Christelijke Basisschool Het Mozaïek

Het team van Christelijke Basisschool Het Mozaïek in Delft

Current section: team
v. Alkemadestraat 2 en Caspar Fagelstraat 65
2614 Delft

Zie hier hoe het team van Christelijke Basisschool Het Mozaïek is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Christelijke Basisschool Het Mozaïek. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Christelijke Basisschool Het Mozaïek bij jullie?

Ontdek hoe goed Christelijke Basisschool Het Mozaïek bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Christelijke Basisschool Het Mozaïek zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 71% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.2% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (71%)
Man (29%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.2%)
Man (16.8%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Christelijke Basisschool Het Mozaïek. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (9.7%)
25-35 jaar (32.3%)
35-45 jaar (29%)
45-55 jaar (19.4%)
55-65 jaar (9.7%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (27.5%)
35-45 jaar (25.5%)
45-55 jaar (19%)
55-65 jaar (17.2%)
&ge;65 jaar (2.3%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Christelijke Basisschool Het Mozaïek werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (64.5%)
Direct ondersteunend personeel (25.8%)
Indirect ondersteunend personeel (3.2%)
Management (6.5%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Christelijke Basisschool Het Mozaïek gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Bevordering van het taalgebruik
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Deskundige Vervangingsregelingen op Basisschool Het Mozaïek

Op Christelijke Basisschool Het Mozaïek in Delft zorgen we voor een soepele voortgang van het onderwijs, zelfs bij afwezigheid van leerkrachten door ziekte of gepland verlof. Ons beleid richt zich op het minimaliseren van onderbrekingen en het waarborgen van de kwaliteit van de lessen. Onze prioriteit is het inzetten van vaste gezichten. We benaderen eerst parttime leerkrachten binnen ons eigen team, bij voorkeur de duo-partner, om een extra dag te werken. Als dit niet lukt, zoeken we binnen ons team naar een geschikte collega. We streven ernaar zoveel mogelijk te werken met vertrouwde gezichten voor de leerlingen. Indien intern geen vervanging mogelijk is, schakelen we onze betrouwbare invalpool van Pool West in. Hierdoor kunnen we snel een gekwalificeerde leerkracht of een bekwame onderwijsassistent inzetten. Soms organiseren we ook een inspirerende workshop door een externe expert om de leerervaring te verrijken. We bieden ook opleidingsmogelijkheden aan onze eigen studenten. Onder begeleiding krijgen zij de kans om vervangingstaken op zich te nemen, wat bijdraagt aan hun professionele ontwikkeling en tegelijkertijd de continuïteit van het onderwijs waarborgt. Als laatste redmiddel verdelen we de leerlingen van de afwezige leerkracht over de andere groepen. Elke leerkracht beschikt over een speciaal noodpakket met lesmateriaal om deze taak efficiënt uit te voeren. Groepen worden maximaal twee keer per week op deze manier opgevangen om de werkdruk beheersbaar te houden. In uitzonderlijke situaties, zoals bij meervoudige afwezigheid, kan een leerkracht online lesgeven aan de eigen groep of een andere groep, mits deze leerkracht wel in staat is les te geven. Dit garandeert dat leerlingen, waar mogelijk, toch les krijgen en betrokken blijven bij de lesstof. In het uiterste geval, wanneer meerdere leerkrachten afwezig zijn en opvang niet gegarandeerd kan worden, kunnen groepen tijdelijk naar huis worden gestuurd met online lesmateriaal of huiswerk. Ouders worden hiervan uiterlijk een dag van tevoren op de hoogte gesteld. Leerlingen die niet thuis opgevangen kunnen worden, krijgen een plek in een andere groep, indien dit logistiek haalbaar is. Bij langdurige uitdagingen met het vinden van vervanging implementeren we noodscenario's. Groepen kunnen tijdelijk worden gecombineerd of zelfs opgesplitst, en er kan een vierdaagse schoolweek ingevoerd worden met online lesopdrachten. Taken buiten het lesgeven, zoals het organiseren van evenementen, worden tijdelijk geschrapt om meer onderwijstijd te creëren. Bij een vierdaagse week of het naar huis sturen van leerlingen, werken we samen met de Stichting Rijswijkse Kinderopvang (SRK) om mogelijke opvang te realiseren. Hoewel dit geen garantie biedt, zetten we ons gezamenlijk in voor een oplossing. Wij adviseren ouders om zelf ook een back-up opvangplan te hebben voor onvoorziene situaties.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Het Mozaïek heeft twee locaties, die zeer dicht bij elkaar liggen in de wijken Hof van Delft en Voordijkshoorn. Op beide locaties wordt een volledig onderwijsaanbod gegeven van groep 1 tot en met 8. We vinden het belangrijk dat de financiële middelen zo optimaal mogelijk worden besteed aan het onderwijs aan de kinderen in de groepen.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning op Maat: Specialisten bij Basisschool Het Mozaïek

1

Taal en Rekenen: Versterking van Basisvaardigheden

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Taal- en Rekenhulp

Toelichting van de school:

Hoewel niet alle gespecialiseerde hulp direct op onze school aanwezig is, beschikken wij binnen onze stichting SCO over een netwerk van specialisten. Indien nodig, schakelen wij deze deskundigen in om uw kind de best mogelijke ondersteuning te bieden op het gebied van taal en rekenen.

2

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Veilige Basis

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Sociaal-Emotionele Ontwikkeling
Intern Begeleider voor Emotionele Ondersteuning

Toelichting van de school:

Onze leerkrachten volgen jaarlijks trainingen om hun expertise te vergroten, bijvoorbeeld op het gebied van hoogbegaafdheid of sociaal-emotionele vraagstukken. Voor extra ondersteuning op sociaal-emotioneel vlak maken we gebruik van onze interne gedragsspecialist en intern begeleider. Waar nodig, betrekken we ook specialisten uit ons stichtingsnetwerk of externe expertisebureaus zoals Delft Support of PPO Delflanden.

2

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Effectief Leren

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Gedragsmanagement
Intern Begeleider voor Studiemethodieken

Toelichting van de school:

Wij zetten gespecialiseerde ondersteuning in om leerlingen te helpen met hun gedrag, werkhouding en het aanpakken van taken. Onze gedragsspecialist en intern begeleider bieden hierbij gerichte hulp. Indien aanvullende expertise nodig is, maken we gebruik van specialisten binnen onze stichting of zoeken we externe hulp via Delft Support of PPO Delflanden.

2

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actieve Groei

Beschikbare specialisten:

Vakdocent Bewegingsonderwijs voor Fysieke Ontwikkeling
Motorisch Remedial Teacher voor Motorische Vaardigheden

Toelichting van de school:

Voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben bij hun motorische ontwikkeling, werken we nauw samen met ouders. Indien specialistische hulp gewenst is, adviseren we over en verwijzen we naar externe professionals zoals fysiotherapeuten of ergotherapeuten.

0

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Zorg op Maat

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Op het gebied van medisch handelen en persoonlijke verzorging bieden wij geen gespecialiseerde ondersteuning aan. Voor specifieke medische of verzorgingsvragen verwijzen wij u graag naar de juiste externe zorgverleners.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
7
Totaal specialisten
7
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Zolder voor creatieve activiteiten en kinderopvang
Werkplekken op de gangen
Handvaardigheidlokaal Voordijkshoorn
Ruimte voor kinderopvang SRK, Hoofdlocatie Voordij
Technologisch Skillslab (SCO breed) Voordijkshoorn

Optimale Leerlingondersteuning op Het Mozaïek: Een Diepgaande Aanpak

Ontdek Ons Schoolondersteuningsprofiel: Basisondersteuning en Meer

Op Christelijke Basisschool Het Mozaïek in Delft bieden we leerlingen een breed en passend lesaanbod, gericht op optimale ontwikkeling. Wij excelleren in basisondersteuning (niveau 1 en 2) voor leerproblemen, sociale vaardigheden en dyslexie. Ons toegewijde schoolondersteuningsteam (SOT), bestaande uit de directeur en intern begeleiders, monitort continu onze ondersteuningsstructuur. Samen met externe jeugddomeinexperts garanderen we een proactieve aanpak. We zetten in op actuele lesmethodes, differentiatie en een focus op sociaal-emotionele vaardigheden, executieve functies, wereldoriëntatie en kunst & cultuur. Wij hanteren ambitieuze normen voor resultaten in basisvaardigheden en zorgen voor een voorspelbaar pedagogisch en didactisch klimaat met uniforme afspraken (GIP-model). Een actief veiligheidsbeleid draagt bij aan een veilige leeromgeving. Onze basisondersteuning omvat planmatig, handelingsgericht werken, een heldere ondersteuningsstructuur en preventieve interventies. Dit alles ondersteund door een samenhangend leerlingvolgsysteem en regelmatige analyse van leerresultaten op alle niveaus. De groepsplannen, die tweemaal jaarlijks worden geëvalueerd met ouders, vormen een essentieel onderdeel van onze samenwerking. We hebben een vastgesteld beleid voor dyslexie, dyscalculie, sociaal-emotioneel leren en gedragsmanagement, evenals voor leerlingen met een ontwikkelingsvoorsprong. Protocollen voor medische handelingen waarborgen de veiligheid van onze leerlingen. De leerkracht is de spil in de ondersteuningsroute van elke leerling en het eerste aanspreekpunt voor ouders. Basisondersteuning vindt primair plaats in de klas, aangevuld met gerichte ondersteuning in kleine groepjes of individueel, afgestemd op de specifieke leerbehoeften. Voor extra ondersteuning (niveau 3) bij specifieke ontwikkelingsvragen, wordt de intern begeleider of specialist intensiever betrokken. Een plan van aanpak wordt opgesteld en geëvalueerd, met als doel de leerontwikkeling te optimaliseren. Bij complexe zorgvragen (niveau 4 en 5) schakelen we externe deskundigen in en werken we nauw samen met het Samenwerkingsverband PPO Delflanden. Ons doel is altijd om de ondersteuning te bieden die nodig is, eventueel via plaatsing in het speciaal (basis)onderwijs of een tijdelijke plaatsing in de groeigroep van het SCO. Samenwerking met ouders staat centraal in alle ondersteuningsniveaus. Wij streven naar een open dialoog en wederzijdse versterking om de leerontwikkeling van uw kind te maximaliseren. Het contactfrequentie wordt afgestemd op het ondersteuningsniveau. Onze scholen zijn fysiek goed uitgerust met voorzieningen zoals speciale stoelen en tafels, die indien nodig worden aangevraagd. Hulpmiddelen voor gehoor en zicht worden geregeld via het samenwerkingsverband. Beide locaties beschikken over een invalidentoilet. Onze specialisten bieden waardevolle ondersteuning aan leerkrachten en leerlingen door middel van taakuren en ambulante tijd. Zij dragen bij aan observaties, kennisdeling en begeleiding. Voor de veiligheid van onze leerlingen hanteren wij een strikte meldcode voor kindermishandeling en huiselijk geweld. Onze intern begeleiders zijn opgeleid als aandachtsfunctionarissen. Voor schooljaar 2025-2026 zetten we in op de planmatige inzet van ondersteuners en kwaliteitskaarten voor een voorspelbare en veilige leeromgeving. We blijven investeren in professionalisering van ons team, met focus op automatiseren, collegiale consultatie en het delen van succeservaringen. De monitoring van groepsplannen, structurele samenwerking met Delft Support en de opleiding van intern begeleiders zijn cruciaal voor een continue verbetering van onze ondersteuningsstructuur. Wij streven naar effectieve samenwerking tussen alle teamleden om de ondersteuningsbehoefte van elke leerling te vervullen.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek de Kwaliteitszorg en het Schoolplan van Het Mozaïek

Welke concrete doelen streeft Christelijke Basisschool Het Mozaïek na in het schoolplan?

Onze school focust op kwaliteitsverbetering op diverse niveaus om de ontwikkeling van elke leerling te optimaliseren. Op leerlingniveau volgen we de vooruitgang nauwgezet via gestructureerde observaties en toetsen, vastgelegd in ons leerlingvolgsysteem. Dit systeem helpt ons de ontwikkeling over de jaren heen te monitoren, stagnaties of juist versnellingen tijdig te signaleren en ons onderwijs daarop aan te passen. We leggen de voortgang vast en delen deze met ouders via het Parnassys ouderportaal. Jaarlijkse startgesprekken en twee rapportgesprekken per jaar waarborgen een fijne samenwerking en afstemming over de onderwijsbehoeften en het welbevinden van uw kind. De kwaliteit op groepsniveau wordt gewaarborgd door ons gemotiveerde team. We stimuleren continue professionele groei door collegiale consultatie, waarbij leerkrachten elkaars lessen bijwonen en feedback geven. Intervisie helpt ons om specifieke groepssituaties te bespreken en ons handelen te verfijnen. Regelmatige scholing, zowel individueel als in teamverband, houdt ons op de hoogte van de laatste onderwijsontwikkelingen. Diverse teamleden hebben masterstudies afgerond ter ondersteuning van leerlingen en collega's. School Video Interactie Begeleiding (VIB) wordt ingezet om de interactie tussen leerkracht en leerlingen te analyseren en te verbeteren. Op schoolniveau stellen we elke vier jaar een schoolplan op, met jaarlijkse schoolontwikkelingsplannen en schoolondersteuningsprofielen. Deze plannen worden gevoed door periodieke enquêtes onder ouders, leerlingen en personeel, en via kwaliteitskaarten. Een jaarlijkse studiedag voor het team en afgestemde scholing zorgen voor een geactualiseerd onderwijsaanbod. De directeur publiceert een jaarverslag, en alle plannen en verslagen worden besproken met de Medezeggenschapsraad (MR) en zijn jaarlijks op school in te zien. Jaarlijks werken leerteams en werkgroepen aan de uitvoering van het schoolontwikkelingsplan, met thema's als onderzoekend en ontwerpend leren, sociaal-emotionele ontwikkeling, eigenaarschap van leerlingen, differentiatie, bewegend leren en leesontwikkeling. De zorgstructuur omvat samenwerking met Delft Support, structurele groepsbezoeken door intern begeleiders, doorlopende leerlijnen en effectieve samenwerking tussen leerkrachten en onderwijsassistenten. De stichting, SCO Delft e.o., monitort de onderwijskwaliteit op basis van onderwijsresultaten, personeelsontwikkeling, identiteit en ouderbetrokkenheid. We hanteren de PDCA-cyclus (Plan, Do, Check, Act), waarbij het Koersplan van de stichting de basis vormt voor schoolplannen. De SCO-Academie faciliteert de professionele ontwikkeling van ons personeel, met interne workshops en trainingen. Als opleidingsschool, samen met andere besturen en Hogeschool InHolland, leiden we jaarlijks nieuwe leerkrachten en onderwijsassistenten op, wat zorgt voor frisse ideeën en vernieuwing in ons onderwijs.

Hoe borgt Christelijke Basisschool Het Mozaïek de voortgang van haar kwaliteitsdoelen?

Christelijke Basisschool Het Mozaïek werkt continu aan kwaliteitsverbetering en het realiseren van de gestelde doelen. Dit proces is planmatig en doelgericht ingericht. Om de voortgang en effectiviteit van onze acties te waarborgen, gebruiken we een zorgvuldig opgestelde kwaliteitszorgkalender. Deze kalender structureert al onze activiteiten en zorgt ervoor dat we continu blijven evalueren en bijsturen waar nodig, zodat we altijd doen wat we willen doen en dit op de best mogelijke manier.

Educatie Jonge Kind: Een Vliegende Start op Basisschool Het Mozaïek

Toelichting van de school

Ontdek het belang van voorschoolse en vroegschoolse educatie (VVE) voor een optimale ontwikkeling van jonge kinderen in Delft. Speciaal ontwikkelde programma's bieden extra ondersteuning aan kinderen met een potentiële achterstand, zodat zij een sterke basis leggen voor hun schoolcarrière. Voorschoolse educatie vindt plaats op de peuterspeelzaal of kinderopvang, terwijl vroegschoolse educatie geïntegreerd is in groep 1 en 2 van onze basisschool. Door nauwe samenwerking tussen schoolbesturen en gemeenten, en met een cruciale rol voor ouderbetrokkenheid, garanderen we een soepele overgang en succesvolle schoolstart. Christelijke Basisschool Het Mozaïek in Delft biedt een uitgebreid aanbod voor- en vroegschoolse educatie. Wij werken nauw samen met peuterspeelzalen De Open Hoek en Het Mierennest, beide onderdeel van de Stichting Delftse Peuterspeelzalen. Ons doel is om elk kind, ongeacht ontwikkelingsniveau, de beste kansen te bieden. Dit geldt zowel voor kinderen die zich normaal tot bovengemiddeld ontwikkelen, als voor kinderen die extra ondersteuning nodig hebben. Kinderen van 2 en 3 jaar worden op de peuterspeelzaal voorbereid op het basisonderwijs met specifieke educatieve programma's. Deze programma's stimuleren de ontwikkeling en zorgen voor een succesvolle start op onze school. We maken gebruik van op elkaar afgestemde methodes zoals Piramide (peuterspeelzaal) en Kleuterplein en Kleuteruniversiteit (basisschool). De samenwerking tussen de voorschoolse opvang en onze vroegschoolse groepen omvat: - Consistente leerlijnen in het lesaanbod; - Afgestemde pedagogische en educatieve benaderingen; - Gecoördineerde zorg en begeleiding voor kinderen; - Soepele overdracht van peuterspeelzaal naar basisschool; - Gezamenlijk beleid voor partnerschap met ouders; - Focus op optimale leerresultaten voor alle kinderen. De gemeente ondersteunt deze initiatieven met een aanvullende financiering. Deze middelen worden ingezet voor extra ondersteuning in de kleutergroepen, zoals dubbele bezetting met een onderwijsassistent of extra leerkracht. Dit stelt ons in staat gerichte hulp te bieden bij taal- en rekenontwikkeling, zowel binnen als buiten de klas. Hierdoor verbeteren de participatie in lessen, het zelfvertrouwen en de vaardigheden van de leerlingen. Wat doen we nog meer ter bevordering van de samenwerking tussen voor- en vroegschoolse educatie? - Warme overdracht: Onze intern begeleider bezoekt kinderen op de peuterspeelzaal om de individuele ondersteuningsbehoefte in kaart te brengen voor een optimale start. Leerkrachten en leidsters van de peuterspeelzaal verzorgen een gedetailleerde overdracht bij instroom. Indien nodig, en met betrokkenheid van ouders en externe partijen, vindt deze overdracht plaats. - Intakegesprekken: De kleuterleerkrachten voeren intakegesprekken om een solide basis voor ouderbetrokkenheid en samenwerking te leggen, essentieel voor betere leerresultaten. We evalueren gezamenlijk de voortgang en afstemming. - Coördinatie: De intern begeleider en kleuterleerkrachten coördineren de samenwerking, organiseren periodiek overleg en zorgen voor een effectieve afstemming. - Thema-avonden: Jaarlijks organiseren we themabijeenkomsten voor ouders om hen te informeren over het onderwijs, inclusief uitnodigingen voor vergelijkbare bijeenkomsten bij de peuterspeelzalen. - Educatieve materialen: We investeren in hoogwaardig lesmateriaal om een stimulerende leeromgeving te creëren en kwalitatief goed onderwijs voor alle leerlingen te waarborgen. - Professionalisering: Door gezamenlijke overleggen, intervisie en collegiale consultatie blijven onze leerkrachten up-to-date met de nieuwste inzichten in het onderwijs aan jonge kinderen. Op Het Mozaïek is voor- en vroegschoolse educatie een integraal onderdeel van ons onderwijsaanbod voor groep 1 tot en met 8. Ons lesprogramma is ontworpen voor participatie op alle niveaus, met gedifferentieerde instructie binnen de groepen. Peuterspeelzaal De Open Hoek heeft een eigen faciliteit binnen onze locatie Voordijkshoorn, en we verwelkomen kinderen vanuit diverse peuterspeelzalen en kinderdagverblijven. Peuterspeelzaal De Open Hoek is gevestigd in ons gebouw aan de locatie Voordijkshoorn.

Veelgestelde vragen

Biedt Christelijke Basisschool Het Mozaïek extra ondersteuning voor jonge kinderen?

Ja, Basisschool Het Mozaïek biedt gespecialiseerde programma's voor het jonge kind ter bevordering van ontwikkeling en schoolsucces.

Ja, Basisschool Het Mozaïek biedt gespecialiseerde programma's voor het jonge kind ter bevordering van ontwikkeling en schoolsucces.

Kinderopvang Delft
Voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en peuteropvang

Met welke partners werkt Basisschool Het Mozaïek samen voor het jonge kind programma?

Onze school werkt nauw samen met peuterspeelzalen De Open Hoek en Het Mierennest, beide onderdeel van de Stichting Delftse Peuterspeelzalen, voor een doorlopende educatieve lijn.

Onze school werkt nauw samen met peuterspeelzalen De Open Hoek en Het Mierennest, beide onderdeel van de Stichting Delftse Peuterspeelzalen, voor een doorlopende educatieve lijn.

Team | Christelijke Basisschool Het Mozaïek in Delft | [2025] Schoolregister