkelen we een visie en leerlijn voor digitale geletterdheid. De Leerlijn Executive Functies (LEF) is geïmplementeerd, gekoppeld aan onze Daltonkernwaarden. De komende jaren versterken we de Daltonkernwaarden zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, samenwerken en reflectie door de hele school. In schooljaar 2025-2026 richten we ons op een positief leer- en leefklimaat, taakgericht werken en het gebruik van taakbriefjes, met ondersteuning van het Bovenschoolse Ondersteuningsteam en deelname aan innovatieprojecten met Fontys Hogescholen.

Hoe waarborgt Daltonschool Helen Parkhurst de onderwijskwaliteit?

Bij Daltonschool Helen Parkhurst streven we continu naar het leveren van hoge kwaliteit en het worden van een steeds betere school. Kwaliteit betekent voor ons: doen wat we zeggen, de juiste dingen doen en die dingen ook goed doen, wat zowel intern als extern wordt erkend. We toetsen onze prestaties doorlopend en sturen bij op basis van deze inzichten. Ons team is toegewijd aan kritische zelfreflectie, het naleven van onze Dalton-kernwaarden en visie, en het stellen van hoge verwachtingen aan onszelf, collega's en leerlingen. We cultiveren een professionele omgeving waarin we van en met elkaar leren, met heldere, gedeelde doelen. Gesprekken met alle belanghebbenden – leerlingen, ouders, collega's, de buurt en het bestuur – zijn essentieel voor onze kwaliteitsborging. Via een planmatige, cyclische aanpak en onze kwaliteitscyclus met Xpect 013, evalueren we jaarlijks resultaten, ontwikkelplannen en jaarplannen van ontwikkelgroepen. Hierbij hanteren we de vragen: Wat gaat goed? Wat kan beter? Wat moet beter? Ons Onderwijsportfolio biedt een levendig beeld van onze school, onze visie, koers en de kwaliteitsgebieden volgens het inspectiekader. Dit portfolio benadrukt het proces en onze continue zoektocht naar verbetering, waarbij leren van en met elkaar centraal staat. Het nieuwe schoolplan 2024-2027 bevat onze ambities, doelen en verbeterpunten, inclusief de bijbehorende ontwikkelcirkel. Professionalisering van ons team is hier nauw aan verbonden. We hanteren een schoolnorm voor cognitieve resultaten, die wordt geanalyseerd na elke toetsperiode. Deze analyses worden besproken in teamverband, waarna de intern begeleider en vakexperts een schoolanalyse opstellen. Dit geeft het team inzicht in de resultaten op groeps-, bouw- en schoolniveau, wat de basis vormt voor verdere kwaliteitsverbetering.

Ontdek Ons Stimulerende Jonge Kind Programma: Leren en Ontwikkelen bij Daltonschool Helen Parkhurst

Toelichting van de school

Bij Daltonschool Helen Parkhurst bieden we een rijke en uitdagende leeromgeving voor onze jongste leerlingen. Onze kleuterklassen werken met boeiende, thematische projecten, geïnspireerd door het International Early Years Curriculum (IEYC) van IPC en de Kinderuniversiteit. Wij geloven sterk in de kracht van spelend leren en creëren daarom een omgeving vol mogelijkheden met diverse speelhoeken. De thema's stimuleren levensecht leren en de ontdekking van de wereld om ons heen. We besteden aandacht aan natuurlijke cycli zoals de jaargetijden, dieren, en sociale situaties zoals een bezoek aan de winkel of het ziekenhuis, en het vieren van feesten. Leerlingen krijgen veel ruimte om eigen keuzes te maken in hun leerproces. In de onderbouw kunnen zij zich ontwikkelen op vijf verschillende pleinen: het Oefenplein, het Kunstplein, het Beweegplein, het Wereldplein en het TalentLab. Leerkrachten fungeren als coaches en begeleiders, ondersteund door het leerlingvolgsysteem Digikeuzebord. Onze leerkrachten ontwikkelen de thema's gezamenlijk, gericht op de SLO-doelen, en integreren rekenvaardigheden met materialen van Rekenplein, voortkomend uit Pluspunt. Groepen 1 en 2 beschikken over uitgebreid spelmateriaal dat de basisvaardigheden versterkt, zoals fijne en grove motoriek, zintuiglijke ontwikkeling, ruimtelijk inzicht, en beginnende lees-, schrijf- en rekenvaardigheden. Korte instructies, zowel klassikaal als in kleine groepjes, begeleiden dit proces. We onderhouden een nauwe samenwerking met kinderopvangorganisatie De Reeshoeve, met als doel een naadloze ontwikkelingslijn te waarborgen voor kinderen van 0 tot 13 jaar. In het schooljaar 2023-2024 hebben de directies van beide organisaties gezamenlijk de Daltonopleiding afgerond, wat een sterke basis legt voor een gedeelde pedagogische en didactische visie. Daarnaast zijn we actief betrokken bij lokale initiatieven zoals het project "In de buurt gebeurt het". Binnen de wijk Oud Reeshof werken we samen met andere scholen, kinderopvangcentra en jongerenwerkers aan het maximaliseren van kansen voor alle kinderen in onze buurt, en dragen zo bij aan hun toekomstige ontwikkeling.

Veelgestelde vragen

Biedt Daltonschool Helen Parkhurst extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Ja, Daltonschool Helen Parkhurst zet vol in op het jonge kind met een programma dat gericht is op thematisch, spelend en doelgericht leren. We creëren een rijke leeromgeving en stimuleren ontwikkeling op diverse 'pleinen' waar leerlingen groepsdoorbroken en met keuzevrijheid kunnen werken.

Ja, Daltonschool Helen Parkhurst zet vol in op het jonge kind met een programma dat gericht is op thematisch, spelend en doelgericht leren. We creëren een rijke leeromgeving en stimuleren ontwikkeling op diverse 'pleinen' waar leerlingen groepsdoorbroken en met keuzevrijheid kunnen werken.

Ontdek ons thematisch en spelend leren
Rijke leeromgeving voor optimale ontwikkeling
Ontwikkeling op diverse 'pleinen' voor brede vaardigheden
Groepsdoorbrekend werken met keuzevrijheid

Met welke partners werkt Daltonschool Helen Parkhurst samen voor het jonge kind programma?

Daltonschool Helen Parkhurst werkt nauw samen met kinderopvangorganisatie De Reeshoeve om een doorlopende leerlijn voor kinderen van 0 tot 13 jaar te garanderen. Deze samenwerking, versterkt door gezamenlijke Daltonopleidingen, zorgt voor een gedeelde pedagogische en didactische visie.

Daltonschool Helen Parkhurst werkt nauw samen met kinderopvangorganisatie De Reeshoeve om een doorlopende leerlijn voor kinderen van 0 tot 13 jaar te garanderen. Deze samenwerking, versterkt door gezamenlijke Daltonopleidingen, zorgt voor een gedeelde pedagogische en didactische visie.

Team | Daltonschool Helen Parkhurst in Tilburg | [2025] Schoolregister