Mgr. Hanssen

De resultaten van Mgr. Hanssen in Hoensbroek

Current section: resultaten
Zandbergsweg 115
6432 CC Hoensbroek

Resultaten en cijfers

Op deze pagina vind je alle resultaten en cijfers van Mgr. Hanssen, waaronder schoolweging, referentieniveaus, schooladviezen, eindtoets resultaten en meer. Deze gegevens geven een goed beeld van de prestaties en ontwikkeling van de leerlingen.

Schoolweging van Mgr. Hanssen

Schoolweging
Spreiding

Hoe goed past Mgr. Hanssen bij jullie?

Ontdek hoe goed Mgr. Hanssen bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Fundamenteel niveau

Grafiek

Grafiek laden...

Streefniveau

Grafiek

Grafiek laden...

Welk schooladvies kregen de leerlingen van Mgr. Hanssen?

De schooladviezen focussen op brede doorstroom: 20% vmbo-t/havo en 18% havo/vwo (landelijk: 15% resp. 14%). Praktijkonderwijs blijft met 5% iets boven het regionale gemiddelde (4,2%). De adviezen sluiten aan bij het profiel van de school als 'brede buurtschool' met aandacht voor zowel praktische talenten als academische vaardigheden.

Grafiek

Grafiek laden...

Eindtoets Resultaten

Grafiek

Grafiek laden...

Groep 8 Toetsen 2023-2024

Score
100

Zitten de oud-leerlingen van Mgr. Hanssen in het voortgezet onderwijs boven, op of onder hun schooladvies?

Grafiek

Grafiek laden...

67% van de leerlingen presteert op of boven het advies (regio: 61%), waarvan 22% significant hoger scoort. Slechts 8% valt onder het advies (landelijk gemiddelde: 12%), wat wijst op realistische en mogelijk voorzichtige advisering. De school benadrukt in haar beleid een 'groei-mindset' met zorgvuldige monitoring.

Sociale ontwikkeling

De hoofddomeinen zijn: Sociale competentie, Burgerschap en Sociale integratie en Morele ontwikkeling De elf aspecten van de sociale opbrengsten zijn: Zelfbeeld, zelfvertrouwen en zelfstandigheid Intrinsieke en extrinsieke (prestatie)motivatie Sociale informatieverwerking Sociaal gedrag en probleemgedrag Burgerschapsattituden Burgerschapsvaardigheden Inlevingsvermogen Sociale denkfouten Moreel oordelen en rechtvaardigen Moreel redeneren Positief, veilig en ordelijk klimaat op school en in de klas Door erkenning, herkenning en afstemming creëren we een pedagogisch basisklimaat voor het kind. het kind kan zich in interactie zelf ontwikkelen het kind is zelf eigen initiatiefnemer van zijn eigen ontwikkeling de school biedt ondersteuning en uitdaging de school onderhoudt en geeft het kind (zelf)vertrouwen en stimuleert de (hoge) verwachtingen van het kind. LEES MINDER

Sociale competentie

Burgerschap en Soc. Integratie

Morele ontwikkeling