Basisschool Kindcentrum Blijvliet in Rotterdam

Het team van Kindcentrum Blijvliet in Rotterdam

Current section: team
Hillevliet 96
3074 Rotterdam

Zie hier hoe het team van Kindcentrum Blijvliet is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Kindcentrum Blijvliet. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Kindcentrum Blijvliet bij jullie?

Ontdek hoe goed Kindcentrum Blijvliet bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Kindcentrum Blijvliet zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 92.3% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (92.3%)
Man (7.7%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.8%)
Man (16.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Kindcentrum Blijvliet. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (3.8%)
25-35 jaar (19.2%)
35-45 jaar (26.9%)
45-55 jaar (23.1%)
55-65 jaar (26.9%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.1%)
35-45 jaar (26%)
45-55 jaar (20.4%)
55-65 jaar (18.6%)
&ge;65 jaar (2.1%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Kindcentrum Blijvliet werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (50%)
Direct ondersteunend personeel (30.8%)
Indirect ondersteunend personeel (7.7%)
Management (11.5%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Kindcentrum Blijvliet gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Drama
Handvaardigheid
Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs
Wetenschap en Technologie

Vervanging van Leerkrachten bij Kindcentrum Blijvliet: Een Duidelijke Uitleg

Bij Kindcentrum Blijvliet zetten we alles op alles om de continuïteit van het onderwijs te waarborgen, zelfs bij onverwachte afwezigheid van onze gewaardeerde leerkrachten. Indien een leerkracht ziek is of verlof geniet, streven wij ernaar dit primair intern op te lossen. Dit kan betekenen dat leerlingen tijdelijk worden verdeeld over andere klassen, of dat een collega extra ondersteuning biedt. Uw kind kan rekenen op een stabiele leeromgeving. Bij langdurige afwezigheid van een leerkracht, schakelen we het bestuur in om geschikte invalkrachten te vinden. Gezien het landelijke lerarentekort, wat ook ons onderwijs raakt, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat het vinden van geschikte vervanging een uitdaging wordt. In de zeldzame situaties waarin we geen passende oplossing kunnen vinden voor de continuïteit van het onderwijs, vragen wij met klem uw medewerking om uw kind die dag thuis te houden. Wij willen benadrukken dat dit een absolute uitzondering is en we ons uiterste best doen om dit te allen tijde te voorkomen, zodat uw kind optimaal kan blijven leren bij Kindcentrum Blijvliet.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

ICT - digitale leermiddelen, internet en thuisonderwijs

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning op Kindcentrum Blijvliet: Specialisten voor Elke Uitdaging

4

Taal en Rekenen Ondersteuning voor Succesvol Leren

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Rekenspecialist
Taalspecialist
Logopedist

Toelichting van de school:

Op Kindcentrum Blijvliet zetten wij ons maximaal in voor de taal- en rekenvaardigheden van uw kind. Onze toegewijde specialisten ontwikkelen beleid, monitoren de onderwijskwaliteit en bieden gerichte coaching aan onze leerkrachten. Voor gespecialiseerde logopedische zorg werken wij samen met 'Logopediepraktijk op Zuid', die een praktijkruimte heeft binnen onze school. Meer informatie vindt u op https://www.lprz.nl/.

1

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Welzijn

Beschikbare specialisten:

School Maatschappelijk Werk

Toelichting van de school:

Voor een veilige en ondersteunende sociaal-emotionele ontwikkeling is onze schoolmaatschappelijk werkster, Mariska Broekhoff, beschikbaar voor alle leerlingen van de peuterschool tot en met groep 8. Schoolmaatschappelijk werk biedt laagdrempelige hulp om problemen vroegtijdig te signaleren en aan te pakken. Zij fungeert als een belangrijke schakel tussen kinderen, ouders, de school en externe jeugdzorginstanties. Haar focus ligt op leerlingen waarbij de ontwikkeling stagneert of anders verloopt.

0

Gedrag, Werk- en Taakaanpak voor Optimale Leerprestaties

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Hoewel er momenteel geen specifieke specialisten voor gedrag, werkhouding en taakaanpak geregistreerd zijn, zetten wij ons in om alle leerlingen te ondersteunen bij hun leerproces.

1

Motorische Vaardigheden en Lichamelijke Ontwikkeling

Beschikbare specialisten:

Oefentherapeut

Toelichting van de school:

Een goede motorische ontwikkeling is essentieel voor het algehele leerproces van een kind. Denk hierbij aan vaardigheden zoals aankleden, schrijven, veters strikken, maar ook aan evenwicht en balvaardigheid. Kindcentrum Blijvliet werkt nauw samen met 'InBalans Oefentherapie' om deze belangrijke vaardigheden te stimuleren. De oefentherapie wordt op school gegeven en de kosten worden vergoed vanuit de basisverzekering. Meer informatie vindt u op www.inbalans-oefentherapie.nl.

0

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Hoewel we geen specifieke medische specialisten op locatie hebben voor alle zorgvragen, beschikken enkele van onze medewerkers over een certificaat voor de ondersteuning van kinderen met diabetes.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
6
Totaal specialisten
6
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Technieklokaal
Speellokaal
Gymlokaal
Muzieklokaal
Podiumruimte (grote zaal)
Lokaal Beeldend Vormgeving
Praktijkruimte voor Logopedie
Praktijkruimte voor Motorische Therapie

Optimale Leerlingondersteuning op Kindcentrum Blijvliet Rotterdam

Ons Toegewijde Passend Onderwijs Beleid Uitgelegd

Bij Kindcentrum Blijvliet geloven we dat ieder kind recht heeft op kwalitatief hoogstaand onderwijs, ongeacht individuele behoeften. We streven ernaar om zoveel mogelijk leerlingen een plek te bieden binnen onze warme, veilige schoolomgeving in Rotterdam. Dit bevordert participatie in de samenleving en legt een stevige basis voor toekomstig succes. Sinds 1 augustus 2014 dragen alle schoolbesturen de zorgplicht om voor elk kind een passende onderwijsplek te realiseren. Indien onze school niet langer de meest geschikte omgeving kan bieden, ondersteunen wij u actief bij het vinden van een alternatieve, passende onderwijsplek. Samenwerking binnen Passend Primair Onderwijs Rotterdam (PPO) Alle basisscholen in Rotterdam werken intensief samen via het samenwerkingsverband Passend Primair Onderwijs Rotterdam (PPO). Samen stellen we duidelijke afspraken op over de invulling van basis- en extra ondersteuning binnen de regio. Onze school is aangesloten bij PPO Rotterdam. Heeft u als ouder vragen over passend onderwijs, neem dan gerust contact op met de school. Voor verdere vragen of ondersteuning kunt u terecht bij het Ouder- en Jeugdsteunpunt van PPO Rotterdam via https://pporotterdam.nl/ouder-jeugd-steunpunt/. Meer algemene informatie over passend onderwijs vindt u op de website van de Rijksoverheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/passend-onderwijs/documenten/brochures/2022/09/08/uitleg-passend-onderwijs-voor-leerlingen-en-ouders. Onze PPO contactpersonen: - Schoolcontactpersoon: Eva de Lange (e.delange@pporotterdam.nl) - Onderbouw contactpersoon: Shayanny Zalm (0642209433, s.zalm@pporotterdam.nl) - Ouderfunctionaris: Sylvia Assman (0641191032, s.assman@pporotterdam.nl) Meer informatie over PPO Rotterdam is beschikbaar op https://www.pporotterdam.nl/. Het Ouder- en Jeugdsteunpunt PPO Rotterdam: Onderwijs op Maat Soms heeft uw kind extra ondersteuning nodig om volledig tot bloei te komen. Een open gesprek met uw kind en de school is hierbij essentieel. Wanneer u er samen niet uitkomt, biedt het Ouder- en Jeugdsteunpunt uitkomst. Zij luisteren naar uw verhaal, denken mee en bieden waardevolle tips en informatie via hun website: https://pporotterdam.nl/ouder-jeugd-steunpunt/. Direct contact opnemen met het Ouder- en Jeugdsteunpunt kan via: Telefoon: 010 – 303 14 00 E-mail: info@pporotterdam.nl Contactformulier: [link naar contactformulier OJS] Aanmelding, Informatieplicht en Zorgplicht bij Kindcentrum Blijvliet U dient uw kind uiterlijk 10 weken voordat het vier jaar wordt aan te melden bij de school van uw eerste voorkeur. Aanmelden is mogelijk vanaf de leeftijd van 3 jaar. Bij aanmelding is het cruciaal dat u eventuele extra ondersteuningsbehoeften van uw kind meldt bij de directie. Dit wordt de informatieplicht genoemd. Indien uw kind bij meerdere scholen is aangemeld, verzoeken wij u vriendelijk aan te geven wat uw eerste schoolkeuze is. Uw aanmelding wordt pas in behandeling genomen wanneer Kindcentrum Blijvliet uw eerste voorkeur heeft. Zodra uw kind schriftelijk is aangemeld, treedt onze zorgplicht in werking. Dit garandeert dat wij een passende onderwijsplek voor uw kind realiseren. In de meeste gevallen zal dit binnen onze eigen school zijn. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan helpen wij u actief bij het vinden van een geschikte plek elders. Na aanmelding onderzoeken we of we aan de onderwijsbehoeften van uw kind kunnen voldoen. De school heeft zes weken de tijd om een beslissing te nemen, met een mogelijke verlenging van vier weken mits schriftelijk gecommuniceerd. Als we vaststellen dat we geen passend onderwijs kunnen bieden, gaan we in overleg met u en de PPO-contactpersoon op zoek naar een andere passende school. Een informatief filmpje over dit proces is beschikbaar op onze website. Ontwikkelingsperspectief (OPP) voor Gerichte Ondersteuning Wanneer extra ondersteuning via het samenwerkingsverband wordt aangevraagd, of wanneer uw kind een individueel leertraject volgt voor een specifiek vak, stellen wij een Ontwikkelingsperspectief (OPP) op. Dit geldt bijvoorbeeld als een leerling uit groep 6 voor rekenen werkt met materiaal uit groep 5. Het OPP wordt opgesteld binnen zes weken na inschrijving of definitieve plaatsing, of vanaf het moment dat de extra ondersteuning start. Minimaal eenmaal per jaar evalueren we het plan en stellen we het bij waar nodig, door middel van een overeenstemmingsgericht overleg. Het OPP bevat een analyse van belemmerende en bevorderende factoren, het verwachte uitstroomniveau naar vervolgonderwijs, en een actieplan om de gestelde doelen te bereiken. Uw instemming is hierbij essentieel; het uitvoeringsplan wordt pas definitief na uw handtekening. Bij bijstelling van het OPP wordt het actieplan opnieuw door u ondertekend. Per 1 augustus 2025 hebben leerlingen met een OPP wettelijk het recht om gehoord te worden bij het opstellen, bijstellen en evalueren van hun plan. Scholen zijn verplicht om actief de dialoog aan te gaan met de leerling, op een wijze die past bij leeftijd en capaciteiten, om zo de ontwikkeling en benodigde ondersteuning te optimaliseren.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan: Kindcentrum Blijvliet

Wat zijn de kernpunten van het schoolplan 2024-2028 van Kindcentrum Blijvliet?

Ons schoolplan voor 2024-2028 legt de focus op de ontwikkeling en begeleiding van elke leerling. We zetten in op verbeterd didactisch handelen, met aandacht voor methodes als EDI en coöperatief leren, en verhogen de resultaten in taal en rekenen. Ook digitale geletterdheid en de verdere ontwikkeling van onze visie op het jonge kind zijn speerpunten. Burgerschapsonderwijs is integraal onderdeel van ons dagelijks onderwijs. Als een mini-samenleving stimuleren we respect, samenwerking en maatschappelijke betrokkenheid. Leerlingen leren over de wereld, onze maatschappij en de natuur, en hoe zij hieraan positief kunnen bijdragen. Onze leerkrachten zijn hierbij een belangrijk rolmodel. We bevorderen democratische vaardigheden door leerlingen inspraak te geven in schoolbeslissingen, bijvoorbeeld via de leerlingenraad. Door middel van dialoog in een veilige omgeving leren leerlingen elkaars achtergronden begrijpen en verschillen overbruggen. Burgerschap komt terug in alle vakken, van taal en rekenen tot wereldoriëntatie en creatieve vakken, en wordt versterkt door onze sociaal-emotionele programma’s zoals 'Voel je Sterk'. Jaarlijks evalueren we de impact van ons burgerschapsonderwijs met tevredenheidspeilingen en observaties. Vormingsonderwijs wordt aangeboden via het Onderwijsprogramma Wereldwijzer, in samenwerking met GVO/HVO. Leerlingen uit groep 5 en 6 krijgen wekelijks les van vakleerkrachten van diverse levensbeschouwingen. Dit vergroot hun wereldbeeld, bevordert openheid en respect voor verschillende overtuigingen, en helpt hen hun eigen achtergrond beter te begrijpen. De zeven grote godsdiensten en levensovertuigingen worden hierbij behandeld, met een focus op gezamenlijke dialoog en leren van elkaar.

Hoe realiseert Kindcentrum Blijvliet de gestelde onderwijsdoelen en hoe wordt de kwaliteit gewaarborgd?

Bij Kindcentrum Blijvliet stellen we ambitieuze doelen op alle niveaus, in lijn met de centrale ambities van BOOR voor kwalitatief goed onderwijs. We monitoren dit proces continu door regelmatige observaties van leerkrachten door de directie en specialisten, en door middel van opbrengstgesprekken. Elk kind, elke klas en de school als geheel heeft jaarlijkse en dagelijkse leerdoelen, waarbij de voortgang nauwlettend wordt gevolgd en het onderwijs hierop wordt afgestemd. Onze schoolleider stuurt en monitort de onderwijsdoelen en de algehele kwaliteit, terwijl de intern begeleider (IB-er) leerkrachten ondersteunt en begeleidt in het leerproces van de leerlingen. Het schoolteam werkt gezamenlijk aan het jaarplan, dat de ambities van het schoolplan vertaalt. De uitvoering wordt periodiek besproken in het managementteam en tijdens teamoverleg. Tevredenheidsresultaten van leerlingen, ouders en teamleden worden geanalyseerd en verwerkt in het jaarplan, waarbij we ook input vragen via de leerlingenraad, MR en ouderkamer. De IB-er bewaakt de individuele leerontwikkeling en leidt opbrengstgesprekken, waarin taal en rekenen centraal staan als pijlers van ons onderwijs. Via onze 'workflow leerlingenzorg' en 'duidingsdocumenten' analyseren en duiden we leerresultaten, stellen we vervolgacties op volgens de HGW-cyclus (waarnemen, begrijpen, plannen, realiseren), en plannen we eventuele afspraken met specialisten. Logboeken en het administratiesysteem Parnassys zorgen voor een gestructureerde registratie van alle gegevens. We onderzoeken continu effectieve leerstrategieën en monitoren de voortgang van elk kind. Handelingsgericht werken staat centraal, waarbij belemmerende en stimulerende factoren in kaart worden gebracht. Voor leerlingen die extra ondersteuning of juist meer uitdaging nodig hebben, stellen we een OntwikkelingsPerspectief (OPP) op. Jaarlijks stellen we een verbeteragenda op, en via een managementrapportage (marap) volgen we de PDCA-cyclus per domein, wat maandelijks wordt besproken met de bovenschools directeur. Leren met en van elkaar is een kernwaarde bij Blijvliet, zowel voor leerlingen als voor leerkrachten. We leren van onze fouten door casuïstiek te bespreken en staan altijd open voor gesprekken met ouders over eventuele ontevredenheid, om zo continu te kunnen verbeteren.

Optimale Ontwikkeling voor Jonge Kinderen bij Kindcentrum Blijvliet

Toelichting van de school

Ontdek de boeiende wereld van het jonge kind bij Kindcentrum Blijvliet. In onze kleuterklassen creëren we een stimulerende omgeving waar spel en activiteiten centraal staan. Onze toegewijde leerkrachten begeleiden en inspireren uw kind, zodat elke dag een kans is om het beste uit zichzelf te halen. We richten ons op een brede ontwikkeling, van taalvaardigheid en rekenvaardigheden tot sociaal-emotionele groei, motorische vaardigheden en zelfstandigheid. Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) – Een Sterke Start In nauwe samenwerking met peuterspeelzaal Peuter en Co bieden wij een naadloze doorlopende leerlijn met Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE). Dit garandeert een consistente aanpak vanaf de voorschool tot en met groep 2. In groep 1/2 focussen we op fonemisch bewustzijn voor taalontwikkeling en 'Met Sprongen Vooruit' voor rekenonderwijs. De Kleuteruniversiteit wordt ingezet als thematisch lesmateriaal, terwijl de voorschool werkt met Uk en Puk. Dit alles zorgt voor een solide basis en een ononderbroken ontwikkelingsproces. Kwaliteitskader en Jaarlijkse Doelen De gemeente Rotterdam en BOOR hebben gezamenlijk een nieuw kwaliteitskader voor kleuteronderwijs ontwikkeld. Wij committeren ons aan deze vernieuwingen en richten ons dit schooljaar specifiek op het versterken van de pedagogische en didactische leerlijnen en het optimaliseren van de groepsruimte. Ons streven is kansengelijkheid, omdat we weten dat de basis voor toekomstig schoolsucces in de vroege kinderjaren wordt gelegd. Gedetailleerde doelen zijn terug te vinden in ons jaarplan. Soepele Overgang van Peuterspeelzaal naar Basisschool De overgang van de peuterspeelzaal naar groep 1 verloopt soepel dankzij een gedetailleerde overdracht. Naast mondelinge communicatie ontvangen we het Rotterdams Overdrachtsdocument en observatiegegevens uit het registratiesysteem, mits u hiervoor toestemming geeft. Zo krijgen we vroegtijdig een goed beeld van uw kind, wat de start in groep 1 vergemakkelijkt. Peuters die bijna vier jaar zijn, mogen al regelmatig deelnemen aan activiteiten in groep 1 om te wennen. Ondersteuning en Zorgoverleg Indien een peuter ontwikkelingsachterstanden vertoont of er andere zorgen zijn, vragen we uw toestemming om dit te bespreken in ons zorgoverleg. Dit stelt ons in staat om tijdig extra ondersteuning aan te vragen en te organiseren, conform ons beleid voor passend onderwijs. Voorbereiding op Groep 3 – Thematisch Leren De leerstof van de peuterspeelzaal en kleuterklassen is afgestemd op elkaar. Met vijf jaarlijkse thema's, die elk ongeveer zeven weken duren, bereiden we kinderen spelenderwijs voor op groep 3. In een uitdagende en leerzame omgeving werken we thematisch en planmatig aan doelen op het gebied van taal, rekenen, motoriek en sociaal-emotionele ontwikkeling. Groepssamenstelling – Flexibel en Doelgericht Jaarlijks stellen we nieuwe kleutergroepen samen, rekening houdend met nieuwe instromers, doorstromers naar groep 2 en 3, en de specifieke onderwijsbehoeften van elk kind. Afhankelijk hiervan bepalen we of we aparte groepen 1 en 2 vormen of combinaties. U wordt hierover geïnformeerd vóór de zomervakantie. In het schooljaar 2024-2025 hanteren we aparte groepen 1 en 2. Ontwikkelingsvolging – Continu en Inzichtelijk Met de observatiemethode 'Mijn Kleutergroep' volgen we de ontwikkeling van uw kind continu gedurende de kleuterperiode. Deze observaties, die we bespreken tijdens rapportgesprekken, vervangen de toetsen die vanaf groep 3 worden afgenomen. Naast dit systeem noteren we ook dagelijks observaties en aandachtspunten in ons leerlingadministratiesysteem. Dit stelt ons in staat om het onderwijsaanbod nauwgezet af te stemmen op de individuele voortgang van uw kind. Optimale Doorstroming naar Groep 3 Kinderen die vóór 1 januari starten in groep 1, stromen doorgaans door naar groep 2 en vervolgens naar groep 3. De beslissing om door te stromen naar groep 3 wordt individueel genomen, gebaseerd op zowel cognitieve als sociaal-emotionele factoren. In zeldzame gevallen kan verlenging van de kleuterperiode wenselijk zijn. Uw input als ouder is hierbij essentieel. Bij onenigheid is het advies van de school leidend, conform ons protocol overgang en doublure.

Veelgestelde vragen

Biedt Kindcentrum Blijvliet aanvullende programma's voor jonge kinderen?

Kindcentrum Blijvliet biedt een uitgebreid programma voor jonge kinderen, inclusief Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en een geïntegreerd kindcentrumconcept.

Kindcentrum Blijvliet biedt een uitgebreid programma voor jonge kinderen, inclusief Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en een geïntegreerd kindcentrumconcept.

Voor- en vroegschoolse educatie (VVE)
Kindcentrum

Met welke partners werkt Kindcentrum Blijvliet samen voor het onderwijs aan jonge kinderen?

Kindcentrum Blijvliet werkt nauw samen met gerenommeerde partners zoals Peuter en Co en KindeRdam om een hoogwaardig educatief aanbod te garanderen.

Kindcentrum Blijvliet werkt nauw samen met gerenommeerde partners zoals Peuter en Co en KindeRdam om een hoogwaardig educatief aanbod te garanderen.

Team | Kindcentrum Blijvliet in Rotterdam | [2025] Schoolregister