Oranje Nassauschool in Dordrecht

Het team van Oranje Nassauschool in Dordrecht

Current section: team
Selma Lagerlof-Erf 164
3315 Dordrecht

Zie hier hoe het team van Oranje Nassauschool is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Oranje Nassauschool. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Oranje Nassauschool bij jullie?

Ontdek hoe goed Oranje Nassauschool bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Oranje Nassauschool zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 88.9% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 84.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (88.9%)
Man (11.1%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (84.8%)
Man (15.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Oranje Nassauschool. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (22.2%)
35-45 jaar (33.3%)
45-55 jaar (11.1%)
55-65 jaar (33.3%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.7%)
35-45 jaar (27.2%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (17.3%)
&ge;65 jaar (1.8%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Oranje Nassauschool werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (88.9%)
Direct ondersteunend personeel (0%)
Management (11.1%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Oranje Nassauschool gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Onderwijsondersteuning: Onze Aanpak bij Personeelsvervanging

Bij de Oranje Nassauschool in Dordrecht geloven we in een proactieve aanpak voor onderwijsondersteuning. Vrijwel al onze toegewijde leerkrachten werken in deeltijdverband. Dit stelt ons in staat om een optimale balans te creëren tussen werk en privé, wat bijdraagt aan de kwaliteit van het onderwijs. Onze duo-collega's werken nauw samen en voeren regelmatig overleg. Dit zorgt voor een naadloze voortzetting van het leerproces in elke groep, zelfs bij afwezigheid van een teamlid. Een deel van ons personeel maakt gebruik van extra uren voor duurzame inzetbaarheid. Deze uren worden doorgaans ingevuld door een vaste, betrouwbare vervanger. Bij onvoorziene afwezigheid, zoals ziekte of verlof, stellen we alles in het werk om een gekwalificeerde invalleerkracht in te zetten of zorgen we voor onderlinge vervanging binnen het team. We erkennen de huidige uitdagingen in het onderwijs door een tekort aan beschikbare professionals. Desondanks streven we ernaar de continuïteit van het onderwijs te waarborgen. Soms kan een leerkracht afwezig zijn vanwege nascholing, wat essentieel is voor hun professionele ontwikkeling en de kwaliteit van ons onderwijs. Wanneer vervanging onverhoopt niet gerealiseerd kan worden, kunnen we genoodzaakt zijn een lesgroep tijdelijk te splitsen of een groep vrij te geven. U wordt hierover altijd tijdig geïnformeerd. Op specifieke studiedagen voor ons onderwijspersoneel of op geplande margedagen zijn de kinderen vrij. Deze dagen zijn cruciaal voor de professionele ontwikkeling van ons team, wat uiteindelijk ten goede komt aan het leerplezier en de educatie van uw kind. Wij informeren u ruim van tevoren over deze data.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Groepen en aanbod De Oranje Nassau heeft 7 reguliere groepen, waaronder enkele combinatiegroepen: groep 1-2a, 1-2b en groep 6-7. Alle groepen hebben hun eigen lokaal en een ruim leerplein voor gezamenlijk gebruik. Ons aanbod aan het jonge kind is verderop in dit hoofdstuk beschreven. Voor ons gehele aanbod vindt u op www.oranjenassauschool.nl/onderwijs.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op de Oranje Nassauschool

4

Taal en Rekenen: Specialistische Begeleiding

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Rekenspecialist
HB Specialist (Meer- en Hoogbegaafdheid)
Taalspecialist

Toelichting van de school:

Onze school beschikt over toegewijde specialisten die zich richten op de kernvakken taal en rekenen. Onze Taalspecialist, tevens kartrekker van het kwaliteitsteam Taal-Lezen, en onze Rekenspecialist, leider van het kwaliteitsteam Rekenen, zijn beide hoogopgeleid. Zij bieden ambulante ondersteuning, coaching en geven trainingen aan het team. Hun expertise wordt ingezet voor het analyseren van leerresultaten en het doen van verbetervoorstellen, wat direct bijdraagt aan de onderwijskwaliteit. Binnen onze leerteams werken we aan continue verbetering van het reken- en taalonderwijs, en bieden we specifieke ondersteuning voor leerlingen met een ontwikkelingsvoorsprong (HB-specialist). Een collega volgt momenteel scholing voor de specialisatie 'Jonge Kind'. De Rekenspecialist zorgt voor een optimale afstemming van de lesstof op het niveau van de groep en zet vroegtijdige interventies in om rekenproblemen te voorkomen. Er wordt gewerkt aan een dyscalculieprotocol en we optimaliseren het aanbod voor sterke rekenaars. Onze Taalspecialist heeft een taalverbeterplan opgesteld met concrete doelen voor taal- en leesonderwijs. Dit jaar focussen we op het verrijken van ons taalaanbod, taalbewustzijn en effectieve feedbackmethoden. De HB-specialist adviseert leerkrachten over het afstemmen van het onderwijsaanbod op leerlingen met een ontwikkelingsvoorsprong en onderhoudt contacten met externe begeleiders.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Gedrag

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
HB Specialist (Meer- en Hoogbegaafdheid)

Toelichting van de school:

De sociaal-emotionele ontwikkeling en het welzijn van onze leerlingen staan centraal. Ons team is getraind in de SEL-monitor Kindbegrip en maakt gebruik van de KWINK-methode voor sociaal-emotionele lessen. We passen Positive Behavior Support (PBS) toe, waarbij leerlingen beloond worden voor vriendelijk, veilig en verantwoordelijk gedrag. In de onderbouw wordt gewerkt met Taakspel om de werkhouding te stimuleren. Onze Gedragsspecialist, met expertise in 'Teken je gesprek', biedt individuele begeleiding aan leerlingen met gedragsuitdagingen of faalangst. Zij heeft wekelijks tijd gereserveerd voor deze begeleiding en leerlingen kunnen ook aangemeld worden voor Playing For Succes. De HB-specialist ondersteunt daarnaast leerlingen die extra uitdaging nodig hebben op sociaal-emotioneel vlak.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Effectieve Strategieën

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
HB Specialist (Meer- en Hoogbegaafdheid)

Toelichting van de school:

Wij hechten veel waarde aan een positieve werkhouding en effectieve taakaanpak. In de onderbouw zetten alle leerkrachten Taakspel in, een bewezen systeem voor gedragsstimulering. Er zijn schoolbrede afspraken gemaakt over een consistente doorgaande lijn in de taakaanpak, wat zorgt voor duidelijkheid en structuur voor alle leerlingen. Meerdere leerkrachten hebben de master Special Educational Needs afgerond. Onze Gedragsspecialist is gespecialiseerd in 'Teken je gesprek' en biedt individuele begeleiding aan leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben bij hun taakaanpak en werkhouding.

0

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Monitoring en Begeleiding

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

De Oranje Nassauschool besteedt aandacht aan de motorische ontwikkeling van alle leerlingen. Onze gymleerkrachten zijn hiervoor bevoegd. Twee keer per jaar meten we de motorische vaardigheden van onze leerlingen met behulp van de MQ scan. Deze gestandaardiseerde motorische test geeft ons waardevolle inzichten in de lichamelijke ontwikkeling van elk kind.

1

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Protocollen en Jong JGZ

Beschikbare specialisten:

EHBO-gecertificeerde teamleden

Toelichting van de school:

Onze school heeft een protocol voor de veilige toediening van medicatie, uitsluitend met schriftelijke toestemming van ouders. Het consultatiebureau van Jong JGZ voert metingen en controles uit volgens een aangepast schema. Dit omvat: * Bij 5 jaar en 3 maanden (op locatie JGZ): groei, vaccinaties, gehoor, zicht, motoriek en algemeen welzijn. * In groep 5: groei en algemene ontwikkeling. * In groep 8: groei, welzijn, aanvang puberteit en voorbereiding op het voortgezet onderwijs.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
11
Totaal specialisten
11
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Speellokaal
Gymlokaal
Orthotheek met vakliteratuur en diverse materialen
Laptops (vanaf groep 4) en iPads (groep 1 t/m 3)
Cruyff-court (naast school gelegen)
Een uitgebreide klassenbibliotheek voor elke groep

Individuele Ondersteuning voor Elke Leerling op de Oranje Nassauschool

Ons Toegewijde Passend Onderwijs Beleid

De Oranje Nassauschool in Dordrecht zet zich in voor passend onderwijs, waarbij elk kind een plek krijgt die aansluit bij zijn of haar specifieke onderwijsbehoeften. We geloven dat elk kind, waar mogelijk, naar een reguliere basisschool moet kunnen gaan. Indien intensieve begeleiding noodzakelijk is, zorgen we voor een doorverwijzing naar het speciaal onderwijs. Onze school biedt op maat gemaakte ondersteuningsmogelijkheden. De individuele kwaliteiten en onderwijsbehoeften van uw kind staan centraal, niet eventuele beperkingen. We streven ernaar dat geen enkel kind langdurig thuis komt te zitten door een gebrek aan passende onderwijsruimte. Kinderen met bijzondere onderwijs- of opvoedingsbehoeften ontvangen primair ondersteuning binnen onze eigen schoolmuren. Onze schoolgids licht gedetailleerd toe welke basisondersteuning en aanvullende hulp wij bieden, en waar de grenzen van onze faciliteiten liggen. Samenwerkingspartners voor Optimale Ondersteuning Wij werken nauw samen met diverse externe experts om uw kind de best mogelijke begeleiding te garanderen. Dit omvat: Begeleiders Passend Onderwijs (BPO-ers) en gedragswetenschappers van het samenwerkingsverband Dordrecht. Schoolartsen en ondersteunend personeel van Jong JGZ. Deskundigen op het gebied van gehoor-, spraak- en taalontwikkeling van Auris. Specialisten voor visuele beperkingen van VISIO. Experts op het gebied van hoogbegaafdheid van de stichting Scholen van Oranje. Schoolmaatschappelijk werkers van het Sociaal Wijkteam Dordrecht. Externe adviseurs voor Speciaal Basis Onderwijs (SBO) en Nederlands als Tweede Taal (NT2). Begeleiders voor kinderen met Autisme Spectrum Stoornissen (ASS). Interne en Externe Onderwijsspecialisten Binnen onze school, het bestuur en het samenwerkingsverband (SWV) hebben we een breed scala aan specialisten. Specialisten binnen de school: Gedragsspecialist, specialist meer- en hoogbegaafdheid, reken-/wiskundespecialist, taal-/leesspecialist en een specialist Jonge Kind. Specialisten via het bestuur: Beeldcoach en/of video-interactie-begeleider, en stagebegeleiders. Specialisten via het SWV en externe partners: Begeleider passend onderwijs, fysiotherapeut, SO-expertise, SBO-expertise, logopedist, NT2-specialist, gedragswetenschapper, orthopedagoog en psycholoog. Voorzieningen voor Ontwikkeling en Groei De Oranje Nassauschool beschikt over diverse faciliteiten om de ontwikkeling van onze leerlingen te stimuleren. Voorzieningen via het bestuur: 'Oranjedag': een dagdeel per twee weken voor leerlingen die extra uitdaging nodig hebben. 'Oranjedag Plus': een volledige dag per week voor hoogbegaafde leerlingen, startend in schooljaar 2025-2026. Voorzieningen via het SWV en derden: Voltijd hoogbegaafdheidsklas, NT2-klas, observatieklas (BINK) en een zomerschoolprogramma. Fysieke Ruimtes voor Leren en Welzijn Onze school biedt een stimulerende leeromgeving met diverse fysieke ruimtes. Beschikbare ruimtes: Klaslokalen met directe toegang tot het leerplein, ruimtes voor één-op-één begeleiding, een orthotheek. Een speellokaal in de school en een gymzaal direct naast de school. Een speciale ruimte voor time-outs om leerlingen tot rust te laten komen. Protocollen voor Veiligheid en Zorgvuldigheid De Oranje Nassauschool hanteert strikte protocollen om de veiligheid, het welzijn en de ontwikkeling van alle leerlingen te waarborgen. Protocollen ter bescherming: Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling. Veiligheidsplan met onder andere: Protocol anti-pesten, protocol gedrag en sociale veiligheid, protocol medisch handelen, protocol rouw en overlijden. Protocol schorsen en verwijderen, protocol voorkomen schoolverzuim en thuiszitters. Specifieke protocollen voor leeruitdagingen: Protocol dyscalculie, protocol dyslexie, protocol meer- en hoogbegaafdheid. Grenzen van Passend Onderwijs: Maatwerk en Transparantie Bij de aanmelding van nieuwe leerlingen of bij een veranderende onderwijsbehoefte, evalueren we zorgvuldig de individuele situatie. Indien blijkt dat de ondersteuning de mogelijkheden van onze school overstijgt, communiceren we hier open en eerlijk over. Het bepalen van deze grenzen is maatwerk en vereist analyse en helderheid. We zoeken, in samenwerking met ouders en het samenwerkingsverband, altijd naar de meest geschikte plek voor het kind. We wegen hierbij drie belangen af: Groepsbelang: We zorgen voor een evenwichtige groepsdynamiek en verdeling van zorgleerlingen. Individueel belang: Het welbevinden en de optimale ontwikkeling van elk kind staan voorop. Schoolbelang: We beoordelen de haalbaarheid en verantwoordelijkheid van de begeleiding voor het team en de leerlingen op de lange termijn. Toekomstplannen voor Extra Ondersteuning We blijven investeren in onze onderwijsspecialisten, zoals de gedragsspecialist voor kortdurende zorgtrajecten. De taal-leesspecialist en rekenspecialist zullen ook onder schooltijd worden ingezet voor observaties en coaching. Vanaf het schooljaar 2025-2026 breiden we ons aanbod uit met 'Oranjedag Plus', zoals beschreven in onze schoolgids.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Onze Kwaliteitszorg en Visie op Kindontwikkeling

Wat zijn de kernambities van onze Oranje Nassauschool?

Bij de Oranje Nassauschool in Dordrecht staat de integrale ontwikkeling van elk kind centraal, geworteld in christelijke waarden. Onze kernwaarden – Verbondenheid, Verantwoordelijkheid, Vertrouwen en Verwondering – vormen de basis voor ons onderwijs. We stimuleren verbinding met elkaar, nemen verantwoordelijkheid voor ons handelen en handelen vanuit vertrouwen en oprechte nieuwsgierigheid. We anticiperen op maatschappelijke veranderingen door aandacht te besteden aan techniek en wetenschap, zodat leerlingen de vaardigheden voor de toekomst ontwikkelen. Ons team investeert continu in professionele ontwikkeling, wat bijdraagt aan een lerende en scherpe organisatie. Sociale en emotionele ontwikkeling is een belangrijk aandachtspunt. Via gerichte activiteiten leren kinderen zichzelf kennen, zich inleven in anderen en nieuwsgierig zijn naar de wereld om hen heen. Dit leggen we aan als fundament voor een veilige en positieve samenleving. Daarnaast streven we naar uitmuntende onderwijsresultaten en voldoen we aan de kerndoelen. Voor taal en rekenen hebben we specifieke ambitiedoelen gesteld, om de leerprestaties continu te verbeteren. Het bestuur en de scholen werken nauw samen binnen een positieve kwaliteitscultuur, ondersteund door een deugdelijk kwaliteitszorgsysteem. De recente bestuurlijke visitatie van de PO-Raad bevestigde onze heldere visie en effectieve samenwerking, met als resultaat een positieve beoordeling voor het bestuur. Via onze website en nieuwsbrieven informeren we u over onze kwaliteitsborging, inclusief de resultaten van onderzoeken en tevredenheidsmetingen. We hanteren het Handboek Kwaliteit van Scholen van Oranje, met zowel harde als zachte controles, en leggen verantwoording af aan diverse belanghebbenden. Voor het schooljaar 2024-2025 richten we ons op de realisatie van een nieuw groen-blauw schoolplein, het versterken van onze PR voor leerlingengroei, verdere professionalisering op het gebied van kindermishandeling en de ontwikkeling van het jonge kind, en het uitbreiden van ons aanbod voor brede talentontwikkeling (sport, cultuur, techniek). Onze leerkrachten passen het directe instructiemodel toe bij de hoofdvakken, met focus op directe instructie, doelgerichte lessen, zelfstandig verwerken en differentiatie. Door middel van collegiale consultatie en kwaliteitskaarten borgen we de effectiviteit van deze aanpak.

Hoe borgen we de continue verbetering van ons onderwijs?

De kwaliteit van ons onderwijs wordt systematisch gemonitord en geborgd, conform het Handboek Kwaliteit van onze stichting, dat in 2022 door de Inspectie positief werd beoordeeld. De jaarlijkse schoolambities zijn zichtbaar in de personeelskamer en de voortgang wordt maandelijks bijgehouden en besproken met de Medezeggenschapsraad (MR). We communiceren proactief met alle belanghebbenden. Leerlingen worden betrokken via de leerlingenraad en hun leerkracht. Ouders informeren we via nieuwsbrieven, de schoolwebsite, Parro en de schoolgids. De MR ontvangt zes keer per jaar een update tijdens vergaderingen, en het College van Bestuur wordt driemaandelijks geïnformeerd via kwartaalrapportages. Sinds schooljaar 2019-2020 maken we gebruik van 'Schoolvensters Scholen op de kaart' voor onze verantwoording. Onze schoolambities worden elke vier jaar geëvalueerd door de directie, een intern auditteam en het schoolteam, met behulp van quickscans. De Oranje Nassauschool voldoet aan alle wettelijke en regelgevende eisen van de Inspectie van het Onderwijs. Dit omvat tijdige indiening en naleving van de schoolgids en het schoolplan, en het garanderen van voldoende onderwijstijd voor alle leerlingen. We zorgen ervoor dat zowel het schoolplan als de schoolgids voldoen aan de gestelde inspectienormen.

Ontwikkeling van Jonge Kinderen: Ontdek ons programma

Toelichting van de school

Bij de Oranje Nassauschool in Dordrecht stimuleren we de ontwikkeling van jonge kinderen (0-7 jaar) door middel van betekenisvolle ervaringen. We begrijpen dat jonge hersenen leren vanuit interactie en spel, daarom creëren we een uitdagende leeromgeving die aansluit bij hun individuele behoeften en interesses. Ons onderwijs voor jonge kinderen is gericht op een warme overdracht en een soepele overgang naar de basisschool. We bieden veel ruimte voor vrij en begeleid spel in diverse speelhoeken, wat essentieel is voor hun groei en ontdekkingstocht. We werken thematisch, waarbij elk thema aansluit bij de belevingswereld van de kinderen. Spel en nieuwsgierigheid staan centraal, waardoor kinderen spelenderwijs experimenteren, ontdekken en hun creativiteit ontwikkelen. Dit draagt bij aan de verbetering van hun sociale vaardigheden en probleemoplossend vermogen. Hoewel we werken met duidelijke doelen en een planmatige aanpak, is er altijd ruimte voor de eigen inbreng van de kinderen. Hun ideeën en vragen vormen de basis voor onze activiteiten, wat hun betrokkenheid en leermotivatie versterkt. Een specialist Jonge Kind is bij ons aanwezig om dit proces te ondersteunen. Peuteropvang 'De Polderpeuters' van SDK Kinderopvang is gevestigd in onze school. Er is regelmatig overleg tussen de peuterleidsters, de HBO-coach en onze leerkrachten, wat zorgt voor een warme overdracht van informatie. Peuters worden, indien mogelijk, betrokken bij bijzondere schoolactiviteiten. Meer informatie vindt u op onze website.

Veelgestelde vragen

Welk speciaal aanbod heeft de Oranje Nassauschool voor jonge kinderen?

De Oranje Nassauschool biedt diverse extra programma's om de ontwikkeling van jonge kinderen te stimuleren, waaronder speciale aandacht voor Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en nauwe integratie met onze peuteropvang.

De Oranje Nassauschool biedt diverse extra programma's om de ontwikkeling van jonge kinderen te stimuleren, waaronder speciale aandacht voor Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en nauwe integratie met onze peuteropvang.

Stimuleer vroege ontwikkeling met Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en onze peuteropvang.

Met welke partners werkt de Oranje Nassauschool samen voor kinderopvang?

De Oranje Nassauschool werkt nauw samen met SDK Kinderopvang, een betrouwbare partner die onze peuteropvang 'De Polderpeuters' verzorgt, om een naadloze overgang naar het basisonderwijs te garanderen.

De Oranje Nassauschool werkt nauw samen met SDK Kinderopvang, een betrouwbare partner die onze peuteropvang 'De Polderpeuters' verzorgt, om een naadloze overgang naar het basisonderwijs te garanderen.

Team | Oranje Nassauschool in Dordrecht | [2025] Schoolregister