Openbare Daltonschool Het Roessink

Het team van Openbare Daltonschool Het Roessink in Deventer

Current section: team
Fonteinkruid 130
7422 Deventer

Zie hier hoe het team van Openbare Daltonschool Het Roessink is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Openbare Daltonschool Het Roessink. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Openbare Daltonschool Het Roessink bij jullie?

Ontdek hoe goed Openbare Daltonschool Het Roessink bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Openbare Daltonschool Het Roessink zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 90% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.9% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (90%)
Man (10%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.9%)
Man (17.1%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Openbare Daltonschool Het Roessink. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (10%)
25-35 jaar (40%)
35-45 jaar (10%)
45-55 jaar (20%)
55-65 jaar (20%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (24.8%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (18.1%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Openbare Daltonschool Het Roessink werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (90%)
Direct ondersteunend personeel (0%)
Management (10%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Openbare Daltonschool Het Roessink gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Onderwijsvervanging bij Daltonschool Het Roessink: Onze Aanpak

Bij Openbare Daltonschool Het Roessink begrijpen we dat flexibiliteit cruciaal is bij het waarborgen van continuïteit in het onderwijs. Wanneer een leerkracht onverhoopt afwezig is, hanteren wij een gestructureerde aanpak om de impact op uw kind te minimaliseren. Onze prioriteit ligt bij het bieden van een stabiele leeromgeving, zelfs bij onvoorziene omstandigheden. Onze strategie omvat diverse stappen, beginnend met het benutten van ons uitgebreide netwerk voor snelle vervanging. We schakelen onze specifieke vervangingspool in en onderzoeken interne mogelijkheden, inclusief flexibele inzet van ons eigen personeel. Daarnaast faciliteren we de inzet van stagiaires van de Pabo onder nauwlettend toezicht van ervaren leerkrachten. Indien nodig, verdelen we leerlingen tijdelijk over andere klassen om het onderwijsproces optimaal te laten verlopen. In uitzonderlijke situaties, en in lijn met de richtlijnen van de onderwijsinspectie, kunnen leerlingen tijdelijk naar huis worden gestuurd. Ouders worden hierover direct geïnformeerd via Parro. Mocht er geen alternatieve opvang mogelijk zijn, dan zorgt de school voor een passende oplossing binnen een andere groep. Het is belangrijk te weten dat deze maatregelen uitsluitend in het belang van het wettelijk vastgestelde aantal onderwijsuren per kind worden genomen. Soms kan dit betekenen dat een andere groep dan die van de afwezige leerkracht wordt getroffen, bijvoorbeeld als deze groep al eerder een dag minder onderwijs heeft ontvangen.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen
Groepsdoorbrekende niveaugroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op Het Roessink

4

Taal- en Rekenspecialisten voor Academische Groei

Beschikbare specialisten:

Dyslexiespecialist
Intern Begeleider
Rekenspecialist
Mindset Coach

Toelichting van de school:

Bij Openbare Daltonschool Het Roessink geloven we in de kracht van een groeimindset. Onze mindset coach helpt leerlingen om te geloven in hun eigen ontwikkelingspotentieel, in plaats van te denken dat hun capaciteiten vastliggen. Dit bevordert een proactieve houding bij het aanpakken van nieuwe uitdagingen en leertrajecten. Door deze aanpak kunnen kinderen zelfvertrouwen opbouwen en leren ze dat doorzettingsvermogen en oefening essentieel zijn voor succes. Ze worden aangemoedigd om kansen te grijpen en te groeien, zelfs als iets in eerste instantie lastig lijkt. Onze specialisten, waaronder een dyslexie- en rekenspecialist, bieden gerichte ondersteuning om elke leerling te laten excelleren.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Positief Klassemklimaat

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider
Getrainde Leerkrachten 'De Vreedzame School'

Toelichting van de school:

Onze school hanteert het programma 'De Vreedzame School' om een positief sociaal-emotioneel klimaat te creëren. Geschoolde leerkrachten begeleiden leerlingen in het ontwikkelen van sociale vaardigheden en democratisch burgerschap. Dit programma ziet de klas als een leefgemeenschap waar iedereen gehoord en gezien wordt. Leerlingen leren gezamenlijk beslissingen te nemen, conflicten op te lossen en verantwoordelijkheid te dragen voor elkaar en de gemeenschap. Dit bevordert openheid en respect voor verschillen tussen leerlingen, wat essentieel is voor een veilige en inclusieve leeromgeving.

2

Gedrag, Werkhouding en Studievaardigheden Optimaliseren

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider

Toelichting van de school:

Onze gedragsspecialist is primair verantwoordelijk voor de implementatie van ons gedragsprotocol. Dit protocol wordt jaarlijks geëvalueerd en bijgesteld in samenwerking met externe ondersteuningsspecialisten, en breed gedragen door zowel het schoolteam als de ouders. Dit beleid waarborgt een veilige omgeving waarin leerlingen zich optimaal kunnen ontplooien. Er is een duidelijk protocol aanwezig om pestgedrag te voorkomen en effectief aan te pakken, zodat iedereen met plezier naar school kan gaan en zich optimaal kan ontwikkelen.

1

Motorische Ontwikkeling en Bewegingsonderwijs

Beschikbare specialisten:

Specialist Bewegingsonderwijs

Toelichting van de school:

De motorische ontwikkeling van onze leerlingen wordt zorgvuldig gemonitord door zowel de leerkracht als onze specialist bewegingsonderwijs. Deze observaties bieden inzicht in de individuele voortgang van elke leerling. Onze specialist adviseert leerkrachten en ouders over effectieve strategieën om de motorische vaardigheden van kinderen te stimuleren. Dit draagt bij aan een gezonde lichamelijke ontwikkeling en vergroot het plezier in beweging.

1

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging op School

Beschikbare specialisten:

Jeugdverpleegkundige GGD IJsselland

Toelichting van de school:

Openbare Daltonschool Het Roessink onderhoudt een nauwe samenwerking met de GGD IJsselland. We hebben een vaste contactpersoon binnen de GGD die ons ondersteunt bij medische vraagstukken en persoonlijke verzorging. Deze samenwerking zorgt ervoor dat we snel en adequaat kunnen handelen bij gezondheidskwesties en dat we de best mogelijke zorg bieden aan onze leerlingen. Dit draagt bij aan een gezonde schoolomgeving waar leerlingen zich veilig en verzorgd voelen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
11
Totaal specialisten
11
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Mediatheek
Speellokaal
Gymlokaal
Handvaardigheid en technieklokaal
Leerplein
Groene schoolplein

Ontdek Onze Expertise: Passende Ondersteuning voor Elk Kind

Gedetailleerde Toelichting van Het Roessink

Op Openbare Daltonschool Het Roessink erkennen we dat elk kind uniek is en zijn eigen leervraag heeft. Sommige leerlingen hebben meer begeleiding nodig dan anderen. Door de ontwikkeling van elk kind nauwkeurig in kaart te brengen, kunnen wij als school gerichte ondersteuning bieden waar deze het meest nodig is. Ons Leerlingvolgsysteem: Inzicht in Potentieel en Talenten. Wij maken gebruik van het IEP (Inzicht in Eigen Profiel) leerlingvolgsysteem. Dit systeem sluit perfect aan bij onze schoolvisie: een kind is meer dan enkel reken- en taalvaardigheden. Ook de sociaal-emotionele ontwikkeling, leerstrategieën en creatieve talenten vormen de complete persoonlijkheid van een kind. Door middel van betekenisvolle toetsing brengt IEP de groei en de unieke talenten van uw kind in beeld. Deze inzichten stellen de leerkracht in staat om samen met het kind de volgende ontwikkelingsstap te bepalen, wat het eigenaarschap van het kind over zijn eigen leerproces versterkt. De rol van onze Intern Begeleider (IB'er). Onze intern begeleider beheert het leerlingvolgsysteem en bespreekt zes keer per jaar de groeps- en individuele resultaten met de leerkrachten. Hierdoor worden kinderen met specifieke leerbehoeften snel gesignaleerd. De groepsleerkracht stelt voor elke periode een plan van aanpak op met concrete doelen en de strategieën om deze te bereiken. Wij werken met twee intern begeleiders die intensief samenwerken en overleggen. Hun primaire taak is het coachen en ondersteunen van de leerkrachten bij het realiseren van de gestelde kind-, groeps- en schooldoelen. Brede Ontwikkeling en Individuele Begeleiding. Naast de cognitieve ontwikkeling kijken we ook naar de schoolervaring, motivatie en werkhouding van uw kind. Een aanpassing in de leerstof is niet altijd de meest effectieve oplossing. Soms kan het inzetten op de mindset of het verbeteren van executieve vaardigheden een grotere impact hebben. Kinderen kunnen specifieke vaardigheden leren op ons ontwikkelplein, waar zij in kleine groepjes gerichte instructie ontvangen, afgestemd op hun individuele behoeften. Elke 6 tot 8 weken evalueren we de voortgang en passen we de aanpak indien nodig aan. Beeldcoaching voor Onderwijskwaliteit. Eén van onze leerkrachten is opgeleid als beeldcoach. Beeldcoaching is een waardevolle methodiek die we inzetten om het onderwijs optimaal af te stemmen op de leerbehoeften van onze leerlingen. De beelden worden uitsluitend intern gebruikt en we vragen altijd uw expliciete toestemming als het beelden van uw kind betreft. Ondersteuning voor Hoogbegaafde Kinderen. Het Roessink heeft deelgenomen aan een speciaal traject voor het omgaan met (hoog)begaafde kinderen, georganiseerd door samenwerkingsverband Sine Limite. Dit heeft geresulteerd in een vernieuwd beleid, waarmee we (hoog)begaafde kinderen extra uitdaging en begeleiding kunnen bieden om hun leervermogen te maximaliseren. Individuele Leerlijnen en Ontwikkelingsperspectief. Kinderen kunnen om diverse redenen voor- of achterlopen op de rest van de groep. Indien deze discrepantie meer dan een jaar bedraagt, kan uw kind (na overleg en met toestemming van u) vanaf groep 6 een individuele leerlijn volgen. Bij meerdere individuele leerlijnen stellen we een ontwikkelingsperspectief op. Hierin beschrijven we de einddoelen die we aan het einde van groep 8 willen bereiken. Passend Onderwijs: Onze Zorgplicht. Goede basiskwaliteit en een solide basisondersteuning zijn de fundamenten van passend onderwijs, getoetst door de onderwijsinspectie. We maken een duidelijk onderscheid tussen basisondersteuning en extra ondersteuning. Onze leerkrachten en intern begeleiders reageren alert op signalen die de ontwikkeling van een kind kunnen belemmeren. Als leren, gedrag of sociaal-emotionele ontwikkeling niet optimaal verloopt en aanpassingen onvoldoende effect hebben, starten we een intern overleg (HGPD) met u om de situatie te bespreken. Trajectoverleg voor Extra Ondersteuning. Indien er behoefte is aan extra ondersteuning, organiseren we een trajectoverleg. Hieraan nemen deel: de leerkracht, intern begeleider, ouders/verzorgers, een trajectmedewerker van Sine Limite, een gezinscoach en eventueel de schoolverpleegkundige. Indien nodig kunnen andere deskundigen of personen uit uw sociale omgeving aanschuiven. Tijdens dit overleg bespreken we de specifieke ondersteuningsbehoeften van uw kind en stellen we een persoonlijk ontwikkelplan op met afspraken voor kind, ouders en school. Ondersteuningsbehoefte bij Aanmelding. Denkt u dat uw kind extra ondersteuning nodig heeft nog voordat het onze school bezoekt? Geef dit aan bij de aanmelding. Samen met u bekijken we de mogelijkheden en de meest geschikte aanpak voor uw kind. Eventueel nodigen we Sine Limite uit voor advies. Binnen 6 tot 10 weken informeren we u over de toelating, eventueel met aanvullende ondersteuning. Mocht een andere school beter passend onderwijs bieden, dan zoeken wij in samenwerking met Sine Limite naar een passende plek. Samenwerking met Externe Deskundigen. Het is uw goed recht om externe deskundigen in te schakelen. Wij verzoeken u vriendelijk om ons altijd op de hoogte te stellen wanneer u dit doet. Kennis van onderzoeksresultaten of behandelingen van externe deskundigen komt de ontwikkeling van uw kind ten goede. Procedure Schorsing en Verwijdering. Bij het niet naleven van de schoolregels nemen we contact op met de ouders. Blijft onacceptabel gedrag aanhouden en ondermijnt dit het leerproces of de veiligheid van andere kinderen, dan kan het schoolbestuur overgaan tot schorsing of (tijdelijke) verwijdering. Schorsing conform Wet op Primair Onderwijs. Conform Artikel 40c van de Wet op het primair onderwijs kan een leerling voor maximaal één week (5 lesdagen) geschorst worden. Het schorsingsbesluit wordt schriftelijk aan de ouders gecommuniceerd. Bij schorsingen langer dan één dag informeren we de inspectie schriftelijk met opgave van redenen. Procedure Verwijdering. Een reden voor verwijdering kan ernstig wangedrag van de leerling of ouders zijn. Definitieve verwijdering is pas mogelijk nadat een andere school de leerling heeft toegelaten (Artikel 40 Wet PO). Indien het bestuur na acht weken zonder succes naar een passende school zoekt, kan alsnog tot verwijdering worden overgegaan. De procedure omvat het horen van de ouders over het voornemen tot verwijdering, een gemotiveerd schriftelijk besluit met bezwaarprocedures, het horen van ouders over een bezwaarschrift en een hernieuwde beslissing binnen vier weken. Er is een mogelijkheid om een geschillencommissie in te schakelen (Artikel 43). Onze Zorgplicht: Een Passende Plek voor Elk Kind. Scholen zijn verplicht een passende onderwijsplek te vinden voor kinderen met een extra ondersteuningsbehoefte. Dit valt onder onze zorgplicht. Indien speciaal (basis)onderwijs de meest geschikte plek is, vragen we een toelaatbaarheidsverklaring aan bij Sine Limite. Hiermee heeft uw kind recht op plaatsing in het speciaal (basis)onderwijs. Voor vragen over ondersteuning of passend onderwijs kunt u contact opnemen met het loket van Sine Limite: 0570-638577. Constante Ontwikkeling van Ons Onderwijsaanbod. Ons team is continu bezig met de verbetering van ons onderwijs. Tweemaal per jaar analyseren we de voortgang van ons onderwijs en passen we onze koers aan op basis van de leervragen van de kinderen en de kerndoelen per leerjaar. Na elke data-analyse stellen we een plan van aanpak op voor de volgende periode, specifiek voor elke groep. We leren bovendien om kinderen en problematieken vanuit diverse invalshoeken te benaderen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontwikkeling en Kwaliteitsborging op Het Roessink

Wat zijn de kernambities en leerdoelen van Openbare Daltonschool Het Roessink voor dit schooljaar?

Kwaliteitszorg op Het Roessink: Ons 'Schoolplan 2024-2026' schetst onze strategische doelen voor onderwijs, financiën, personeel en organisatie. We prioriteren jaarlijks specifieke actiepunten, die aan het einde van het schooljaar geëvalueerd worden. Eventuele subdoelen nemen we mee naar het volgende schooljaar. Ontwikkelingen zoals nieuwe wetgeving of samenwerkingsverbanden kunnen ons schoolplan beïnvloeden. Resultaten uit evaluaties en jaarverslagen vormen de basis voor bijgestuurde actieplannen. Binnen Zinder volgen alle scholen dezelfde kwaliteitsyclus, waarbij we gezamenlijke ontwikkeldoelen uit het koersplan integreren in onze tweejarige schoolplannen. Dit schooljaar focussen we op: 1. Opbrengstgericht Passend Onderwijs: Maximaliseren van schoolambities in rekenen, taal en lezen met de vernieuwde taxonomie van Bloom. Leerkrachten zetten effectieve instructiemethoden in, inclusief begripstoetsing. 2. Versterking Jonge Kind Onderwijs: Implementatie van het leerlingvolgsysteem IEP en het 'Boek van de Week' voor woordenschatontwikkeling. 3. Verbinding en Duurzaamheid: Integratie van kunstzinnige vorming en duurzaamheid in ons thematisch werken. Kinderen worden betrokken bij het onderhoud van ons groene schoolplein. 4. Zelfsturing en Samenwerken: Ontwikkeling van een 'rugzak' met strategieën voor zelfsturing, zelfregulatie en effectief samenwerken. 5. Digitale Geletterdheid: Een doorlopende leerlijn voor de vier pijlers van digitale geletterdheid, vastgelegd in onze kwaliteitskaart.

Hoe borgt Het Roessink de voortgang en kwaliteit van haar onderwijsdoelen?

Elk teamlid draagt actief bij aan schoolontwikkeling via ontwikkelteams. Deze teams leiden de uitwerking, evaluatie en bijstelling van doelen tijdens teamvergaderingen en werksessies, wat resulteert in concrete acties en afspraken. Schoolleiders binnen Zinder delen periodiek schoolontwikkelingen en reflectiedocumenten, en evalueren gezamenlijk de voortgang van gedeelde doelen. De directeur rapporteert over de schoolplanontwikkeling aan de bestuurder en bespreekt deze met de Medezeggenschapsraad (MR). Jaarlijks reflecteren we op onze kwaliteitszorgprocessen conform het inspectiekader. We controleren de actualiteit van onze borgingsdocumenten en de naleving van afspraken over de inhoudelijke invulling van vakken zoals rekenen, taal, burgerschap, wereldoriëntatie en sociale vaardigheden.

Ontdek Ons Programma voor Jonge Kinderen in Deventer

Toelichting van de school

Openbare Daltonschool Het Roessink Deventer biedt een naadloze overgang voor jonge kinderen. Door structureel overleg tussen directie, intern begeleider jonge kind en leerkrachten van de onderbouw, zorgen we voor een optimale begeleiding en georganiseerde activiteiten. Peuters en kleuters profiteren van gezamenlijke, stimulerende ervaringen die de ontwikkeling bevorderen. Wij creëren een rijke en uitdagende leeromgeving voor onze jongste leerlingen, met een focus op een ononderbroken ontwikkeling van groep 1 tot en met 3. Onze gecombineerde groepen 1-2 stimuleren samenwerking en onderzoekend leren. Met een breed scala aan inspirerende materialen, die regelmatig wisselen, dagen we kinderen spelenderwijs uit om nieuwe kennis en vaardigheden op te doen, gericht op beginnende geletterdheid en gecijferdheid. Uw kind mag starten op de eerste schooldag na de vierde verjaardag. Ter voorbereiding zijn er vijf wenmomenten mogelijk, in overleg met de leerkracht. We adviseren om de start van uw kind niet te plannen in de drukke decembermaand of de laatste weken voor de zomervakantie. Een start na de kerst- of zomervakantie is vaak prettiger. Kinderen die in of vlak voor de zomervakantie jarig zijn, nemen deel aan een kennismakingsochtend en starten volledig na de zomervakantie. Ook kinderen die vóór 1 oktober jarig zijn, beginnen na de zomervakantie. Een kennismakingsgesprek met ouders/verzorgers en de leerkracht, waarbij uw kind aanwezig is, vindt plaats voor of kort na de start. Uw kind kan hierbij alvast wennen aan de nieuwe omgeving of deelnemen aan het gesprek. Kinderen ontwikkelen zich in hun eigen tempo binnen de onderbouw, met aandacht voor hoofd, hart en handen en hun algehele persoonlijke groei. Kinderen die in oktober, november of december instromen, gaan na de zomervakantie door naar groep 2. Kinderen die vanaf januari instromen, blijven in het daaropvolgende schooljaar in groep 1. Deze doorstroom wordt altijd bepaald op basis van de individuele ontwikkeling van het kind, met als doel een optimaal en ononderbroken leerproces te garanderen. Bij twijfel over de doorstroom is het schooladvies leidend, altijd met het belang van de ontwikkeling van het kind voorop.

Veelgestelde vragen

Biedt Openbare Daltonschool Het Roessink extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Ja, onze school biedt specifieke programma's en ondersteuning voor jonge kinderen, waaronder: * Gecombineerde groepen 1-2 voor een rijke leerervaring. * Focus op tussendoelen beginnende geletterdheid en gecijferdheid. * Een uitdagende leeromgeving met gevarieerd, inspirerend materiaal.

Ja, onze school biedt specifieke programma's en ondersteuning voor jonge kinderen, waaronder: * Gecombineerde groepen 1-2 voor een rijke leerervaring. * Focus op tussendoelen beginnende geletterdheid en gecijferdheid. * Een uitdagende leeromgeving met gevarieerd, inspirerend materiaal.

Kinderopvang Deventer
Peuteropvang en Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE)

Met welke partners werkt Het Roessink samen voor het jonge kind?

Openbare Daltonschool Het Roessink werkt nauw samen met gerenommeerde partners om het aanbod voor het jonge kind te verrijken. Deze samenwerkingen zorgen voor een doorlopende ontwikkeling en optimale ondersteuning. Onze partners zijn: * Raster kinderopvang en peuterspelen. * Partou 't Erfje, voor hoogwaardige peuteropvang.

Openbare Daltonschool Het Roessink werkt nauw samen met gerenommeerde partners om het aanbod voor het jonge kind te verrijken. Deze samenwerkingen zorgen voor een doorlopende ontwikkeling en optimale ondersteuning. Onze partners zijn: * Raster kinderopvang en peuterspelen. * Partou 't Erfje, voor hoogwaardige peuteropvang.

Raster Kinderopvang en Peuterspelen
Partou 't Erfje
Team | Openbare Daltonschool Het Roessink in Deventer | [2025] Schoolregister