De Gooise Daltonschool in Hilversum

Het team van De Gooise Daltonschool in Hilversum

Current section: team
Vuurvlindermeent 56
1218 Hilversum

Zie hier hoe het team van De Gooise Daltonschool is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van De Gooise Daltonschool. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past De Gooise Daltonschool bij jullie?

Ontdek hoe goed De Gooise Daltonschool bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij De Gooise Daltonschool zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 84.6% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.2% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (84.6%)
Man (15.4%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.2%)
Man (16.8%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij De Gooise Daltonschool. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (7.7%)
35-45 jaar (46.2%)
45-55 jaar (30.8%)
55-65 jaar (15.4%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.1%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (25.5%)
45-55 jaar (20.6%)
55-65 jaar (18.5%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij De Gooise Daltonschool werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (84.6%)
Direct ondersteunend personeel (0%)
Indirect ondersteunend personeel (7.7%)
Management (7.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor De Gooise Daltonschool gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Leerkrachtvervanging op De Gooise Daltonschool

De Gooise Daltonschool, als trotse onderdeel van Stip Hilversum, garandeert een stabiele leeromgeving door een efficiënt vervangingsbeleid. We maken gebruik van een deskundige vervangingspool, bestaande uit leerkrachten die direct in dienst zijn bij Stip Hilversum. Deze pool stelt ons in staat om snel en effectief in te spelen op onverwachte afwezigheid door ziekte of verlof van onze vaste leerkrachten. Ons netwerk is uitgebreid; we zijn tevens aangesloten bij het Mobiliteitscentrum OBT. Via OBT hebben we toegang tot een breed scala aan gekwalificeerde leerkrachten. OBT coördineert de vervangingsaanvragen voor aangesloten scholen, waaronder De Gooise Daltonschool. De prioriteit ligt bij het inzetten van onze eigen Stip-pool. Indien deze pool onverhoopt niet toereikend is, schakelen we de expertise van OBT-aangesloten leerkrachten in. Hoewel we alles in het werk stellen om onderbrekingen te minimaliseren, kan het in uitzonderlijke situaties voorkomen dat een klassengroep tijdelijk naar huis moet. Dit is een laatste redmiddel. Bij langdurige afwezigheid van een specifieke leerkracht, zullen we klassen rouleren om de continuïteit van het onderwijs te waarborgen. Uw kind kan rekenen op kwalitatief hoogstaand onderwijs, elke schooldag.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Op De Gooise Daltonschool gaan we uit van een leerstofjaarklassensysteem. Wij werken met homogene groepen. Als er teveel leerlingen voor één groep en te weinig voor twee groepen en dan wordt er een combinatiegroep overwogen.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op De Gooise Daltonschool

5

Taal en Rekenen: Specialisten voor Academische Groei

Beschikbare specialisten:

Dyslexiespecialist
Intern Begeleider voor Academische Ondersteuning
Rekenspecialist
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Taalspecialist

Toelichting van de school:

Op De Gooise Daltonschool streven we naar optimale academische ontwikkeling voor al onze leerlingen. Daarom hebben we een team van vijf toegewijde specialisten die expertise bieden op het gebied van taal en rekenen. Onze specialisten, waaronder een dyslexie- en rekenspecialist, een taalspecialist en een specialist voor meer- en hoogbegaafde leerlingen, ondersteunen actief de klassen door middel van bezoeken en door het monitoren van de doorlopende leerlijnen. Ze fungeren als coach voor onze leerkrachten en zorgen voor een consistente aanpak. Deze collega's investeren continu in hun kennis door regelmatige bijscholing. Dit garandeert dat onze leerlingen altijd profiteren van de meest actuele en effectieve onderwijsmethoden, afgestemd op hun individuele behoeften en leerstijlen.

4

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Veilig en Positief Leerklimaat

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Interne Contactpersoon
Aandachtfunctionaris

Toelichting van de school:

Een veilige en positieve sociaal-emotionele ontwikkeling is cruciaal voor het welzijn en de leerprestaties van onze leerlingen. Op De Gooise Daltonschool hebben we hiervoor een gespecialiseerd team. Onze Interne Contactpersonen, Myrthe van Brunschot en Hadewych Lammers, zijn speciaal opgeleid om leerlingen en ouders te ondersteunen bij sociale en emotionele vraagstukken. Daarnaast is Noor Stoellnga onze Aandachtfunctionaris, die gevraagd en ongevraagd advies geeft over de aanpak van huiselijk geweld en kindermishandeling, en zo bijdraagt aan een veilige omgeving. Vanaf schooljaar 2025-2026 implementeren we Positive Behavior Support (PBS), een schoolbrede aanpak die gericht is op het stimuleren van gewenst gedrag en het voorkomen van problemen. PBS creëert een positief schoolklimaat door duidelijke gedragsverwachtingen, positieve bekrachtiging en nauwe samenwerking met ouders. Dit helpt ons om preventief te handelen en leerlingen optimaal te ondersteunen in hun sociaal-emotionele groei.

2

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Ondersteuning bij Uitdagingen

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid

Toelichting van de school:

Wanneer een leerling uitdagingen ervaart op het gebied van gedrag, werkhouding of taakaanpak, bieden wij gerichte ondersteuning. Leerkrachten bespreken deze situaties met de Intern Begeleider tijdens groeps- of leerlingbesprekingen. Samen verkennen we de mogelijkheden voor extra ondersteuning, zowel binnen als buiten de klas, vaak via Remedial Teaching (RT). De gemaakte afspraken worden vastgelegd in een groepsplan of handelingsplan, dat we na zes weken evalueren om de voortgang te beoordelen en eventuele vervolgstappen te bepalen. Als de ingezette hulp onvoldoende effect heeft en de leerachterstand toeneemt, kunnen we het samenwerkingsverband UNITA inschakelen. Na overleg met ouders vullen we een groeidocument in. UNITA beschikt over experts die onze leerkrachten adviseren en coachen, en indien nodig kan een arrangement plus worden toegekend voor extra ondersteuning.

3

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief en Gezond Leren

Beschikbare specialisten:

Logopedist
Vakdocent Gymnastiek
Buurtsportcoach

Toelichting van de school:

De Gooise Daltonschool besteedt veel aandacht aan de motorische en lichamelijke ontwikkeling van onze leerlingen. Onze vakdocent gymnastiek verzorgt op dinsdag en vrijdag enthousiaste gymlessen voor alle groepen, waarbij de kleuters om de week les krijgen van deze specialist. Daarnaast stimuleert onze Buurtsportcoach wekelijks de kleuters en peuters uit de Meent met leuke en uitdagende bewegingsactiviteiten. Deze lessen dragen bij aan de fysieke fitheid en coördinatie van onze jongste leerlingen. Verder voert onze logopedist jaarlijks een screening uit bij een aanzienlijk deel van de leerlingen in groep 2. Dit helpt om eventuele spraak- en taalontwikkelingsproblemen vroegtijdig te signaleren en aan te pakken, wat essentieel is voor een brede ontwikkeling.

0

Medische Handelingen en Persoonlijke Verzorging: Protocollen en Zorg

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Op De Gooise Daltonschool hanteren we een duidelijk protocol voor medische handelingen en persoonlijke verzorging, opgesteld vanuit Stip. Dit protocol vormt de leidraad voor onze school. Hoewel we geen specifieke gespecialiseerde medische professionals direct op school hebben voor deze taken, zorgen we ervoor dat alle procedures en ondersteuning voldoen aan de geldende richtlijnen. Ouders worden geïnformeerd over de protocollen en de wijze waarop we omgaan met medische situaties. We werken nauw samen met externe zorgverleners en ouders om de best mogelijke zorg en begeleiding te garanderen, in lijn met de basisondersteuning die wij als school bieden.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
14
Totaal specialisten
14
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Ontmoetplek voor ouders en externen
Leerpleinen voor elke bouw

Optimale Leerlingondersteuning op Maat: De Gooise Daltonschool

Gedetailleerde Uitleg van Ons Ondersteuningsaanbod

De Gooise Daltonschool heet alle kinderen welkom, ongeacht hun specifieke onderwijsbehoeften. Wij streven naar maximale differentiatie binnen ons onderwijs, zodat elke leerling optimaal profiteert. Onze school is toegankelijk voor ieder kind, mits wij kunnen voldoen aan hun individuele leerbehoeften. Indien nodig, betrekken we externe experts om hulpvragen en consequenties helder te krijgen, waarna we beoordelen of deze aansluiten bij onze schoolmogelijkheden. Voor een soepele start maken we, met toestemming, gebruik van overdrachtsformulieren van peuterspeelzalen. Dit helpt ons om direct aan te sluiten bij de ontwikkelingsbehoefte van uw kind. **Stipklas: Uitdagend Onderwijs voor Hoogbegaafde Leerlingen** De Gooise Daltonschool biedt via 'Stip' een unieke kans voor cognitief getalenteerde leerlingen uit Hilversum. Ongeveer 120 leerlingen per jaar, verdeeld over acht groepen, ontvangen speciaal onderwijs in de Stipklas. Dit programma is ontworpen voor leerlingen met een sterk creatief denkvermogen die extra uitdaging zoeken buiten het reguliere curriculum. Kinderen ontmoeten hier leeftijdsgenoten met vergelijkbare talenten van diverse openbare basisscholen in Hilversum. Begeleiding gebeurt door speciaal opgeleide leerkrachten met een post-HBO opleiding tot Specialist Hoogbegaafdheid. Het lesaanbod omvat onderwerpen als wiskunde, wetenschap, taal, filosofie en denkstrategieën. Er is ook aandacht voor studievaardigheden, sociale vaardigheden en persoonlijke reflectie, waarbij kinderen leren omgaan met uitdagingen en doorzettingsvermogen ontwikkelen – essentiële vaardigheden voor hun verdere schoolloopbaan. **Keiklas: Ontwikkeling van Praktische Talenten** Binnen het Stip-initiatief bieden we ook de Stip Kei-klas aan, speciaal gericht op het stimuleren van kinderen met praktische talenten. Wij geloven dat elk kind de kans verdient om het beste uit zichzelf te halen en zich optimaal te ontwikkelen. De Keiklas creëert een stimulerende omgeving waar kinderen met plezier hun talenten ontdekken en hun zelfvertrouwen vergroten. Via zes 'keien' (domeinen) maken leerlingen kennis met diverse praktische vaardigheden en opdrachten, ter voorbereiding op het voortgezet onderwijs en de toekomst. **SWV Unita: Samenwerkingsverband Passend Onderwijs** SWV Unita vertegenwoordigt het samenwerkingsverband voor primair onderwijs in de regio Gooi en Vechtstreek, waar onze Stip-scholen deel van uitmaken sinds 1 augustus 2014. Bij een ondersteuningsvraag die verder gaat dan de basisondersteuning, organiseren we een multidisciplinair overleg (MDO). Hierin participeren ouders, leerkrachten, intern begeleiders en externe deskundigen om de benodigde ondersteuning, zoals een Onderwijs-Jeugdarrangement (OJA), te bepalen. Ook ondersteuning thuis is mogelijk. In het MDO kan tevens een toelaatbaarheidsverklaring voor het speciaal basisonderwijs (SBO) of speciaal onderwijs (SO) worden afgegeven. **Onze Toekomstige Ambities voor Leerlingondersteuning** De Gooise Daltonschool wil de begeleiding van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften de komende jaren verder versterken. We zetten in op een preventieve, planmatige en inclusieve aanpak. Een belangrijk speerpunt is de implementatie van Positive Behavior Support (PBS), gericht op het zichtbaar en stuurbaar maken van gedrag en sociaal-emotionele ontwikkeling. Dit stelt ons in staat om vroegtijdig signalen te herkennen en passende ondersteuning te bieden op drie niveaus: klassikaal (groen), via interne interventies (oranje) en, indien nodig, met externe partners (rood). We blijven investeren in de deskundigheid van ons team, de versterking van de basisondersteuning en de nauwe samenwerking met ouders. Zo creëren we gezamenlijk een school waar elk kind zich gezien, gehoord en optimaal ondersteund voelt.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan

Welke ambitieuze doelen bevat ons schoolplan 2024-2028?

Ons schoolplan 2024-2028 schetst de strategische koers voor de komende jaren. We lichten hierbij specifieke jaardoelen uit ons jaarplan 2025-2026 toe en evalueren de belangrijkste resultaten van schooljaar 2024-2025. Belangrijke jaardoelen 2025-2026: Daltononderwijs: Na de succesvolle visitatie in mei 2025, met één concrete aanbeveling voor de komende vijf jaar, focussen we op de transitie van schoolrapportages naar een ontwikkelportfolio. In schooljaar 2025-2026 zetten we de eerste stappen, geleid door onze toegewijde daltonwerkgroep. We hebben vorig schooljaar significante vooruitgang geboekt in het bevorderen van eigenaarschap bij leerlingen. Komend jaar verkennen we hoe we dit leerling-eigenaarschap versterken door de introductie van een periodetaak. Sociaal-emotioneel leren: Om een solide basis te leggen voor sociaal-emotioneel welzijn, integreren we 'De Gelukskoffer' en organiseren we activiteiten tijdens de gouden en zilveren weken. Gezien het belang van een positieve groepsvorming en schoolcultuur, starten we met Positive Behaviour Support (PBS). Dit driejarige traject stimuleert gewenst gedrag en creëert een veilig leerklimaat. Digitale geletterdheid: We benutten diverse digitale tools, waaronder digiborden en laptops. Vanaf groep drie ontvangen leerlingen een Chromebook in bruikleen, terwijl iPads spelend leren ondersteunen in de kleuterklassen. Op basis van de SLO-leerlijn digitale geletterdheid onderzoeken we de implementatie van leerdoelen zonder de aanschaf van een nieuwe methode. Ons leerteam didactiek/onderwijs, samen met onze ICT-specialist, leidt dit initiatief. Rekenen: De werkgroep rekenen heeft vorig schooljaar de nieuwe rekenmethode 'Getal en Ruimte' geïntroduceerd. In het tweede implementatiejaar wordt ook groep 8 met deze methode ondersteund. De werkgroep analyseert tevens interventies om de rekenresultaten te optimaliseren. Burgerschap: Vorig schooljaar is een start gemaakt met de ontwikkeling van een leerlijn burgerschap. Naar aanleiding van een herstelopdracht van de inspectie, wordt dit beleid nu vormgegeven en gekoppeld aan onze daltonkernwaarden. Evaluatie grote jaardoelen 2024-2025: Daltononderwijs: De daltonwerkgroep heeft het daltonbeleid geactualiseerd, beleid rond de leerlingenraad ontwikkeld, observaties uitgevoerd en geanalyseerd, en het beleid voor 'de hele dag dalton' en het 'kwartiertjesrooster' vastgelegd. De doorlopende lijn samenwerkend leren en reflectie is bijgewerkt en materialen hiervoor geïntroduceerd. Keuzewerk is in alle groepen ingevoerd en de voorbereidingen voor de visitatie in mei 2025 zijn voltooid. We kijken terug op een succesvol daltonjaar en evalueren de nieuwe activiteiten in schooljaar 2025-2026. Rekenen: De nieuwe methode 'Getal en Ruimte' is succesvol geïmplementeerd in de groepen 1 t/m 7. Een studiedag met een rekenspecialist en vervolgsessies hebben het team ondersteund. De resultaten van de doorstroomtoetsen worden meegenomen in ons rekenbeleid om eventuele hiaten te dichten. Afspraken over een rekenuur en focus op automatiseren (groepen 3-5) en redactiesommen (groepen 6-8) worden tijdens de startvergadering vastgelegd. Onderwijs jonge kind: Leerkrachten van groep 1/2 hebben, in samenwerking met de IB-er, het beleid voor het jonge kind opgesteld. Na feedback van het team en ouders, wordt het beleidsstuk in de voorbereidingsweek van schooljaar 2025-2026 definitief vastgesteld. Onderwijsbehoeften van leerlingen: Na een herstelopdracht van de onderwijsinspectie met betrekking tot het schoolondersteuningsprofiel (SOP), is dit beleid in lijn met nieuwe richtlijnen herschreven en opgenomen in deze schoolgids, conform wettelijke eisen.

Hoe monitoren we onze onderwijsdoelen effectief?

Bij De Gooise Daltonschool hanteren we de methodiek van LeerKRACHT en de PDCA-cyclus voor een gestructureerde monitoring van onze onderwijsdoelen. Deze benaderingen waarborgen de voortgang en het succes van onze leerprocessen. LeerKRACHT in het onderwijs: Deze methodiek stimuleert teamwerk en systematische doelmonitoring. Het proces start met heldere doelformulering en een concreet plan van aanpak. Acties worden uitgevoerd, gevolgd door regelmatige bordsessies. Hierin evalueren we behaalde resultaten, vieren we successen en bespreken we knelpunten. Door deze gestructureerde samenwerking en monitoring helpt LeerKRACHT teams om hun doelen te realiseren. De PDCA-cyclus (Plan, Do, Check, Act): Deze iteratieve managementmethode is gericht op continue procesverbetering. We plannen doelen en ontwikkelen een actieplan (Plan). Vervolgens voeren we de plannen uit (Do). Daarna controleren we de resultaten ten opzichte van de doelen (Check) en identificeren we eventuele afwijkingen. Tot slot ondernemen we actie (Act) om aanpassingen te maken en processen te optimaliseren. Door de PDCA-cyclus regelmatig te doorlopen, bewaken we doelen effectief en sturen we tijdig bij waar nodig.

Optimale Start voor Jonge Kinderen op De Gooise Daltonschool

Toelichting van de school

De Gooise Daltonschool investeert in een naadloze overgang voor jonge kinderen met een sterke samenwerking met peuterspeelzaal De Bijenkolonie, een initiatief van Bink Kinderopvang. Wij geloven in een 'warme overdracht' waarbij onze pedagogisch medewerkers nauw contact onderhouden met de toekomstige leerkracht. Deze persoonlijke aanpak garandeert een vertrouwde en veilige start voor elk kind in ons basisonderwijs, wat essentieel is voor hun verdere ontwikkeling. Onze focus ligt op het versterken van de aansluiting tussen kinderopvang en basisschool, met speciale aandacht voor taal- en spelontwikkelingsactiviteiten. Door elkaars programma's te begrijpen en te integreren, creëren we een coherente leerervaring. We werken aan een gedeelde pedagogische visie door middel van regeloverleg en een gezamenlijke afsprakenkaart. Daarnaast verkennen we de ambitie om uit te groeien tot een Dalton Kindcentrum (DKC). Dit strategische onderzoek, dat we het komende jaar intensiveren, biedt de kans om een geïntegreerde leeromgeving te realiseren waar kinderen van jonge leeftijd tot aan het einde van hun schooltijd optimaal kunnen floreren. Onze visie voor het jonge kind, ontwikkeld in samenspraak met ons team en ouders, vormt de kern van onze aanpak in de onderbouw. Het legt een solide basis voor ons pedagogisch handelen en garandeert een stimulerende leeromgeving. Visie Jonge Kind: Spelen, Ontdekken en Groeien Wij geloven dat jonge kinderen het meest leren door spel, actieve ontdekking en praktische ervaringen. De Gooise Daltonschool biedt een inspirerende, veilige en gestructureerde omgeving waar kleuters de ruimte krijgen om zich volledig te ontplooien. Structuur en Zelfstandigheid Een duidelijk dagritme met rust, herkenning en bevordering van zelfstandigheid vormt de ruggengraat van onze aanpak. Door een rijke leeromgeving met uitdagend materiaal stimuleren we de natuurlijke nieuwsgierigheid van kinderen en faciliteren we betekenisvol leren door spel. Welbevinden en Ontwikkeling Het welbevinden van elk kind staat centraal. Een gevoel van veiligheid, vertrouwen en verbondenheid is de fundering voor effectief leren. Kinderen worden aangemoedigd zichzelf te zijn, fouten te maken en te leren in hun eigen tempo. Wij volgen hun ontwikkeling nauwgezet en passen ons onderwijs aan, met respect voor individuele verschillen en groei. Sociaal-Emotionele Ontwikkeling Door samen te spelen, leren kinderen omgaan met elkaar, emoties te herkennen en gezamenlijk problemen op te lossen. Dit bevordert niet alleen hun kennis, maar ook hun zelfvertrouwen en sociale vaardigheden, wat resulteert in een sterke basis voor een succesvolle schooltijd.

Veelgestelde vragen

Welk extra aanbod is er voor jonge kinderen op De Gooise Daltonschool?

De Gooise Daltonschool biedt diverse aanvullende activiteiten speciaal ontworpen voor het jonge kind om hun ontwikkeling te stimuleren.

De Gooise Daltonschool biedt diverse aanvullende activiteiten speciaal ontworpen voor het jonge kind om hun ontwikkeling te stimuleren.

Kinderopvang services met gerichte activiteiten
Specialistische ondersteuning door onze onderwijsassistent voor kleuters
Wekelijkse peutergymlessen verzorgd door de Buurtsportcoach

Met welke partners werkt De Gooise Daltonschool samen voor het jonge kind programma?

Onze school onderhoudt waardevolle samenwerkingsverbanden met toonaangevende kinderopvangorganisaties om een optimaal programma voor jonge kinderen te garanderen.

Onze school onderhoudt waardevolle samenwerkingsverbanden met toonaangevende kinderopvangorganisaties om een optimaal programma voor jonge kinderen te garanderen.

Team | De Gooise Daltonschool in Hilversum | [2025] Schoolregister