Openbare Basisschool De Eendracht in Apeldoorn

Het team van Openbare Basisschool De Eendracht in Apeldoorn

Current section: team
Beeklustweg 41
7335 Apeldoorn

Zie hier hoe het team van Openbare Basisschool De Eendracht is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Openbare Basisschool De Eendracht. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Openbare Basisschool De Eendracht bij jullie?

Ontdek hoe goed Openbare Basisschool De Eendracht bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Openbare Basisschool De Eendracht zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 86.7% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (86.7%)
Man (13.3%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.8%)
Man (16.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Openbare Basisschool De Eendracht. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (37.5%)
35-45 jaar (12.5%)
45-55 jaar (12.5%)
55-65 jaar (37.5%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.1%)
35-45 jaar (26%)
45-55 jaar (20.4%)
55-65 jaar (18.6%)
&ge;65 jaar (2.1%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Openbare Basisschool De Eendracht werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (80%)
Direct ondersteunend personeel (6.7%)
Indirect ondersteunend personeel (6.7%)
Management (6.7%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Openbare Basisschool De Eendracht gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Efficiënte Invallersregeling voor Continuïteit van Onderwijs

Bij Openbare Basisschool De Eendracht garanderen we een soepele voortgang van het onderwijs, zelfs bij onverwachte afwezigheid van leerkrachten. We werken nauw samen met PON, de gespecialiseerde invalpool voor het primair onderwijs, om de best gekwalificeerde invallers te selecteren. Onze directie zet zich actief in om bij ziekte of verlof snel een bevoegde vervanger te vinden. Mocht dit onverhoopt niet direct lukken, dan zoeken we creatieve oplossingen om de continuïteit te waarborgen. Het naar huis sturen van groepen is enkel een allerlaatste redmiddel, waarbij ouders altijd vooraf geïnformeerd worden. Wanneer een groep tijdelijk wordt overgenomen door een invaller, staat het lesprogramma volledig klaar. Elke klas beschikt over een uitgebreide klassenmap met het actuele weekrooster. Dit zorgt ervoor dat het leerprogramma minimaal wordt onderbroken en uw kind ongestoord kan blijven leren.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Taalontwikkeling
26.4%
Rekenontwikkeling
26.4%
Bewegingsonderwijs
22%
Sociaal- emotionele ontwikkeling
14.3%
Kunstzinnige en creatieve vorming
8.8%
Levensbeschouwing
2.2%

Leerjaar 3 t/m 8

Taal
28.2%
Rekenen/wiskunde
23.4%
Lezen
22.7%
Wereldoriëntatie
6.8%
Bewegingsonderwijs
5.8%
Kunstzinnige en creatieve vorming
5.8%
Levensbeschouwing
2.9%
Overig
2.9%
Engelse taal
1.3%

Ontdek Ons Team: Specialisten voor Extra Ondersteuning op De Eendracht

2

Versterk Taal- en Rekenen met Onze Experts

Beschikbare specialisten:

Specialist meer- en hoogbegaafdheid
Kwaliteitscoördinator

Toelichting van de school:

Op Basisschool De Eendracht zetten wij ons in om elke leerling de best mogelijke educatieve ondersteuning te bieden. Onze gespecialiseerde leerkrachten zijn een dagdeel per week vrijgeroosterd voor verdiepende taken. Deze specialisten blijven op de hoogte van de nieuwste onderwijsontwikkelingen en volgen regelmatig bijscholing. Ze bereiden teambijeenkomsten voor om de kennis binnen ons team te vergroten en ontwikkelen gezamenlijke afspraken over ons onderwijs. Ook creëren ze kwaliteitskaarten, voeren intervisiegesprekken en coachen collega's door middel van lesbezoeken. Daarnaast denken zij actief mee met het schoolbeleid in overleg met de directie en de kwaliteitsmanager. Onze ambitie is om interne expertise op het gebied van taal en rekenen verder te ontwikkelen en te versterken binnen onze school. Uitdaging voor Meer- en Hoogbegaafde Leerlingen: Voor leerlingen die extra uitdaging nodig hebben, bieden we een versnelde route voor het basisaanbod in rekenen, lezen en spelling. Zij ontvangen een verkorte instructie en kunnen eerder zelfstandig aan het werk, waarbij niet alle basisopdrachten gemaakt hoeven te worden. Naast het reguliere werkboek maken zij gebruik van een pluswerkboek. Dit aanbod is gericht op kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong die behoefte hebben aan meer uitdaging. Voor leerlingen die extra behoefte hebben aan een andere manier van informatieverwerking, bieden we voor rekenen en taal een aanvullende methode: Levelwerk. Hierbij worden complexe vraagstukken voorgelegd en werken leerlingen uit de midden- en bovenbouw samen. Onze MHB-coördinator biedt begeleiding en ondersteuning bij Levelwerk. Bij de kleuters integreren we uitdagende opdrachten binnen thema's, zowel in de kring als tijdens werklessen en spelactiviteiten. Observaties van leerkrachten worden vastgelegd in ons leerlingvolgsysteem 'Onderbouwd', en de aangeboden activiteiten sluiten altijd aan bij de zone van naaste ontwikkeling. Passend Onderwijs en Groep 9 voor Hoogbegaafde Leerlingen: In lijn met passend onderwijs zorgen wij ervoor dat elke leerling onderwijs krijgt dat aansluit bij diens capaciteiten, behoeften en ontwikkeling. Wanneer het reguliere lesprogramma onvoldoende uitdaging biedt, kan de school, via de Kwaliteitscoördinator (KC'er), een leerling aanmelden voor onze bovenschoolse plusklas: Groep 9. Groep 9 is bedoeld voor leerlingen vanaf groep 5 die (vermoedelijk) hoogbegaafd zijn. Deelname loopt doorgaans tot halverwege groep 8. Binnen Groep 9 werken leerlingen in een peergroup van ontwikkelingsgelijken, wat zorgt voor herkenning en begrip. Deze leerlingen delen een hoge intelligentie en kenmerken zoals een sterk rechtvaardigheidsgevoel, hoge lat, kritische houding en gevoeligheid. Dit creëert een veilige en stimulerende leeromgeving waar leerlingen elkaar cognitief en sociaal kunnen uitdagen. We houden rekening met kenmerken zoals een sterke behoefte aan autonomie en een ontwikkelingsvoorsprong in denken. Het aanbod is afgestemd op het hoge abstractieniveau en de asynchrone ontwikkeling van de leerlingen. Werkwijze en Organisatie Groep 9: Groep 9 kent vier vaste groepen: Dinsdag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag. Elke groep bestaat uit 12 tot 16 leerlingen en komt één ochtend per week bijeen in het Groep 9-lokaal op IKC Vindingrijk (Ravelijn 55, Apeldoorn). Bij de indeling houden we rekening met leeftijd, leerjaar, thuisschool, deelname duur en bestaande vriendschappen. Projectonderwijs en Psycho-educatie in Groep 9: Het programma van Groep 9 is gericht op projectonderwijs. Jaarlijks werken leerlingen aan drie tot vijf grote projecten, afgestemd op hun interesses en bevorderen van verdieping. De projecten zijn gebaseerd op vier pijlers: onderzoekend leren, ontwerpend leren, verhalen vertellen en kennisprojecten. Deze leervormen stimuleren nieuwsgierigheid, creativiteit en een brede wereldvisie. Leerlingen krijgen volop ruimte voor eigen vragen, keuzes en het mede vormgeven van hun leerproces, wat autonomie en intrinsieke motivatie versterkt. Voorbeelden van thema's zijn: Uitvindingen, Kunst & Kröller-Müller Museum, Kunstmatige Intelligentie (AI), Ontwerp een reis, Escape Rooms, Duurzaamheid, Werelderfgoed en Biodiversiteit. Binnen de projecten wordt zowel individueel als in groepsverband gewerkt, met aandacht voor vaardigheden als zelfstandig werken, plannen, samenwerken, reflecteren en feedback geven. Leerlingen worden gestimuleerd tot kritisch en abstract denken en benutten hun talenten in betekenisvolle contexten. Psycho-educatie helpt leerlingen zichzelf en hun gedrag beter te begrijpen, met onderwerpen als omgaan met emoties, sociale relaties, de werking van het brein en filosofische vragen over identiteit en zelfbeeld.

4

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Ons Ondersteuningsaanbod

Beschikbare specialisten:

Specialist meer- en hoogbegaafdheid
Coördinator sociaal emotionele ontwikkeling
Kwaliteitscoördinator
Brugfunctionaris

Toelichting van de school:

Op Basisschool De Eendracht besteden we veel aandacht aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van onze leerlingen. De specialist meer- en hoogbegaafdheid werkt nauw samen met de kwaliteitsmanager aan het schoolbeleid op dit gebied. Deze specialist is wekelijks een dagdeel beschikbaar voor deze taak en verzorgt tevens de begeleiding van onze Levelwerkgroep, waarbij de vaste groepsleerkracht nauw betrokken is. Naast deze specialist, beschikt onze school over een toegewijde coördinator voor sociaal-emotionele ontwikkeling die het team ondersteunt.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Deskundige Begeleiding

Beschikbare specialisten:

Intern begeleider
Specialist meer- en hoogbegaafdheid
Coördinator sociaal emotionele ontwikkeling

Toelichting van de school:

De coördinator sociaal-emotionele ontwikkeling en de kwaliteitsmanager werken samen aan het versterken van de gedrags- en werkhouding van onze leerlingen. Waar nodig raadplegen wij de expertise van de gedragswetenschapper van ons samenwerkingsverband. Deze samenwerking zorgt voor een integrale aanpak, waarbij we de specifieke behoeften van elk kind centraal stellen. We streven ernaar om een positieve en productieve leeromgeving te creëren waarin alle leerlingen zich optimaal kunnen ontwikkelen.

1

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actieve Leeromgeving

Beschikbare specialisten:

Vakleerkracht lichamelijke ontwikkeling

Toelichting van de school:

Onze vakleerkracht lichamelijke ontwikkeling stimuleert de motorische vaardigheden en het algemene welzijn van onze leerlingen. Door middel van gevarieerde bewegingsactiviteiten bevorderen we een gezonde levensstijl en een goede fysieke ontwikkeling. Indien er specifieke behoeften zijn op het gebied van motorische ontwikkeling, schakelen we via het samenwerkingsverband de expertise van een ergotherapeut in. Dit waarborgt een gespecialiseerde aanpak op maat voor elke leerling.

0

Medisch Handelen en Persoonlijke Verzorging: Samenwerking en Protocollen

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Basisschool De Eendracht streeft ernaar een veilige en ondersteunende leeromgeving te bieden aan alle kinderen. Het is echter belangrijk te weten dat ons personeel geen medische handelingen mag verrichten, medicatie mag verstrekken of toezicht hierop mag houden. Ouders/verzorgers blijven eindverantwoordelijk voor de medische zorg en medicatie van hun kind. We denken graag met u mee over het verkrijgen van de juiste medische hulp. Leerplein055 hanteert een protocol voor medisch handelen en medicijnverstrekking. Dit protocol beschrijft hoe scholen binnen Leerplein055 omgaan met situaties rondom ziekte, medicijngebruik en medische handelingen. U kunt dit protocol opvragen via school. Voor specifieke ondersteuning op medisch gebied of bij persoonlijke verzorging, werken we waar nodig samen met externe partners zoals de schoolverpleegkundige of het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG), via het samenwerkingsverband.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
10
Totaal specialisten
10
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Mediatheek
Speellokaal
Instructielokaal: extra ondersteuning leerlingen
Werkplein voor zelfstandig werken

Ontdek de Ondersteuning op Basisschool De Eendracht

Ons Plan voor Elke Leerling: Van Basis tot Extra Begeleiding

Op Basisschool De Eendracht stellen we de ontwikkeling van elk kind centraal. Ons Handboek Onderwijs Ondersteuning beschrijft onze opbrengstgerichte, handelingsgerichte en planmatige aanpak om de leerprestaties te maximaliseren. We verzamelen continu informatie om eventuele leerhindernissen proactief aan te pakken en de sterke punten van uw kind te versterken. Elke leerling verdient een plek waar talenten en mogelijkheden volledig benut kunnen worden. Kinderen met specifieke ondersteuningsbehoeften krijgen binnen onze reguliere groepen de nodige begeleiding. Dit doen we in nauwe samenwerking met het samenwerkingsverband passend onderwijs, dat zorgt voor een compleet regionaal ondersteuningsnetwerk. Passend Onderwijs: Een Recht voor Elk Kind Wij geloven dat passend onderwijs een fundamenteel recht is. De unieke onderwijsbehoeften van elk kind vormen de basis van onze lesmethoden. Kinderen die extra aandacht nodig hebben, bijvoorbeeld bij specifieke leer- of gedragsproblemen, ontvangen naast de standaard begeleiding intensieve, aanvullende ondersteuning. Waar nodig schakelen we gespecialiseerde hulp in, zodat Basisschool De Eendracht een veilige leeromgeving blijft waar ieder kind optimaal kan groeien. Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) Apeldoorn: Samenwerken voor Gezonde Groei Voor een gezonde en veilige opvoeding in Apeldoorn staat het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) klaar voor uw gezin. Het CJG biedt deskundig advies en ondersteuning bij alle vragen rondom opvoeden en opgroeien. Deskundige Hulp van het CJG: Altijd Dichtbij In Apeldoorn zijn er meerdere CJG-locaties, waardoor er altijd een centrum bij u in de buurt is. U kunt vrijblijvend binnenlopen voor informatie of telefonisch contact opnemen. De professionals van het CJG bieden hulp op maat en helpen u de juiste instanties te vinden voor verdere ondersteuning. CJG-medewerkers zijn ook regelmatig op scholen aanwezig, zoals bij IKC De Bundel, waar zij inloopspreekuren houden. Daarnaast kunnen zij op verzoek educatieve gezondheidslessen verzorgen. Monitoring van de Gezondheid van uw Kind Het CJG volgt de ontwikkeling van uw kind nauwgezet. Naast de bezoeken aan het consultatiebureau, nodigen wij uw kind tijdens de basisschoolperiode enkele keren uit voor een gezondheidscheck. U ontvangt hiervoor tijdig een uitnodiging en digitale vragenlijsten via Mijn Kinddossier. Tijdens dit bezoek meten en wegen we uw kind, bespreken we de groei en ontwikkeling en voeren we een oog- en gehoortest uit. Dit is het moment om al uw vragen te stellen en eventuele zorgen te delen. Indien nodig plannen we vervolggesprekken met onze jeugdartsen of logopedisten. Rond het elfde levensjaar vindt er een extra controle plaats, gericht op de veranderingen van de puberteit. Vaccinaties op Maat Uw kind ontvangt via het RIVM uitnodigingen voor belangrijke vaccinaties, zoals de DKT-vaccinatie rond vijf jaar en de HPV-vaccinatie rond tien jaar. Het CJG voert deze vaccinaties uit. Meer details over het vaccinatieschema vindt u op de website van het Rijksvaccinatieprogramma. Advies van het Kernteam Bij zorgen over de ontwikkeling van uw kind, of wanneer de leerkracht signalen heeft, kunt u via de kwaliteitscoördinator (KC-er) van school advies vragen aan ons kernteam. Dit multidisciplinaire team, inclusief jeugdverpleegkundigen, biedt een brede kijk op de situatie en bespreekt samen met u en uw kind de benodigde ondersteuning. Contactgegevens CJG Apeldoorn: E-mail: info@cjgapeldoorn.nl Telefoon: (055) 357 88 75 (bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur) Website: www.cjgapeldoorn.nl Social Media: www.facebook.com/CJGapeldoorn Toekomstige Ondersteuningsmogelijkheden Elke aanmelding wordt zorgvuldig beoordeeld om de specifieke ondersteuningsbehoefte van het kind vast te stellen. We onderzoeken de mogelijkheden binnen onze school en overleggen met het samenwerkingsverband om aan de zorgvraag te kunnen voldoen. Het team van De Eendracht staat open voor externe expertise om onze begeleidingsstrategieën continu te verbeteren en de lespraktijk van leerkrachten te verrijken.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek onze Kwaliteitszorg en Schoolplan op De Eendracht

Wat zijn de kerndoelen van ons schoolplan?

Ons schoolplan focust op een sterk onderwijskundig concept met een helder schoolprofiel dat door ons gehele team wordt uitgedragen. We hanteren duidelijke afspraken over de invulling van modern onderwijs, vastgelegd in kwaliteitskaarten die in elke klas zichtbaar zijn. Het profiel van De Eendracht is aangescherpt, wat resulteert in een professionele cultuur binnen de school. Bovendien werken we constructief samen met de kinderopvang binnen onze school, met voldoende BSO-plaatsen en verkennen we de mogelijkheden voor een kinderdagverblijf. Wat betreft de onderwijsopbrengsten, streven we naar voldoende tot goede resultaten. Dit monitoren we via tussenopbrengsten voor begrijpend lezen en rekenen/wiskunde, zoals beschreven in ons ontwikkelplan. Elke leerkracht stelt bovendien groepsdoelen op die aansluiten bij de schooldoelen en de beginsituatie van de groep. Onze verwachte eindopbrengsten voor groep 8 zijn 96% voor niveau 1F en 60% voor niveau 2F/1S.

Hoe realiseren we de gestelde doelen?

Alle onderdelen van het schooljaarplan zijn geïntegreerd in de jaarplanning. Voor diverse vakgebieden zijn coördinatoren aangesteld die onderzoek doen, lesbezoeken afleggen en collega's ondersteunen bij de uitwerking van lessen en ons onderwijs. Het team bevordert collegiale consultatie en bereidt gezamenlijk lessen voor. Daarnaast worden blokvoorbereidingen gezamenlijk gemaakt en geëvalueerd tijdens werkmomenten op teamvergaderingen. Resultaten worden geanalyseerd en deze data gebruiken we voor de verdere ontwikkeling van ons onderwijs en onze lessen. Het team investeert in opleidingen, zowel op teamniveau als individueel, om de doelen van het schooljaarplan optimaal te behalen en de kwaliteit van ons onderwijs continu te verbeteren.

Stimuleren van Jonge Kinderen: Leren en Spelen bij De Eendracht

Toelichting van de school

Bij Openbare Basisschool De Eendracht in Apeldoorn geloven we dat spelend leren de sleutel is tot succes voor jonge kinderen. In groep 1 en 2 werken we met betekenisvolle thema's die we samen met de leerlingen kiezen. Dit creëert betrokkenheid en maakt leren relevant. Onze aanpak combineert gerichte instructie door ervaren leerkrachten met vrij spel in uitdagende leeromgevingen. Deze speelactiviteiten sluiten naadloos aan bij de thema's en de instructie, waardoor kinderen hun kennis en vaardigheden op een natuurlijke manier kunnen verdiepen. Het hoofddoel is een soepele overgang naar groep 3. Wetenschappelijk onderzoek bevestigt dat spelen en leren onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Spel biedt kinderen de ruimte om bestaande kennis en vaardigheden te integreren en te verrijken. Door interactie met medeleerlingen en de omgeving ontstaat dieper begrip en wordt de ontwikkeling gestimuleerd. Onze leerkrachten verrijken de leerervaringen door actief deel te nemen aan het spel. Ze stellen verdiepende vragen, geven feedback en introduceren nieuwe manieren om met leermaterialen om te gaan. Dit gebeurt op basis van de 'Leerlijnen Jonge Kind' van Parnassys, een systeem dat concrete leerdoelen biedt en de voortgang van elk kind nauwkeurig volgt. Via dagelijkse observaties die we vastleggen in Parnassys, houden we de ontwikkeling van elk kind nauwlettend in de gaten. Dit geeft ons een duidelijk beeld van hun groei ten opzichte van zichzelf en hun leeftijdsgenoten. De leerlijnen omvatten taal, rekenen, motorische ontwikkeling, spel en sociaal-emotionele vaardigheden. De leerkracht stuurt het leerproces met korte, effectieve instructiemomenten en door aan te sluiten bij de specifieke onderwijsbehoeften van de kinderen. Een overzichtelijke klassenindeling en een vaste weekplanning zorgen voor structuur en voorspelbaarheid, wat bijdraagt aan een veilige en stimulerende leeromgeving.

Veelgestelde vragen

Welk extra aanbod is er voor jonge kinderen op Basisschool De Eendracht?

Openbare Basisschool De Eendracht biedt specifieke programma's en activiteiten die gericht zijn op de optimale ontwikkeling van jonge kinderen. Ons aanbod is ontworpen om spelenderwijs te leren en een sterke basis te leggen voor verdere schooljaren.

Openbare Basisschool De Eendracht biedt specifieke programma's en activiteiten die gericht zijn op de optimale ontwikkeling van jonge kinderen. Ons aanbod is ontworpen om spelenderwijs te leren en een sterke basis te leggen voor verdere schooljaren.

Ontdek de voordelen van onze samenwerking met kinderopvangorganisaties.

Met welke partners werkt Basisschool De Eendracht samen voor het jonge kind?

Voor het jonge kind werkt Basisschool De Eendracht nauw samen met vooraanstaande kinderopvangpartners. Deze samenwerkingen waarborgen een doorlopende leerlijn en een harmonieuze overgang tussen opvang en school, wat essentieel is voor de ontwikkeling van jonge leerlingen.

Voor het jonge kind werkt Basisschool De Eendracht nauw samen met vooraanstaande kinderopvangpartners. Deze samenwerkingen waarborgen een doorlopende leerlijn en een harmonieuze overgang tussen opvang en school, wat essentieel is voor de ontwikkeling van jonge leerlingen.

Ontdek de voordelen van onze samenwerking met Partou.
Team | Openbare Basisschool De Eendracht in Apeldoorn | [2025] Schoolregister