OBS De Driesprong in Nieuwlande

Het team van OBS De Driesprong in Nieuwlande

Current section: team
De Spil 5
7918 Nieuwlande

Zie hier hoe het team van OBS De Driesprong is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van OBS De Driesprong. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past OBS De Driesprong bij jullie?

Ontdek hoe goed OBS De Driesprong bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij OBS De Driesprong zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 80% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 86% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (80%)
Man (20%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (86%)
Man (14%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij OBS De Driesprong. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (50%)
35-45 jaar (16.7%)
45-55 jaar (16.7%)
55-65 jaar (16.7%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.3%)
25-35 jaar (23%)
35-45 jaar (27.2%)
45-55 jaar (21.2%)
55-65 jaar (19.3%)
&ge;65 jaar (2.1%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij OBS De Driesprong werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (80%)
Direct ondersteunend personeel (0%)
Management (20%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor OBS De Driesprong gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van Leerkrachten bij OBS De Driesprong: Een Zorgeloze Aanpak

Bij OBS De Driesprong zorgen we voor continuïteit in het onderwijs, zelfs bij onverwachte afwezigheid van onze leerkrachten. Onze school maakt gebruik van een efficiënte vervangingsmanager om direct vervanging aan te vragen bij ziekte of ander verlof. We beschikken over een toegewijd team van eigen invallers en een uitgebreid netwerk van beschikbare reserveleerkrachten. Dit stelt ons in staat om snel passende oplossingen te vinden en de impact op de leerlingen te minimaliseren. Indien nodig verkennen we interne mogelijkheden, zoals het inschakelen van leerkrachten voor extra uren of het tijdelijk samenvoegen van klassen. Hoewel zeldzaam, sluiten we het uitvallen van lessen niet volledig uit, maar streven we er altijd naar dit te voorkomen.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Specialistische Ondersteuning voor Elke Leerling bij OBS De Driesprong

5

Taalontwikkeling en Rekenen: Extra Hulp op Maat

Beschikbare specialisten:

Interne Begeleider
Orthopedagoog
Rekenspecialist
Taalspecialist
Logopedist

Toelichting van de school:

De orthopedagoog is een cruciale schakel binnen onze school. Driemaal per jaar participeert zij actief in het Zorg Advies Team (ZAT) overleg. Tijdens deze essentiële bijeenkomsten worden leerlingen besproken die baat hebben bij een meer uitgebreide ondersteuning dan de school alleen kan bieden. We werken nauw samen met alle betrokken instanties om de meest passende zorg te organiseren. Indien er zorgen zijn over een leerling, kan de orthopedagoog ook tussentijds geraadpleegd worden voor deskundig advies. Dit zorgt voor een proactieve aanpak en tijdige, effectieve ondersteuning. De hoogbegaafdheidsspecialist biedt wekelijks gespecialiseerde lessen aan leerlingen uit groep 5 tot en met 8 die kenmerken vertonen van meer- of hoogbegaafdheid. Bovendien staat zij klaar om het onderwijsteam te adviseren bij vragen over deze leerlingen. Zo garanderen we een uitdagende leeromgeving en maximale ontwikkelingskansen. Onze toegewijde logopediste bezoekt de school jaarlijks om de taal- en spraakontwikkeling van leerlingen in groep 2 te evalueren. U ontvangt een informatief bericht over het verloop van dit onderzoek. Aanmeldingen door leerkrachten of ouders zijn eveneens mogelijk. Indien nodig, blijft een leerling onder observatie, of wordt er verwezen naar externe logopedische behandeling. De logopediste is bereikbaar via de GGD voor verdere vragen.

4

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Samen Werken aan Welzijn

Beschikbare specialisten:

Interne Begeleider
Orthopedagoog
Jeugdmaatschappelijk Werk
Jeugdverpleegkundige

Toelichting van de school:

Drie keer per jaar organiseren we een driehoeksoverleg met het jeugdmaatschappelijk werk en de jeugdverpleegkundige. Dit overleg is gericht op leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben op sociaal-emotioneel gebied. Door deze intensieve samenwerking kunnen signalen vroegtijdig worden herkend en kan er gerichte hulp geboden worden, wat bijdraagt aan een positieve ontwikkeling van elk kind.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Professionele Begeleiding

Beschikbare specialisten:

Interne Begeleider
Orthopedagoog
Jeugdmaatschappelijk Werk

Toelichting van de school:

Bij vragen of zorgen over het gedrag, de werkhouding of de aanpak van schooltaken van een leerling, staan onze orthopedagoog en jeugdmaatschappelijk werker klaar om te assisteren. Zij bieden deskundig advies en denken mee over effectieve ondersteuningsstrategieën en mogelijke vervolgstappen om de leerling optimaal te begeleiden.

5

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Fysieke Vooruitgang

Beschikbare specialisten:

Interne Begeleider
Orthopedagoog
Logopedist
Sportdocent voor Motorische Remedial Teaching
Kinderfysiotherapeut

Toelichting van de school:

OBS De Driesprong onderhoudt nauwe contacten met de lokale kinderfysiotherapeut. Vaak vinden de eerste observaties en onderzoeken plaats binnen de vertrouwde omgeving van de school, in samenspraak met ouders en leerkrachten. Indien aanvullende therapie noodzakelijk is, wordt deze voortgezet in de praktijk van de fysiotherapeut in het dorp. Deze korte communicatielijnen garanderen een efficiënte samenwerking en een gerichte aanpak voor de motorische ontwikkeling van uw kind.

3

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid en Welzijn

Beschikbare specialisten:

Interne Begeleider
Orthopedagoog
Bedrijfshulpverleners

Toelichting van de school:

Stichting Bijeen, waar OBS De Driesprong deel van uitmaakt, beschikt over een eigen orthopedagoog. Deze interne expertise waarborgt gespecialiseerde begeleiding en ondersteuning voor leerlingen met specifieke behoeften.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
20
Totaal specialisten
20
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Gymlokaal
Kinderopvang
Logopedie

Ontwikkeling en Ondersteuning: Een Persoonlijk Groeiplan voor Elke Leerling

Gedetailleerde Toelichting van Onze Onderwijsaanpak

Ons leerlingvolgsysteem, gebaseerd op de innovatieve LIB-toetsen, biedt tweemaal per jaar een diepgaand inzicht in de academische vooruitgang van elke leerling. De resultaten worden zorgvuldig geanalyseerd en gepresenteerd in overzichtelijke schema's, waardoor leerkrachten direct de beheersing van lesstof per kind kunnen evalueren. De voortgang van onze leerlingen wordt systematisch gemonitord volgens een cyclische aanpak: kort, middellang en lang. De korte cyclus, vastgelegd in Momento, biedt realtime inzichten in de dagelijkse ontwikkeling van uw kind. Voor de middellange termijn gebruiken we doelgerichte doelenplanners, waarmee we gerichte vooruitgang boeken binnen specifieke thema's of leergebieden. De lange termijn analyse, middels LIB-analyses, stelt ons in staat om schoolbrede trends te identificeren en de effectiviteit van ons onderwijs te evalueren. De sociaal-emotionele ontwikkeling wordt jaarlijks geëvalueerd met behulp van Kindbegrip, en het hoogbegaafdheidsprotocol wordt ook jaarlijks doorlopen. Na elke toetsperiode analyseren de leerkrachten gezamenlijk met de intern begeleider de groepsresultaten. Er is bijzondere aandacht voor leerlingen die stagneren, tegenvallende resultaten behalen of juist uitzonderlijk presteren. Voor deze leerlingen stellen we, in samenwerking met ouders, individuele plannen van aanpak of ontwikkelingsperspectieven op in Parnassys. Deze plannen worden periodiek met ouders besproken, waarbij zowel de leerkracht als de intern begeleider betrokken zijn. Ook voor leerlingen met uitzonderlijke talenten kijken we kritisch naar het lesaanbod om te zorgen voor optimale uitdaging. Elk vakgebied kent een gedetailleerd groepsoverzicht waarin de specifieke onderwijsbehoeften van alle leerlingen zijn vastgelegd, resulterend in een gepersonaliseerd aanbod. Dit alles is uitvoerig gedocumenteerd in ons Zorgplan. Vanaf groep 2 hanteren we duidelijke overgangscriteria om een soepele doorstroming naar de volgende groep te waarborgen. Tevens beschikken wij over een gedetailleerd in-, door- en uitstroomprotocol. Passend Onderwijs: Zorgplicht en Maatwerk Sinds 2014 is de zorgplicht een kernonderdeel van ons onderwijsbeleid; elke school is verantwoordelijk voor het bieden van passende ondersteuning of het actief faciliteren van een geschikte plek elders. Onze leerkrachten stemmen het onderwijs continu af op de individuele leerling, gebaseerd op observaties en toetsanalyses. Bij ondersteuningsvragen hanteren we een gestructureerde escalatiemethode, beginnend bij het groepsplan, via de intern begeleider en directie, tot aan externe specialisten of schoolondersteuners. Indien interne oplossingen ontoereikend blijken, kan ons samenwerkingsverband PAB ingeschakeld worden voor preventieve ambulante begeleiding. Dit proces kenmerkt zich door nauwe samenwerking tussen ouders, school en experts voor effectief maatwerk. Voor aanvullende informatie en ondersteuning kunt u terecht bij het Ouder- en Jeugdsteunpunt Hoogeveen – Meppel – Steenwijk e.o. (www.ouder-jeugdsteunpunt.nl). Basiszorg en Breedtezorg: Een Gecoördineerd Ondersteuningsnetwerk OBS De Driesprong biedt zowel basiszorg, verzorgd binnen de schoolmuren onder eigen regie, als breedtezorg, waarbij externe expertise wordt ingeschakeld. Basiszorg omvat alle ondersteuning die wij zelf aan onze leerlingen bieden, zoals pre-teaching, begeleiding door de intern begeleider, en samenwerking met ambulante begeleiders of maatschappelijk werkers. Breedtezorg richt zich op externe ondersteuning, waarbij de school de eindverantwoordelijkheid voor het onderwijs en de ontwikkeling van de leerlingen behoudt. Hierbij kunnen ambulante begeleiders uit het speciaal onderwijs of deskundigen op het gebied van schoolmaatschappelijk werk ingezet worden om onze leerlingen optimaal te ondersteunen. Schoolmaatschappelijk Werk: Directe Lijn en Professionele Hulp Onze school onderhoudt een nauwe en structurele relatie met een toegewijde contactpersoon voor schoolmaatschappelijk werk. We streven naar korte communicatielijnen en snelle, effectieve hulpverlening, geïntegreerd binnen onze bestaande zorgstructuren. Als ouder(s)/verzorger(s) met zorg- of aandachtspunten aangaande uw kind, nodigen wij u uit om dit te bespreken met de betreffende leerkracht en/of de intern begeleider. Ook leerkrachten kunnen zelf signalen oppikken. Elk gesprek wordt gevoerd onder strikt beroepsgeheim en na ondertekening van een toestemmingsformulier. Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) Hoogeveen: Uw Partner in Opvoeding en Ontwikkeling De gemeente Hoogeveen faciliteert een Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) om kinderen, jongeren en hun ouders snel en effectief te ondersteunen bij diverse opvoed- en opgroeivragen. De hulpvraag van het kind en de ouders staat hierbij centraal. Het CJG is op school vertegenwoordigd door de schoolmaatschappelijk werker, de jeugdverpleegkundige en de jeugdarts, waarmee onderwijs nauw samenwerkt. Uw eerste aanspreekpunt binnen het CJG voor schoolgaande kinderen is de schoolmaatschappelijk werker. Het CJG biedt laagdrempelige ondersteuning, betrouwbare online informatie, en mogelijkheden voor persoonlijke gesprekken. Daarnaast is toegang tot jeugdhulp gegarandeerd. Meer informatie vindt u op www.cjghoogeveen.nl. U kunt ook contact opnemen via info@cjghoogeveen.nl of bellen naar 0528 233049 (bereikbaar van 8:30-17:00 uur). Proactieve Ondersteuning bij Leervragen Wanneer een leerkracht van mening is dat uw kind extra ondersteuning nodig heeft, bijvoorbeeld op het gebied van leren, sociale interactie of lichamelijke ontwikkeling, zal dit in eerste instantie met u worden besproken. Soms volstaan praktische tips, maar wanneer meer nodig is, wordt in overleg met u de hulp ingeschakeld van de intern begeleider. Indien noodzakelijk, wordt een medewerker van het CJG, zoals de schoolmaatschappelijk werker, ingeschakeld om vroegtijdige ondersteuning te bieden. Ook de jeugdverpleegkundige en jeugdarts kunnen betrokken worden, en waar nodig wordt passende jeugdhulp ingezet. Jeugdgezondheidszorg (JGZ): Experts Dichtbij voor Groei en Welzijn De Jeugdgezondheidszorg (JGZ) van GGD Drenthe volgt de groei en ontwikkeling van uw kind gedurende de basisschoolperiode, ook na de reguliere consultatiebureau-bezoeken. De JGZ biedt deskundig advies over gezondheid, ontwikkeling en opvoeding voor kinderen van 0-18 jaar, en staat klaar voor zowel alledaagse vragen als ernstige zorgen. JGZ op School: Gezondheidsonderzoeken en Monitoring Het JGZ-team, bestaande uit een assistent JGZ, jeugdverpleegkundige, jeugdarts en logopedist, ondersteunt u bij vragen over de groei en ontwikkeling van uw kind. Zij overleggen ook met school bij geconstateerde zorgen. Het gezondheidsonderzoek, uitgevoerd door de assistent JGZ in groep 2 en groep 7, omvat een vragenlijst voor ouders via Mijn Kind dossier, en metingen van lengte, gewicht en controles van zicht en gehoor. Online Ouderportaal: Inzicht in de Ontwikkeling van uw Kind Via het ouderportaal, toegankelijk via www.mijnkinddossier.nl, ontvangt u uitnodigingen voor het invullen van vragenlijsten. Dit portaal biedt tevens waardevolle informatie over de gezondheid, ontwikkeling, groei en opvoeding van uw kinderen tot 12 jaar. Contact met de JGZ: Bereikbaar voor Al uw Vragen Voor alle vragen of zorgen over de gezondheid of ontwikkeling van uw kind, kunt u mailen naar jgz@ggddrenthe.nl onder vermelding van de naam, geboortedatum en school van uw kind. U kunt ook bellen naar 088-2460246 (bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur). Toekomstgericht Aanbod: Innovatie in Ondersteuning Wij streven ernaar dat leerkrachten expliciete instructies geven volgens de laatste wetenschappelijke inzichten, wat resulteert in optimale leerontwikkeling en beheersing van leerdoelen. Om dit te realiseren, volgen onze leerkrachten bijscholingen op het gebied van het EDI-model, waarbij differentiatie centraal staat om in te spelen op de unieke onderwijsbehoeften van elke leerling. Verfijning van het Onderwijs op Leerlingbehoeften De onderwijsbehoeften van onze leerlingen brengen we wekelijks in kaart, waarbij leerkrachten gedetailleerde leerlingkenmerken per groep invullen en de intern begeleider een groepsbreed overzicht creëert. Ons populatieplan, waarin de kenmerken en ondersteuningsbehoeften van onze leerlingenpopulatie zijn vastgelegd, wordt continu geactualiseerd op basis van praktijkervaringen en actuele ontwikkelingen. Acadin: Talentontwikkeling voor Jonge Denkers In het schooljaar 2024-2025 introduceren we Acadin, een stimulerende leeromgeving speciaal ontworpen voor getalenteerde, meer- en hoogbegaafde leerlingen in alle groepen (groep 1-8).

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan voor Excellente Educatie

Wat zijn de kernambities van ons vernieuwde schoolplan?

Ons schoolplan, dat elke vier jaar herzien wordt conform artikel 12 WPO, lid 1, vormt de ruggengraat van ons kwaliteitsbeleid. Het document schetst gedetailleerd ons onderwijskundig beleid, personeelsbeleid en de strategieën voor het bewaken en verbeteren van de onderwijskwaliteit. Wij hanteren het WMK-format (Werken met Kwaliteitskaarten) voor de totstandkoming van dit plan, waarbij het gehele team actief bijdraagt. Zowel de oudergeleding als de leerkrachtgeleding binnen de Medezeggenschapsraad hebben instemmingsrecht. Na vaststelling door het algemeen bestuur van Stichting Bijeen, wordt het plan voorgelegd aan de inspectie. Het huidige schoolplan bestrijkt de periode 2023-2027, waaruit jaarplannen worden afgeleid. U kunt het actuele schoolplan inzien op onze school. Kwaliteitszorg is de continue cyclus van meten, bewaken, borgen en verbeteren van ons onderwijs. Door het vaststellen van een duidelijk 'nulpunt' kunnen we vooruitgang monitoren en onze leerlingen meer, beter en anders laten leren. Ons WMK-systeem focust op zowel school- als persoonlijke ontwikkeling binnen een lerende organisatie. Specifieke WMK-kaarten stellen ons in staat om beleidsterreinen grondig te onderzoeken, deels gebaseerd op het toezichtkader van de Onderwijsinspectie. Jaarlijkse metingen via vragenlijsten voor leerlingen, ouders en team leveren waardevolle data op. Deze data analyseren we om gerichte verbeterplannen op te stellen. De resultaten van de leerlingvragenlijsten over sociale vaardigheden worden gedeeld met de inspectie. Via monitors verzamelen en analyseren we gegevens, bewaken we bevindingen en implementeren we maatregelen. In onze jaarplannen formuleren we doelen en in jaarverslagen rapporteren we over de voortgang en resultaten. Tussentijdse evaluaties leiden tot bijstellingen en nieuwe verbeterplannen. Onze school ambieert uitstekend onderwijs voor elke leerling, nauwgezette ontwikkelingsmonitoring, continue beleidsverbetering en transparante verantwoording aan alle betrokkenen. Intern gebruiken we 'Werken met kwaliteitskaarten' voor een systematische kwaliteitsborging op didactisch, pedagogisch en organisatorisch vlak. Extern betrekken we ouders en leerlingen, en werken we samen met audits en inspectiebezoeken om onze kwaliteit te waarborgen en te optimaliseren.

Hoe realiseren we onze onderwijsdoelen via het schoolplan?

Ons schoolplan, verankerd in het Strategisch Beleidsplan van Stichting Bijeen, definieert onze missie, visie en concrete ambities. Door middel van diverse instrumenten hebben we onze sterke en zwakke punten geïdentificeerd, wat heeft geleid tot specifieke verbeterdoelen voor de komende vier jaar. Het schoolplan fungeert als een dubbel document: een verantwoording naar overheid, bevoegd gezag en ouders, en een planning voor toekomstige verbeteringen. Dit vierjarige plan vormt de basis voor gedetailleerde jaarplannen, waarbij jaarverslagen de realisatie van gestelde doelen reflecteren. Zo waarborgen we een efficiënte cyclus van plannen, uitvoeren en evalueren.

Voorbereiding op de Basisschool: Peuters & Jonge Kinderen bij OBS De Driesprong

Toelichting van de school

OBS De Driesprong hecht veel waarde aan een soepele overgang naar het basisonderwijs. We werken nauw samen met lokale kinderopvangorganisaties om de doorstroom voor jonge kinderen te optimaliseren. Naast de kinderopvang in het Multifunctioneel Centrum (MFC), zoals Spelerwijs, onderhouden we ook een waardevolle samenwerking met de kleinschalige kinderopvang 't Prugelnust. Deze partnerschappen zorgen voor een doorlopende leerlijn en een vertrouwde omgeving. PeutersBijeen: Kennismaken met de Basisschool Speciaal voor driejarige peuters en hun ouders organiseren we maandelijks een gezellig peuteruurtje. Elke derde woensdag van de maand kunnen peuters onze basisschool verkennen. Dit helpt hen om alvast te wennen aan de schoolse omgeving en bereidt hen voor op de stap van peuterspeelzaal naar basisschool. Ouders die zich oriënteren op een basisschool zijn van harte welkom om vrijblijvend een kijkje te komen nemen en de sfeer te proeven. Aanmelden Nieuwe Leerlingen: Een Warm Welkom Bij aanmelding van een nieuwe leerling nodigen we u en uw kind graag uit voor een kennismakingsgesprek op school. Tijdens dit gesprek lichten we onze werkwijze toe en kan uw kind alvast kennismaken met de groepsleerkracht. Zodra uw kind vier jaar wordt, kan het direct starten. Voorafgaand aan de vierde verjaardag mag uw kind vijf dagen meedraaien in de groep, in overleg met de groepsleerkracht. We verwachten dat kinderen bij aanvang van de basisschoolperiode zindelijk zijn en zoveel mogelijk zelfstandig naar het toilet kunnen. Indien er medische redenen zijn die dit belemmeren, vernemen we dat graag van u.

Veelgestelde vragen

Welk speciaal aanbod heeft OBS De Driesprong voor jonge kinderen?

OBS De Driesprong biedt een gestructureerd programma om jonge kinderen en peuters te laten wennen aan de basisschool, inclusief maandelijkse 'PeutersBijeen' sessies. Dit bevordert een soepele overgang en een positieve start.

Met welke kinderopvangpartners werkt OBS De Driesprong samen voor het jonge kind?

OBS De Driesprong werkt samen met 'Spelerwijs' en 't Prugelnust om het aanbod voor jonge kinderen te verrijken en een goede aansluiting met de basisschool te waarborgen.

OBS De Driesprong werkt samen met 'Spelerwijs' en 't Prugelnust om het aanbod voor jonge kinderen te verrijken en een goede aansluiting met de basisschool te waarborgen.

Spelerwijs: Kwalitatieve kinderopvang
't Prugelnust: Kleinschalige kinderopvang
Team | OBS De Driesprong in Nieuwlande | [2025] Schoolregister