Basisschool Jenaplanschool St. Franciscus in Nunspeet

Het team van Jenaplanschool St. Franciscus in Nunspeet

Current section: team
Berenbosweg 25
8071 Nunspeet

Zie hier hoe het team van Jenaplanschool St. Franciscus is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Jenaplanschool St. Franciscus. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Jenaplanschool St. Franciscus bij jullie?

Ontdek hoe goed Jenaplanschool St. Franciscus bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Jenaplanschool St. Franciscus zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 75% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (75%)
Man (25%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.8%)
Man (16.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Jenaplanschool St. Franciscus. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (8.3%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (50%)
45-55 jaar (16.7%)
55-65 jaar (0%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.1%)
35-45 jaar (26%)
45-55 jaar (20.4%)
55-65 jaar (18.6%)
&ge;65 jaar (2.1%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Jenaplanschool St. Franciscus werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (83.3%)
Direct ondersteunend personeel (8.3%)
Management (8.3%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Jenaplanschool St. Franciscus gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Leerkrachtvervanging op Jenaplanschool St. Franciscus

Bij Jenaplanschool St. Franciscus hanteren we een zorgvuldig stappenplan om de continuïteit van het onderwijs te waarborgen bij afwezigheid van een stamgroepleider. Onze eerste prioriteit is het vinden van een gekwalificeerde vervangende leerkracht uit onze erkende invalpool of via vaste invallers. We erkennen dat het vinden van voldoende beschikbare leerkrachten een uitdaging kan zijn, mede door het huidige lerarentekort, wat directe vervanging in de ochtend bemoeilijkt. Indien een directe invalkracht niet beschikbaar is, schakelen we parttime werkende collega's in of wordt de groep tijdelijk overgenomen door een onderwijsondersteuner. In uitzonderlijke gevallen en voor korte periodes kan een ambulante medewerker worden ingezet. Als laatste opties worden leerlingen verdeeld over andere stamgroepen volgens een vastgesteld protocol, of naar huis gestuurd, wat we echter te allen tijde proberen te vermijden. Speciale omstandigheden, zoals meerdere gelijktijdige afwezigheden of specifieke lesmomenten, kunnen invloed hebben op de keuze voor de meest geschikte opvang. We werken samen met diverse externe partijen zoals Flevopool en Slim Personeelsbemiddeling, en maken waar mogelijk gebruik van ZZP-leerkrachten. Een gedetailleerd protocol voor vervanging is op onze school beschikbaar voor verdere informatie.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Op onze school werken wij met stamgroepen, een bewuste keuze vanuit onze Jenaplanvisie. Er is in elke groep een mix van kinderen qua leeftijd, niveau en achtergrond, die gezamenlijk onderwijs krijgen. In een stamgroep is de spreiding van het ontwikkelingsniveau onder kinderen groot. Hierdoor wordt het leren aan en van elkaar bevorderd, is de rivaliteit kleiner en wordt de samenwerking gestimuleerd. Daarnaast heeft de stamgroep een sociaal vormend karakter. Kinderen zijn achtereenvolgens “jongste”, “middelste” en “oudste” en deze cyclus keert terug, vaak net als in het echte leven. Op deze wijze geven wij vorm aan 'de school waar je leert samenleven'.

Groeperingsvormen

Bouwgroepen/Stamgroepen/Heterogene groepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Ontdek Ons Deskundig Ondersteuningsteam op Jenaplanschool St. Franciscus

5

Taal- en Rekenondersteuning voor Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Rekenspecialist
Expert Meer- en Hoogbegaafdheid
Taalspecialist
Orthopedagoog (SKO Scholengroep)

Toelichting van de school:

Gepersonaliseerde Taalondersteuning Onze school volgt een zorgvuldig dyslexieprotocol voor kinderen met lees- en spellingsmoeilijkheden, vindbaar op onze website. Dit protocol omvat systematische monitoring en tussentijdse metingen om elke leerling optimaal te volgen. Na een analyse door de stamgroepleider, bespreken we de voortgang met de intern begeleider. Hieruit volgt een passend ondersteuningsplan met interventies zoals verlengde instructie, RALFI lezen, de 'Bouw!' leesinterventie of 'Taal in Blokjes'. Voor kinderen met een dyslexieverklaring werken we samen met Centraal Nederland voor vergoede behandeling binnen school. De leerling ontvangt een speciale dyslexiepas met compenserende hulpmiddelen, aangepast aan individuele behoeften. We streven naar een veilige en effectieve leeromgeving voor elke leerling. Optimale Rekenondersteuning Kinderen met rekenrisico's worden na analyse door de stamgroepleider aangemeld voor een kindbespreking met de intern begeleider. Indien nodig voeren we een diepgaand intern rekenonderzoek uit en passen we het stappenplan 'rekenproblemen en dyscalculie' toe, beschikbaar op onze website. Inzetbare interventies omvatten verlengde instructie, extra oefeningen met WIG/Gynzy, en de inzet van de 'Rekensprint' of 'Rekenroute' leerlijn. Voor dyscalculie ontwikkelen we een individueel plan met ondersteunende middelen, in samenspraak met het kind. Het Ontwikkelingsperspectief Plan (OPP) wordt gebruikt voor kinderen die extra ondersteuning buiten de basisondersteuning ontvangen, altijd in samenwerking met het kind, ouders, stamgroepleider en intern begeleider.

4

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Welbevinden

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog
Expert Meer- en Hoogbegaafdheid
Kanjercoördinator

Toelichting van de school:

Bevordering Sociaal-Emotioneel Welzijn De sociaal-emotionele groei van elk kind volgen we nauwgezet via observaties en het IEP leerling volgsysteem ('Hart & Handen'). Vanuit onze Kanjertraining zetten we zowel groeps- als individuele interventies in, waarbij gesprek en spel centraal staan. De Kanjercoördinator en intern begeleider worden betrokken bij kinderen die extra ondersteuning nodig hebben, op aanvraag van de stamgroepleider. Bij specifieke behoeften kan de SKO-orthopedagoog worden ingeschakeld voor observatie of onderzoek, altijd met toestemming van de ouders. Indien nodig adviseren we over externe ondersteuning. Onze intern begeleider is gecertificeerd 'Groepsgeluk' trainer en Rots & Water trainer. Deze sessies kunnen klassikaal, in kleine groepen of individueel worden ingezet om de sociaal-emotionele ontwikkeling te versterken.

4

Gedrag, Studievaardigheden en Werkplanning

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog
Expert Meer- en Hoogbegaafdheid
Kanjercoördinator

Toelichting van de school:

Innovatieve Ondersteuning met JenaLAB Sinds 2019 biedt ons 'JenaLAB' op maat gemaakte ondersteuning voor leerlingen met specifieke onderwijs- en ondersteuningsbehoeften die buiten de reguliere groepslessen vallen. Het JenaLAB kent diverse projecten, afgestemd op verschillende leerlingen. Het DoeLAB richt zich op praktisch ingestelde leerlingen uit groep 6-8, het SpeurLAB op meer- en hoogbegaafde leerlingen uit groep 6-8 die gebaat zijn bij complexe denkprocessen. Voor jongere leerlingen (groep 3-5) is er het JuniorLAB, en voor kleuters met een ontwikkelingsvoorsprong is er het KleuterLAB. De intern begeleider is nauw betrokken bij de plaatsing in het JenaLAB. Het verrijkingsaanbod voor meer- en hoogbegaafde leerlingen is een belangrijk focuspunt binnen ons schoolplan 2022-2024 en schooljaar 2024-2025. Ondersteuning Executieve Functies Onze leerkrachten zijn getraind in het versterken van executieve functies – essentiële cognitieve vaardigheden voor planning, organisatie en zelfregulatie. We gebruiken speelse 'Breinhelden' activiteiten om deze vaardigheden te ontwikkelen. Hoewel deze functies zich ontwikkelen tot ongeveer het 30e levensjaar, bieden we extra ondersteuning via ons JenaLAB voor leerlingen die hier meer moeite mee hebben. Een gespecialiseerde LAB-medewerker of stamgroepleider begeleidt deze training. Werkhouding en Taakaanpak Coaching De intern begeleider ondersteunt stamgroepleiders bij het optimaliseren van werkhouding en taakaanpak. Waar nodig wordt de SKO-orthopedagoog ingeschakeld voor observatie en onderzoek, altijd in overleg met ouders. Externe advisering is ook een optie.

2

Motorische Vaardigheden en Lichamelijke Ontwikkeling

Beschikbare specialisten:

Gecertificeerde Bewegingsdocent
Psychomotorisch Remedial Teacher (PMRT)

Toelichting van de school:

Stimulering Motorische Ontwikkeling Bij een behoefte aan extra ondersteuning op motorisch gebied die buiten de basisondersteuning valt, adviseren wij ouders over externe specialisten zoals fysiotherapeuten of speltherapeuten. Voor leerlingen met een fysieke beperking ontvangen we ondersteuning op afstand van een ambulant begeleider en beweegspecialist van onderwijscentrum De Twijn. Binnen ons team is een stamgroepleider opgeleid tot Psychomotorisch Remedial Teacher (PMRT), wat ons in staat stelt om gerichte ondersteuning te bieden.

1

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging

Beschikbare specialisten:

Gecertificeerde BHV'ers

Toelichting van de school:

Veilige Medische Zorg op School Onze school beschikt over medewerkers met een certificering voor Bedrijfshulpverlening (BHV). Zij zijn getraind om als eerste aanspreekpunt op te treden bij medische situaties. Ons veiligheidsplan, inclusief het protocol voor medicijnverstrekking en medisch handelen, beschrijft gedetailleerd hoe wij deze ondersteuning bieden.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
16
Totaal specialisten
16
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Gymlokaal
JenaLAB
Vieringruimte
Leerpleinen
Peutergroep/BSO lokaal

Ontdek Ons Aanbod voor Extra Kindondersteuning: Jenaplanschool St. Franciscus

Gedetailleerde Toelichting van Onze Ondersteuningsmogelijkheden

Bij Jenaplanschool St. Franciscus geloven we in het bieden van op maat gemaakte ondersteuning aan elke leerling. Ons Schoolondersteuningsprofiel (SOP) beschrijft nauwkeurig welke zorg en hulp wij bieden, conform de richtlijnen van passend onderwijs. In ons SOP vindt u informatie over onze basisondersteuning, de specifieke hulp die wij kunnen bieden, wie deze hulp verleent en wat u als ouder kunt verwachten. We hanteren vijf niveaus van ondersteuning, van algemene preventieve zorg in de groep tot specialistische hulp buiten de school. Ons fundament is een sterke, adaptieve basis die aansluit bij de unieke onderwijsbehoeften van elk kind. Als 'smalle zorgschool' bieden wij binnen onze basisondersteuning hulp bij dyslexie, rekenproblemen en sociaal-emotionele uitdagingen, evenals ondersteuning voor meerbegaafde leerlingen. Voor meer gespecialiseerde hulp werken we samen met externe experts. Wanneer de ondersteuning binnen de groep ontoereikend is, starten we met een kindbespreking om de benodigde hulp te bepalen. We kunnen hierbij een onderwijsassistent of onze pedagogisch professional inzetten. Bij complexere behoeften schakelen we onze schoolpsycholoog in en informeren we het samenwerkingsverband (SWV) voor de beste oplossing, eventueel inclusief doorverwijzing naar speciaal (basis)onderwijs. We onderscheiden duidelijke grenzen aan onze ondersteuning. Dit geldt bij ernstige gedragsproblemen die de groepsdynamiek verstoren, bij leerlingen die ondanks aanpassingen geen vooruitgang boeken, of wanneer zelfstandig functioneren ernstig belemmerd wordt. Ook als de zorgvraag de capaciteit van de leerkracht overstijgt, kunnen onze grenzen bereikt zijn. Ons SOP en schoolondersteuningsplan zijn te vinden op onze website en liggen ter inzage op school. Voor 2024-2025 ontwikkelen we ons aanbod voor spelling, meer- en hoogbegaafdheid (met de 'Briljant'-methodiek) en executieve functies ('Breinhelden').

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Jenaplanschool St. Franciscus: Kwaliteitszorg en Schoolontwikkeling

Wat zijn de kernpunten van ons Jenaplan schoolplan en jaarplan?

Momenteel baseren wij ons onderwijs op het schoolplan 2022-2024, dat door ons schoolbestuur SKO | Ontwerpers van Onderwijs is verlengd met een aanvullend jaarplan voor 2024-2025. Deze verlenging is gerealiseerd vanwege de ontwikkeling van een nieuw SKO koersplan. Het jaarplan bevat de uitgewerkte ontwikkelthema's voor dit schooljaar en functioneert als een dynamisch document. Gedurende het schooljaar passen we het jaarplan continu aan om optimale schoolontwikkeling te waarborgen. Centrale ontwikkelthema's zijn: Doorontwikkelen en borgen van (wereld)burgerschap binnen onze Jenaplanschool. Verankering van de ontwikkelthema's uit het schoolplan 2022-2024, met focus op het aanbod van basisvaardigheden en de ondersteuning van meer- en hoogbegaafde leerlingen. Versterking van de school als stamgroep, met aandacht voor de organisatiestructuur. Deze thema's vloeien voort uit zelfevaluaties, reflectie, aanbevelingen van een audit uit 2020 en de schoolontwikkelgesprekken met SKO. In het schooljaar 2024-2025 voeren we, conform de kwaliteitscyclus van SKO, een nieuwe audit uit. Meer gedetailleerde informatie over de doelen en effecten van deze thema's vindt u hieronder. (Wereld)burgerschap: In 2023-2024 hebben we een curriculumplan voor burgerschap opgesteld. Dit schooljaar implementeren we dit plan en voegen we monitoring toe om de voortgang te meten. Borging ontwikkelthema's schoolplan 2022-2024: We verstevigen de ontwikkelingen op het gebied van rekenen en spelling. Praktijkgericht onderzoek naar de rekenaanpak voor 1S-niveau is gaande. Tevens ontwikkelen we een aanpak voor leerlingen met spellingsproblemen en continueren we de implementatie van het beleidsplan voor meer- en hoogbegaafdheid, inclusief de invoering van 'Lab in de klas'. De school als stamgroep: Om eerdere ontwikkelingen duurzaam te borgen, verhelderen we de organisatiestructuur. Dit leidt tot een doorontwikkeling vanuit de Jenaplangedachte, waarbij het team functioneert als een stamgroep. We benadrukken het werken vanuit expertrollen en het versterken van de overlegstructuur voor een effectieve borging van ontwikkelingen.

Hoe waarborgt Jenaplanschool St. Franciscus de kwaliteit van het onderwijs?

Onze Jenaplanschool streeft naar uitmuntendheid in alle onderwijsactiviteiten. Om de kwaliteit van ons onderwijs continu te meten en te verbeteren, maken we gebruik van diverse evaluatie-instrumenten. Evaluatie van leerresultaten: We analyseren de resultaten van methodegebonden toetsen en de IEP leerlingvolgsysteem (LVS) data. Twee keer per jaar voeren we een (stam)groeps-, bouw- en schoolanalyse (schoolscan) uit met IEP LVS, inclusief trendanalyses en dwarsdoorsneden. De IEP-eindtoets analyseren we jaarlijks. Periodieke evaluaties: We gebruiken de zelfevaluatievragenlijst voor school- en teamontwikkeling, die we bespreken in schoolontwikkelgesprekken met SKO-stafmedewerkers. Tweejaarlijks houden we een personeelstevredenheidsonderzoek (PTO). Om de vier jaar organiseren we een oudertevredenheidsonderzoek (OTO) en een leerlingentevredenheidsonderzoek (LTO) voor leerlingen vanaf groep 5. Veiligheid en welzijn: Jaarlijks monitoren we de veiligheidsbeleving van leerlingen uit groep 6, 7 en 8 met de 'hart en handen' instrumenten van IEP LVS. Dit is gekoppeld aan de jaarlijkse veiligheidsmeting van Vensters PO. Voor een gedetailleerde uitleg over onze sturingscyclus, doelen en resultaten op het gebied van burgerschapsvorming, verwijzen wij u naar ons actuele schoolplan. Dit plan wordt jaarlijks geëvalueerd en aangevuld in een jaarplan, dat ter goedkeuring wordt voorgelegd aan de medezeggenschapsraad.

Hoe integreert onze Jenaplanschool burgerschapsonderwijs in het curriculum?

Sinds augustus 2021 is de nieuwe wet voor burgerschapsonderwijs in het funderend onderwijs van kracht. In het schooljaar 2023-2024 hebben we ons curriculumplan voor burgerschap ontwikkeld, gebaseerd op onze visie zoals beschreven in de schoolgids. Dit schooljaar, 2024-2025, verdiepen we dit curriculumplan en werken we de monitoring uit, met ondersteuning van schoolbestuur SKO. Burgerschapsonderwijs op onze school vindt plaats in de dagelijkse interacties, tijdens thema- en projectweken, en via specifieke lesactiviteiten. Onze Jenaplanvisie 'School waar je leert samenleven' vormt hierin het uitgangspunt. De kernprincipes van Jenaplan die ons begrip van burgerschap vormgeven zijn: Erkenning van elk individu als cultuurdrager en vernieuwer. Stimuleren van een samenleving die ieders unieke waarde respecteert. Faciliteren van identiteitsontwikkeling en ruimte bieden voor persoonlijke groei. Bevorderen van rechtvaardige, vreedzame en constructieve omgang met verschillen. Stimuleren van een respectvolle en zorgvuldige omgang met de aarde en de ruimte. Verantwoord gebruik van natuurlijke en culturele hulpbronnen voor toekomstige generaties. Ons doel is om kinderen voor te bereiden op de huidige en toekomstige maatschappij. Dit doen we door hen te laten oefenen in onze 'mini-samenlevingen' waar samenleven centraal staat. Dit oefenen gebeurt in stamgroepen, de leef-werkgemeenschap, en in tafelgroepen. Actief burgerschap en sociale integratie stimuleren we door middel van thema's en projecten (wereldoriëntatie), klassengesprekken (meningsvorming, luisteren), gezamenlijke vieringen, aandacht voor culturen, en het oefenen van democratie in stamgroepvergaderingen en de kinderraad. Elk stamgroep vaardigt een leerling af naar de kinderraad, waar zij onder begeleiding van de directeur input leveren voor de school. Deze aanpak weerspiegelt onze expliciete aandacht voor de kern van burgerschapsvorming. Enkele voorbeelden van hoe we kerndoelen realiseren: Kerndoel 36 (Staatsinrichting en burgerrol): Thema's zoals 'Wie is de baas?' (staatsinrichting/democratie) en 'Het koningshuis' (rol van de monarchie) behandelen we. Kerndoel 37 (Normen en waarden): Tijdens 'Schoolontmoetingsweken', 'Wereldwijd geloven' en activiteiten zoals de Kanjertraining en de Week tegen het Pesten besteden we aandacht aan respectvolle omgangsvormen. Kerndoel 38 (Geestelijke stromingen en diversiteit): Thema's als 'Lentekriebels' (seksualiteit en diversiteit), 'Paarse Vrijdag' (diversiteit) en 'Wereldwijd geloven' (geestelijke stromingen) komen aan bod. Geïntegreerde methodes: We gebruiken methodes zoals Trefwoord (levensbeschouwing), Kanjertraining, Nieuwsbegrip, Leskaarten Filosofie en gesprekken, en diverse (prenten)boeken. Voor uitgebreide informatie over ons burgerschapsonderwijs, raadpleeg ons curriculumplan burgerschap.

Voor- en Vroegschoolse Educatie voor Jonge Kinderen bij Jenaplanschool St. Franciscus

Toelichting van de school

Jenaplanschool St. Franciscus werkt nauw samen met peutergroep 'De Boomhut' van Prokino om een naadloze overgang naar het basisonderwijs te garanderen. Deze VVE-gecertificeerde peutergroep bevindt zich op ons onderbouwplein, wat zorgt voor een directe en vertrouwde start voor uw kind. Onze school faciliteert een gestroomlijnde doorgaande lijn van peuterspeelzaal naar basisschool. Een gedetailleerde overdracht, zowel mondeling als schriftelijk, vindt plaats om de ontwikkeling van elk kind te waarborgen. Bij de start in de onderbouw organiseren we een persoonlijk gesprek met ouders om een warme en veilige introductie te creëren. De intern begeleider is betrokken bij de overdracht van VVE-leerlingen, en waar nodig onderhouden we contact met andere relevante instanties. In de onderbouw volgen we de ontwikkeling van jonge kinderen nauwgezet met behulp van het observatiesysteem Bosos. De stamgroepleider stelt individuele doelen op, die geïntegreerd worden in dag- en weekplanningen. Visuele ondersteuning wordt ingezet waar nodig, om de leeromgeving voor elk kind optimaal te maken. Via onze zorgcyclus, inclusief groeps- en kindbesprekingen met de intern begeleider, monitoren we de voortgang van elk jong kind. Deze gestructureerde aanpak, vastgelegd in het convenant met de gemeente Nunspeet, garandeert kwalitatieve VVE-afspraken.

Veelgestelde vragen

Welk speciaal aanbod heeft Jenaplanschool St. Franciscus voor jonge kinderen?

Jenaplanschool St. Franciscus biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen. Dit omvat een nauwe samenwerking met erkende peuteropvangfaciliteiten. Ons doel is een soepele overgang van de peuteropvang naar de basisschool.

Jenaplanschool St. Franciscus biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen. Dit omvat een nauwe samenwerking met erkende peuteropvangfaciliteiten. Ons doel is een soepele overgang van de peuteropvang naar de basisschool.

Ontdek ons aanbod voor Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en peuteropvang

Met welke partnerschappen werkt Jenaplanschool St. Franciscus samen voor het jonge kind?

Jenaplanschool St. Franciscus werkt succesvol samen met Prokino Kinderopvang 'De Boomhut'. Deze samenwerking garandeert een hoogwaardige vroegschoolse educatie. Onze gezamenlijke focus ligt op de optimale ontwikkeling van jonge kinderen.

Jenaplanschool St. Franciscus werkt succesvol samen met Prokino Kinderopvang 'De Boomhut'. Deze samenwerking garandeert een hoogwaardige vroegschoolse educatie. Onze gezamenlijke focus ligt op de optimale ontwikkeling van jonge kinderen.

Team | Jenaplanschool St. Franciscus in Nunspeet | [2025] Schoolregister