Rooms katholieke Basisschool Don Bosco in Haarlem

Het team van Rooms katholieke Basisschool Don Bosco in Haarlem

Current section: team
Floris Van Adrichemlaan 100
2035 Haarlem

Zie hier hoe het team van Rooms katholieke Basisschool Don Bosco is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Rooms katholieke Basisschool Don Bosco. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Rooms katholieke Basisschool Don Bosco bij jullie?

Ontdek hoe goed Rooms katholieke Basisschool Don Bosco bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Rooms katholieke Basisschool Don Bosco zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 87.7% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (87.7%)
Man (12.3%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83%)
Man (17%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Rooms katholieke Basisschool Don Bosco. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (10.8%)
35-45 jaar (24.6%)
45-55 jaar (32.3%)
55-65 jaar (32.3%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7%)
25-35 jaar (26.1%)
35-45 jaar (26.5%)
45-55 jaar (20.5%)
55-65 jaar (17.6%)
&ge;65 jaar (2.3%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Rooms katholieke Basisschool Don Bosco werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (56.3%)
Direct ondersteunend personeel (34.4%)
Indirect ondersteunend personeel (4.7%)
Management (4.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Rooms katholieke Basisschool Don Bosco gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Invallersregeling op Basisschool Don Bosco

Ontdek onze proactieve aanpak bij het waarborgen van continuïteit in het onderwijs. Bij onverwachte afwezigheid van een leerkracht, zetten wij alles op alles om voor een passende vervanging te zorgen. Ons beleid is erop gericht het leerproces van uw kind te minimaliseren. Onze prioriteit ligt bij het handhaven van een stabiele leeromgeving. Wanneer een directe vervanger niet beschikbaar is, evalueert de schoolleiding de mogelijkheden binnen het bestaande team. Hierbij wordt gekozen voor de meest geschikte interne oplossing om het primaire lesprogramma te ondersteunen. Specifieke afspraken voor vervanging: Directieleden vervullen geen invaltaken op dagen dat zij reeds mobiel ingezet zijn. De intern begeleider reserveert wekelijks tijd voor essentiële begeleidingstaken, afhankelijk van de grootte van de school. Dit garandeert de continuïteit van zorg en ondersteuning. Ondersteunend personeel kan ingezet worden voor invaldiensten. De groepsleerkracht bereidt hiervoor actuele lesplannen voor, zodat de invaller direct aan de slag kan. In sommige gevallen kan gekozen worden voor online onderwijs op afstand om de lessen te continueren. Indien interne oplossingen niet volstaan, worden leerlingen tijdelijk verdeeld over andere klassen. Dit gebeurt volgens een vooraf opgesteld rooster om de impact te beperken. Bij afwezigheid van een leerkracht van de onderbouw, worden deze leerlingen zoveel mogelijk bij de andere kleutergroepen geplaatst. Ouders van vierjarigen kunnen gevraagd worden hun kind een dag thuis te houden om de groepen niet te overbelasten. Voor de midden- en bovenbouw geldt dat parallelle groepen, indien mogelijk, worden samengevoegd. Bij langdurige afwezigheid kan een leerkracht tijdelijk vrijgespeeld worden door het samenvoegen van groepen, zodat deze de zieke collega kan vervangen. Een klas wordt maximaal twee dagen verdeeld over andere groepen. Voor de eerste dag ligt er een lespakket klaar. Voor de dagen daarna wijst de school een verantwoordelijke aan voor het lesmateriaal. Als laatste redmiddel kan de directie besluiten leerlingen naar huis te sturen, waarbij een groep hooguit één dag per week naar huis gaat. In uitzonderlijke gevallen kan een groep zelfs op de dag van de melding naar huis worden gestuurd. Ouders worden hierover actief geïnformeerd en er wordt om directe bevestiging van ontvangst gevraagd, bijvoorbeeld via e-mail.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Bouwgroepen/Stamgroepen/Heterogene groepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

spel
41.7%
taalvaardigheid
22.9%
bewegingsonderwijs
20.8%
rekenvaardigheid
14.6%

Leerjaar 3 t/m 8

Rekenen/wiskunde
31.2%
Lezen
20.5%
Taal
14.3%
Bewegingsonderwijs
10.7%
Wereldoriëntatie
9.6%
Levensbeschouwing
5.9%
Kunstzinnige en creatieve vorming
5.9%
Engelse taal
2%

Ontdek Ons Deskundig Ondersteuningsteam op Basisschool Don Bosco

3

Taalontwikkeling, Rekenen en Hoogbegaafdheid

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Rekenspecialist
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid

Toelichting van de school:

Bij Basisschool Don Bosco in Haarlem zetten we ons extra in voor de taal- en rekenontwikkeling van uw kind. Bij vermoedens van dyslexie of dyscalculie voeren onze intern begeleider of RT-ers een vooronderzoek uit. Dit onderzoek bepaalt of er een risico is op deze leerproblemen. Vervolgens tonen we gedurende twee periodes van twaalf weken aan dat extra hulp effectief is. Indien de extra begeleiding onvoldoende groei laat zien en het vermoeden wordt bevestigd, schakelen we een extern bureau in voor een uitgebreid onderzoek. Bij een diagnose dyslexie treedt ons Protocol Dyslexie in werking, met specifieke compenserende en dispenserende maatregelen vastgelegd in een individueel handelingsplan. We adviseren ouders van kinderen met dyslexie/dyscalculie een gespecialiseerde externe behandeling. Kinderen tussen 7 en 13 jaar met een dyslexieverklaring komen mogelijk in aanmerking voor vergoeding. Om de taal- en woordenschatontwikkeling te stimuleren, zetten we extra onderwijsassistenten in. Deze ondersteunen de mondelinge taalvaardigheid en woordenschat. Voor leerlingen die extra uitdaging nodig hebben, bieden we het Leeratelier. Hier krijgen leerlingen wekelijks een uur aangepast lesmateriaal, dat ze vervolgens in de klas verder uitwerken. Voor meer- en hoogbegaafde leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften, zelfs na ons plusaanbod, is er de 'Day a Week School' (DWS), een boven-schoolse voorziening van het Samenwerkingsverband Zuid-Kennemerland.

0

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Executieve Functies

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Voor een grondige analyse van de sociaal-emotionele ontwikkeling en werkhouding gebruiken we de 'IEP Hart en Handen' methode. Deze methode stelt kinderen in staat om zelf hun werkhouding en executieve functies in kaart te brengen. De resultaten helpen leerkrachten om het sociaal-emotioneel functioneren van elk kind te begrijpen en passende interventies te kiezen. Ons schoolbrede gedragsprotocol beschrijft gedetailleerd hoe we omgaan met uitdagend gedrag, om zo een positief en veilig leerklimaat te waarborgen.

2

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak op Basisschool Don Bosco

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Pedagogisch Educatief Professional

Toelichting van de school:

Veiligheid en een Positief Leerklimaat Op Basisschool Don Bosco Haarlem staat de veiligheid van kinderen, ouders en medewerkers voorop. Ons schoolveiligheidsplan biedt duidelijke richtlijnen voor een veilige leer- en werkomgeving, waarin iedereen zich verbonden en gewaardeerd voelt. Gedragsregels en Respect Onderwijs is een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Daarom hanteren we duidelijke gedragsregels die gebaseerd zijn op respect, open communicatie en vertrouwen tussen leerkrachten, directie, bestuur, ouders en leerlingen. Deze regels gelden zowel binnen als buiten de schoolmuren. Signalering en Monitoring van Gedrag We monitoren de sociale ontwikkeling van uw kind via ons leerlingvolgsysteem ‘IEP’. Bijzonderheden met betrekking tot de (leer)ontwikkeling en gedrag worden feitelijk vastgelegd in het leerlingendossier, dat voor u inzichtelijk is. Omgaan met Onacceptabel Gedrag Hoewel we streven naar een positief klimaat, kan onacceptabel gedrag voorkomen. Dit gedrag, dat de veiligheid van anderen negatief beïnvloedt, wordt direct besproken. We focussen op het actief aanleren van gewenst gedrag, individueel of in groepsverband, en zoeken hierin samenwerking met ouders.

1

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling

Beschikbare specialisten:

Fysiotherapeut

Toelichting van de school:

Bewegingsonderwijs en Fysiotherapie op Basisschool Don Bosco Alle leerlingen van groep 4 tot en met 8 ontvangen tweemaal per week bewegingsonderwijs van een gespecialiseerde vakleerkracht, zowel in de gymzaal als, bij goed weer, buiten. Voor de kleuters is er extra gymaanbod in de grote gymzaal en de speelzaal. We bieden ook zwemlessen aan voor de groepen 6, 7 en 8 in het Boerhaavebad. Tijdens de overblijfuren is er dagelijks sportaanbod op de schoolpleinen. Indien een leerling extra ondersteuning nodig heeft bij de fijne of grove motoriek, kunnen onze fysiotherapeuten Liesbeth de Wit en Peggy Marees van Nieuw Groenendaal helpen. Leerkrachten en ouders kunnen leerlingen aanmelden voor deze ondersteuning. Sportieve Evenementen en Competities Jaarlijks organiseren we een sportdag tijdens de Koningsspelen voor alle leerlingen. Daarnaast nemen onze bovenbouwteams deel aan diverse sportwedstrijden, zoals het schoolvoetbal-, basketbal- en zaalvoetbaltoernooi. We zijn trots op de vele gewonnen bekers en medailles, en waarderen uw hulp bij vervoer en begeleiding van de teams enorm.

0

Medische Zorg en Medicijnverstrekking op School

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Medicijnprotocol voor Veilige Zorg op Basisschool Don Bosco Bij ziekte of pijn zoals hoofdpijn of buikpijn, kunnen leerlingen terecht bij hun leerkracht. Eenvoudige pijnstillers zoals paracetamol kunnen hierbij ondersteunen. Indien ouders medicatie willen laten toedienen of medische handelingen zoals injecties of sondevoeding nodig zijn, volgen we strikt ons Medicijnprotocol. Dit protocol is opgesteld om de veiligheid van leerlingen en personeel te garanderen. Het protocol behandelt drie situaties: wanneer een leerling ziek wordt op school, medicijnverstrekking op verzoek van ouders, en specifieke medische handelingen. Conform het arbeidsrecht kunnen leerkrachten weigeren medische handelingen uit te voeren waarvoor zij zich niet bekwaam achten.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
6
Totaal specialisten
6
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Technieklokaal
Speellokaal
Gymlokaal

Ontdek de Ondersteuningsmogelijkheden op Basisschool Don Bosco Haarlem

Gedetailleerde Toelichting van Onze Onderwijsaanpak

Bij Basisschool Don Bosco in Haarlem geloven we in een proactieve en ondersteunende aanpak voor elke leerling. We bieden diverse vormen van ondersteuning om ervoor te zorgen dat elk kind zich optimaal kan ontwikkelen, zowel op academisch als op sociaal-emotioneel vlak. Hieronder vindt u een overzicht van onze regels rondom schorsing, verwijdering en time-outs, evenals ons brede aanbod aan extra ondersteuning. Schorsing en Time-out: Veiligheid en Rust in de Klas Een schorsing betekent een tijdelijke onderbreking van maximaal vijf dagen van het onderwijs voor een leerling. Kortere onderbrekingen, tot één schooldag, worden beschouwd als een 'time-out'. Deze maatregelen worden genomen om de veiligheid en het welzijn van alle leerlingen en personeelsleden te waarborgen. De directeur informeert de onderwijsinspectie en, in geval van een onmiddellijke schorsing, ook de ouders schriftelijk. Bezwaar maken tegen een schorsingsbesluit is mogelijk, de procedure hiervoor is vastgelegd in ons protocol. Verwijdering: Een Maatregel bij Blijvende Uitdagingen Indien schorsingsmaatregelen onvoldoende effect hebben, kan verwijdering overwogen worden. Dit kan ook een directe maatregel zijn bij ernstige incidenten. Verwijdering houdt in dat de school het recht op verdere toegang tot de school ontzegt. De leerplichtambtenaar en de onderwijsinspectie worden geïnformeerd. Definitieve verwijdering vindt pas plaats wanneer een andere school de leerling heeft opgenomen en deze direct toegelaten kan worden. Ouders hebben zes weken de tijd om bezwaar te maken tegen een verwijderingsbesluit. Ons Onderwijsmodel: Aangepast aan Elk Kind Kinderen leren in hun eigen tempo en op hun eigen manier. Basisschool Don Bosco Haarlem stemt het onderwijs af op de individuele onderwijsbehoeften van elk kind. Onze werkwijze omvat preventieve maatregelen op alle niveaus, vroegtijdige signalering en interventie bij problemen, en het stimuleren van eigenaarschap in het leerproces. We streven ernaar om leeromgevingen aan te passen waar nodig, met zowel interne als externe ondersteuning. Samenwerkingsverband Passend Onderwijs Zuid-Kennemerland Als onderdeel van het Samenwerkingsverband Passend Onderwijs Zuid-Kennemerland, voldoen wij aan de zorgplicht voor passend onderwijs. Dit samenwerkingsverband omvat scholen uit Bloemendaal, Haarlem, Haarlemmerliede en Spaarnwoude, Heemstede en Zandvoort. Ons doel is om een gedifferentieerd onderwijsaanbod te creëren dat recht doet aan de unieke onderwijsbehoeften en mogelijkheden van elke leerling, zodat iedereen zich optimaal kan ontplooien. Inschakelen van Externe Deskundigen voor Onderzoek Voor specialistisch onderzoek, zoals naar leercapaciteiten of dyslexie, werken wij samen met gekwalificeerde psychologen en orthopedagogen, geregistreerd bij het NIP en de NVO. Deze professionals voldoen aan strenge kwaliteitseisen en zijn gebonden aan een gedragscode, wat garant staat voor deskundigheid en betrouwbaarheid. Ouders kunnen ook op eigen initiatief onderzoek laten uitvoeren door deze erkende deskundigen. Ondersteuning voor Meer- en Hoogbegaafde Leerlingen De Don Bosco School biedt uitdagende leermogelijkheden voor meer- en hoogbegaafde leerlingen. Via het Leeratelier krijgen leerlingen wekelijks extra uitdaging die ze vervolgens in de klas verder uitwerken. Daarnaast is er de 'Day a Week School' (DWS), een bovenschoolse voorziening voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften. Leerlingen uit groep 5 tot en met 8 kunnen hier één dag per week samen met ontwikkelingsgelijken leren. Jeugdgezondheidszorg (JGZ) GGD Kennemerland: Een Cruciale Partner Wij werken nauw samen met Jeugdgezondheidszorg (JGZ) GGD Kennemerland. Een team van een jeugdarts, jeugdverpleegkundige en assistente staat klaar voor u en uw kind. U kunt bij hen terecht met alle vragen over gezondheid, ontwikkeling, gedrag, opvoeding en ouderschap. Gezondheidsonderzoeken worden aangeboden aan leerlingen in groep 2 en groep 7. Ouders kunnen zelf afspraken maken voor advies en consultatie. De JGZ kan ook betrokken worden bij overleggen op school en anoniem advies geven over de aanpak van leerlingen. Contact en Kernteam voor Optimale Ondersteuning Voor vragen over de gezondheid en ontwikkeling van uw kind kunt u contact opnemen met JGZ GGD Kennemerland via 023 7891777 of frontofficejgz@vrk.nl. Onze school heeft een kernteam, bestaande uit de directeur, intern begeleider, CJG-coach, GGD-vertegenwoordigers, leerplichtambtenaar en consulent van het samenwerkingsverband, om de ondersteuning te coördineren. Logopedische Ondersteuning We onderhouden goede contacten met logopedisten in Haarlem. Na een verwijzing van de huisarts kunnen wij ouders ondersteunen bij het vinden van de juiste logopedische zorg.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Ons Kwaliteitsbeleid en Schoolplan: Excellent Onderwijs bij Don Bosco Haarlem

Wat zijn de kerndoelen van het schoolplan van Basisschool Don Bosco?

Bij Basisschool Don Bosco in Haarlem staat ons onderwijs in het teken van onze kernwaarden, met als doel kinderen te vormen tot actieve en samenwerkende burgers in onze maatschappij. We bereiden ze optimaal voor op een succesvolle toekomst. Als handelings- en opbrengstgerichte school werken we continu en systematisch aan de verbetering van zowel leerprestaties als sociaal-emotionele ontwikkeling. Ons streven is om ieder kind een veilige en passende leeromgeving te bieden, waarbij we gebruik maken van het effectieve EDI-lesmodel. Wij geloven in de unieke talenten van elk kind en stellen hoge verwachtingen om het beste uit hen te halen. Kinderen ontwikkelen belangrijke vaardigheden zoals samenwerking, communicatie, ICT-geletterdheid, creativiteit, kritisch denken en probleemoplossend vermogen. Daarnaast stimuleren we zelfvertrouwen, zelfkennis, zelfstandigheid en positief gedrag, zodat ze actief betrokken zijn bij hun eigen leerproces. De ontwikkeling van basisvaardigheden zoals Nederlandse taal, lezen, rekenen en schrijven is van cruciaal belang. In een positief pedagogisch klimaat leren kinderen verantwoordelijkheid te nemen voor hun gedrag en ontwikkelen zij respect voor elkaar en voor samenwerking. Een gestructureerde en rustige leeromgeving vormt de basis voor succesvol leren. We onderhouden een nauwe samenwerking met peuterspeelzalen en delen een visie op Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE). Eventuele taal- of ontwikkelingsachterstanden worden vroegtijdig gesignaleerd en effectief aangepakt. Voor elk kind streven we naar passend onderwijs, zowel pedagogisch als didactisch. Ons zorgplan, te vinden in bijlage 2, beschrijft gedetailleerd hoe we extra onderwijs en ondersteuning bieden. Dit omvat niet alleen hulp voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben, maar ook uitdagende programma's voor leerlingen die sneller leren.

Hoe waarborgt Basisschool Don Bosco de realisatie van haar onderwijsdoelen?

Jaarlijks stellen we een gedetailleerd jaarplan op, gebaseerd op ons meerjarige schoolplan, waarin de specifieke doelen voor het lopende schooljaar worden uiteengezet. Dit jaarplan wordt grondig geëvalueerd door de directie, het managementteam en het voltallige schoolteam. De inzichten uit deze evaluatie vormen de basis voor de opstelling van het daaropvolgende jaarplan, waardoor een continue cyclus van verbetering wordt gewaarborgd.

Ontdek Ons Aanbod voor Jonge Kinderen in Haarlem

Toelichting van de school

Ontdek de unieke peuteropvang van Hero Kindercentra, gevestigd binnen de vertrouwde muren van Basisschool Don Bosco aan de Floris Van Adrichemlaan 100 in Haarlem. Deze gezellige opvang is speciaal ontworpen voor kinderen van 2 tot 4 jaar, met een focus op een stimulerende en veilige omgeving. Hero Peuteropvang F. van Adrichemlaan hanteert Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) programma's. Deze programma's stimuleren de taal- en algehele ontwikkeling van uw kind door middel van speelse en interactieve leeractiviteiten. Uw kind wordt zo optimaal voorbereid op de overstap naar de basisschool. Het VVE-programma wordt naadloos voortgezet in groep 1 en 2 van onze basisschool, waardoor een solide basis wordt gelegd voor succes in groep 3. Meer gedetailleerde informatie over VVE en de voordelen ervan vindt u op www.klaarvoordestarthaarlem.nl. Bezoek ook https://www.herokindercentra.nl/locaties/peuteropvang-f-van-adrichemlaan voor specifieke informatie over onze peuteropvang. Bekijk hier alle informatie over het jonge kind aanbod.

Veelgestelde vragen

Welk extra aanbod is er voor jonge kinderen op Basisschool Don Bosco?

Basisschool Don Bosco biedt een gespecialiseerd programma voor jonge kinderen. Dit omvat een peuteropvang en Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) om de ontwikkeling van uw kind te stimuleren. Deze initiatieven zorgen voor een optimale voorbereiding op de basisschool en een soepele overgang naar de hogere groepen. Het VVE-programma is ontworpen om de taalvaardigheid en algemene ontwikkeling te bevorderen.

Basisschool Don Bosco biedt een gespecialiseerd programma voor jonge kinderen. Dit omvat een peuteropvang en Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) om de ontwikkeling van uw kind te stimuleren. Deze initiatieven zorgen voor een optimale voorbereiding op de basisschool en een soepele overgang naar de hogere groepen. Het VVE-programma is ontworpen om de taalvaardigheid en algemene ontwikkeling te bevorderen.

Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en Peuteropvang in Haarlem

Met welke partners werkt Basisschool Don Bosco samen voor het jonge kind programma?

Basisschool Don Bosco werkt nauw samen met Hero Kindercentra, specifiek de locatie Floris van Adrichemlaan in Haarlem. Deze samenwerking garandeert een hoogwaardige peuteropvang en VVE-programma's. Door deze samenwerking kunnen wij een doorlopende ontwikkelingslijn bieden, van peuteropvang tot aan de basisschooljaren. Meer informatie over onze partners kunt u vinden op de genoemde website.

Basisschool Don Bosco werkt nauw samen met Hero Kindercentra, specifiek de locatie Floris van Adrichemlaan in Haarlem. Deze samenwerking garandeert een hoogwaardige peuteropvang en VVE-programma's. Door deze samenwerking kunnen wij een doorlopende ontwikkelingslijn bieden, van peuteropvang tot aan de basisschooljaren. Meer informatie over onze partners kunt u vinden op de genoemde website.

Team | Rooms katholieke Basisschool Don Bosco in Haarlem | [2025] Schoolregister