Basisschool De Driesprong in Hoek

Het team van Basisschool De Driesprong in Hoek

Current section: team
Narcissenlaan 37
4542 Hoek

Zie hier hoe het team van Basisschool De Driesprong is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Basisschool De Driesprong. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Basisschool De Driesprong bij jullie?

Ontdek hoe goed Basisschool De Driesprong bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Basisschool De Driesprong zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 90.9% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.9% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (90.9%)
Man (9.1%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.9%)
Man (17.1%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Basisschool De Driesprong. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (16.7%)
25-35 jaar (33.3%)
35-45 jaar (25%)
45-55 jaar (16.7%)
55-65 jaar (8.3%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (24.8%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (18.1%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Basisschool De Driesprong werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (81.8%)
Direct ondersteunend personeel (9.1%)
Management (9.1%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Basisschool De Driesprong gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Personeelsvervanging op Basisschool De Driesprong

Bij onverwachte afwezigheid van onze toegewijde teamleden zetten wij alles op alles om een kwalitatieve vervanging te waarborgen. Onze voorkeur gaat uit naar interne vervangers, zoals collega's met ambulante taken of parttime medewerkers die flexibel inzetbaar zijn. Dit zorgt voor continuïteit in onze onderwijsmethoden en de vertrouwde werkwijze binnen De Driesprong. Indien een directe vervanger niet beschikbaar is, passen we onze aanpak aan om de educatieve continuïteit te garanderen. Voor leerlingen vanaf groep 5, die meer zelfstandigheid bezitten, wordt de klas soms opgesplitst. Zij ontvangen een dagprogramma dat ze in een aparte 'opvangklas' kunnen verwerken, met ondersteuning van een teamlid. Deze aanpak minimaliseert de impact van afwezigheid op hun leerproces. Voor de jongste leerlingen in groep 1 tot en met 4, geldt een vergelijkbare strategie bij afwezigheid van hun leerkracht. Een bovenbouwleerkracht kan dan de opvangklas verzorgen, waardoor ook deze groepen een gestructureerd dagprogramma volgen. Het bestuur van Elevantio hanteert het beleid dat afwezigheid tot twee weken primair intern wordt opgelost, gezien de landelijke uitdagingen rondom het lerarentekort die externe vervanging bemoeilijken. Indien de afwezigheid langer dan twee weken aanhoudt, evalueren we de situatie en zoeken we naar een meer duurzame oplossing in overleg met het bestuur. In uitzonderlijke omstandigheden, en enkel als alle andere opties zijn uitgeput, kunnen ouders gevraagd worden tijdelijk hun kinderen thuis op te vangen. Desondanks blijft de school verantwoordelijk voor alternatieve opvang indien ouders hier zelf niet in kunnen voorzien, conform onze zorgplicht.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Basisschool De Driesprong telt momenteel 160 leerlingen. Schooljaar 2025-2026 zijn de volgende (combinatie)groepen gevormd:

Groeperingsvormen

Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

werken met ontwikkelingsmateriaal
28%
buitenspel
28%
gecijferdheid en geletterdheid
24%
Levensbeschouwing
8%
gymnastiek
4%
Muziek
4%
Voorlezen
4%

Leerjaar 3 t/m 8

Rekenen/wiskunde
20.7%
Taal
17.8%
Lezen
17.2%
Wereldoriëntatie
14.7%
Kunstzinnige en creatieve vorming
10.3%
Levensbeschouwing
8%
Bewegingsonderwijs
6.7%
Overig
3%
Engelse taal
1.7%

Deskundige Ondersteuning op Basisschool De Driesprong: Ons Specialistenteam

3

Taal en Rekenen: Extra Ondersteuning op De Driesprong

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Educatieve Groei
Rekenspecialist voor Sterke Rekenvaardigheden
Expert voor Meer- en Hoogbegaafdheid

Toelichting van de school:

Ontdek hoe Basisschool De Driesprong uw kind ondersteunt op het gebied van taal en rekenen. Juf Annelies, onze gediplomeerde intern begeleider, staat klaar om kinderen individueel te begeleiden. Juf Cynthia, directeur en tevens onze rekenspecialist, zorgt voor een sterke basis in rekenvaardigheden. Juf Eshter is momenteel in opleiding tot rekenspecialist, wat de kwaliteit van ons rekenonderwijs verder versterkt. Voor kinderen die extra uitdaging nodig hebben, is Juf Laura onze specialist voor meer- en hoogbegaafdheid. Zij biedt gerichte ondersteuning om potentieel volledig te benutten.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Welzijn Centraal op De Driesprong

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Positief Gedrag
Expert voor Hoogbegaafdheid en Sociaal Welzijn
Preventieve Ondersteuning door AanZ Social Workers

Toelichting van de school:

Op Basisschool De Driesprong staat de sociaal-emotionele ontwikkeling van elk kind centraal. Juf Esther van Aartsen, onze toegewijde gedragsspecialist, ondersteunt leerlingen bij het ontwikkelen van positieve sociale vaardigheden en een gezonde emotionele ontwikkeling. Juf Laura, onze specialist voor hoogbegaafdheid, biedt ook begeleiding op sociaal-emotioneel vlak, omdat deze gebieden vaak met elkaar verbonden zijn. Wij geloven in een proactieve aanpak voor het welzijn van onze leerlingen. Voor extra ondersteuning werken we nauw samen met AanZ Social Workers. Zij bieden preventieve hulp en zijn vaak op school aanwezig. Ouders kunnen contact opnemen met de intern begeleider voor het plannen van een afspraak of het bespreken van vragen. Deze samenwerking zorgt ervoor dat we kinderen optimaal kunnen begeleiden in hun persoonlijke groei.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Effectief Leren op De Driesprong

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Optimale Werkhouding
Expert voor Hoogbegaafdheid en Studievaardigheden
Master SEN voor Special Educational Needs

Toelichting van de school:

Basisschool De Driesprong hecht veel waarde aan een positieve gedragsontwikkeling, een sterke werkhouding en een effectieve taakaanpak. Juf Esther van Aartsen, onze gedragsspecialist, werkt nauw samen met leerlingen om hen te helpen succesvol te zijn in hun leerproces. Juf Laura, onze specialist voor meer- en hoogbegaafdheid, biedt ook begeleiding bij het ontwikkelen van studievaardigheden en een efficiënte taakaanpak, zodat elk kind zijn of haar potentieel kan bereiken. Daarnaast beschikt onze directeur, Juf Cynthia, over een Master SEN (Special Educational Needs). Deze expertise stelt ons in staat om een breed scala aan leerbehoeften effectief te adresseren en de best mogelijke ondersteuning te bieden.

2

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief en Gezond op De Driesprong

Beschikbare specialisten:

Remedial Teacher voor Motorische Vaardigheden
ALO Specialist voor Bewegingsonderwijs

Toelichting van de school:

Bij Basisschool De Driesprong stimuleren we de motorische en lichamelijke ontwikkeling van alle leerlingen. Juf Natascha, onze professionele docent sport- en bewegingsonderwijs, is tevens een ervaren motorisch remedial teacher. Zij biedt gerichte ondersteuning aan kinderen die extra hulp nodig hebben bij hun motorische vaardigheden. Dit zorgt voor een brede ontwikkeling, zowel binnen als buiten het klaslokaal. Door gespecialiseerde begeleiding op het gebied van beweging en sport, bevorderen we een gezonde levensstijl en een optimale fysieke ontwikkeling voor elk kind op onze school.

1

Medische Handelingen en Persoonlijke Verzorging: Veiligheid Eerst op De Driesprong

Beschikbare specialisten:

Gecertificeerde BHV/EHBO Medewerkers voor Noodsituaties

Toelichting van de school:

De veiligheid en het welzijn van onze leerlingen zijn van het grootste belang op Basisschool De Driesprong. We zorgen voor een veilige omgeving met gekwalificeerd personeel. Momenteel beschikken vier van onze leerkrachten over een geldig BHV-certificaat: Juf Annelies, Juf Renske, Juf Natascha en Juf Ada. Dit garandeert een snelle en adequate reactie in geval van noodsituaties. Daarnaast is Juf Laura in het bezit van een EHBO-diploma, wat onze capaciteit voor medische hulp verder versterkt. Dankzij deze getrainde professionals kunnen wij effectief handelen bij medische incidenten en persoonlijke verzorgingsvragen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
12
Totaal specialisten
12
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Speellokaal
extra ruimtes voor begeleiding van (groepjes) leer
handvaardigheidslokaal

Ontdek de Ondersteuningsmogelijkheden op Basisschool De Driesprong

Gedetailleerde Toelichting van Onze Educatieve Aanpak

Bij Basisschool De Driesprong geloven we dat elk kind uniek is en recht heeft op onderwijs dat aansluit bij zijn of haar individuele behoeften. Wij streven ernaar een omgeving te creëren die uitdagend is, focust op de sterke punten van elk kind en tegelijkertijd rekening houdt met eventuele beperkingen. Waar mogelijk integreren we leerlingen in het reguliere onderwijs, ter voorbereiding op hun toekomstige school- en maatschappelijke loopbaan. Speciaal onderwijs blijft een waardevolle optie voor die leerlingen die hier het best gedijen. Als school dragen wij de zorgplicht voor al onze leerlingen. Dit betekent dat wij actief op zoek gaan naar de meest geschikte onderwijsplek voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben, zowel voor nieuw aangemelde als reeds ingeschreven leerlingen. In nauwe samenwerking met ouders verkennen we de mogelijkheden, binnen onze eigen school of, indien nodig, op een andere reguliere of gespecialiseerde school. Ons Schoolondersteuningsprofiel (SOP), te vinden op onze website, beschrijft gedetailleerd welke ondersteuning wij bieden, conform het bovenschools beleidskader voor leerlingbegeleiding. Schoolondersteuningsprofiel (SOP): Voor een uitgebreid overzicht van onze ondersteuningsmaatregelen, verwijzen wij u graag naar ons Schoolondersteuningsprofiel. Dit document is beschikbaar op www.basisschooldedriesprong.com. Doubleren: Een Doordachte Keuze Op Basisschool De Driesprong stimuleren we dat elk kind op zijn eigen tempo leert en zich ontwikkelt. Een doublure wordt uitsluitend overwogen wanneer wij ervan overtuigd zijn dat dit de beste weg is voor de leerling om succesvol te zijn in de volgende groep. Vaak geven we de voorkeur aan een aangepast lesprogramma om doorstroming te bevorderen. We zien doubleren als een laatste redmiddel, enkel wanneer het herhalen van leerstof significant bijdraagt aan de ontwikkeling van de leerling. Voor kinderen met specifieke leerstoornissen is een aangepast lesprogramma doorgaans een effectievere oplossing. De specifieke procedure rondom doublures is vastgelegd in een protocol, waarbij ouderbetrokkenheid cruciaal is in het besluitvormingsproces. Kleuterverlenging: Stimuleren van Ontwikkeling Kinderen starten hun basisschoolcarrière in groep 1, doorlopend gedurende het schooljaar. Groepen 1 en 2 vormen de kleuterfase. Kleuterverlenging vindt plaats wanneer een kind, geboren vóór 1 januari, nog niet klaar is voor de overstap naar groep 3. Dit gebeurt wanneer wij inschatten dat het kind onvoldoende vaardigheden heeft ontwikkeld voor het aanvankelijke lees-, schrijf- en rekenonderwijs. Op De Driesprong passen we kleuterverlenging alleen toe als we geloven dat dit de ontwikkeling van het kind significant ten goede komt. De procedure hieromtrent is gedocumenteerd in een specifiek protocol. Toekomstige Ontwikkelingen in Ondersteuning: Als school streven we continu naar verbetering om het onderwijs voor onze leerlingen optimaal te houden. In lijn met de strategische koers van Elevantio, gericht op vier actielijnen – KansRijk Onderwijs, Daar wil je werken, Samen, en Met partners in verbinding – hebben we voor de periode 2023-2027 ambitieuze verbeterdoelen vastgesteld: 1. Passend Onderwijs (KansRijk Onderwijs): We willen een naadloze leerlijn creëren voor alle leerlingen, inclusief meer- en hoogbegaafde kinderen, voor ononderbroken ontwikkeling. We zetten in op het behalen van kerndoelen voor burgerschap en digitale geletterdheid om leerlingen optimaal voor te bereiden op de maatschappij. Daarnaast optimaliseren we ons levensbeschouwelijk onderwijs en innoveren we leeractiviteiten, zoals thematisch werken en groepsoverstijgende projecten, met het oog op ons toekomstige schoolgebouw. 2. Professionalisering (Daar wil je werken): We streven naar duidelijke verantwoordelijkheden en afspraken via kwaliteitskaarten, wat zorgt voor helderheid en continuïteit in de onderwijslijn. Het stimuleren van professionele feedback tussen teamleden bevordert wederzijds leren en verhoogt de onderwijskwaliteit. Continue professionele ontwikkeling, met nadruk op digitale vaardigheden, versterkt de expertise binnen het team en draagt bij aan de algehele schoolontwikkeling. 3. Samenwerking met Partners (Samen en Met partners in verbinding): We willen de samenwerking met al onze partners in het (nieuwe) schoolgebouw maximaliseren voor wederzijdse versterking en kennisdeling. Samen met partner KOV Zeeuws-Vlaanderen werken we aan de realisatie van een Integrale Kindvoorziening (IKC) in Hoek. Bovendien zetten we in op het ontwerpen en realiseren van een nieuw schoolgebouw dat ons onderwijsconcept verder ondersteunt en uitbouwt.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Kwaliteitszorg en Schoolplan Basisschool De Driesprong Hoek

Wat zijn de onderwijsdoelen van Basisschool De Driesprong?

Basisschool De Driesprong streeft ernaar elk kind een passend onderwijstraject te bieden, geoptimaliseerd binnen een dorpsschool met combinatiegroepen. We hanteren schoolbrede afspraken voor klassenmanagement, inclusief schoolregels, instructiemodellen en de Kanjertraining, met een focus op pedagogisch tact. Ons onderwijs is gebaseerd op het effectieve directe instructiemodel (EDI), met gedifferentieerde aanpakken voor individuele leerlingen. De ontwikkeling van het didactisch handelen om beter aan te sluiten bij de individuele leerling blijft een continu aandachtspunt voor ons team. Leerlingen ontvangen extra begeleiding, zowel binnen als buiten de groep, wanneer hun ontwikkeling achterblijft of wanneer zij extra uitdaging nodig hebben. De school heeft een gedetailleerd inzicht in de onderwijsbehoeften van alle leerlingen. Resultaten van methodetoetsen, CITO-toetsen en observaties worden nauwkeurig vastgelegd in het leerlingvolgsysteem Parnassys. Dit systeem documenteert de onderwijsbehoeften, evenals stimulerende en belemmerende factoren. Twee keer per jaar analyseren we de schoolresultaten collectief met het gehele team. Naast leerdoelen bespreken we de competenties van leerlingen en stellen we werkpunten op in groepsplannen, met aandacht voor betrokkenheid, welbevinden en veiligheid. Voor de kernvakken rekenen, taal/spelling en lezen werken we met niveaugroepen tijdens de dagelijkse lessen. De samenstelling van deze groepen en het behalen van gestelde doelen is gebaseerd op de analyse van toetsresultaten. Ons streven is continue onderwijsprofessionalisering via een jaarlijks actieplan, waarin de voortgang op de schoolplanpunten wordt beschreven. Binnen ons leerstofjaarklassensysteem zetten we steeds meer in op passend onderwijs voor elke leerling. Trainingen zoals Pedagogisch Tact en Kanjertraining zijn succesvol afgerond en geïmplementeerd. Hoewel leerresultaten belangrijk zijn, geloven wij dat persoonlijk welbevinden de basis vormt voor optimale persoonlijke ontwikkeling, betrokkenheid en leerresultaten. Kinderen krijgen meer inzicht in hun leerproces middels doelenkaarten en dag- of weektaken, wat het eigenaarschap en de motivatie verhoogt. De Driesprong bereidt leerlingen voor op deelname aan de samenleving door het ontwikkelen van sociale en maatschappelijke competenties. We stimuleren zelfstandigheid en eigen doelen stellen binnen een veilige en warme schoolomgeving. Levensbeschouwelijke diversiteit wordt vormgegeven in Trefwoordlessen, met een sterke nadruk op respect voor verschillen.

Hoe realiseert Basisschool De Driesprong haar onderwijsdoelen?

De Driesprong heeft zeven strategische speerpunten geformuleerd die onze 'stip op de horizon' vormen en waar we jaarlijks aan werken via specifieke actiepunten in ons jaarplan. Deze speerpunten waarborgen een hoge onderwijskwaliteit en continue ontwikkeling. 1. Inclusief Onderwijs voor Alle Leerlingen: We bieden een doorlopende leerlijn, ook voor meer- en hoogbegaafde leerlingen, en verbreden onze basisondersteuning. Strategisch beleid wordt ingezet om extra ondersteuning uit te breiden, conform een geactualiseerd Schoolondersteuningsprofiel (SOP). We hanteren een uniforme visie en aanpak voor kinderen met externaliserend gedrag die niet voldoende baat hebben bij onze standaard aanpak. 2. Kwaliteitshandboek en Kwaliteitskaarten: We ontwikkelen een kwaliteitshandboek met specifieke kwaliteitskaarten voor onderwerpen zoals burgerschap, digitale geletterdheid en zaakvakken. Dit handboek wordt continu aangevuld met nieuwe kaarten en toegewezen aan kartrekkers en werkgroepen. 3. Professionele Ontwikkeling en Feedback: We bevorderen een cultuur van professionele feedback en collegiale consultaties, zoals klassenbezoeken, om van elkaar te leren en de onderwijskwaliteit te verbeteren. Dit maakt ons een lerende organisatie. 4. Deskundigheidsbevordering: Medewerkers ontwikkelen hun deskundigheid op basis van individuele talenten en schoolambities. We investeren in opleidingen, zoals die voor rekenspecialist/coördinator, en stimuleren kennisdeling binnen de school en het Elevantio-netwerk. 5. Samenwerking met Partners: We werken nauw samen met alle partners van de school, inclusief scholen binnen onze koepel Elevantio, om expertises optimaal te benutten. We stimuleren deelname aan lerende netwerken en ontwikkelen samen met ouders een visie op ouderbetrokkenheid. 6. Integrale Kinderopvang (IKC) Hoek: We vormen een IKC in samenwerking met KOV Zeeuws-Vlaanderen en bereiden ons voor op de verhuizing naar nieuwbouw. 7. Leren Anders Organiseren (LAO): We hebben LAO geïmplementeerd en benutten de mogelijkheden van het MFA Hoek optimaal voor wereldoriëntatie en talentontwikkeling, inclusief de implementatie van nieuwe zaakvakmethodes. We onderzoeken groepsoverstijgend werken en vergroten het eigenaarschap van kinderen door doelgericht te werken en portfolio's te ontwikkelen, in nauwe samenwerking met ouders.

Speciaal Aanbod voor Jonge Kinderen op Basisschool De Driesprong

Toelichting van de school

Basisschool De Driesprong in Hoek biedt een rijk aanbod voor het jonge kind, met speciale aandacht voor voor- en vroegschoolse educatie. We werken nauw samen met de lokale peuterspeelzaal en de Stichting Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen om een naadloze overgang te garanderen. Onze focus ligt op kinderen die extra ondersteuning nodig hebben. In groep 1 en 2 krijgen zij verrijkt taalaanbod, zowel binnen als buiten de klas. Dit helpt hen om hun taalvaardigheid te ontwikkelen en zich optimaal voor te bereiden op een succesvolle schoolcarrière. Ontdek hoe wij de talenten van uw kind stimuleren.

Veelgestelde vragen

Biedt Basisschool De Driesprong extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Absoluut! Basisschool De Driesprong zet zich in voor de ontwikkeling van elk jong kind. We bieden specifieke programma's zoals voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en een verrijkt taalaanbod. Dit programma is ontworpen om kinderen met een extra ondersteuningsbehoefte te helpen. Het versterkt hun taalontwikkeling en bereidt hen voor op de uitdagingen van het basisonderwijs. Kinderen profiteren van extra aandacht, zowel in de klas als daarbuiten.

Absoluut! Basisschool De Driesprong zet zich in voor de ontwikkeling van elk jong kind. We bieden specifieke programma's zoals voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en een verrijkt taalaanbod. Dit programma is ontworpen om kinderen met een extra ondersteuningsbehoefte te helpen. Het versterkt hun taalontwikkeling en bereidt hen voor op de uitdagingen van het basisonderwijs. Kinderen profiteren van extra aandacht, zowel in de klas als daarbuiten.

Voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en peuteropvang in Hoek
Verrijkt taalaanbod voor kleuters

Met welke organisaties werkt Basisschool De Driesprong samen voor het jonge kind?

Om een optimaal aanbod voor jonge kinderen te garanderen, werkt Basisschool De Driesprong nauw samen met gerenommeerde partners. Onze belangrijkste samenwerkingspartner is de Stichting Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen. Deze samenwerking zorgt ervoor dat onze educatieve programma's naadloos aansluiten bij de opvang, wat de ontwikkeling van uw kind ten goede komt. Samen bouwen we aan een sterke basis voor de toekomst.

Om een optimaal aanbod voor jonge kinderen te garanderen, werkt Basisschool De Driesprong nauw samen met gerenommeerde partners. Onze belangrijkste samenwerkingspartner is de Stichting Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen. Deze samenwerking zorgt ervoor dat onze educatieve programma's naadloos aansluiten bij de opvang, wat de ontwikkeling van uw kind ten goede komt. Samen bouwen we aan een sterke basis voor de toekomst.

Samenwerking met Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen
Team | Basisschool De Driesprong in Hoek | [2025] Schoolregister