Basisschool De Margriet in Rotterdam

Het team van De Margriet in Rotterdam

Current section: team
Nolensstraat 44
3039 Rotterdam

Zie hier hoe het team van De Margriet is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van De Margriet. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past De Margriet bij jullie?

Ontdek hoe goed De Margriet bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij De Margriet zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 72.2% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.4% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (72.2%)
Man (27.8%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.4%)
Man (17.6%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij De Margriet. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (5.1%)
25-35 jaar (10.3%)
35-45 jaar (35.9%)
45-55 jaar (23.1%)
55-65 jaar (23.1%)
&ge;65 jaar (2.6%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (26.7%)
35-45 jaar (27.4%)
45-55 jaar (19.8%)
55-65 jaar (16.2%)
&ge;65 jaar (2.1%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij De Margriet werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (80.6%)
Direct ondersteunend personeel (8.3%)
Indirect ondersteunend personeel (5.6%)
Management (5.6%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor De Margriet gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Engelse taal
Handvaardigheid
Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Optimale Leercontinuïteit: Ons Beleid bij Leerkrachtvervanging

Bij Basisschool De Margriet streven we naar een ononderbroken leerervaring voor al onze leerlingen. Wanneer een leerkracht onverhoopt afwezig is, zetten we alles op alles om de onderwijskwaliteit te waarborgen. Onze eerste prioriteit is het inzetten van een ervaren ambulante invaller, indien beschikbaar. Deze collega's zijn speciaal getraind om direct in te springen en de lessen van de eigen groep voort te zetten. Mocht er geen directe vervanging mogelijk zijn, dan worden de leerlingen kundig opgevangen in andere klassen. Leerlingen die verdeeld worden, werken aan taken die aansluiten bij hun eigen lesprogramma, maar draaien ook deels mee met het programma van de ontvangende groep. Dit zorgt voor een actieve deelname en minimale onderbreking van hun leerproces. In uitzonderlijke situaties, zoals bij meerdere gelijktijdige afwezigheden zonder beschikbare invallers, kunnen we genoodzaakt zijn om leerlingen extra vrije dagen te verlenen. Ouders worden hierover tijdig per e-mail geïnformeerd. We begrijpen dat dit consequenties kan hebben voor de opvang, en daarom bieden we ondersteuning bij het vinden van passende oplossingen voor gezinnen die hierdoor in de problemen komen.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Groep 3 tot en met 8:kennisvakken en methoden

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Werk- en speelactiviteiten
33.3%
Buitenspelen
31.4%
Kringactiviteiten (taal, rekenen, sociale vaardigh
19.6%
Bewegingsonderwijs
7.8%
Overige
7.8%

Leerjaar 3 t/m 8

Rekenen/wiskunde
24.5%
Taal
19.4%
Lezen
16.6%
Overig
15.2%
Kunstzinnige en creatieve vorming
8.5%
Wereldoriëntatie
8.2%
Bewegingsonderwijs
5.9%
Engelse taal
1.8%

Deskundige Ondersteuning op Basisschool De Margriet: Specialisten voor Elke Leerling

4

Taalontwikkeling en Rekenen: Extra Begeleiding op De Margriet

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor brede ondersteuning
Rekenspecialist voor rekenvaardigheden
Specialist voor meer- en hoogbegaafde leerlingen
Taalspecialist voor lees- en schrijfvaardigheid

Toelichting van de school:

Op basisschool De Margriet in Rotterdam zetten we ons in voor de continue ontwikkeling van elke leerling. We volgen leerlingen nauwkeurig via toetsen, observaties en persoonlijke gesprekken gedurende hun hele schoolcarrière. Onze drie toegewijde intern begeleiders, elk verantwoordelijk voor een specifieke bouwfase, bieden essentiële ondersteuning aan leerkrachten bij onderwijsinhoudelijke vraagstukken. Zij bewaken tevens de implementatie van aanvullende ondersteuningsmaatregelen. Daarnaast beschikt onze school over gespecialiseerde leerkrachten voor taal en rekenen. Deze professionals beschikken over erkende opleidingen en leiden werkgroepen die ons taal- en rekenaanbod continu verbeteren. Zij adviseren groepsleerkrachten bij specifieke leeruitdagingen en kunnen diagnostische onderzoeken uitvoeren om onderliggende problemen bij leerlingen te identificeren. Voor leerlingen met ernstige leesproblemen of dyslexie bieden we gerichte extra leesondersteuning met een individueel handelingsplan. Bij vastgestelde dyslexie volgen we de geldende behandelrichtlijnen. Leerlingen met rekenproblemen of dyscalculie ontvangen eveneens intensieve begeleiding en een op maat gemaakt handelingsplan, conform de vastgestelde richtlijnen. Leerlingen met een bovengemiddelde cognitieve capaciteit worden binnen hun eigen groep uitgedaagd door middel van compacting en een verrijkt lesaanbod. Onze specialisten voor meer- en hoogbegaafdheid ondersteunen de leerkrachten hierbij. Indien nodig, kunnen deze leerlingen deelnemen aan onze wekelijkse plusklas voor verdere verdieping.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Positief Klimaat op De Margriet

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor gedragsondersteuning
Intern begeleider voor brede ondersteuning
Specialist voor meer- en hoogbegaafde leerlingen

Toelichting van de school:

Onze school heeft een gespecialiseerde gedragsexpert in huis, met een afgeronde, erkende opleiding. Deze specialist leidt een werkgroep die zich richt op het optimaliseren van het pedagogisch klimaat, gebaseerd op onze sociaal-emotionele leerlijn, Dalton kernwaarden en burgerschapsdoelen. De gedragsspecialist biedt ondersteuning aan collega's door observaties in de klas en geeft advies bij uitdagend gedrag van leerlingen. Ons beleid voor een positief pedagogisch klimaat wordt continu ontwikkeld met expertise uit ervaring, cursussen en externe samenwerkingen. De sociale veiligheid van onze leerlingen wordt gemonitord met behulp van de IEP Hart & Handen vragenlijst. Vanaf groep 3 vullen leerlingen deze individueel in, waarna de leerkracht kindgesprekken voert om de ontwikkeling van elk kind te volgen en te ondersteunen.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Professionele Ondersteuning

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor gedragsondersteuning
Intern begeleider voor brede ondersteuning
Specialist voor meer- en hoogbegaafde leerlingen

Toelichting van de school:

Basisschool De Margriet beschikt over een team van gekwalificeerde intern begeleiders, een specialist jonge kind, een expert voor meer- en hoogbegaafdheid en een gedragsspecialist. Zij bieden vanuit hun specifieke expertise ondersteuning aan leerkrachten, zowel voor de gehele groep als voor individuele leerlingen. Denne professionals kunnen, indien noodzakelijk, ook externe expertise inschakelen, zoals PPO en SMW. Deze samenwerkingen gebeuren altijd in nauw overleg met de ouders van de betreffende leerlingen. Onze aanpak is gericht op het bevorderen van een positieve werkhouding en een effectieve taakaanpak, waarbij we rekening houden met de individuele behoeften van elke leerling.

2

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Beweging en Vitaliteit

Beschikbare specialisten:

Intern begeleider voor brede ondersteuning
Vakdocent bewegingsonderwijs voor sportieve ontwikkeling

Toelichting van de school:

Onze intern begeleiders en gespecialiseerde vakdocenten bewegingsonderwijs bieden expertise op het gebied van motorische en lichamelijke ontwikkeling. Zij zorgen voor een gevarieerd en stimulerend bewegingsprogramma voor alle leerlingen.

0

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid Eerst

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Voor medisch handelen en medicijnverstrekking volgen wij strikt het protocol van stichting BOOR, wat de veiligheid en het welzijn van onze leerlingen garandeert.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
12
Totaal specialisten
12
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Crea-lokaal
Plusklas-lokaal
Leerpleinen

Extra Ondersteuning op Basisschool De Margriet: Een Passende Onderwijsplek voor Elk Kind

Ons Beleid voor Passend Onderwijs en Zorgplicht

Bij Basisschool De Margriet geloven we dat elk kind recht heeft op kwalitatief goed onderwijs. We streven ernaar om zoveel mogelijk leerlingen een plek te bieden binnen onze school of een andere reguliere basisschool in de buurt. Hierdoor maximaliseren we de kansen voor kinderen om deel te nemen aan de maatschappij en slagen in het vervolgonderwijs. Sinds 1 augustus 2014 rust er een zorgplicht op alle schoolbesturen. Dit betekent dat wij verplicht zijn een passende onderwijsplek te realiseren voor ieder kind, ook wanneer extra ondersteuning noodzakelijk is. Mocht onze school onverhoopt niet de juiste plek kunnen bieden, dan assisteren wij u actief bij het vinden van een alternatieve, passende school. Samenwerkingsverband Primair Passend Onderwijs (PPO) Rotterdam Om dit te realiseren, werken alle basisscholen in Rotterdam nauw samen binnen het Samenwerkingsverband Primair Passend Onderwijs (PPO). Dit samenwerkingsverband stelt ons in staat om het onderwijs en de benodigde extra ondersteuning voor uw kind zo optimaal mogelijk te organiseren. Uw betrokkenheid als ouder of verzorger is hierbij essentieel. Aanmelding, Informatieplicht en Zorgplicht: Wat U Moet Weten U kunt uw kind aanmelden vanaf driejarige leeftijd. Wij adviseren om dit zo spoedig mogelijk na de derde verjaardag te doen, en uiterlijk tien weken voordat uw kind vier wordt. Het is cruciaal dat u bij de aanmelding duidelijk aangeeft of uw kind extra ondersteuning nodig heeft; dit noemen we de informatieplicht. Als u uw kind bij meerdere scholen aanmeldt, verzoeken wij u aan te geven wat uw eerste schoolkeuze is. Uw aanmelding wordt pas in behandeling genomen als wij uw voorkeurschool zijn. Zodra uw kind schriftelijk is aangemeld, treedt onze zorgplicht in werking. Dit garandeert dat wij een passende onderwijsplek voor uw kind regelen. In de meeste gevallen zal dit onze eigen school zijn. Indien dit niet haalbaar is, helpen wij u actief bij het vinden van een geschikte plek op een andere school. Na uw aanmelding onderzoeken wij zorgvuldig of wij kunnen voldoen aan de onderwijsbehoeften van uw kind. De school heeft zes weken de tijd om een beslissing te nemen over de aanmelding, met een mogelijke verlenging van vier weken die wij schriftelijk aan u communiceren. Als wij vaststellen dat wij uw kind geen passend onderwijs kunnen bieden, gaan we samen met u en de schoolcontactpersoon of ouderfunctionaris van het samenwerkingsverband op zoek naar een passende school in de regio. Een verhelderend filmpje over dit proces vindt u hier: https://www.pporotterdam.nl/voor-ouders/werkwijze/zorgplicht/ Schoolondersteuningsprofiel: Ons Aanbod aan Ondersteuning Bij inschrijving op Basisschool De Margriet bieden wij uw kind een passende onderwijsplek. Alle basisscholen in Rotterdam hanteren dezelfde basisondersteuning, welke u kunt vinden op: www.pporotterdam.nl/wp-content/uploads/2020/10/uitwerking-basisondersteuning-april-2016-update-maart-2020.pdf. Naast deze basisondersteuning kunnen scholen aanvullende ondersteuningsvormen aanbieden. Het totale aanbod aan ondersteuning is vastgelegd in een schoolondersteuningsprofiel. Dit profiel is beschikbaar voor ouders via onze website en op www.scholenopdekaart.nl. Ontwikkelingsperspectief (OPP): Uw Kind in Beeld Wanneer wij tijdens de schoolloopbaan van uw kind extra ondersteuning aanvragen bij het samenwerkingsverband, stellen wij een Ontwikkelingsperspectief (OPP) op. Dit geldt ook wanneer uw kind een individueel leerpad volgt voor een specifiek vak, zoals rekenen. Het OPP wordt opgesteld binnen zes weken na inschrijving of definitieve plaatsing, of vanaf het moment dat de extra ondersteuning start. In het OPP formuleren we gezamenlijk doelen en evalueren we het plan minimaal één keer per jaar tijdens een overleg om het bij te sturen. Het OPP bevat informatie over belemmerende en bevorderende factoren, evenals het verwachte uitstroomniveau naar het vervolgonderwijs. Het doel is om de capaciteiten van uw kind optimaal te benutten. U wordt nauw betrokken bij dit proces en er moet overeenstemming zijn over het plan. Pas na uw instemming en ondertekening van het uitvoeringsplan is het OPP definitief. Bij aanpassingen wordt het OPP opnieuw voorgelegd ter ondertekening. Contactpersonen voor Ondersteuning Onze schoolcontactpersoon vanuit PPO is Saskia Zozmann. De ouderfunctionaris vanuit PPO die aan onze school verbonden is, heet Germaine de Neef. Meer informatie over het samenwerkingsverband vindt u op: https://www.pporotterdam.nl/ Toekomstige Ontwikkelingen in Ondersteuning Momenteel werken onze intern begeleiders en directie aan de verdere optimalisatie van onze zorgstructuur. We streven naar een heldere, transparante en effectieve piramidale zorgverlening en willen de samenwerking met PPO verder versterken. In de onder- en middenbouw ondersteunen leraarondersteuners leerlingen in kleine groepjes, en soms individueel, om hun leerproces te bevorderen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Kwaliteitszorg en Schoolplan De Margriet: Onze Visie voor de Toekomst

Welke educatieve doelen heeft Daltonschool De Margriet vastgelegd in het schoolplan?

Het schoolplan 2024-2028 van Daltonschool De Margriet schetst onze ambitieuze visie voor 2028, met een gedetailleerde roadmap voor onderwijsontwikkeling. Sommige initiatieven zijn reeds gestart, terwijl andere in de komende jaren worden geïmplementeerd. Zodra beschikbaar, vindt u het volledige schoolplan en de bijbehorende jaarplannen met onze speerpunten op onze website. Onze visie voor 2028: Daltonschool De Margriet biedt een inspirerende leeromgeving voor kinderen van 2 tot 12 jaar binnen ons kindcentrum. We koesteren de ontwikkeling tot zelfstandige, verantwoordelijke en veerkrachtige individuen. Een doorlopende leerlijn van peuteropvang tot en met buitenschoolse opvang garandeert een samenhangende en ondersteunende omgeving die de groei van elk kind stimuleert, zowel binnen als buiten schooltijd. We opereren vanuit twee locaties in de wijk, speciaal ingericht voor verschillende leeftijdsgroepen. Een locatie bedient peuters, kleuters en groep 3, terwijl de andere locatie zich richt op de leerlingen van groep 4 tot en met 8. Onze pedagogische aanpak is geworteld in de kernwaarden van Daltononderwijs, met een gedeelde taal en duidelijke afspraken die verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en respect voor de wereld centraal stellen. Actief burgerschap is een kernonderdeel van onze opvoeding. We stimuleren kinderen om bij te dragen aan een rechtvaardige en duurzame samenleving. Thema's als duurzaamheid, klimaatbewustzijn en respect voor diverse culturen en religies bereiden onze leerlingen voor op een actieve rol in de maatschappij. Ze ontwikkelen essentiële vaardigheden zoals samenwerken, communiceren en kritisch denken, aangevuld met cruciale digitale vaardigheden voor de hedendaagse wereld. De Margriet kenmerkt zich door een rijke taalomgeving, met dagelijkse aandacht voor lezen. Rijke teksten worden geïntegreerd in diverse vakgebieden, waardoor taalvaardigheid een natuurlijk onderdeel wordt van het leerproces. Naast taal ligt er een sterke focus op rekenvaardigheden, met een passend aanbod voor alle leerlingen. Onze pedagogische visie is gericht op het creëren van een stimulerende leeromgeving waarin leerlingen worden uitgedaagd het beste uit zichzelf te halen. We werken met jaargroepen, waarbij vakken groepsdoorbroken worden aangeboden. Dit bevordert samenwerking en wederzijds leren in heterogene groepen, waardoor kinderen profiteren van diverse perspectieven en sociale interactie. Leerkrachten worden ingezet op basis van hun talenten en interesses, wat de kwaliteit van het onderwijs ten goede komt. Het wisselen van jaargroepen om de twee jaar zorgt voor frisse dynamiek en verdere ontwikkeling. Portfolio's zijn een essentieel instrument voor de persoonlijke ontwikkeling van onze leerlingen. Ze bieden niet alleen inzicht in prestaties en vooruitgang, maar stimuleren ook reflectie en eigenaarschap van het leerproces. Kinderen ontdekken en ontwikkelen hun talenten op eigen tempo, wat hun motivatie, zelfvertrouwen en zelfbewustzijn versterkt. Het portfolio faciliteert tevens de samenwerking tussen leerlingen, ouders en leerkrachten, waardoor we gezamenlijk bouwen aan de groei van elk kind. Ouderbetrokkenheid is cruciaal voor ons succes. Wij nodigen ouders uit om actief deel te nemen aan schoolactiviteiten, evenementen en buitenschoolse projecten. Uw expertise, talenten en ideeën zijn van harte welkom, bijvoorbeeld door het geven van gastlessen of het bijdragen aan specifieke projecten.

Hoe implementeert Daltonschool De Margriet de vastgestelde educatieve doelen?

De ambitieuze doelen uit ons schoolplan worden vertaald naar concrete activiteiten in ons jaarlijkse activiteitenplan. Dit plan beschrijft de uitvoering, monitoring en verantwoordelijkheden voor elke activiteit, zodat we onze kwaliteitsdoelen effectief realiseren. Binnen Daltonschool De Margriet zetten onze specialisten en kartrekkers de schoolbrede doelen om in concrete, meerjarige activiteiten. Zij werken hierbij nauw samen in werkgroepen en betrekken het gehele team actief tijdens studiemomenten. Deze gestructureerde aanpak zorgt ervoor dat onze visie consequent wordt nagestreefd. Om de voortgang en verbinding tussen onze kwaliteitsdoelen te waarborgen, vinden er viermaal per jaar – na elke vakantieperiode – overleggen plaats. Hierbij zijn de directie, specialisten, kartrekkers en eventueel de intern begeleider aanwezig om bijsturing te plegen waar nodig. Dit cyclische proces garandeert een continue focus op kwaliteitsverbetering en doelrealisatie.

Speciaal Onderwijs voor Jonge Kinderen: Ontdek Groep 1 & 2

Toelichting van de school

Ontdek het boeiende programma voor jonge kinderen bij basisschool De Margriet. Wij bieden een warme en stimulerende omgeving waar jonge kinderen (4-6 jaar) zich optimaal kunnen ontwikkelen. In onze groepen voor het jonge kind, ook wel de onderbouw genoemd, creëren we een veilige basis voor spelend leren. Elk kind ontwikkelt zich in zijn eigen tempo, en wij bieden onderwijs op maat dat aansluit bij de individuele behoeften en ontwikkelingsfases. Wij werken met de ParnasSys leerdoelen, verpakt in betekenisvolle activiteiten en thema's. Kinderen leren spelenderwijs over taal, rekenen, schrijven, sociaal-emotionele vaardigheden, motoriek en zelfstandigheid. Door interactie met leeftijdsgenoten stimuleren we de ontwikkeling van sociale en cognitieve vaardigheden. De groepsdynamiek, waarbij oudere kleuters de jongste begeleiden, is een belangrijk onderdeel van ons leerproces. De overgang van peuterspeelzaal naar basisschool is een belangrijke stap. Wij werken nauw samen met peuterspeelzaal De Kindertuin van KindeRdam om een soepele overgang te garanderen. Met toestemming van de ouders delen we het Rotterdams Overdrachtsdocument en observatiegegevens. Dit stelt ons in staat om uw kind direct de juiste ondersteuning te bieden, gebaseerd op een compleet beeld van hun ontwikkeling en behoeften. Ons thematisch onderwijs binnen het Ontwikkelingsgericht Onderwijs (OGO) zorgt voor betrokkenheid en betekenisvol leren. Thema's worden samen met de kinderen vormgegeven, sluiten aan bij hun leefwereld en prikkelen hun nieuwsgierigheid. Dit bevordert een rijke speelleeromgeving met diverse materialen en uitdagende activiteiten, waarin kinderen kunnen onderzoeken, experimenteren en samenwerken. De ontwikkeling van uw kind volgen we nauwgezet via het ParnasSys-leerlijnen observatiesysteem. Twee keer per schooljaar bespreken we de voortgang met u tijdens verwachtings- en rapportgesprekken. We observeren continu en noteren belangrijke aandachtspunten om ons onderwijs continu te kunnen afstemmen op de individuele leerbehoeften. De overgang naar groep 3 wordt zorgvuldig voorbereid, waarbij we zowel cognitieve als sociaal-emotionele factoren meewegen voor een succesvolle schoolstart.

Veelgestelde vragen

Welk aanvullend onderwijs biedt De Margriet voor peuters en kleuters?

Basisschool De Margriet biedt diverse extra programma's gericht op de ontwikkeling van jonge kinderen om een vliegende start te garanderen.

Basisschool De Margriet biedt diverse extra programma's gericht op de ontwikkeling van jonge kinderen om een vliegende start te garanderen.

Kinderopvang Rotterdam
Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE)

Met welke partners werkt basisschool De Margriet samen voor het jonge kind?

Wij werken nauw samen met peuterspeelzaal De Kindertuin, onderdeel van KindeRdam, voor een optimale overgang van peuteropvang naar basisschool.

Wij werken nauw samen met peuterspeelzaal De Kindertuin, onderdeel van KindeRdam, voor een optimale overgang van peuteropvang naar basisschool.

Team | De Margriet in Rotterdam | [2025] Schoolregister