Basisschool het Avontuur in Buchten

Het team van Basisschool het Avontuur in Buchten

Current section: team
Ankersweg 52 C
6122 Buchten

Zie hier hoe het team van Basisschool het Avontuur is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Basisschool het Avontuur. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Basisschool het Avontuur bij jullie?

Ontdek hoe goed Basisschool het Avontuur bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Basisschool het Avontuur zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 100% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (100%)
Man (0%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.8%)
Man (16.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Basisschool het Avontuur. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (14.3%)
35-45 jaar (71.4%)
45-55 jaar (14.3%)
55-65 jaar (0%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.8%)
25-35 jaar (24.4%)
35-45 jaar (27.5%)
45-55 jaar (19.6%)
55-65 jaar (17.8%)
&ge;65 jaar (1.8%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Basisschool het Avontuur werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (57.1%)
Direct ondersteunend personeel (42.9%)
Management (0%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Basisschool het Avontuur gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van Leerkrachten op Basisschool het Avontuur: Onze Aanpak

Het waarborgen van continuïteit in het onderwijs is cruciaal, zeker gezien de huidige uitdagingen met lerarentekorten. Op Basisschool het Avontuur zetten we alles op alles om vervangingen soepel te laten verlopen. Soms kunnen we direct intern oplossingen bieden, zodat uw kind zo min mogelijk hinder ondervindt. Als onderdeel van een bestuurlijk cluster werken we nauw samen met andere scholen in Zuidwest Midden-Limburg. Dit cluster bestaat uit Basisschool het Avontuur, Basisschool 't Keuningshöfke in Koningsbosch, Basisschool Swentibold in Born, Basisschool Triangel in Linne en Basisschool De Draaiende Wieken in Posterholt. Deze samenwerking stelt ons in staat om vervangingen efficiënter te organiseren. Bij de noodzaak van vervanging volgen we een gestructureerd proces. Eerst verkennen we interne mogelijkheden om het reguliere onderwijs zo veel mogelijk door te laten gaan. Hierbij kijken we naar de inzetbaarheid van ambulante leerkrachten binnen onze eigen school, de mogelijkheid tot tijdelijke uitbreiding van uren voor parttimers, en de inzet van onderwijsondersteuners onder begeleiding van een bevoegde leerkracht. Ook het inzetten van personeel uit ons samenwerkingscluster behoort tot de opties. Op de eerste ziektedag streven we ernaar om de lesgevende taken direct intern op te vangen. Het kan echter voorkomen dat uw kind gedurende de afwezigheid van de vaste groepsleerkracht met verschillende leerkrachten te maken krijgt. We doen ons uiterste best om de impact hiervan te minimaliseren. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat we een groep niet kunnen opvangen. In dat geval informeren wij u uiterlijk de dag voorafgaand om 17.00 uur via ons communicatiesysteem ISY. Dit geeft u de gelegenheid om opvang te regelen. Indien groepen thuis moeten blijven, schakelen we zo spoedig mogelijk over op onderwijs op afstand. Voor gedetailleerde informatie over ons protocol voor personeelsvervanging kunt u contact opnemen met de directie van Basisschool het Avontuur.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

In de afgelopen twee schooljaren zijn we gestart met onderwijs anders organiseren waarbij de inzet van onderwijsondersteuners een bewuste keuze binnen de formatie is geworden. Binnen de school werken wij in twee bouwen waarbij de leerlingen van de groepen 1, 2 en 3 geclusterd zijn en de leerlingen van de groepen 4 t/m 8.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Ontdek Onze Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling

4

Taal en Rekenen: Fundamenten voor Succes

Beschikbare specialisten:

Dyslexiespecialist: Vakkundige Hulp bij Lees- en Schrijfproblemen
Intern Begeleider: Coördinatie van Educatieve Ondersteuning
Rekenspecialist: Versterken van Numerieke Vaardigheden
Taalspecialist: Bevordering van Communicatieve Vaardigheden

Toelichting van de school:

Onze toegewijde taal- en rekenspecialisten sturen het beleid aan, met een focus op consistente kwaliteit. Ze waarborgen een uniforme aanpak in alle klassen, wat zorgt voor een duidelijke leerlijn. Deze experts bieden proactieve ondersteuning aan leerkrachten bij het signaleren van leerlingen die extra uitdaging of begeleiding nodig hebben. Samen met de intern begeleider en de leerkracht implementeren zij effectieve interventies voor optimale leerresultaten, aangepast aan het individuele niveau van elke leerling.

2

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Positieve Leeromgeving

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist: Bevordering van Sociaal Welzijn
Intern Begeleider: Ondersteuning bij Emotionele Groei

Toelichting van de school:

Onze gedragsspecialist zorgt voor een consistente toepassing van onze sociaal-emotionele methode. Deze specialist ziet toe op zichtbare afspraken binnen de school voor een harmonieuze sfeer. Bij leerlingen die gedrag vertonen dat hun eigen ontwikkeling of die van de groep belemmert, biedt de gedragsspecialist gerichte ondersteuning. In nauwe samenwerking met de leerkracht en de intern begeleider, en altijd in overleg met ouders, worden interventies uitgevoerd om positief gedrag te stimuleren.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Effectief Leren

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist: Expertise in Gedragsmanagement
Intern Begeleider: Begeleiding bij Studievaardigheden
De Leerkrachten: Dagelijkse Sturing en Motivatie

Toelichting van de school:

Onze leerkrachten, samen met de intern begeleider en gedragsspecialist, hebben een gestructureerd plan ontwikkeld. Dit plan richt zich op het vergroten van het bewustzijn rond taakaanpak en werkhouding, met aandacht voor executieve functies. We gebruiken schoolbreed de methode Kwink en specifieke trainingen voor executieve functies om deze vaardigheden te versterken. De gedragsspecialist monitort de sociale veiligheid via Kindbegrip en faciliteert gesprekken met leerkrachten over opkomende signalen.

0

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actieve Gezondheid

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Voor ondersteuning van de motorische en lichamelijke ontwikkeling werken wij nauw samen met gespecialiseerde ergotherapeuten. Indien nodig kan de school ondersteuning aanvragen van een Clusterondersteuner Passend Onderwijs. Deze ondersteuning wordt bovenschools geregeld via Innovo, om elke leerling de best mogelijke begeleiding te bieden.

0

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Zorg op Maat

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Op dit moment beschikt onze school niet over gediplomeerde specialisten voor medisch handelen en persoonlijke verzorging. Bij een aanmelding wordt de specifieke ondersteuningsbehoefte van uw kind zorgvuldig geëvalueerd om te bepalen of wij deze zelf kunnen bieden of dat externe hulp nodig is. We onderhouden wel een sterke samenwerking met ergotherapeuten en logopedisten om de brede ontwikkeling van onze leerlingen te ondersteunen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
9
Totaal specialisten
9
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Handvaardigheidslokaal
Peuterspeelzaal
BSO-lokaal

Ontdek Ons Aanbod: Extra Ondersteuning voor Elke Leerling

Gedetailleerde Toelichting op Onderwijsbehoeften bij Basisschool het Avontuur

Basisschool het Avontuur is toegewijd aan het bieden van kwalitatief hoogstaand regulier basisonderwijs. Wij erkennen dat elke leerling unieke onderwijsbehoeften kan hebben. Ons team werkt er continu aan om deze behoeften nauwkeurig in kaart te brengen en te beoordelen hoe wij hieraan optimaal kunnen voldoen met onze expertise. Ons uitgangspunt is om alle leerlingen te verwelkomen, mits wij en de ouders er vertrouwen in hebben dat wij de specifieke onderwijsbehoeften van het kind effectief kunnen ondersteunen. Er zijn echter situaties waarin onze zorg de grenzen van het haalbare bereikt. Dit kan het geval zijn bij ernstige gedragsproblemen die de rust en veiligheid in de groep verstoren, waardoor kwalitatief onderwijs voor iedereen in het gedrang komt. Ook wanneer de verzorging of behandeling van een leerling een dusdanige fysieke of medische impact heeft dat dit ten koste gaat van het onderwijsaanbod, of wanneer de aandacht voor de leerling het leerproces van de rest van de groep significant belemmert, stellen we grenzen. Bovendien houden we rekening met onze zorgcapaciteit; we moeten de zorglast binnen de groepen in balans houden om elk kind de aandacht te kunnen geven die het verdient. Wij streven ernaar om een veilige en stimulerende leeromgeving te creëren voor alle kinderen. Dit betekent dat we soms keuzes moeten maken die in het belang zijn van het gehele schoolteam en de leerlingenpopulatie. We zijn er trots op dat ons gebouw rolstoeltoegankelijk is, inclusief een lift, wat bijdraagt aan een inclusieve schoolomgeving. Onze toegewijde specialisten, waaronder een intern begeleider die fulltime beschikbaar is, werken nauw samen met externe partners om de best mogelijke ondersteuning te bieden. Wij geloven in een proactieve aanpak met focus op de ontwikkeling van elke leerling, waarbij we streven naar een sterke samenwerking tussen leerkracht, ouder en kind. Wij werken volgens de richtlijnen van Passend Primair Onderwijs Zuid-Limburg en zijn verbonden aan de samenwerkingsverbanden Westelijke Mijnstreek, Maastricht-Heuvelland en Parkstad. Deze samenwerkingsverbanden bieden ondersteuning en informatie voor ouders en leerlingen, en zorgen voor een dekkend aanbod van passend onderwijs in de regio. De onderwijsondersteuning is ingedeeld in vijf niveaus, waarbij wij als basisschool de eerste vier niveaus zelf of met hulp van netwerkpartners realiseren. Niveau 5, gespecialiseerd onderwijs, vereist een toelaatbaarheidsverklaring van het samenwerkingsverband. Gemeentelijke en zorgondersteuning vanuit de Wet Langdurige Zorg of Zorgverzekeringswet wordt aanvullend ingezet waar nodig. Elke aanmelding wordt zorgvuldig beoordeeld op basis van de specifieke onderwijsbehoeften, de pedagogische en didactische aanpak, de expertise van ons team, de organisatorische mogelijkheden, materiële aspecten, de impact op medeleerlingen, de rol van ouders en de beschikbaarheid van externe ondersteuning. Voor meer informatie over passend onderwijs en de samenwerkingsverbanden, kunt u terecht op www.passendonderwijszuid.nl. Heeft u vragen over de ondersteuning binnen Basisschool het Avontuur, neem dan gerust contact met ons op.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ons Schoolplan: Kwaliteitszorg en Ontwikkeling bij Basisschool het Avontuur

Welke ambitieuze doelen staan centraal in ons schoolplan voor de komende jaren?

Bij Basisschool het Avontuur zetten we vol in op kwaliteitsverbetering van ons onderwijs. We hanteren een gestructureerd kwaliteitszorgsysteem dat ons helpt om resultaten te analyseren, verbetertrajecten te initiëren vanuit een meerjarenbeleidsplan en veranderingen te borgen. Dit alles met als doel een optimale leerervaring voor elk kind te garanderen. Onze leerlingenpopulatie vormt de basis voor het identificeren van specifieke onderwijsbehoeften. Tweejaarlijks voeren we een grondige analyse uit, met aandacht voor omgevingsfactoren en zorgindicatoren. Jaarlijks evalueren we de onderwijsontwikkeling, waarbij we zowel methodegebonden toetsen als gestandaardiseerde CITO-toetsen gebruiken. De resultaten worden door leerkrachten geanalyseerd en besproken met onze intern begeleiders. Tweemaal per jaar bespreken we schoolbrede trends met het gehele team, waarna we op basis van toetsresultaten gerichte aanpassingen doen in de groepsplanning. Naar aanleiding van deze analyses stellen we een schoolzelfevaluatie op, waarin we zowel tussen- als eindresultaten onder de loep nemen. De eindtoetsresultaten bieden inzicht in individuele prestaties en maken vergelijkingen op landelijk, regionaal en bestuursniveau mogelijk. We streven ernaar om onze onderwijsopbrengsten continu te verbeteren en te waarborgen dat elk kind zich optimaal kan ontwikkelen. Ons schoolplan, opgesteld voor de periode 2024-2028, is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen de directie en het team. De inhoud is afgestemd op de door het team geïdentificeerde prioriteiten: burgerschap, zicht op ontwikkeling en onderwijs op maat. In het schooljaar 2027-2028 werken we aan een nieuw schoolplan, voortbouwend op de successen en inzichten van de afgelopen vier jaar. We werken planmatig aan verbeteringen, geïnspireerd door de doelen in ons schoolplan en de feedback van de onderwijsinspectie. Hoewel de inspectie ons op de meeste standaarden een voldoende gaf, ligt onze prioriteit bij het verbeteren van de onderwijsresultaten. Onze focus ligt op drie kernambities: burgerschap, zicht op ontwikkeling en onderwijs op maat. We stellen jaarlijks concrete doelen op in ons jaarplan, die we continu bijstellen op basis van evaluaties. Ambitie 1: Burgerschap Doelen: Een veilig schoolklimaat en een versterkt beleidsplan burgerschap. Tegen 2028 willen we het Kwink-programma schoolbreed implementeren, een positieve gedragsbenadering hanteren en een voorbeeldrol vervullen. Daarnaast zetten we in op meer samenwerking met de buurt en verenigingen, duurzaamheid en een rijk aanbod voor leerlingen. Ambitie 2: Zicht op Ontwikkeling Doelen: Effectief formatief handelen en een doorlopende leerlijn. We streven naar beredeneerde keuzes in ons aanbod, optimale blokvoorbereidingen, de inzet van het EDI-model voor gedifferentieerde instructie, ondersteuning door onderwijsassistenten en peer-learning. Voor een doorlopende lijn implementeren we kwaliteitskaarten, collegiale consultaties, gestructureerde overleggen, portfolio's en effectieve feedbackstrategieën (feed-up, feed-forward). Ambitie 3: Onderwijs op Maat Doelen: Effectieve combinatiegroepen en een op maat gemaakt aanbod. We ontwikkelen een visie op combinatiegroepen, stimuleren eigenaarschap, differentiëren waar nodig, hanteren hoge verwachtingen, bieden een beredeneerd aanbod en bevorderen brede talentontwikkeling. Door deze aspecten planmatig te ontwikkelen, verbeteren we de schoolbrede opbrengsten. In schooljaar '24-'25 zien we positieve resultaten met stijgende opbrengsten; de doorstroomtoetsen laten op de meeste vakken resultaten boven het landelijk gemiddelde zien, met een significante groei van 20% op rekenen. Onze jaarplannen bevatten gedetailleerde uitwerkingen van deze ambities. U kunt deze opvragen bij de directie.

Hoe waarborgt Basisschool het Avontuur de kwaliteit van onderwijs en hoe wordt dit gemonitord?

Basisschool het Avontuur hanteert een proactieve aanpak voor kwaliteitsborging, gebaseerd op de vijf bouwstenen van Innovo: Zicht op ontwikkeling, Zicht op pedagogisch-didactisch handelen, Veiligheid, Onderwijsresultaten en Kwaliteitsbeleid. We passen de Plan-Do-Check-Act (PDCA) cyclus toe om onze onderwijskwaliteit systematisch te volgen, meten, evalueren en borgen. Op bestuursniveau gebruikt Innovo diverse instrumenten voor kwaliteitsmeting en rapportage, aangevuld met een tweejaarlijkse interne audit. Deze audit, uitgevoerd door deskundige auditors, beoordeelt het betrouwbare functioneren van de interne organisatie. De PDCA-cyclus omvat vier stappen: PLAN (doelen stellen en implementatie voorbereiden), DO (plannen uitvoeren), CHECK (resultaten en processen evalueren) en ACT (plannen bijstellen op basis van evaluaties). Op schoolniveau analyseren we continu de kenmerken van onze leerlingpopulatie met het instrument INNOVO-Doorkijk 2.0. Deze analyse stelt ons in staat om weloverwogen keuzes te maken in ons leerstofaanbod, onderwijstijd, leermiddelen en de inrichting van ons onderwijs, om zo optimaal aan te sluiten bij de onderwijsbehoeften van onze leerlingen. Opbrengstgericht werken is een kernonderdeel van onze strategie. Dit betekent dat we bewust, systematisch en cyclisch werken aan het verbeteren van zowel leerprestaties als sociaal-emotionele resultaten. We stellen schoolbrede normen vast en analyseren opbrengsten op schoolniveau om een coherente aanpak te garanderen. Op groepsniveau richten leerkrachten hun onderwijs in op basis van meetbare resultaten en diepgaande analyses, met aandacht voor gedegen voorbereiding, planning, differentiatie en effectieve leertijd. Onze leerkrachten en onderwijsondersteuners leveren hoogwaardig pedagogisch en didactisch onderwijs, gebruikmakend van modellen zoals EDI en de 'vier sleutels' voor effectieve lessen. We differentiëren op drie niveaus om aan te sluiten bij diverse leerbehoeften. Onderwijsondersteuners worden effectief ingezet ter ondersteuning van het onderwijs. De sociaal-emotionele ontwikkeling van leerlingen krijgt volop aandacht, mede door groepsafspraken en de KWINK-methode, die focust op sociaal-emotioneel leren, burgerschap en mediawijsheid. Monitoring van ons handelen gebeurt via groepsconsultaties en flitsbezoeken. Halfjaarlijks analyseren we op schoolniveau onze opbrengsten om sterke punten en ontwikkelpunten te identificeren, die we vervolgens verwerken in ons schooljaarplan. Op groepsniveau worden resultaten van observaties en diverse toetsen geanalyseerd en besproken tijdens doelenbordsessies binnen het unitoverleg. Dit continue proces van analyse en bijsturing garandeert de kwaliteit en ontwikkeling van ons onderwijs.

Voorbereid op School: Ons Aanbod voor Jonge Kinderen in Buchten

Toelichting van de school

Bij Basisschool het Avontuur in Buchten maken we de overstap naar het basisonderwijs zo soepel mogelijk. Onze school huisvest peuterspeelzaal Ukkepuk, een onderdeel van Spelenderwijs. Hier verwelkomen we kinderen al vanaf twee jaar voor minimaal twee dagdelen per week. De openingstijden van peuterspeelzaal Ukkepuk sluiten perfect aan bij het ochtendprogramma van onze basisschool. Dit zorgt voor een naadloze integratie en een vertrouwde omgeving voor uw kind. We geloven sterk in een goede samenwerking tussen de peuterspeelzaal en de basisschool. Onze leerkrachten en de pedagogisch medewerkers van Ukkepuk overleggen regelmatig. Tijdens deze 'warme overdrachten' bespreken we de individuele onderwijsbehoeften van elk kind. Zo kunnen we garanderen dat de overgang naar groep 1 succesvol verloopt en uw kind de juiste ondersteuning krijgt om te floreren. Peuterspeelzaal Ukkepuk biedt geen VVE-programma's aan, maar focust op een speelse en stimulerende voorbereiding op de basisschool.

Veelgestelde vragen

Welk extra onderwijsaanbod is er voor jonge kinderen op Basisschool het Avontuur?

Basisschool het Avontuur biedt speciale programma's om jonge kinderen optimaal voor te bereiden op hun schoolcarrière. Dit omvat nauwe samenwerking met onze peuterspeelzaal. Deze programma's zijn ontworpen om de ontwikkeling van uw kind te stimuleren en een soepele overgang naar groep 1 te waarborgen. We richten ons op een speelse kennismaking met de basisschoolomgeving.

Basisschool het Avontuur biedt speciale programma's om jonge kinderen optimaal voor te bereiden op hun schoolcarrière. Dit omvat nauwe samenwerking met onze peuterspeelzaal. Deze programma's zijn ontworpen om de ontwikkeling van uw kind te stimuleren en een soepele overgang naar groep 1 te waarborgen. We richten ons op een speelse kennismaking met de basisschoolomgeving.

Kinderopvang in Buchten
Peuterspeelzaal Ukkepuk Buchten

Met welke partners werkt Basisschool het Avontuur samen voor het jonge kind?

Basisschool het Avontuur werkt nauw samen met peuterspeelzaal Ukkepuk. Deze samenwerking is essentieel voor een effectieve overdracht van peuters naar groep 1. Daarnaast werken we samen met Spelenderwijs, de organisatie waar peuterspeelzaal Ukkepuk onder valt. Deze samenwerking zorgt ervoor dat pedagogisch medewerkers en leerkrachten op één lijn zitten wat betreft de begeleiding en ontwikkeling van jonge kinderen.

Basisschool het Avontuur werkt nauw samen met peuterspeelzaal Ukkepuk. Deze samenwerking is essentieel voor een effectieve overdracht van peuters naar groep 1. Daarnaast werken we samen met Spelenderwijs, de organisatie waar peuterspeelzaal Ukkepuk onder valt. Deze samenwerking zorgt ervoor dat pedagogisch medewerkers en leerkrachten op één lijn zitten wat betreft de begeleiding en ontwikkeling van jonge kinderen.

Peuterspeelzaal Ukkepuk: Samenwerking voor Vroege Educatie
Spelenderwijs Kinderopvang: Partnerschap voor Ontwikkeling
Team | Basisschool het Avontuur in Buchten | [2025] Schoolregister