Basisschool Montessorischool Nijmegen-Oost in Nijmegen

Het team van Montessorischool Nijmegen-Oost in Nijmegen

Current section: team
Heyendaalseweg 6
6524 Nijmegen

Zie hier hoe het team van Montessorischool Nijmegen-Oost is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Montessorischool Nijmegen-Oost. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Montessorischool Nijmegen-Oost bij jullie?

Ontdek hoe goed Montessorischool Nijmegen-Oost bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Montessorischool Nijmegen-Oost zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 61.5% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.2% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (61.5%)
Man (38.5%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.2%)
Man (16.8%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Montessorischool Nijmegen-Oost. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (23.1%)
35-45 jaar (23.1%)
45-55 jaar (38.5%)
55-65 jaar (15.4%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.1%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (25.5%)
45-55 jaar (20.6%)
55-65 jaar (18.5%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Montessorischool Nijmegen-Oost werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (84.6%)
Direct ondersteunend personeel (7.7%)
Management (7.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Montessorischool Nijmegen-Oost gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging Leerkrachten: Continuïteit van Ons Onderwijs Gekwondo

Bij onverwachte afwezigheid van een van onze toegewijde leerkrachten, zoals bij ziekte of gepland verlof, zetten wij ons volledig in om de continuïteit van het onderwijs te waarborgen. Onze eerste stap is het inschakelen van professionele invalkrachten uit de specifieke vervangingspool van Stichting St. Josephscholen en de regionale pool van IPPON. De directie dient tijdig een verzoek in voor een gekwalificeerde vervanger, wat doorgaans succesvol is (Stap 1: Externe Oplossing). Mocht er onverhoopt geen externe vervanger beschikbaar zijn, wat we als zeer vervelend ervaren, dan activeren we direct ons zorgvuldige interne protocol. De hoogste prioriteit ligt immers bij het ononderbroken leerproces van uw kind. Ons vervangingsprotocol kent drie stappen. Na de externe oplossing (Stap 1), kijken we naar interne mogelijkheden (Stap 2). Hierbij prioriteren we parttime leerkrachten die flexibel inzetbaar zijn, gevolgd door stagiaires onder supervisie van de directie. Als laatste redmiddel worden leerlingen verdeeld over klassen, met een werkpakket voor die dag. Ouders krijgen hierover tijdig bericht en de optie om een werkpakket op te halen. We zijn ons bewust van de mogelijke extra werkdruk voor ons team bij interne oplossingen, zoals het begeleiden van stagiaires of het opvangen van extra leerlingen. Dit kan leiden tot een verhoogd risico op uitval binnen ons team. Daarom doen we bij deze interne maatregelen, en zeker bij stap 3, een groot beroep op de flexibiliteit en het begrip van u als ouder. In het zeldzame geval dat geen enkele oplossing mogelijk is (Stap 3: Geen Oplossing), informeren we ouders uiterlijk de dag ervoor via een spoedbericht via Social Schools. Een groep blijft nooit langer dan één dag thuis. Bij langdurige afwezigheid neemt een ander teamlid een groep over, zodat een andere groep alsnog thuis moet blijven. We betreuren deze noodzakelijke maatregelen, maar zien ze als essentieel voor de continuïteit in de overige groepen. Calmiteiten kunnen leiden tot afwijkingen van dit protocol, waarbij de directie achteraf verantwoording aflegt. Uw begrip en medewerking zijn hierbij van onschatbare waarde.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Op onze school werken we met heterogene bouwgroepen waarin kinderen van drie leerjaren bij elkaar in de groep zitten.

Groeperingsvormen

Bouwgroepen/Stamgroepen/Heterogene groepen
Groepsdoorbrekende niveaugroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning op Maat: Specialisten op Montessorischool Nijmegen-Oost

3

Taal en Rekenen: Extra Begeleiding voor Succes

Beschikbare specialisten:

Rekenspecialist
Specialist meer- en hoogbegaafdheid
Taalspecialist

Toelichting van de school:

Op Montessorischool Nijmegen-Oost bieden we gerichte ondersteuning voor taal en rekenen. Onze leerkrachten, het ondersteuningsteam en ervaren vrijwilligers zetten zich in voor kinderen die extra aandacht nodig hebben bij lezen, spelling en rekenvaardigheden. Voor leerlingen met kenmerken van meer- en hoogbegaafdheid hebben wij een gespecialiseerd aanbod. Dit omvat compacte lesstof, verbreding en verdieping, en wekelijkse bijeenkomsten in peer-groepen. Alle leerkrachten volgen hiervoor specifieke bijscholing, wat de kwaliteit van onze begeleiding waarborgt. Elke vorm van extra ondersteuning wordt nauwkeurig vastgelegd in het bouwplan of een individueel handelingsplan. Wanneer specifieke expertise intern niet aanwezig is, werken we samen met externe experts via het ondersteuningsplatform Nijmegen, Buurtteams Nijmegen en GGD Gelderland-Zuid om de beste zorg te garanderen.

1

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Veilige Leeromgeving

Beschikbare specialisten:

Specialist meer- en hoogbegaafdheid

Toelichting van de school:

Wij hechten veel waarde aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van elk kind. Onze leerkrachten, geschoold in de Montessori-methodiek, bieden pedagogische ondersteuning en creëren een veilige omgeving waarin kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen. Kinderen die extra begeleiding nodig hebben op sociaal-emotioneel gebied, kunnen rekenen op ondersteuning van de jeugdhulpverlener van Buurtteams Nijmegen, die wekelijks op school aanwezig is. Ook organiseren we speciale bijeenkomsten voor kinderen met kenmerken van hoogbegaafdheid om hun sociaal-emotionele groei te stimuleren. Regelmatige bijscholing van ons team en, indien nodig, samenwerking met externe partners zoals het ondersteuningsplatform Nijmegen, zorgen ervoor dat we altijd de meest effectieve ondersteuning kunnen bieden.

1

Gedrag en Werkhouding: Stimuleren van Zelfstandigheid

Beschikbare specialisten:

Specialist meer- en hoogbegaafdheid

Toelichting van de school:

Montessorischool Nijmegen-Oost bevordert een omgeving van respect, vriendelijkheid en verantwoordelijkheid. Onze leerkrachten zetten zich actief in om zelfregulatie, effectief grenzen stellen en open communicatie te stimuleren, wat bijdraagt aan een positieve werkhouding en taakaanpak. Door onze Montessori-opleidingen ontwikkelen leerkrachten een dieper inzicht in het creëren van een stimulerende leeromgeving. Dit stelt hen in staat om kinderen te helpen bij het ontwikkelen van samenwerking, actieve participatie en wederzijds respect. Ons team volgt continu bijscholing en ontvangt coaching om onze expertise op het gebied van gedrag en werkhouding te actualiseren. Dit garandeert dat we onze leerlingen de best mogelijke begeleiding kunnen bieden.

1

Motorische Ontwikkeling: Actieve en Gezonde Kinderen

Beschikbare specialisten:

Twee gespecialiseerde vakdocenten bewegingsonderwijs

Toelichting van de school:

Wij stimuleren de motorische en lichamelijke ontwikkeling van onze leerlingen door middel van een gevarieerd bewegingsprogramma. Onze vakdocenten bewegingsonderwijs zorgen voor uitdagende en leerzame lessen. Voor specifieke ondersteuning op dit gebied werken we nauw samen met de jeugdgezondheidszorg Gelderland-Zuid. Indien nodig betrekken we ook specialisten zoals logopedisten of ergotherapeuten, vaak ingeschakeld via de huisarts van het kind. Deze samenwerking zorgt ervoor dat we een brede expertise kunnen inzetten om de fysieke ontwikkeling van elk kind optimaal te ondersteunen.

1

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid Voorop

Beschikbare specialisten:

Vijf tot zes gecertificeerde BHV-ers aanwezig

Toelichting van de school:

De veiligheid en het welzijn van onze leerlingen staan voorop. Onze medewerker ondersteuning, tevens BHV-er, kan specifieke medische handelingen uitvoeren, mits dit binnen de bevoegdheid valt en veilig kan gebeuren. Indien aanvullende medische of verzorgende ondersteuning nodig is, kijken we naar de mogelijkheden voor ondersteuning door ouders of het inschakelen van externe professionals. We geloven in een gezamenlijke aanpak waarbij samenwerking met ouders en externe partijen essentieel is voor het welzijn van het kind. Daarnaast onderhouden we nauwe contacten met het ondersteuningsplatform Nijmegen, Buurtteams Nijmegen en GGD Gelderland-Zuid om de zorgketen compleet te maken en waar nodig expertise in te schakelen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
7
Totaal specialisten
7
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
In het speellokaal vindt ook dans en drama plaats
In het ontdeklokaal vindt muziek plaats
In het ontdeklokaal vindt handvaardigheid plaats
In het ontdeklokaal vindt techniek plaats
Er zijn stilteplekjes in de schoo

Individuele Ondersteuning en Begeleiding bij Montessorischool Nijmegen-Oost

Ontdek Onze Aanpak voor Kindgerichte Educatie

Bij Montessorischool Nijmegen-Oost geloven we in een onderwijsfilosofie die ruimte biedt aan de unieke ontwikkeling van elk kind. Onze schoolomgeving en lesprogramma's zijn zorgvuldig ingericht met de individuele behoeften van onze leerlingen als uitgangspunt. Dit bevorderen we actief door middel van Handelingsgericht Werken (HGW). HGW bij Montessorischool Nijmegen-Oost betekent dat we doelgericht te werk gaan, met constante aandacht voor de wisselwerking en afstemming tussen leerkracht, kind en ouders. De onderwijsbehoeften van uw kind staan hierbij centraal. Wij erkennen dat leerkrachten een cruciale rol spelen, maar beschouwen de betrokkenheid van ouders als even essentieel. Door te focussen op de positieve aspecten van alle betrokkenen en constructief samen te werken, creëren we een systematische en transparante leeromgeving. Samenwerking met Jeugdgezondheidszorg (JGZ) voor Optimale Kindontwikkeling De gezamenlijke inspanningen van ouders, school en Jeugdgezondheidszorg (JGZ) vormen de basis voor een optimale ontwikkeling van uw kind. Wij houden nauwlettend de sociale, academische, gezondheids-, taal- en fysieke ontwikkeling van elk kind in de gaten. JGZ nodigt uw kind periodiek uit voor specifieke onderzoeken, waarbij informatie van zowel ouders als school essentieel is voor een compleet beeld. Indien ondersteuning of hulp nodig is, kan JGZ in overleg met u en de school snel en effectief handelen. Een medewerker van JGZ zal uw kind voor deze onderzoeken uit de klas halen; uw aanwezigheid is niet verplicht maar wel mogelijk na overleg. Aarzel niet om contact op te nemen met JGZ als u vragen heeft of bezwaar wilt maken. Vermeld bij e-mailcontact altijd de naam en geboortedatum van uw kind. U wordt zowel voor als na de onderzoeken geïnformeerd. Deze onderzoeken zijn kosteloos. Meer details vindt u in de folder 'Jeugdgezondheidszorg 4-12 jaar' op hun website. Contactgegevens JGZ: Telefoon: (088) 144 71 11 E-mail: jeugdgezondheidszorg@ggdgelderlandzuid.nl Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 16:30 uur. Toekomstgerichte Ondersteuning en Passend Onderwijs Bij Montessorischool Nijmegen-Oost denken we proactief in mogelijkheden om elk kind thuisnabij passend onderwijs te bieden. We betrekken zowel ouders als kinderen actief bij dit proces, afgestemd op hun individuele ontwikkelingsniveau. Door nauwe afstemming met kinderen en ouders streven we ernaar het onderwijs en de begeleiding continu te verbeteren. Soms kan dit betekenen dat een andere school binnen ons stadsdeel de meest geschikte plek is. De scholen in onze regio werken samen om een passende onderwijsplek te garanderen. Mocht speciaal onderwijs of een gespecialiseerde voorziening de beste optie zijn, dan faciliteren we een soepele overgang met een 'warme overdracht'.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan: Visie op Educatie

Welke Educatieve Doelen Bevat Ons Schoolplan?

Onze Montessorischool in Nijmegen-Oost integreert diepgaande kosmische opvoeding, vredeseducatie en emancipatorische principes in ons onderwijslandschap. Deze waarden weerspiegelen zich in ons pedagogisch klimaat en de vrijheid die kinderen ervaren om zelfstandig te leren en keuzes te maken, met als kern het motto 'leer mij het zelf te doen'. Alle verbeterdoelen voor de schoolplanperiode 2024-2028 zijn gericht op het versterken van deze missie of het verbeteren van onze kwaliteitscultuur. Voor de komende vier jaar hebben we concrete streefbeelden vastgesteld, waaraan specifieke doelen, acties en kwaliteitscriteria zijn gekoppeld. Kinderen op onze school nemen initiatief en ontwikkelen een sterke leermotivatie. Ze presenteren hun werk en leren actief vervolgstappen te zetten in hun zelfregulerende vaardigheden. Samen met ouders leiden we kinderen op met kennis, kunde en moed, zodat ze als zelfstandig denkende en handelende individuen een positieve bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij. Onze school kenmerkt zich door een robuuste kwaliteitscultuur, waarin professionele standaarden, discipline, routines en een vast ritme zorgen voor continuïteit. Dit combineren we met ruimte voor professionele autonomie en ontwikkeling, wat resulteert in een onderwijsaanbod dat aansluit bij de basisvaardigheden en de identiteit van onze leerlingenpopulatie. We openen de wereld voor onze kinderen met een samenhangend en kennisrijk curriculum. Leerkrachten breiden de leeromgeving voortdurend uit, creëren ruimte voor inspiratie, ontspanning en het omgaan met leeruitdagingen. Ze spelen in op de interesses van kinderen door voort te bouwen op hun leervragen en hen de ruimte te geven om dieper in onderwerpen te duiken. Binnen onze school functioneren we als een professionele leergemeenschap. Door een lerende houding, gerichte scholing, collegiale consultatie, deelname aan lerende netwerken en effectieve samenwerking binnen het team, waarborgen we een continu hoge pedagogische en didactische kwaliteit. Na jaren van integrale verbeteringen, ligt onze focus in de schoolplanperiode 2024-2028 op het verankeren van een krachtig en voorspelbaar ritme. In het schooljaar 2025-2026 zullen we dit ritme verder versterken, wat zowel kinderen als teamleden ten goede zal komen. We blijven elkaar uitdagen om kritisch en scherp te blijven. Subsidie Basisvaardigheden: We hebben de subsidie Basisvaardigheden ontvangen, gericht op het beheersen van rekenen, taal, maatschappelijke omgangsvormen en digitale vaardigheden. Met deze subsidie zetten we wekelijks een extra leerkracht in voor ondersteuning. Plan- en Volgsysteem: Ons vernieuwde plan- en volgsysteem wordt effectief ingezet, met nadruk op planmatig werken, uitvoering, collegiale consultatie en continuïteit. We stellen duidelijke verwachtingen voor alle medewerkers en stagiaires. Inzicht voor Ouders: Wij bieden ouders transparantie over hoe wij het onderwijs organiseren voor diverse niveaus en leeftijdsgroepen. Verslaglegging: Vanaf februari 2026 implementeren we een nieuw verslag/portfolio, waarbij kinderen actief betrokken worden bij ontwikkelgesprekken. Rekenonderwijs: Na de versterking van ons taalonderwijs richten we ons nu op rekenonderwijs, met evaluatie van instructiekwaliteit, monitoring en automatisering van basisbewerkingen, vastgelegd in onze kwaliteitskaart. Pedagogische- en Didactische Kwaliteit: We monitoren instructiekwaliteit via collegiale consultatie en flitsbezoeken, vergroten de kennis van leerlijnen en leesboeken, en delen effectieve verwerkingsstrategieën. Kosmisch Onderwijs en Opvoeding (KOO): We bevinden ons in het tweede jaar van onze driejarige KOO-cyclus, met een gebalanceerde kalender van activiteiten gericht op kunst, burgerschap, digitale geletterdheid, natuur, wetenschap, techniek en zelfsturing. De leeromgeving wordt verrijkt met een uitgebreide collectie boeken en materialen. Maatschappelijke Projecten: We stimuleren de maatschappelijke betrokkenheid van kinderen door deelname aan projecten. Rustige Werkplekken: We realiseren rustige werkplekken in gangen, hallen en het ontdeklokaal voor gerichte begeleiding van kleine groepen kinderen. Organisatie-inrichting: We evalueren en optimaliseren onze organisatiestructuur, inclusief taakverdeling tussen leerkrachten, kwaliteitscoördinatoren en onderwijsontwikkelaars. Samenwerking in ons Stadsdeel: Op 5 november organiseren we een gezamenlijke ouderavond met scholen in ons stadsdeel en werken we aan een effectieve invulling van Nederlands als Tweede Taal (NT2) onderwijs voor kinderen in onze wijk.

Hoe Realiseert Onze School Haar Educatieve Doelen?

Onze kwaliteitsborging vindt plaats op meerdere niveaus binnen de organisatie. Groepsniveau: Binnen de klas monitoren we het behalen van leerdoelen door middel van gerichte observaties, het analyseren van het werk van kinderen (zoals werkstukken en presentaties), ontwikkelgesprekken, toetsanalyses (Cito leerling in beeld, methodegebonden en niet-methodegebonden toetsen) en de effectiviteit van leerroutes (Focus PO). We screenen ook op welbevinden en betrokkenheid (Looqin) en evalueren sociale veiligheid (Looqin2u). De groepsanalyses worden tweemaal per jaar besproken met de kwaliteitscoördinator, met aandacht voor trendanalyses binnen de bouwen. Verbeteracties worden vanuit elke bouw voorgesteld tijdens de schoolbespreking. Voor de identificatie en begeleiding van (hoog)begaafde leerlingen hanteren we het Digitaal handelingsprotocol begaafdheid. Schoolniveau: De kwaliteitscoördinator stelt, in overleg met de directeur, tweemaal per jaar een schoolrapportage op. Deze rapportage bevat analyses van de opbrengsten en trends in kernvakken, zorg- en krachtsignalen, groepsanalyses en aanbevelingen. We evalueren tweemaal per jaar het jaarplan binnen ontwikkelteams, bestaande uit leerkrachten, de kwaliteitscoördinator en bouw- of onderwijsontwikkelaars, om de voortgang van gestelde doelen te bespreken. De Medezeggenschapsraad (MR) wordt geïnformeerd over alle doelstellingen uit het jaarplan. Stichtingsniveau: Binnen de stichting hanteren we een visitatiecyclus waarbij directeuren en kwaliteitscoördinatoren elkaars scholen bezoeken. De doelen van deze visitaties zijn het geven van ontwikkelgerichte feedback en het voeren van een professionele dialoog om van elkaar te leren. Voor de visitatie worden documenten ingebracht zoals het jaarplan, evaluaties, schoolrapportages, vorige visitatieverslagen, tevredenheidsonderzoeken en andere relevante documenten. De rapportage van de visitatie wordt besproken door het visieteam (directeur, kwaliteitscoördinator en bouwcoördinatoren). De directie deelt de conclusies en aanbevelingen vervolgens met het team en de MR.

Montessori Peuterschool Nijmegen-Oost: Start Uw Kind met Voorsprong

Toelichting van de school

Ontdek de wereld van het jonge kind bij Peutergroep Montessori Nijmegen-Oost, een integraal onderdeel van ons Kindcentrum Montessori Nijmegen-Oost. Onze peutergroep volgt de beproefde principes van Maria Montessori. Wij geloven dat ieder kind een aangeboren drang heeft om zelfstandig te leren en te ontdekken. Deze natuurlijke nieuwsgierigheid stimuleren we in een veilige, uitnodigende omgeving, waarbij elk kind in zijn eigen tempo kan groeien op emotioneel, lichamelijk, sociaal en creatief vlak. Onze begeleiders ondersteunen op de achtergrond, zodat uw peuter optimaal de ruimte krijgt voor zelfontdekking. We besteden bijzondere aandacht aan de taal- en sociale ontwikkeling, en bieden tevens erkende Voorschoolse Educatie (VE) aan om uw kind een vliegende start te geven. Een soepele overdracht tussen KION en onze school, net als met andere kinderopvangpartners, is gegarandeerd. Ongeveer zes weken voor de start op de basisschool organiseren we een persoonlijk startgesprek met u als ouder, waarbij de vragenlijst 'Alle kinderen in beeld' een centrale rol speelt.

Veelgestelde vragen

Biedt Montessorischool Nijmegen-Oost extra programma's voor peuters?

Onze school is trots op de geïntegreerde peutergroep die werkt volgens de Montessori-visie. Dit aanbod is speciaal ontworpen om de ontwikkeling van jonge kinderen optimaal te ondersteunen.

Met welke kinderopvangorganisaties werkt Montessorischool Nijmegen-Oost samen?

Wij werken nauw samen met KION, specifiek met hun peutergroepen die onze Montessori-filosofie delen. Deze samenwerking zorgt voor een naadloze doorstroom en een consistente pedagogische aanpak voor uw kind.

Wij werken nauw samen met KION, specifiek met hun peutergroepen die onze Montessori-filosofie delen. Deze samenwerking zorgt voor een naadloze doorstroom en een consistente pedagogische aanpak voor uw kind.

Team | Montessorischool Nijmegen-Oost in Nijmegen | [2025] Schoolregister