Basisschool OBS Gildeschool in Epe

Het team van OBS Gildeschool in Epe

Current section: team
Sint Crusiusweg 12
8161 Epe

Zie hier hoe het team van OBS Gildeschool is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van OBS Gildeschool. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past OBS Gildeschool bij jullie?

Ontdek hoe goed OBS Gildeschool bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij OBS Gildeschool zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 84.6% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (84.6%)
Man (15.4%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.8%)
Man (16.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij OBS Gildeschool. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (8.3%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (33.3%)
45-55 jaar (16.7%)
55-65 jaar (16.7%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.1%)
35-45 jaar (26%)
45-55 jaar (20.4%)
55-65 jaar (18.6%)
&ge;65 jaar (2.1%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij OBS Gildeschool werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (92.3%)
Direct ondersteunend personeel (7.7%)
Management (0%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor OBS Gildeschool gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van Leerkrachten op OBS Gildeschool: Altijd Ons Onderwijs Garanderen

Op OBS Gildeschool streven we ernaar dat het onderwijs voor uw kind altijd doorgaat, zelfs wanneer een leerkracht afwezig is. We zetten ons maximaal in om passende vervanging te regelen bij kort- of langdurige afwezigheid van ons personeel, zoals bij ziekte of specifieke verlofsituaties. De continuïteit van kwalitatief goed onderwijs is hierbij onze hoogste prioriteit. Om dit te waarborgen, maken we gebruik van verschillende strategieën. Zo kunnen we een beroep doen op collega-leerkrachten binnen onze eigen school. Daarnaast hebben we toegang tot een deskundige invalpool met ervaren leerkrachten die verbonden zijn aan onze stichting. Deze invalkrachten ontvangen uitstekende begeleiding, conform de afspraken binnen onze stichting, om hun rol op onze school succesvol te vervullen. In uitzonderlijke gevallen, als er geen andere oplossing mogelijk is, kunnen we u vragen om uw kind tijdelijk thuis te houden. In dergelijke situaties informeren we u zo snel mogelijk. Mocht u thuis niet voor opvang kunnen zorgen, dan nodigen we u uit om contact op te nemen met de directeur. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing om de impact op uw gezin te minimaliseren.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Onze school is een openbare school waar in principe gewerkt wordt met jaargroepen. In schooljaar 2025-2026 worden er twee combinatiegroepen gevormd; groep 6/7A en groep 6/7B. Dit heeft te maken met het leerlingenaantal.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundig Ondersteuningsteam op OBS Gildeschool: Specialisten voor Elke Uitdaging

2

Taalontwikkeling en Rekenen: Fundamenten voor Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Leescoördinator

Toelichting van de school:

Op OBS Gildeschool leggen we een sterke nadruk op de ontwikkeling van taal en rekenvaardigheden. Onze leerlingen verwerven essentiële kennis van de Nederlandse taal en cultuur, wat cruciaal is voor succes op school en deelname aan de maatschappij. Taal bevordert gelijke kansen voor iedereen. Wij maken gebruik van de innovatieve methode ‘Staal’, die spelling en grammatica combineert met boeiende teksten en diverse bronnen. Kinderen creëren taalproducten die aansluiten bij hun belevingswereld en schoolthema's. Voor zowel taal als rekenen-wiskunde reserveren we ruim de tijd, omdat deze vaardigheden de basis vormen voor al het leren. Het Referentiekader Taal definieert de beheersingsdoelen voor alle onderwijsniveaus, van basisonderwijs tot middelbaar beroepsonderwijs. Dit kader omvat vier taaldomeinen: mondelinge vaardigheid, lezen, schrijven en taalverzorging, met fundamentele (F) en streefniveaus (S). Ook rekenvaardigheid krijgt volop aandacht. Leerlingen ontwikkelen hun rekenkundig inzicht en leren deze vaardigheden toe te passen in diverse leergebieden en het dagelijks leven. Dit draagt bij aan hun succes en maatschappelijke participatie. Rekenen omvat de domeinen getallen, verhoudingen, meten & meetkunde en verbanden. Kinderen leren het best door spel en ervaringsgerichte activiteiten, die zowel de cognitieve als motorische ontwikkeling stimuleren. Door interactie en spel vergroten we de woordenschat, wat essentieel is voor beginnende en gevorderde lezers. In de groepen 3 tot en met 8 gebruiken we de methode Pluspunt 4, bekend om zijn effectieve rekendidactiek. Deze methode biedt uitdaging en maximale controle over het leerproces. Leerlingen werken deels met een papieren versie en deels digitaal via chromebooks, wat directe feedback mogelijk maakt voor zowel leerling als leerkracht. Dit stelt ons in staat om direct in te spelen op individuele leerbehoeften.

4

Sociaal-emotionele Ontwikkeling: Groei in Zelfvertrouwen en Interactie

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Orthopedagoog
Psychomotorisch Kindercoach

Toelichting van de school:

Op OBS Gildeschool stimuleren we actief de sociaal-emotionele ontwikkeling van elk kind. Deze ontwikkeling, gericht op sociale relaties, interactie en emotieverwerking, is nauw verbonden met de cognitieve groei. Onze aanpak van leer- en gedragsproblemen integreert deze twee ontwikkelingsgebieden voor een optimale ondersteuning.

0

Gedrag en Werkhouding: Ontwikkeling van Executieve Functies

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Wij streven naar een sociaal veilige leeromgeving met ons Breinhelden programma. Kinderen ontdekken en benutten hun fysieke, emotionele en mentale kracht, waardoor ze weerbaar worden. Weerbaarheid stelt hen in staat om voor zichzelf op te komen, grenzen aan te geven en zich zeker te voelen. Het programma versterkt het lichaamsbewustzijn, wat leidt tot een groter emotioneel bewustzijn en ruimte voor persoonlijke groei. Bewegen en voelen zijn essentieel voor cognitieve ontwikkeling. Weerbaarheid draagt bij aan algeheel welzijn en zelfvertrouwen. We focussen op de ontwikkeling van executieve functies, ook wel 'breinkrachten' genoemd. Deze functies, zoals werkgeheugen, aandacht richten en impulsbeheersing, zijn cruciaal voor doelgericht werken. Een goede werkhouding, gekenmerkt door motivatie, concentratie en zelfstandigheid, is direct gerelateerd aan deze breinfuncties. Wij ondersteunen leerlingen actief bij het ontwikkelen van deze vaardigheden, zodat ze succesvol kunnen leren.

2

Motorische Ontwikkeling: Actief Leren en Lichaamsbewustzijn

Beschikbare specialisten:

Fysiotherapeut
Psychomotorische Kindercoach

Toelichting van de school:

Op OBS Gildeschool besteden we veel aandacht aan bewegingsonderwijs van hoge kwaliteit, met minimaal twee lessen per week. We willen leerlingen meegeven dat bewegen gezond en plezierig is. Onze vakleerkracht bewegingsonderwijs verzorgt één les per week en coacht de leerkrachten, zodat de deskundigheid op peil blijft. De groepsleerkrachten geven de tweede bewegingsles. Hierbij ligt de focus op lichamelijke groei, fijne en grove motoriek. Daarnaast zijn er twee specialisten Bewegend Leren aanwezig die leerkrachten en leerlingen ondersteunen bij het ontwikkelen van psychomotorische vaardigheden die essentieel zijn voor het leerproces.

1

Medisch Handelen en Verzorging: Veiligheid en Protocol

Beschikbare specialisten:

Protocol 'Medisch handelen' en BHV-ers

Toelichting van de school:

OBS Gildeschool hanteert een strikt Protocol Medische Handelingen, in lijn met landelijke richtlijnen, voor de veilige toediening van medicatie door schoolpersoneel. Afstemming met ouders is hierbij cruciaal. Dit protocol is beschikbaar bij de schooldirecteur. Verder zorgen onze BHV-ers voor een veilige omgeving.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
9
Totaal specialisten
9
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Een 'Leerstraat' voor werken in kleine groepjes
Extra werkplekken voor leerkrachten en leerlingen

Optimale Leerlingondersteuning op OBS Gildeschool

Gedetailleerde Toelichting van Onze Onderwijsbenadering

Het Schoolondersteuningsprofiel (SOP) van OBS Gildeschool beschrijft gedetailleerd welke ondersteuning wij bieden aan onze leerlingen. Wij presenteren hierin hoe wij leerlingen begeleiden en welke mogelijkheden voor extra ondersteuning beschikbaar zijn. Onze aanpak is gebaseerd op handelingsgericht werken (HGW). Dit betekent dat bij extra ondersteuningsbehoefte de focus ligt op wat een kind nodig heeft, in plaats van primair op wat het kind 'heeft'. HGW benadrukt de cruciale samenwerking en afstemming met ouders en andere deskundigen. Kinderen met specifieke onderwijsbehoeften stellen extra eisen aan het gehele schoolteam, waaronder leerkrachten, de intern begeleider (IB-er) en medeleerlingen. Ons uitgangspunt is dat elke leerkracht ruimte moet hebben voor kinderen met diverse behoeften, zoals verschillen in intelligentie, tempo, sociale vaardigheden en leermogelijkheden. Elk plaatsingsverzoek wordt zorgvuldig afgewogen. De kernvraag hierbij is of de specifieke onderwijsbehoeften en de benodigde extra ondersteuning passen binnen de basisondersteuning die de Gildeschool kan garanderen. Belangrijke plaatsingsuitgangspunten zijn onder andere de leverbaarheid van de gevraagde ondersteuning, de blijvende aandacht voor alle andere leerlingen en de uitvoerbaarheid voor de leerkracht. Aurora Basisonderwijs: Uw Kenniscentrum voor Onderwijsontwikkeling Aurora Basisonderwijs functioneert als een centraal Kenniscentrum Onderwijs. Hier bundelen we de expertise van al onze medewerkers om te voldoen aan de diverse leerbehoeften van leerlingen op onze basisscholen. We ondersteunen leerkrachten actief bij hun hulpvragen door middel van een collegiale database en een specialistenteam. Dit team beschikt over brede expertise op gebieden zoals rekenen, taal, hoogbegaafdheid, beeldcoaching, gedrag, jonge kind, starterscoaching, NT2-onderwijs, groep 8-specifieke aanpak, en ICT-vaardigheden. Specifieke software voor leesinterventies, zoals BOUW en Letterster, behoort ook tot onze mogelijkheden. Onze twee orthopedagogen, waaronder een GZ-psycholoog/orthopedagoog, bieden gespecialiseerde begeleiding aan leerlingen die extra zorg en aandacht nodig hebben. Dit kan gerelateerd zijn aan hun leerstijl (bijvoorbeeld beperkte begaafdheid, hoogbegaafdheid of een leerstoornis), gedragsproblematiek of emotionele uitdagingen. Indien de ingezette extra hulp op een school onvoldoende effect heeft, kan de intern begeleider een onderzoek aanvragen bij onze orthopedagogen. Ouders worden altijd geïnformeerd voordat deze extra hulp wordt ingeschakeld. De orthopedagoog voert observaties en testen uit, bestudeert de informatie van ouders en leerkrachten om zo een compleet beeld te krijgen van de ondersteuningsbehoefte. Een gezamenlijk plan van aanpak wordt opgesteld na overleg met ouders, leerkracht, intern begeleider en orthopedagoog. Indien nodig, kunnen wij ook expertise inroepen van het samenwerkingsverband. Het bieden van onderwijs op maat voor alle kinderen is een kernwaarde binnen onze organisatie. Ondersteuningsteam: Samenwerken aan Succes Vaak kan de benodigde ondersteuning direct door de school zelf geboden worden. De leerkracht is primair verantwoordelijk voor de begeleiding en ondersteuning van leerlingen. Bij uitdagingen wordt advies ingewonnen bij collega's of de intern begeleider. Indien nodig, volgt een uitgebreider gesprek met de intern begeleider. Onze school beschikt over een toegewijd ondersteuningsteam, bestaande uit de intern begeleider en de orthopedagoog van het Kenniscentrum. Complexe leerlingcasussen worden in dit team besproken. Indien de situatie daarom vraagt, kunnen ook deskundigen van het samenwerkingsverband of het Centrum voor Jeugd en Gezin aanschuiven. In dit team wordt, in nauwe samenspraak met ouders, bepaald welke ondersteuning een leerling nodig heeft en waar deze het meest effectief kan plaatsvinden. Expertisecentrum Hoogbegaafdheid Veluwe: Speciale Zorg voor Talent Binnen onze stichting is het Expertisecentrum Hoogbegaafdheid Veluwe actief, bestaande uit ervaren groepsleerkrachten en orthopedagogen. Zij richten zich op het bieden van een passend onderwijsaanbod voor hoogbegaafde kinderen, ontwikkelen beleid en verzorgen scholingen en consultaties. Het doel van het Expertisecentrum is het optimaliseren van het onderwijsaanbod voor (hoog)begaafde kinderen in de breedste zin. Houd er rekening mee dat de organisatie en naamgeving in het schooljaar 2025-2026 zullen wijzigen, maar de huidige expertise blijft relevant. Voor meer informatie over ons aanbod voor hoogbegaafde kinderen, bezoek de website van het Expertisecentrum of onze scholen Basisschool De Expeditie (Epe) en Basisschool De Arendshorst (Ermelo). Passend Onderwijs en Samenwerkingsverband Zeeluwe: Een Gedeelde Visie Elk kind verdient goed onderwijs, inclusief kinderen die extra ondersteuning behoeven. De Wet op Passend Onderwijs garandeert dat scholen binnen een regio hun ondersteuningsaanbod afstemmen om voor elk kind een passende onderwijsplek te vinden. OBS Gildeschool is aangesloten bij Samenwerkingsverband Zeeluwe PO 2509. Meer details zijn te vinden op de website van Zeeluwe: www.zeeluwe.nl. Toekomstvisie: Versterking van Ondersteuning in de Klas Vanaf schooljaar 2025-2026 versterken we de ondersteuning door deze zoveel mogelijk in de klas aan te bieden. Dit stelt leerlingen in staat om vaker in de klas te blijven en optimaal deel te nemen aan sociale interactie. Wij streven ernaar om samen met ouders en leerlingen realistische en haalbare ontwikkelingsperspectieven te creëren. Niet alle leerlingen halen de inspectiedoelen voor rekenen en taal/lezen, en dat is oké. We vinden het belangrijk om ruimte te creëren voor de ontwikkeling van sociaal-emotionele vaardigheden, zodat leerlingen succesvol kunnen functioneren in de maatschappij. Bovendien benutten we deze ruimte om de unieke talenten van leerlingen verder te ontwikkelen. Dit sluit aan bij ons motto: Ontdek je kracht op de Gildeschool!

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Kwaliteitszorg en Ontwikkeling op OBS Gildeschool

Wat zijn de ambitieuze doelen van ons schoolplan?

Ons Schoolplan 2019-2023, dat nu verlengd is tot juli 2025, schetst onze visie en ambitieuze streefbeelden. Deze streefbeelden zijn de basis voor concrete verbeterdoelen. Deze doelen worden over een periode van vier jaar uitgeschreven en per schooljaar verder uitgewerkt in een gedetailleerd jaarplan. De voortgang van onze ontwikkeling wordt zorgvuldig gemonitord en jaarlijks geëvalueerd in een uitgebreid jaarverslag.

Hoe waarborgt de school de gestelde onderwijskwaliteit?

OBS Gildeschool hanteert een gestructureerd kwaliteitszorgsysteem, ontwikkeld binnen Aurora basisonderwijs. Dit systeem definieert de kwaliteitsnormen die wij nastreven en de methoden om deze te realiseren. Op schoolniveau is dit systeem specifiek voor OBS Gildeschool uitgewerkt. De overkoepelende doelen voor al onze scholen zijn vastgelegd in het strategisch beleidsplan. Voor onze school beschrijven we de specifieke doelstellingen in het schoolplan, dat recent is verlengd tot juli 2025. Het jaarplan bevat de concrete doelen en activiteiten voor het komende schooljaar. Aan het einde van elk schooljaar presenteren we de resultaten in een jaarverslag. Zowel het schoolplan als het jaarplan worden voorgelegd aan de Medezeggenschapsraad (MR) voor instemming, het jaarverslag ter informatie. Meer gedetailleerde informatie over ons kwaliteitszorgsysteem is te vinden in ons Schoolondersteuningsprofiel (SOP), dat beschikbaar is op onze website.

Ontdek Onze Voorbereiding op de Basisschool voor Peuters

Toelichting van de school

Is uw kind 3 jaar oud en klaar voor een vliegende start? Bij OBS Gildeschool in Epe bieden we speciale peuteractiviteiten, georganiseerd op vrijdagen in nauwe samenwerking met Kindercentrum Kanjers. Deze stimulerende groepen geven peuters vanaf 3 jaar de gelegenheid om spelenderwijs te leren en zich optimaal voor te bereiden op de basisschool. Door de interactie met onze jongste basisschoolleerlingen, ontwikkelen kinderen belangrijke sociale en leervaardigheden. Peuterbezoek: Ontdek Samen Leren Om de overgang naar de basisschool soepel te laten verlopen, ontvangen wij de peuters van Kindercentrum Kanjers eens per twee weken op woensdagochtend. Het is inspirerend om te zien hoe peuters en onze leerlingen uit groep 1 samen spelenderwijs van elkaar leren en groeien. Onze 3+ Groep: Spelenderwijs Klaar voor de Start De 3+ groep, in samenwerking met Kindercentrum Kanjers, verwelkomt maximaal twaalf peuters vanaf drie jaar. Deze groep is speciaal ontworpen om kinderen een speelse en effectieve voorbereiding op de basisschool te bieden. Deelname staat open voor alle driejarige peuters uit Epe. Voor gedetailleerde informatie over aanmelding en programma's, kunt u contact opnemen met Stichting Koppel-Swoe via 0578-676767 of direct met de Gildeschool. Een bezoek aan onze school is uiteraard altijd mogelijk. Het inschrijfformulier is beschikbaar via de planning van Koppel-Swoe, Kindercentrum Kanjers en op de Gildeschool. Groepen 1 en 2: Spelend Leren en Ontwikkelen In de groepen 1 en 2 hanteren we een unieke lesaanpak, die verschilt van de hogere groepen. De klaslokalen zijn ingericht met diverse hoeken voor spel en activiteit, met veel aandacht voor de motorische ontwikkeling op de vloer, het schoolplein en in de speelzaal. We starten de dag met een gezellige spelinloop. Momenteel werken we met combinatiegroepen 1-2, een keuze gebaseerd op onze leerlingaantallen en het principe dat kinderen veel van elkaar leren. Door natuurlijke interactie en spel nemen zij basiskennis en sociaal gedrag van elkaar over. Voor de jongste leerlingen in groep 1 ligt de focus op wennen aan de schoolomgeving, het opbouwen van routine en het ontwikkelen van sociale vaardigheden. Leren gebeurt hier primair door spel. Leerlingen in groep 2 ervaren een meer sturende rol van de leerkracht. De leer- en vormingsgebieden worden thematisch en samenhangend aangeboden, met duidelijke leerdoelen. We besteden veel aandacht aan fonemisch bewustzijn, gecijferdheid en begrijpend luisteren, wat essentieel is voor het latere begrijpend lezen. Ons aanbod omvat mondelinge taalvaardigheid, woordenschatontwikkeling, beginnende geletterdheid en gecijferdheid, sociaal-emotionele groei, wereldoriëntatie, creatieve vorming en motorische ontwikkeling. Naast intellectuele vooruitgang stimuleren we ook de emotionele, creatieve, sociale en lichamelijke ontwikkeling, met een sterke nadruk op het bevorderen van zelfstandigheid.

Veelgestelde vragen

Biedt OBS Gildeschool extra programma's voor jonge kinderen?

Ja, OBS Gildeschool biedt een speciaal programma voor jonge kinderen, inclusief een 3+ groep die in samenwerking met Kindercentrum Kanjers wordt georganiseerd. Dit programma is gericht op een spelende en effectieve voorbereiding op de basisschool.

Ja, OBS Gildeschool biedt een speciaal programma voor jonge kinderen, inclusief een 3+ groep die in samenwerking met Kindercentrum Kanjers wordt georganiseerd. Dit programma is gericht op een spelende en effectieve voorbereiding op de basisschool.

3+ groep in samenwerking met Kindercentrum Kanjers

Met welke organisaties werkt OBS Gildeschool samen voor het programma voor jonge kinderen?

OBS Gildeschool werkt nauw samen met Kindercentrum Kanjers voor de 3+ groep en peuteractiviteiten. Daarnaast is Stichting Koppel-Swoe betrokken bij de organisatie en informatievoorziening, wat zorgt voor een brede ondersteuning van het jonge kind.

OBS Gildeschool werkt nauw samen met Kindercentrum Kanjers voor de 3+ groep en peuteractiviteiten. Daarnaast is Stichting Koppel-Swoe betrokken bij de organisatie en informatievoorziening, wat zorgt voor een brede ondersteuning van het jonge kind.

Stichting Koppel-Swoe
Kindercentrum Kanjers
Team | OBS Gildeschool in Epe | [2025] Schoolregister