Openbare Basisschool De Zeppelin in Barendrecht

Het team van Openbare Basisschool De Zeppelin in Barendrecht

Current section: team
Middeldijkerplein 3
2993 Barendrecht

Zie hier hoe het team van Openbare Basisschool De Zeppelin is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Openbare Basisschool De Zeppelin. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Openbare Basisschool De Zeppelin bij jullie?

Ontdek hoe goed Openbare Basisschool De Zeppelin bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Openbare Basisschool De Zeppelin zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 85% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (85%)
Man (15%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.1%)
Man (17.9%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Openbare Basisschool De Zeppelin. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (5%)
25-35 jaar (20%)
35-45 jaar (20%)
45-55 jaar (35%)
55-65 jaar (20%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.4%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (19.3%)
55-65 jaar (18.8%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Openbare Basisschool De Zeppelin werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (75%)
Direct ondersteunend personeel (20%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (5%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Openbare Basisschool De Zeppelin gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over vakleerkrachten.

Flexibele Personeelsplanning en Onderwijscontinuïteit op Basisschool De Zeppelin

Op Openbare Basisschool De Zeppelin zetten we vol in op het waarborgen van de continuïteit van het onderwijs. Bij afwezigheid van een leerkracht streven we ernaar de vervanging zoveel mogelijk intern te regelen. Dit zorgt voor de minste verstoring en de grootste rust voor onze leerlingen, omdat ze les krijgen van een bekend gezicht. Wanneer interne vervanging niet mogelijk is, worden de leerlingen tijdelijk verdeeld over andere groepen. Dankzij ons gestructureerde weektaak-systeem blijven de leerlingen ook dan goed bij op hun eigen leerpad. Dit minimaliseert de impact op hun leerproces en zorgt ervoor dat de onderwijsdoelen behaald worden. Ondanks de uitdagingen van het lerarentekort, doen we er alles aan om te voorkomen dat groepen thuis moeten blijven. Mocht dit zich toch voordoen, dan beperken we dit tot een absoluut minimum en verdelen we de getroffen groepen zo evenredig mogelijk. Zo garanderen we dat geen enkele leerling onderwijstijd-tekort oploopt en elk kind de aandacht krijgt die het verdient.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Onze leerkrachten zijn bevoegd en vakbekwaam.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning op Maat: Specialisten aan het Woord bij De Zeppelin

5

Taal, Rekenen en Dyslexie: Fundamenten voor Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Optimale Leerontwikkeling
Gespecialiseerde Rekencoach
Remedial Teacher voor Gerichte Hulp
Expert in Meer- en Hoogbegaafdheid
Logopedist voor Communicatieve Vaardigheden

Toelichting van de school:

Ons toegewijde team van specialisten, waaronder een intern begeleider, rekenspecialist en remedial teacher, versterkt ons onderwijs. We werken met gerichte werkgroepen die zich focussen op de doorlopende ontwikkeling van taal en rekenen, en zorgen voor actuele kennis en vaardigheden rondom lezen, spelling en dyslexie. Met het Expliciete Directe Instructie (EDI) model, waarin onze leerkrachten gespecialiseerd zijn, bieden we gestructureerde en effectieve lessen. De school hanteert de landelijke Protocollen Leesproblemen en Dyslexie, met een beleid voor signalering en aanpak van lees- en spellingproblemen. Leerlingen ontvangen extra leestijd, tutorlezen en flitskaarten. Onze rijke bibliotheek ondersteunt themaonderwijs, en dagelijks wordt er voorgelezen in alle groepen. We signaleren dyslexie vroegtijdig, werken samen met ouders en externe professionals voor diagnostiek en behandeling, en bieden ondersteuning op verschillende niveaus. Voor taalontwikkelingsstoornissen en taalachterstanden hanteren we een proactief beleid. Leerkrachten signaleren vermoedens en kunnen, met ondersteuning van collega's of onze schoollogopediste, adequaat reageren. Samenwerking met Auris en de inzet van methoden zoals Logo3000 en pre-teaching taalwoorden garanderen een optimale taalontwikkeling. Op het gebied van rekenen en dyscalculie werken we met het Protocol Ernstige Reken Wiskunde Problemen en Dyscalculie (ERWD). Onze rekenspecialist adviseert leerkrachten en ouders, en we bieden ondersteuning in diverse fasen van het protocol. Aanpassingen in lesmateriaal en het gebruik van hulpmiddelen zoals de telraam versterken de rekenvaardigheid. Leerlingen met kenmerken van hoogbegaafdheid ontvangen extra uitdaging door middel van 'Pluswerk' en speciale plustaken. We onderkennen en ondersteunen onderpresteren, en zorgen voor een rijke leeromgeving die recht doet aan de talenten van elk kind.

4

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Veiligheid

Beschikbare specialisten:

Gespecialiseerde Gedragsexpert
Intern Begeleider voor Holistische Benadering
Expert in Hoogbegaafdheid en Talentontwikkeling
Specialist Sociaal-Emotionele Leerprocessen (SEL)

Toelichting van de school:

Op Openbare Basisschool De Zeppelin staat de sociaal-emotionele ontwikkeling centraal. We bouwen aan sterke relaties en creëren een veilige omgeving waarin elk kind kan floreren. Met gecertificeerde signaleringslijsten van Kindbegrip in ParnasSys monitoren we het sociaal-emotioneel leren en de sociale veiligheid. Onze aanpak omvat gedragsspecialisten, 'Uitpluisgesprekken' en de principes van 'De Gouden Weken'. We onderhouden intensief contact met ouders en zetten programma's in zoals 'Groepsgeluk', 'Rots en Water' en de 'Gelukskoffer'. Ons gedrags- en pestprotocol, beschreven in het veiligheidsplan, waarborgt een positief schoolklimaat. We stimuleren sociale vaardigheden en positieve interacties, waarbij we aandacht besteden aan het welbevinden van elk kind. De inzet van SEL-specialisten versterkt onze expertise op dit gebied, wat bijdraagt aan een veilige en ondersteunende leeromgeving voor iedereen.

5

Gedrag, Werkhouding en Taakgericht Leren

Beschikbare specialisten:

Gespecialiseerde Gedragsexpert
Intern Begeleider met Focus op Gedrag
Orthopedagoog voor Specialistisch Advies
Expert in Hoogbegaafdheid en Talentontwikkeling
SEL Specialist voor Sociaal-Emotionele Vaardigheden

Toelichting van de school:

Ons team is bedreven in het ondersteunen en bijsturen van de werkhouding van leerlingen. Door middel van kind- en oudergesprekken, en effectieve leerhulpmiddelen, bevorderen we een positieve taakgerichtheid. We houden rekening met haalbaarheid, de positie in de groep, groepsdynamiek en het algehele welbevinden. Bij hulpvragen die de basisondersteuning overstijgen, benutten we de expertise van SWV RiBA en externe instanties. De 'Gouden', 'Zilveren' en 'Bronzen' weken versterken de groepsdynamiek en creëren een respectvolle leeromgeving. Ons daltononderwijs met heldere principes voor klassenmanagement en positieve interactie vormt de basis voor een gestructureerde aanpak. We hanteren een beleid gericht op taak- en werkgedrag, ondersteund door onze daltonprincipes. Kennis over executieve vaardigheden en proactieve signalering van problemen in taak- en werkgedrag staan centraal. Onze positieve grondhouding en de inzet van specialisten zoals onze kwaliteitscoördinator of een specialist van RiBA garanderen effectieve ondersteuning. Aanpassingen in lesmateriaal en het gebruik van hulpmiddelen, zoals een timetimer, bevorderen de zelfstandigheid en focus van leerlingen.

2

Motorische en Lichamelijke Ondersteuning

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Integrale Ondersteuning
Kinderoefentherapeut voor Motorische Ontwikkeling

Toelichting van de school:

Wij onderzoeken per leerling de mogelijkheden voor opname en ondersteuning, met de inzet van externe deskundigheid waar nodig. Leerkrachten stellen duidelijke grenzen bij fysieke of medische handelingen, maar het team is altijd bereid om gesprekken aan te gaan en passende werkwijzen te vinden. Openbare Basisschool De Zeppelin biedt begeleiding aan leerlingen met motorische beperkingen, zoals rolstoelgebruik, en leerlingen met het syndroom van Down. We maken gebruik van landelijke netwerken en consulenten voor advies over onderwijsaanpassingen bij ziekte. Onze school is rolstoeltoegankelijk en beschikt over aangepast sanitair. We streven ernaar om leerlingen, ook bij langdurige ziekte, betrokken te houden bij het onderwijs en de sociale praktijk, met een focus op een doorlopende leerlijn.

3

Medische Handelingen en Persoonlijke Verzorging

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Zorgcoördinatie
Pedagogisch Educatief Professional
Gedragsspecialisten met Master SEL

Toelichting van de school:

Onze school bekijkt per leerling hoe we met beschikbare expertise optimale ondersteuning kunnen bieden. Leerkrachten stellen grenzen aan fysieke of medische handelingen, maar het team is proactief in het vinden van oplossingen. We begeleiden leerlingen met diverse behoeften, waaronder motorische beperkingen, auditieve beperkingen, diabetes en allergieën. Ons protocol voor medisch handelen en medicijnverstrekking wordt strikt nageleefd en alle teamleden zijn hierin geschoold. Voor medische handelingen waarvoor nog geen bekwaamheid is, zetten we externe deskundigheid en scholing in. Medicijnen worden veilig bewaard en beheerd. Wij organiseren, met toestemming van ouders, de toediening van orale medicatie, sondevoeding en diabetesmedicatie. Bij complexe situaties werken we nauw samen met externe partijen zoals het wijkteam en de jeugdarts, en zorgen we voor een gedegen overeenkomst met ouders. Voldoende gediplomeerde BHV'ers garanderen de veiligheid.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
19
Totaal specialisten
19
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Mediatheek
Speellokaal
Gymlokaal
Logopedie
Plusklas en Erasmusklas
Klusklas
Kinderoefentherapie (motoriek)
Overblijf

Ontdek de Ondersteuning op Basisschool De Zeppelin

Ons Schoolondersteuningsprofiel: Een Diepgaande Blik

Op Openbare Basisschool De Zeppelin stellen we het welzijn en de ontwikkeling van elke leerling centraal. Ons schoolondersteuningsprofiel (SOP) beschrijft gedetailleerd welke brede zorg en ondersteuning wij als school bieden. We evalueren continu of deze ondersteuning optimaal aansluit bij de individuele behoeften van uw kind. Sinds schooljaar 2014-2015 implementeren we met trots passend onderwijs, in nauwe samenwerking met ons samenwerkingsverband, RiBA. Ons Schoolondersteuningsteam (SOT) komt circa eens per zes weken bijeen om de voortgang van leerlingen die extra aandacht nodig hebben te bespreken. Dit team bestaat uit essentiële schakels: de gedragswetenschapper van RiBA, de schoolcontactpersoon van het wijkteam, onze intern begeleider, de leerkracht van uw kind en uzelf als ouder. Indien de onderwijsbehoeften van een leerling de basisondersteuning van onze school overstijgen, kunnen we een beroep doen op SWV RiBA. Zij kunnen ondersteuning bieden door middel van een arrangement en de bijbehorende financiering. Meer details hierover vindt u in het ondersteuningsplan op de website van SWV RiBA. We gebruiken diverse methoden zoals rapportages, screenings, observaties en analyses om de ontwikkeling van uw kind nauwkeurig te volgen. Deze resultaten worden verwerkt in ons leerlingvolgsysteem, evenals de Ontwikkelperspectiefplannen (OPP's). In de OPP's leggen we de leerontwikkeling vast voor leerlingen die extra begeleiding nodig hebben. Met ingang van 1 augustus 2025 krijgen leerlingen ook hoorrecht binnen de OPP's. Zij kunnen dan zelf aangeven hoe zij hun eigen ontwikkeling ervaren en hoe ze de extra ondersteuning op school beleven. Ouders geven hun goedkeuring op het handelingsdeel van het OPP. Gezamenlijk met ouders en leerlingen bespreken we het OPP. **Handelingsgericht Werken voor Optimale Ontwikkeling** Openbare Basisschool De Zeppelin hanteert een handelingsgerichte aanpak. Dit betekent dat het onderwijsaanbod systematisch wordt afgestemd op de specifieke onderwijs- en basisbehoeften van elke leerling. Door te kijken naar de kenmerken van het kind, identificeren we de onderwijsbehoeften en passen we het onderwijs hierop aan. Dit uit zich onder andere in instructie op drie niveaus: instructie-, basis- en verrijkingsniveau. Leerlingen die verlengde instructie nodig hebben, ontvangen passende hulpmiddelen en extra ondersteuning waar nodig. Voor leerlingen die behoefte hebben aan verdieping of verbreding buiten het basisaanbod, bieden we verrijkingsmateriaal. Ook stimuleren we samenwerking met leerlingen die vergelijkbare onderwijsbehoeften hebben. **Talentontwikkeling en Verrijking** Stichting OZHW (Onderwijsgroep Zuid-Hollandse Waarden) biedt een speciale kans voor getalenteerde leerlingen: de Erasmusklas. Hier brengen leerlingen één dag per week door met gelijkgestemde leeftijdsgenoten, waarbij uitdagende vakken en opdrachten worden behandeld die buiten het reguliere curriculum vallen. Speciaal voor onze groep 8-leerlingen bieden we, in samenwerking met het Dalton Lyceum in Barendrecht, de mogelijkheid om deel te nemen aan een pre-gymnasiumklas. Dit biedt een unieke inkijk in het gymnasiumonderwijs. **Extra Begeleiding met POA-gelden** De Passend Onderwijs Arrangement (POA) gelden zetten we in om leerlingen extra te begeleiden, vooral wanneer uitval naar speciaal onderwijs dreigt. Deze intensieve begeleiding wordt verzorgd door gespecialiseerde onderwijsondersteuners, zowel binnen als buiten de klas. Daarnaast kunnen we bij ons samenwerkingsverband RiBA een consult aanvragen voor deskundig advies en expertise bij specifieke hulpvragen. **Samenwerking voor de Beste Ondersteuning** We werken actief samen met scholen binnen de wijk en onze stichting. Via schoolnetwerken onderzoeken we gezamenlijk hoe we een nog beter en breder aanbod kunnen ontwikkelen voor kinderen met extra ondersteuningsbehoeften. **Toekomstvisie: Inclusief Onderwijs en Expertise** Openbare Basisschool De Zeppelin blijft zich continu ontwikkelen in het begeleiden van zelfstandig werken, sociale redzaamheid en burgerschap. We onderzoeken actief de mogelijkheden om gedragsspecialisten aan onze school te verbinden. Ons streven is om alle kinderen de kans te geven om op De Zeppelin te blijven, een belangrijke stap richting een meer inclusieve onderwijsomgeving. **Onze Ambities:** * Samenwerking met gedragsspecialisten voor gespecialiseerde zorg. * Integratie van jeugdhulp direct op school. * Inzet van ervaren Edi-coaches om leerlingen optimaal te ondersteunen. ONTDEK MEER OVER DEZETALIGE MOGELIJKHEDEN VOOR UW KIND.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek onze Kwaliteitszorg en Schoolplan: De Zeppelin Gids

Wat zijn de ambitieuze doelen van OBS De Zeppelin in het schoolplan?

Ontdek de gedetailleerde schoolplannen en de concrete onderwijsdoelen voor de periode 2022-2026. Download hier ons Schoolplan 2022-2026 voor een compleet overzicht.

Hoe realiseert De Zeppelin haar onderwijskundige doelen en kwaliteitsverbetering?

Op Openbare Basisschool De Zeppelin stimuleren we groei door gespecialiseerde werkgroepen. Deze teams richten zich op cruciale gebieden zoals begrijpend lezen, rekenvaardigheden, Daltononderwijs, sociaal-emotionele ontwikkeling (SEL), wereldoriëntatie, de ontwikkeling van kleuters, burgerschap en digitale geletterdheid. Elke leerkracht is actief betrokken bij minimaal één werkgroep. Tijdens onze jaarlijkse koersplandag bespreken we gezamenlijk de schoolbrede ontwikkelingen en stellen we de doelen voor het komende jaar bij. Werkplannen worden continu geoptimaliseerd volgens de PDCA-cyclus (Plan-Do-Check-Act), wat zorgt voor een dynamisch en adaptief onderwijsproces. Innovaties die voortkomen uit de werkgroepen worden breed gedeeld binnen het team. Na een succesvolle proefperiode evalueren we gezamenlijk of een innovatie schoolbreed geïmplementeerd kan worden, wat leidt tot continue verbetering. Burgerschap: Een Diepgaande Aanpak Dit schooljaar hebben we, in samenwerking met onze SEL-werkgroep en 'De Kleine Grote Denkers', ons burgerschapsaanbod versterkt. We hebben de specifieke behoeften van onze schoolpopulatie geanalyseerd en onze visie op burgerschap verfijnd, met als doel vorming van betrokken en actieve burgers. Onze leerdoelen zijn concreet gemaakt, inclusief een heldere aanpak voor realisatie. We waarborgen de kwaliteit en actualiteit van ons burgerschapsonderwijs door continue borging en evaluatie, zodat we altijd aansluiten bij de dynamische samenleving. Voor schooljaar 2025-2026 lanceren we een vernieuwd burgerschapsplan met gedetailleerde kalenders per bouw, die fysiek beschikbaar zijn voor het team. Deze kalenders bieden ruimte voor nieuwe ideeën en feedback. EDI-Coaches: Versterking van Inclusief Onderwijs Na de succesvolle EDI-teamscholing van vorig jaar, hebben we dit jaar gefocust op de borging van deze methodiek. Twee collega's zijn opgeleid tot EDI-coach en ondersteunen het team met lesbezoeken en collegiale consultatie. Deze interne expertise versterkt onze kennis van EDI en zorgt voor een effectieve implementatie binnen het team. Dit is een prachtig voorbeeld van 'leading from the middle'. De Zeppelin als Professionele Leergemeenschap Onze Intern Begeleider heeft vorig jaar de opleiding tot Kwaliteitscoördinator succesvol afgerond. Een recente studiedag, georganiseerd door OZHW en Academica, bood waardevolle inzichten voor onze kwaliteitsorganisatie. Voor schooljaar 2025-2026 vertalen we deze inzichten naar concrete acties. We plannen de vorming van onderwijsteams per bouw en herstructureren onze Leerteams naar drie kerngebieden: 'Basisvaardigheden', 'Pedagogiek' en 'Zaakvakken'. Deze strategische aanpak stelt ons in staat om nog effectiever en doelgerichter te werken aan de ontwikkeling van al onze leerlingen.

Optimale Start voor Jonge Kinderen bij Basisschool De Zeppelin

Toelichting van de school

Openbare Basisschool De Zeppelin is een integraal onderdeel van een bruisend Kindcentrum. Wij bieden samen met diverse partners een complete opvang en begeleiding voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Belangrijke partners zoals Kibeo (kinderopvang), De Overblijf (TSO) en sv Gio verrijken ons aanbod. Bovendien huisvest ons gebouw, De Waterpoort, een breed scala aan faciliteiten, waaronder dans- en muzieklessen, een jeugdsoos, een medisch centrum, kindertherapie, logopedie en een prikpost. Ook het wijkcentrum is hier gevestigd, wat zorgt voor een levendige en ondersteunende omgeving. Voor kinderen vanaf 3,5 jaar die zich inschrijven bij De Zeppelin, hebben we de speciale Victorklas. Deze groep is speciaal ontworpen om uw kind een soepele overgang te bieden naar de basisschool. In onze Victor de Verkenner groep kan uw kind op een speelse manier wennen aan de nieuwe schoolomgeving, de toegewijde leerkrachten en de toekomstige klasgenootjes. Op vrijdagochtend komen we samen in een inspirerende speelruimte op school. Daar beleven we plezier met leuke spelletjes, creatieve knutselactiviteiten en vrolijke liedjes. Tegelijkertijd leert uw kind spelenderwijs de routines van een klas, hoe we respectvol met elkaar omgaan en bouwt het waardevolle contacten op met toekomstige juffen en klasgenootjes. Een vliegende start gegarandeerd!

Veelgestelde vragen

Biedt Basisschool De Zeppelin extra faciliteiten voor jonge kinderen?

Ja, Basisschool De Zeppelin biedt een uitgebreid pakket aan extra ondersteuning en activiteiten specifiek gericht op de ontwikkeling van jonge kinderen, mede dankzij ons geïntegreerde Kindcentrum.

Ja, Basisschool De Zeppelin biedt een uitgebreid pakket aan extra ondersteuning en activiteiten specifiek gericht op de ontwikkeling van jonge kinderen, mede dankzij ons geïntegreerde Kindcentrum.

Kindcentrum

Met welke organisaties werkt Basisschool De Zeppelin samen voor het aanbod aan jonge kinderen?

Voor het verrijkende aanbod voor jonge kinderen werkt Basisschool De Zeppelin nauw samen met gerenommeerde partners zoals Kibeo en City Kids. Deze samenwerkingen garanderen een breed en kwalitatief hoogstaand programma.

Voor het verrijkende aanbod voor jonge kinderen werkt Basisschool De Zeppelin nauw samen met gerenommeerde partners zoals Kibeo en City Kids. Deze samenwerkingen garanderen een breed en kwalitatief hoogstaand programma.

Kibeo
City Kids
Team | Openbare Basisschool De Zeppelin in Barendrecht | [2025] Schoolregister