Prinses Amaliaschool in Boxtel

Het team van Prinses Amaliaschool in Boxtel

Current section: team
Reginahof 3
5282 Boxtel

Zie hier hoe het team van Prinses Amaliaschool is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Prinses Amaliaschool. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Prinses Amaliaschool bij jullie?

Ontdek hoe goed Prinses Amaliaschool bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Prinses Amaliaschool zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 90% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 84.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (90%)
Man (10%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (84.8%)
Man (15.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Prinses Amaliaschool. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (0%)
35-45 jaar (54.5%)
45-55 jaar (36.4%)
55-65 jaar (9.1%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.7%)
35-45 jaar (27.2%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (17.3%)
&ge;65 jaar (1.8%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Prinses Amaliaschool werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (81.8%)
Direct ondersteunend personeel (9.1%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (9.1%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Prinses Amaliaschool gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging Leerkrachten op de Prinses Amaliaschool: Ons Plan van Aanpak

Op de Prinses Amaliaschool streven we naar optimale continuïteit in het onderwijs. Mocht een leerkracht onverhoopt afwezig zijn, dan volgen we een zorgvuldig stappenplan om lesuitval te minimaliseren. Onze prioriteit ligt bij het waarborgen van een stabiele leeromgeving voor alle leerlingen en het helder informeren van ouders. Ons vervangingsplan omvat meerdere stappen om flexibel en effectief in te spelen op personeelsuitval. We beginnen met het benaderen van onze eigen vervangingspool, gevolgd door het inschakelen van collega's die normaliter een vrije dag hebben. Indien nodig, zetten we externe ondersteuning in via gespecialiseerde organisaties. Als aanvullende oplossingen overwegen we creatieve methoden zoals het tijdelijk samenvoegen van klassen. Alleen in uitzonderlijke gevallen, wanneer alle andere opties zijn uitgeput, kan het voorkomen dat leerlingen naar huis moeten. In dergelijke situaties worden ouders proactief geïnformeerd via ons ouderportaal, met speciale aandacht voor leerlingen die thuisopvang nodig hebben. De schoolleiding monitort nauwlettend dat de eventuele thuissituatie eerlijk verdeeld wordt over de groepen. Hierdoor voorkomen we dat specifieke klassen structureel onderwijs missen, wat essentieel is voor de gelijke ontwikkeling van al onze leerlingen. De Prinses Amaliaschool werkt samen met Stichting Talentis en andere onderwijskoepels binnen 'De Dommelgroep', een Shared Service Center (SSC). Dit centrum, dat gezamenlijke belangen behartigt, biedt ondersteuning op diverse gebieden, waaronder een centrale vervangers- en invallerspool (CPD). Meer informatie over onze samenwerkingsverbanden vindt u op www.dommelgroep.nl.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Ontdek de Ondersteunende Specialisten op de Prinses Amaliaschool

2

Taal en Rekenen: Extra Ondersteuning voor Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider (IB)
Rekenspecialist

Toelichting van de school:

Op de Prinses Amaliaschool zetten we ons in voor de taal- en rekenontwikkeling van elke leerling. We bieden gerichte extra ondersteuning aan kinderen die dit nodig hebben, zodat zij optimaal kunnen groeien op hun eigen tempo. Onze aanpak voor extra ondersteuning is nauwkeurig en adaptief. We volgen de voortgang van leerlingen via diverse toetsen zoals DIA-toetsen en methodegebonden evaluaties, aangevuld met observaties. Leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben, ontvangen individuele begeleiding of werken in kleine groepen aan specifieke leerdoelen. Hiervoor beschikken we over een ervaren intern begeleider die de ondersteuningsplannen coördineert. Daarnaast versterkt onze rekenspecialist het rekenonderwijs door het analyseren van resultaten en het adviseren van leerkrachten over effectieve instructies en interventies.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Veilige Basis

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider (IB)
Brugfunctionaris

Toelichting van de school:

De sociaal-emotionele ontwikkeling van onze leerlingen staat centraal in ons onderwijs. We creëren een omgeving waarin elk kind zich veilig en gewaardeerd voelt, en stimuleren de groei van sociale vaardigheden. Ons team, bestaande uit een intern begeleider en twee gedragsspecialisten, ondersteunt leerkrachten bij het identificeren en aanpakken van gedragsvraagstukken. Zij bieden praktische begeleiding en ontwikkelen individuele ondersteuningsplannen. Met de methode Kwink leren leerlingen omgaan met emoties, samenwerken en conflictoplossing. We zetten zowel preventieve als curatieve interventies in om het algehele welzijn van onze leerlingen te waarborgen.

2

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Structuur voor Succes

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Intern Begeleider (IB)

Toelichting van de school:

Leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben bij gedrag, werkhouding of taakaanpak, vinden bij ons een gestructureerde en ondersteunende leeromgeving. We hanteren duidelijke verwachtingen en zorgen voor rust in de klas. Onze intern begeleider en gedragsspecialisten werken nauw samen met leerkrachten. Zij stellen individuele begeleidingsplannen op en coördineren interventies om de zelfstandigheid, doorzettingsvermogen en werkhouding van leerlingen te verbeteren. Door middel van heldere structuur en individuele aandacht helpen we leerlingen om hun leerdoelen te behalen en positieve gedragsveranderingen te realiseren.

2

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Bewegen en Leren

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider (IB)
Vakleerkracht Lichamelijke Opvoeding

Toelichting van de school:

Onze vakleerkracht lichamelijke opvoeding verzorgt uitdagende gymlessen die gericht zijn op de motorische ontwikkeling van alle leerlingen. Er is aandacht voor balans, coördinatie en conditie. Bij specifieke ondersteuningsvragen op het gebied van motoriek, werkt de intern begeleider samen met de vakleerkracht. Zij besluiten over eventuele aanpassingen of extra oefeningen. Indien nodig, kunnen leerlingen ook worden doorverwezen naar externe specialisten, zoals een fysiotherapeut of een motorische remedial teacher, voor verdere gespecialiseerde hulp.

1

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Protocol

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider (IB)

Toelichting van de school:

Voor medisch handelen en persoonlijke verzorging hanteren wij een duidelijk protocol. Dit protocol is opgesteld vanuit Stichting Talentis en is beschikbaar voor inzage bij de schoolleiding.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
10
Totaal specialisten
10
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Technieklokaal
Speellokaal
Gymlokaal
Talentlab
Speelleergroep
Plusklusklas
Huiswerkklas

Ontdek Onze Uitgebreide Ondersteuning voor Leerlingen op de Prinses Amaliaschool

Maatwerk en Expertise in Onderwijs en Ontwikkeling

Op de Prinses Amaliaschool in Boxtel geloven we dat ieder kind uniek is en recht heeft op onderwijs dat perfect aansluit bij zijn of haar individuele behoeften. Soms heeft een leerling net dat beetje extra hulp nodig om optimaal te leren, zich te ontwikkelen en zich prettig te voelen op school. Dit bieden wij door middel van gerichte ondersteuning, afgestemd op de specifieke situatie van uw kind. Onze ondersteuning kan diverse vormen aannemen. Denk hierbij aan aangepaste lesmaterialen, extra uitleg in kleine groepen, meer tijd voor oefening, of gespecialiseerde begeleiding van professionals zoals logopedisten of gedragsexperts. We observeren nauwkeurig wat een kind nodig heeft, of het nu gaat om het aanleren van lezen, het bieden van extra uitdaging, of het bevorderen van sociale interactie tijdens het buitenspelen. Ouders die zich zorgen maken over de ontwikkeling van hun kind, vinden bij ons een luisterend oor en proactieve ondersteuning. We begrijpen dat vragen over spraak, motoriek of sociale vaardigheden belangrijk zijn. De leerkracht van uw kind is altijd het eerste aanspreekpunt voor al uw vragen. Samen werken we aan de beste ontwikkeling voor uw kind. Passend Onderwijs: Een Wettelijk Recht Sinds 2014 is passend onderwijs wettelijk verankerd. Het uitgangspunt is dat zoveel mogelijk kinderen regulier basisonderwijs volgen in hun eigen buurt. De Prinses Amaliaschool omarmt dit principe door ondersteuning te bieden die aansluit bij de ontwikkeling van ieder kind. Indien nodig, werken we samen met speciaal (basis)onderwijs. Onze focus ligt op het creëren van een omgeving waarin elk kind zich optimaal kan ontplooien, met extra aandacht voor leerlingen die specifieke ondersteuning nodig hebben op gebieden als rekenen, lezen of gedrag. Wij zetten onze eigen specialisten in en werken nauw samen met externe experts zoals logopedisten, fysiotherapeuten en gedragsdeskundigen. Ook de samenwerking met andere scholen binnen ons samenwerkingsverband zorgt voor een breed en deskundig ondersteuningsaanbod. Dit alles doen we om te garanderen dat elk kind de juiste, op maat gemaakte ondersteuning ontvangt. Extra Ondersteuning en Maatwerk Wanneer de basisondersteuning niet volstaat, bieden wij extra ondersteuning. In nauw overleg met u als ouder en het samenwerkingsverband bepalen we de meest passende aanpak. Dit kan variëren van kleine aanpassingen in de klas tot intensievere begeleiding door externe specialisten, altijd met het doel om de leerling binnen de vertrouwde schoolomgeving te ondersteunen. Ouders met zorgen kunnen terecht bij de leerkracht, de intern begeleider (IB) of de medewerker van Loket Wegwijs in Boxtel. Voor kinderen die intensieve ondersteuning nodig hebben die verder gaat dan wat een basisschool kan bieden, wordt in samenspraak met een multidisciplinair team gekeken naar speciaal (basis)onderwijs, met als doel een terugkeer naar regulier onderwijs mogelijk te maken. Zorgstructuur en Handelingsgericht Werken (HGW) De Prinses Amaliaschool hanteert een gestructureerde zorgcyclus, gecoördineerd door onze Intern Begeleider (IB). Meerdere keren per jaar worden alle leerlingen besproken om stimulerende en belemmerende factoren voor hun ontwikkeling te identificeren. Op basis hiervan stellen we gerichte aanpassingen voor in het onderwijsaanbod en de aanpak. We volgen de voortgang van elke leerling nauwkeurig via observaties, methodegebonden toetsen en landelijke toetsen zoals de DIA. Dit stelt ons in staat om het meest geschikte vervolgtraject te bepalen, volledig afgestemd op de individuele onderwijsbehoeften. Handelingsgericht Werken (HGW) is de kern van ons onderwijsbeleid. Deze aanpak stelt de vraag centraal: "Wat heeft dit kind, in deze groep, met deze leerkracht en deze ouders, op deze school nodig om zijn of haar leerdoelen te bereiken?" HGW focust op de interactie tussen kind en omgeving, benut positieve en beschermende factoren en versterkt wat al goed gaat. De zeven uitgangspunten van HGW omvatten: leerlingbehoeften centraal, systematische en transparante werkwijze, doelgerichtheid, samenwerking tussen alle betrokkenen, de cruciale rol van de leerkracht, benutten van positieve aspecten en de leerling in zijn omgeving zien. Dit alles zorgt voor een effectieve en positieve leerervaring. Ontwikkelingsperspectiefplan (OPP) Voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben en waarvan verwacht wordt dat zij de reguliere leerdoelen niet volledig behalen, stellen we een Ontwikkelingsperspectiefplan (OPP) op. Dit plan bevat realistische, haalbare ontwikkeldoelen, specifiek afgestemd op de mogelijkheden en onderwijsbehoeften van de leerling. Een OPP wordt opgesteld bij structurele afwijkingen van de leerlijn, langdurige of intensieve ondersteuning die afwijkt van de basisondersteuning, of wanneer het samenwerkingsverband dit voorschrijft. Ouders zijn nauw betrokken bij het opstellen en evalueren van het OPP, dat minimaal tweemaal per jaar wordt bijgesteld. Samenwerkingsverband en Ondersteuningsnetwerk De Prinses Amaliaschool is aangesloten bij samenwerkingsverband De Meijerij. Dit samenwerkingsverband bundelt de krachten van diverse scholen om een breed en toegankelijk ondersteuningsaanbod te garanderen. Meer details over ons ondersteuningsplan zijn te vinden op www.demeierij-po.nl. Ouder- en Jeugdsteunpunt Het Ministerie van OC&W heeft samenwerkingsverbanden aangestuurd om een Ouder- en Jeugdsteunpunt op te richten. Dit steunpunt biedt informatie, advies en ondersteuning op het gebied van passend onderwijs. U vindt er veelgestelde vragen, antwoorden en de mogelijkheid om uw eigen vragen in te dienen via een online formulier. Meer informatie vindt u op www.ouderjeugdsteunpuntdemeierij.nl. Houd er rekening mee dat het steunpunt geen taken overneemt; de school blijft altijd uw eerste aanspreekpunt. Zorg Advies Team (ZAT) Maandelijks vindt ons Zorg Advies Team (ZAT) overleg plaats. Hierin bespreken de intern begeleider, leerkracht, directie, brugfunctionaris (Kristel van der Velden) en jeugdverpleegkundige (Saloua Benhaddou, GGD) de ondersteuningsbehoeften van leerlingen. Ouders worden actief betrokken bij dit overleg. Contactgegevens jeugdverpleegkundige: Saloua Benhaddou – s.benhaddou@ggdhvb.nl Toekomstige Ontwikkelingen in Ondersteuning De Prinses Amaliaschool investeert continu in het verbeteren van de ondersteuning voor leerlingen met speciale behoeften. We streven naar vroegtijdige signalering en interventie, zodat elk kind de hulp krijgt die het nodig heeft om zijn of haar potentieel volledig te benutten. In schooljaar 2024-2025 hebben we een Plusklusklas geïntroduceerd en werken we aan de verdere uitrol van ons plusaanbod. We versterken onze expertise op het gebied van gedrag, taal, sociaal-emotionele ontwikkeling en motorische vaardigheden door teamprofessionalisering en samenwerking met externe partners zoals jeugdhulpverlening, logopedisten en fysiotherapeuten. Ook de ontwikkeling van maatwerkbegeleiding binnen de klas, ondersteund door onze IB, rekenspecialist en gedragsspecialisten, staat centraal in onze ambitie om ieder kind optimaal te laten presteren.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan: Amaliaschool Kindontwikkeling

Welke Ambitieuze Doelen Bevat Ons Schoolplan voor Kindontwikkeling?

De Prinses Amaliaschool streeft continu naar de hoogste onderwijskwaliteit, verankerd in ons strategisch schoolplan. Dit plan schetst onze doelstellingen voor de komende jaren, gericht op het verhogen van de expertise binnen ons toegewijde team, het versterken van de vorming tot betrokken wereldburgers en het creëren van een inspirerende en uitdagende leeromgeving voor elk kind. Kernpunten uit ons Schoolplan: We implementeren de innovatieve lesmethode Blink Wereld en Lezen voor een geïntegreerde aanpak van wereldoriëntatie, die zorgt voor diepgaande kennis en samenhang tussen vakgebieden. Dit bevordert de ontwikkeling van essentiële vaardigheden zoals plannen en reflecteren, waarbij we specifieke aandacht besteden aan executieve functies om zelfsturing te stimuleren. Daarnaast focussen we op Nederlands als Tweede Taal (NT2) en diversiteit. Vanwege onze multiculturele leerlingenpopulatie vergroten we de kennis over NT2-ondersteuning en stellen we beleid op voor inclusief onderwijs. We bevorderen ook kennis over diversiteit binnen het team om een omgeving van begrip en respect te waarborgen, wat de driehoek kind-ouder-school versterkt. Verder stimuleren we actief leren door coöperatieve werkvormen en bewegend leren in te zetten. We verrijken de leeromgeving met uitdagend materiaal en digitale leermiddelen, wat bijdraagt aan digitale geletterdheid en een prikkelende leerervaring. Burgerschapsvorming staat centraal, waarbij de school fungeert als een mini-maatschappij waar kinderen leren samenleven en bijdragen aan de gemeenschap, met programma's als Kwink die kritisch denken en empathie bevorderen.

Hoe Realiseert de Prinses Amaliaschool Haar Educatieve Doelstellingen?

Onze ambitieuze schoolplan doelen worden vertaald naar concrete jaarplannen met specifieke actiepunten. Binnen Professionele Leergemeenschappen (PLG's) werken onze leerkrachten samen aan onderwijsverbetering. Door gezamenlijk te leren, te onderzoeken en kennis te delen, vergroten we onze expertise en realiseren we onze doelstellingen effectief. Strategieën voor Doelrealisatie: Teamontwikkeling door gerichte trainingen over executieve functies, coöperatieve werkvormen en NT2-didactiek. Implementatie van vernieuwende lesmethoden zoals Blink Wereld/Lezen en Kwink voor een rijke leerervaring en effectieve burgerschapsvorming. Beleidsontwikkeling op cruciale gebieden zoals passend onderwijs en ICT-integratie om duurzame kwaliteit te garanderen. Verbetering door gezamenlijke kennisdeling en onderzoek binnen onze Professionele Leergemeenschappen (PLG's). Ondersteuning door specialisten, zoals onze intern begeleider en gedragsspecialisten, die de PLG's begeleiden en leerkrachten adviseren. Monitoren van Voortgang: Regelmatige evaluaties van het jaarplan door team en directie. Besprekingen in teamoverleggen en leerlingbesprekingen om de voortgang te volgen. Data-analyse op leerling-, groeps- en schoolniveau. Zelfevaluaties en externe audits voor continue kwaliteitsborging. Monitoring via het leerlingvolgsysteem (LVS) voor inzicht in leerresultaten. Door deze gestructureerde aanpak en de kracht van samenwerking binnen onze PLG's, waarborgen wij een kwalitatief hoogstaand, inclusief en uitdagend onderwijsaanbod dat perfect aansluit bij de ontwikkelingsbehoeften van elk kind op de Prinses Amaliaschool.

Ontdek ons Aanbod voor Jonge Kinderen: Spelend Leren bij Prinses Amaliaschool

Toelichting van de school

De Prinses Amaliaschool in Boxtel biedt een rijk en gevarieerd programma voor jonge kinderen, waarbij spelenderwijs leren centraal staat. We creëren een stimulerende omgeving waarin elk kind zich optimaal kan ontwikkelen. Onze school werkt nauw samen met Kinderopvang Kindertuin, die gevestigd is in hetzelfde schoolgebouw. Deze strategische samenwerking garandeert een soepele en vertrouwde overgang van de peuteropvang naar de basisschool, wat essentieel is voor de ontwikkeling van uw kind. Peuteropvang en Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) Wij bieden Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) aan, speciaal ontworpen om de taal- en spelontwikkeling van jonge kinderen te stimuleren. Via onze peuteropvang krijgen kinderen al op jonge leeftijd de kans om te floreren in een uitdagende speel- en leeromgeving. Groepen 1 en 2: Gezamenlijk Spelend Leren Op de Prinses Amaliaschool zijn de jongste en oudste kleuters samengevoegd in één groep. Hier ligt de nadruk op spelenderwijs leren, waarbij kinderen door middel van diverse ervaringsgerichte activiteiten hun motorische vaardigheden, taalontwikkeling, rekenkundig inzicht en algemeen begrip vergroten. Ook leren zij belangrijke sociale vaardigheden, zoals rekening houden met anderen en zich aanpassen aan de groepsdynamiek. Bij de oudere kleuters verschuift de focus subtiel naar een meer gerichte voorbereiding op groep 3. De leerkrachten nemen hier een actievere rol aan, met speelse activiteiten die kinderen voorbereiden op het lezen, rekenen en schrijven. Deze aanpak zorgt ervoor dat elk kind in zijn eigen tempo kan groeien en een sterke basis legt voor toekomstig schoolsucces. Onze kleutergroepen bieden een veilige en uitdagende omgeving die optimale sociaal-emotionele en cognitieve ontwikkeling bevordert.

Veelgestelde vragen

Biedt de Prinses Amaliaschool extra ondersteuning voor jonge kinderen?

De Prinses Amaliaschool biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen, waaronder VVE en een nauwe samenwerking met peuteropvang.

De Prinses Amaliaschool biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen, waaronder VVE en een nauwe samenwerking met peuteropvang.

Peuteropvang Boxtel
Voor- en vroegschoolse educatie (VVE) programma
Kindcentrum Boxtel

Met welke partners werkt de school samen voor het jonge kind?

De Prinses Amaliaschool werkt samen met Kinderopvang Kindertuin om een naadloze overgang en hoogwaardige educatie te garanderen.

De Prinses Amaliaschool werkt samen met Kinderopvang Kindertuin om een naadloze overgang en hoogwaardige educatie te garanderen.

Team | Prinses Amaliaschool in Boxtel | [2025] Schoolregister