Basisschool IKC G.A. de Ridder in Beilen

Het team van IKC G.A. de Ridder in Beilen

Current section: team
De Omloop 4
9411 Beilen

Zie hier hoe het team van IKC G.A. de Ridder is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van IKC G.A. de Ridder. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past IKC G.A. de Ridder bij jullie?

Ontdek hoe goed IKC G.A. de Ridder bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij IKC G.A. de Ridder zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 77.3% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.3% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (77.3%)
Man (22.7%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.3%)
Man (16.7%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij IKC G.A. de Ridder. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (17.4%)
35-45 jaar (34.8%)
45-55 jaar (17.4%)
55-65 jaar (26.1%)
&ge;65 jaar (4.3%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.4%)
25-35 jaar (25.9%)
35-45 jaar (26.8%)
45-55 jaar (19.9%)
55-65 jaar (17.9%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij IKC G.A. de Ridder werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (90.9%)
Direct ondersteunend personeel (0%)
Indirect ondersteunend personeel (4.5%)
Management (4.5%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor IKC G.A. de Ridder gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Vervangingsregeling Leerkrachten bij IKC G.A. de Ridder

IKC G.A. de Ridder, onderdeel van Kits Primair, hanteert een proactief beleid voor leerkrachtvervanging bij ziekte of onverwachte afwezigheid. We beschikken over een eigen flexibele poule van gekwalificeerde leerkrachten die primair worden ingezet voor vervangingen binnen onze IKC's. Dit zorgt voor continuïteit in het onderwijs. Daarnaast maken we gebruik van een uitgebreide database met leraren, die ook wordt ingezet voor openbare schoolbesturen in Drenthe via onze samenwerking in Top Drenthe. Hiermee maximaliseren we de kans op beschikbare vervanging. We anticiperen op een toename van situaties waarin vervanging lastig te regelen is. Indien er onverhoopt geen geschikte vervanger beschikbaar is, onderzoeken we altijd de mogelijkheid voor interne oplossingen, zoals het inzetten van collega's voor extra uren. Wanneer dit niet haalbaar blijkt en vervanging definitief niet geregeld kan worden, moeten we helaas overgaan tot het informeren van ouders over het thuisblijven van hun kinderen. Wij informeren u hierover zo spoedig mogelijk, zodat u tijdig passende opvang kunt regelen. We realiseren ons dat dit ongemak kan veroorzaken en doen er alles aan om dit te voorkomen. Uw begrip in dergelijke uitzonderlijke omstandigheden wordt zeer gewaardeerd. De medezeggenschapsraad heeft ingestemd met het onderstaande beleid, dat verschillende scenario's beschrijft om de impact op leerlingen en ouders te minimaliseren. Scenario 1: Spoedziekmelding zonder Vervanging Als een leerkracht 's ochtends tussen 6.45 en 7.00 uur telefonisch ziek meldt en er direct geen vervanging beschikbaar is, worden de kinderen verdeeld over andere klassen. Deze verdeling gebeurt in overleg met de schoolleiding, waarbij zoveel mogelijk wordt gekeken naar parallelgroepen of aangrenzende leerjaren om de continuïteit te waarborgen. Scenario 2a: Vooraf bekende Afwezigheid (vóór 16.00 uur) Indien een leerkracht de dag van tevoren ziek meldt en er geen vervanging verwacht wordt, informeert de directeur de ouders uiterlijk om 16.00 uur. Ouders worden verzocht rekening te houden met het thuisblijven van hun kinderen en zelf opvang te regelen. Een definitief bericht volgt uiterlijk om 07.30 uur de volgende ochtend. De school biedt in dit geval geen opvang binnen andere groepen. Scenario 2b: Laat gemelde Afwezigheid (na 16.00 uur) Bij een ziekmelding laat op de middag, waardoor communicatie vóór 16.00 uur niet mogelijk is, informeert de directeur de ouders uiterlijk om 19.00 uur. Ouders krijgen het verzoek rekening te houden met thuisblijven en zelf opvang te regelen. Een definitief bericht volgt uiterlijk om 07.30 uur. Voor ouders die absoluut geen opvang kunnen regelen, biedt de school beperkte opvang in een andere groep. Scenario 3: Langdurige Afwezigheid Bij langdurige ziekte van een leerkracht zonder vervanging, geldt een maximum van één dag per week dat een groep thuis moet blijven. Op de tweede dag blijft de parallelgroep thuis, gevolgd door een aangrenzend leerjaar op de derde dag, etc. De school biedt geen opvang in andere groepen. De schoolleiding bepaalt de exacte invulling. Ouders worden hierover uiterlijk een dag van tevoren voor 15.00 uur geïnformeerd.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling bij IKC G.A. de Ridder

5

Taal- en Rekenspecialisme voor Succesvol Leren

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog
Rekenspecialist
Taalspecialist
Logopedist

Toelichting van de school:

Bij IKC G.A. de Ridder zetten wij ons in om elke leerling optimaal te ondersteunen op het gebied van taal en rekenen. Onze twee toegewijde intern begeleiders coördineren de leerlingenzorg en fungeren als aanspreekpunt voor leerkrachten en ouders. Zij faciliteren leerling- en groepsbesprekingen en dragen bij aan het beleid voor leerlingenzorg. Heeft u specifieke vragen over de ontwikkeling van uw kind? De groepsleerkracht is uw eerste contactpersoon. Daarnaast beschikken wij over gespecialiseerde taal- en rekencoördinatoren. Deze leerkrachten volgen de nieuwste ontwikkelingen en adviseren het team om ons reken- en taalonderwijs continu te verbeteren, mede op basis van gedegen data-analyse. Ons dyslexieprotocol waarborgt een vroege signalering en adequate begeleiding voor leerlingen met dyslexie of leesproblemen. Ernstige dyslexie wordt ondersteund met onderzoek, diagnose en intensieve begeleiding, waarbij de gemeente een vergoeding biedt. Wij zorgen voor een zorgvuldige signalering, tijdige interventies en een compleet leerlingdossier.

1

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Welbevinden

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider

Toelichting van de school:

Het welbevinden van onze leerlingen staat centraal bij IKC G.A. de Ridder. Wij streven naar een positief pedagogisch klimaat waarin elk kind zich veilig en gewaardeerd voelt. Onze sociaal-emotionele ontwikkeling stimuleren we actief met de methode Kwink. Hoewel we geen gedragsspecialist in vaste dienst hebben, kunnen we op indicatie een beroep doen op Schoolmaatschappelijk Werk (SMW). Met toestemming van ouders werkt de SMW-er samen met het kind aan oplossingen voor specifieke uitdagingen. Jaarlijks meten we het welbevinden van onze leerlingen via de Monitor Sociale Veiligheid (Vensters PO). De resultaten analyseren we grondig en verwerken we in concrete verbeterplannen. Voor informatie over de Meldcode Kindermishandeling en Huiselijk Geweld verwijzen we naar de website van Kits Primair en de bijlage in onze IKC-Gids.

2

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak Optimaliseren

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog

Toelichting van de school:

Bij IKC G.A. de Ridder stimuleren we de zelfstandigheid en het eigenaarschap van leerlingen, wat essentieel is voor een goede werkhouding en effectieve taakaanpak. We maken gebruik van dag- en weektaken, waarbij leerlingen leren reflecteren op hun eigen rol, aangepast aan hun leeftijd. Ons gedragsbeleid is gebaseerd op de Positive Behavior Support (PBS) methodiek. PBS is een bewezen, schoolbrede aanpak die zich richt op het versterken van gewenst gedrag en het proactief voorkomen van ongewenst gedrag, wat bijdraagt aan een positief schoolklimaat voor iedereen.

3

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling Stimuleren

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog
Vakleerkracht Gymnastiek

Toelichting van de school:

Onze leerlingen krijgen wekelijks twee gymlessen, waarvan één gegeven wordt door een gespecialiseerde vakleerkracht gymnastiek. We richten onze schoolomgeving zo in dat deze beweging stimuleert, en passen 'bewegend leren' toe om de motivatie en leerprestaties te verhogen. In groep 3 volgen alle kinderen wekelijks een gymles, en in groep 4 om de week. Deze lessen bevorderen zelfredzaamheid en actieve deelname aan watersporten, gericht op het aanleren van zwemvaardigheden en het ontwikkelen van waterplezier.

3

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging op Maat

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider
Orthopedagoog
GGD (Jeugdarts/Jeugdverpleegkundige)

Toelichting van de school:

Bij IKC G.A. de Ridder besteden we veel aandacht aan persoonlijke verzorging, zowel binnen onze sociaal-emotionele leermethoden als in ons dagelijkse onderwijs. We bevorderen een omgeving waarin kinderen zich comfortabel voelen en leren zelfzorg. Voor situaties die medische handelingen door leerkrachten vereisen, hanteren wij een strikt medicijnprotocol. Indien nodig zorgen wij voor specifieke scholing voor onze leerkrachten om aan deze zorgverplichtingen te voldoen en de veiligheid van alle leerlingen te garanderen.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
14
Totaal specialisten
14
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Buitenlokaal
Groeilab (o.a. plusklas en techniek)

Individuele Ondersteuning op Maat voor Elk Kind op IKC G.A. de Ridder

Ons Toegewijde Ondersteuningsbeleid Uitgelegd

Wanneer uw kind extra begeleiding nodig heeft die verder gaat dan de standaard basisondersteuning, en de reguliere schoolse inspanningen niet volledig voorzien in de specifieke onderwijsbehoeften, dan is een overstap naar speciaal (basis)onderwijs een mogelijke stap. Hiervoor is een officiële toelaatbaarheidsverklaring vereist, die aantoont dat uw kind recht heeft op plaatsing in het speciaal (basis)onderwijs. Het IKC dient een aanvraag voor deze verklaring in bij het bevoegde samenwerkingsverband. Dit samenwerkingsverband heeft een gespecialiseerde Commissie van Toelaatbaarheid (CvT) ingesteld die onafhankelijk beoordeelt of de toelaatbaarheidsverklaring wordt toegekend. Deze procedure waarborgt dat de juiste ondersteuning wordt geboden aan kinderen die dit nodig hebben. De beslissing om over te stappen naar een speciale school wordt altijd in nauwe samenspraak met ouders en het kind genomen. Bij een vermoeden dat uw kind baat zou hebben bij speciaal (basis)onderwijs, schakelt het IKC een onafhankelijke deskundige in, zoals een orthopedagoog van het ondersteuningsteam. Vaak wordt ook een tweede deskundige geraadpleegd om de ondersteuningsbehoeften van uw kind nauwkeurig in kaart te brengen en het meest geschikte schooltype te adviseren. Indien nodig kan aanvullend onderzoek worden verricht, en wordt de beoogde school gevraagd om mee te denken over de haalbaarheid van de benodigde ondersteuning. Zodra het deskundigenadvies compleet is, dient het IKC de aanvraag voor de toelaatbaarheidsverklaring in. Hierbij worden de zienswijzen van ouders en, indien mogelijk, het kind meegestuurd. Uw inbreng is hierbij cruciaal; u kunt uw mening schriftelijk indienen of persoonlijk delen met het IKC. Voor een soepele overgang van peuterspeelzaal naar basisschool, faciliteert IKC G.A. de Ridder een warme overdracht. Dit zorgt ervoor dat jonge kinderen een positieve start maken in hun basisschoolcarrière. Ongeveer zes weken voor de vierde verjaardag van uw kind, neemt de leerkracht contact op om een reeks van vijf wenmomenten in te plannen. Deze gefaseerde kennismaking helpt uw kind rustig te wennen aan de nieuwe omgeving en klas. IKC G.A. de Ridder streeft ernaar om voor alle leerlingen een passend onderwijsaanbod te realiseren. In samenwerking met u als ouder/verzorger wordt op individueel niveau bepaald welke ondersteuning uw kind nodig heeft. Deze afspraken worden vastgelegd in een ontwikkelingsperspectief (OPP), dat periodiek wordt geëvalueerd en bijgesteld. Om dit te realiseren, werken we nauw samen met externe expertise en investeren we in de verdere ontwikkeling van onze teamleden door middel van gerichte scholing. Zo garanderen we optimale ondersteuning voor elk kind.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Hoogwaardige Kwaliteitszorg en Ontwikkelingsgericht Schoolplan

Wat zijn de doelstellingen van ons schoolplan en IKC-plan?

Ons Integraal Kindcentrum (IKC) werkt met een strategisch schoolplan om de onderwijskwaliteit voortdurend te verbeteren en te voldoen aan de verwachtingen van alle betrokkenen. Dit plan, formeel het 'Schoolplan' genoemd, beschrijft onze ambities voor de komende vier jaar, afgestemd op het overkoepelende Koersplan van de stichting. Daarnaast hanteren we specifieke IKC-plannen, zoals een IKC-jaarplan of IKC-jaarverslag, om onze brede ontwikkelingsdoelen te realiseren. Kwaliteitszorg binnen ons IKC richt zich op de effectieve implementatie van deze doelen en de kwaliteitsnormen die door de onderwijsinspectie worden gehanteerd. In het Schoolplan vindt u gedetailleerde informatie over onze onderwijsdoelen en ambities. Het beschrijft hoe ons IKC invulling geeft aan de kwaliteitsaspecten die essentieel zijn voor excellent onderwijs. U kunt het volledige Schoolplan raadplegen via onze website. Jaarlijkse Schoolplan- en Jaarverslagontwikkeling: Elk schooljaar stellen we een gedetailleerd Schooljaarplan op, waarin de ambities uit het Schoolplan concreet worden uitgewerkt met specifieke planningen en actiestappen. Het Schooljaarverslag reflecteert op de kwaliteitsverbeteringen van het afgelopen jaar en de behaalde resultaten, en dient als verantwoording aan onze gemeenschap. Deze documenten bieden tevens input voor nieuwe ontwikkelpunten. Zowel het Schooljaarplan als het Schooljaarverslag zijn beschikbaar op de website van het IKC en kunnen op verzoek worden ingezien bij de IKC-directeur. Ontwikkelpunten voor Schooljaar 2025-2026: Verbetering Burgerschapsonderwijs: Ontwikkeling van een doorlopende leerlijn democratie. We stimuleren de ontwikkeling van leerlingen tot betrokken, democratische burgers door kennis, vaardigheden en eigen opvattingen te bevorderen. Activiteiten zoals sociaal-emotionele lessen, klassengesprekken en de leerlingenraad dragen hieraan bij. Komend schooljaar versterken we deze verbindingen en formaliseren we een consistente leerlijn democratie binnen ons IKC. Ontwikkeling van een Dynamische Schooldag: Leren is een actief proces! Wij geloven in een afwisseling van beweging en rust voor optimale concentratie, betere leerresultaten en meer plezier. In de schooljaren 2025-2026 en 2026-2027 focussen we op de implementatie van een dynamische schooldag, inclusief aanpassing van lesroosters en de inrichting van ons IKC en schoolplein. Implementatie van de nieuwe taalmethode Staal 2: Met de introductie van Staal 2 als onze nieuwe taalmethode, ligt de focus op verdieping en monitoring door onze taalcoördinatoren en intern begeleiders. Klassenbezoeken en groepsbesprekingen garanderen een effectieve integratie, met speciale aandacht voor begrijpend lezen. Visuele implementatie van PBS-afspraken (Positive Behavior Support): Na het herformuleren van onze IKC-brede routines en afspraken in 2024-2025, maken we deze in het komende schooljaar zichtbaar via visualisaties in het gebouw. Dit versterkt de toepassing van afspraken door zowel leerkrachten als leerlingen. Verhoging van rekenopbrengsten op schoolbreed niveau: Ons doel is om het percentage leerlingen dat de school verlaat op het 1S-niveau te verhogen. We zetten de succesvolle aanpak van voorgaande jaren voort en breiden deze uit, mede dankzij de subsidie voor basisvaardigheden.

Hoe realiseren we onze onderwijsdoelen met teamparticipatie?

Om onze ambitieuze IKC-doelen te bereiken en duurzaam te verankeren, is de actieve betrokkenheid van ons gehele team cruciaal. Gedurende het schooljaar organiseren we diverse bijeenkomsten ter bevordering van onze gezamenlijke ontwikkeling: IKC-dagen (2x per jaar): Focus op IKC-brede doelen met deelname van alle onderwijs- en opvangmedewerkers. Marge-dagen (3x per jaar): Gerichte aandacht voor onderwijsdoelen, met deelname van alle leerkrachten. Teamvergaderingen (10x per jaar): Bespreking van onderwijs- en organisatiedoelen met de aanwezige leerkrachten. Bouwvergaderingen (6x per jaar): Focus op specifieke bouw-aangelegenheden met betrokken leerkrachten. Zorgvergaderingen (2x per jaar): Analyse van leerresultaten, resultaten en actieplannen met betrokken leerkrachten. Van elke bijeenkomst worden verslagen en besluitenlijsten opgesteld, en vindt er een overdracht plaats naar duo-partners. Werkgroepen voor Innovatie en Kwaliteit: Daarnaast dragen gespecialiseerde werkgroepen bij aan de uitwerking van onze schoolbrede doelen. Momenteel zijn dit de werkgroepen: Werkgroep PBS en Burgerschap Werkgroep Wereldoriëntatie Werkgroep Engels Werkgroep Kwaliteit (Intern Begeleiders, Taal- en Rekencoördinatoren) Werkgroep Onderwijs in Ontwikkeling (vakoverstijgende doelen) Werkgroep Natuur- en Milieu Educatie Werkgroep Nieuwbouw Externe Expertise en Scholing: Indien nodig schakelen we externe expertise in voor specifieke scholing, zowel tijdens IKC-dagen als margedagen, om onze teamleden optimaal te ondersteunen. Planvorming en Goedkeuring: Het jaarlijkse Schooljaarplan, dat de doelen concreet uitwerkt, wordt opgesteld door de directie en ter goedkeuring voorgelegd aan de medezeggenschapsraad. Dit plan is op te vragen bij de directie. Monitoring en Verantwoording: Het bestuur van Kits Primair is eindverantwoordelijk voor de IKC-kwaliteit en evalueert minimaal driemaal per jaar de doelstellingen en resultaten met de directeur. Het team en de directie werken continu aan planmatige kwaliteitsverbetering van onderwijs en opvang. De GGD toetst jaarlijks de kwaliteit van de kinderopvang, waarbij eventuele tekortkomingen worden aangepakt en gecontroleerd. Wij verantwoorden onze kwaliteit aan het bestuur, ouders, partners en de inspectie via de IKC-gids, het IKC-plan en het IKC-jaarverslag en -jaarplan. Het IKC-jaarplan specificeert de doelen, verantwoordelijkheden, budgetten en tijdslijnen per schooljaar, en wordt samen met het team opgesteld en voorgelegd aan de medezeggenschapsraad. De medezeggenschapsraad monitort de voortgang van het schooljaarplan. Aan het einde van het schooljaar evalueert het team het plan en worden eventuele niet-behaalde doelstellingen geanalyseerd, met een beschrijving van vervolgstappen. Het IKC-jaarplan bevat tevens het IKC-jaarverslag van het voorgaande jaar, wat zorgt voor continuïteit en inzicht in de doorlopende ontwikkelingscyclus.

Ontdek Ons Stimulerende Aanbod voor Jonge Kinderen bij IKC G.A. de Ridder

Toelichting van de school

IKC G.A. de Ridder biedt een rijke leeromgeving voor de allerkleinsten, waarin ontwikkeling en plezier hand in hand gaan. Voor gedetailleerde informatie over onze kinderopvang en de specifieke programma's voor jonge kinderen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze partner Kinderopvang Kits Primair. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0593 535101 of per e-mail op kinderopvang@kitsprimair.nl. Zij helpen u graag verder met al uw vragen.

Veelgestelde vragen

Welke extra programma's biedt IKC G.A. de Ridder voor jonge kinderen?

IKC G.A. de Ridder zet vol in op de ontwikkeling van jonge kinderen met diverse extra programma's. Ons aanbod omvat hoogwaardige kinderopvangfaciliteiten en stimulerende voor- en vroegschoolse educatie (VVE) via onze peuteropvang. Als integraal kindcentrum (IKC) bieden we een doorlopende ontwikkellijn, waarbij we de overgang van opvang naar onderwijs naadloos laten verlopen. Dit zorgt voor een stabiele en vertrouwde omgeving waarin uw kind optimaal kan groeien. Ontdek hoe wij een solide basis leggen voor een leven vol leren en ontdekkingen.

IKC G.A. de Ridder zet vol in op de ontwikkeling van jonge kinderen met diverse extra programma's. Ons aanbod omvat hoogwaardige kinderopvangfaciliteiten en stimulerende voor- en vroegschoolse educatie (VVE) via onze peuteropvang. Als integraal kindcentrum (IKC) bieden we een doorlopende ontwikkellijn, waarbij we de overgang van opvang naar onderwijs naadloos laten verlopen. Dit zorgt voor een stabiele en vertrouwde omgeving waarin uw kind optimaal kan groeien. Ontdek hoe wij een solide basis leggen voor een leven vol leren en ontdekkingen.

Met welke organisaties werkt IKC G.A. de Ridder samen voor het jonge kind aanbod?

Voor ons gespecialiseerde aanbod voor jonge kinderen werkt IKC G.A. de Ridder nauw samen met Kinderopvang Kits Primair. Deze samenwerking garandeert hoogwaardige opvang en educatie. Via deze partnerschappen bieden we een geïntegreerd programma dat aansluit bij zowel de opvangbehoeften als de educatieve ontwikkeling van jonge kinderen. We streven ernaar een complete dienstverlening aan te bieden binnen ons kindcentrum.
Team | IKC G.A. de Ridder in Beilen | [2025] Schoolregister