Openbare Basisschool De Bundel

Het team van Openbare Basisschool De Bundel in Apeldoorn

Current section: team
Anna Bijnsring 201
7321 Apeldoorn

Zie hier hoe het team van Openbare Basisschool De Bundel is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Openbare Basisschool De Bundel. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Openbare Basisschool De Bundel bij jullie?

Ontdek hoe goed Openbare Basisschool De Bundel bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Openbare Basisschool De Bundel zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 80% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 84.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (80%)
Man (20%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (84.8%)
Man (15.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Openbare Basisschool De Bundel. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (10%)
25-35 jaar (50%)
35-45 jaar (30%)
45-55 jaar (0%)
55-65 jaar (10%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (7.8%)
25-35 jaar (25.7%)
35-45 jaar (27.2%)
45-55 jaar (20.1%)
55-65 jaar (17.3%)
&ge;65 jaar (1.8%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Openbare Basisschool De Bundel werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (70%)
Direct ondersteunend personeel (20%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (10%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Openbare Basisschool De Bundel gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Professionele Lesvervanging bij De Bundel: Continuïteit in Onderwijs

Bij Openbare Basisschool De Bundel garanderen we een soepele voortgang van het onderwijs, zelfs bij onverwachte afwezigheid van leerkrachten. We werken nauw samen met PON, dé gespecialiseerde invalpool voor het primair onderwijs, om te zorgen voor bevoegde en gekwalificeerde vervangers. Onze directie zet zich actief in om bij ziekte of verlof snel een geschikte leerkracht te vinden. Mocht dit in uitzonderlijke gevallen niet direct lukken, dan zoeken we creatieve oplossingen om de continuïteit te waarborgen. Het naar huis sturen van een groep is hierbij een allerlaatste redmiddel, waarbij ouders altijd vooraf geïnformeerd worden. Voor elke groep is een uitgebreide klassenmap beschikbaar. Deze map bevat het actuele weekrooster en het lesprogramma, zodat de vervangende leerkracht direct aan de slag kan. Dankzij deze gestructureerde aanpak ondervindt het leerproces van uw kind minimale onderbrekingen en blijft de kwaliteit van ons onderwijs gewaarborgd.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Taalontwikkeling
25%
Rekenontwikkeling
25%
Bewegingsonderwijs
20.8%
Sociaal- emotionele ontwikkeling
14.6%
Kunstzinnige en creatieve vorming
8.3%
Engelse taal
3.1%
Levensbeschouwing
3.1%

Leerjaar 3 t/m 8

Taal
28.3%
Rekenen/wiskunde
23.7%
Lezen
21.1%
Wereldoriëntatie
6.9%
Kunstzinnige en creatieve vorming
5.9%
Bewegingsonderwijs
5.9%
Engelse taal
3.3%
Levensbeschouwing
3%
Overig
2%

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op Basisschool De Bundel

4

Taal- en Rekenspecialisten voor Academische Groei

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Onderwijsontwikkeling
Rekenspecialist voor Gevorderde Vaardigheden
Hoogbegaafdheidsspecialist voor Uitdagende Leertrajecten
Taalspecialist voor Taalontwikkeling en Leesvaardigheid

Toelichting van de school:

Onze gespecialiseerde teamleden zijn wekelijks beschikbaar om leerlingen en leerkrachten te ondersteunen. Zij blijven op de hoogte van de nieuwste onderwijsontwikkelingen, volgen bijscholing en bereiden verdiepende sessies voor het team voor. Samen met het team ontwikkelen ze schoolbreed onderwijsbeleid en kwaliteitskaarten. Daarnaast coachen ze collega's, voeren intervisiegesprekken en observeren lessen om de onderwijskwaliteit continu te verbeteren. Meer- en hoogbegaafdheid op De Bundel: Compacte Routes en Verrijkend Materiaal Voor leerlingen die extra uitdaging nodig hebben, bieden we een gestroomlijnd leertraject voor rekenen, lezen en spelling. Deze leerlingen ontvangen verkorte instructie en werken aan verdiepende opdrachten in een pluswerkboek. Naast het reguliere lesmateriaal maken we gebruik van Levelwerk, een methode die complexe vraagstukken aanbiedt voor leerlingen met een ontwikkelingsvoorsprong. Kinderen uit de midden- en bovenbouw werken hierin samen, ondersteund door onze hoogbegaafdheidscoördinator. Onze 'Ontdekgroep' is speciaal voor leerlingen die meer aankunnen dan het reguliere aanbod of die een andere manier van denken hebben. Bij kleuters worden uitdagende opdrachten binnen thema's aangeboden, zowel klassikaal als in de hoeken. Passend Onderwijs & Groep 9: Verrijkingsprogramma voor Hoogbegaafde Leerlingen In lijn met passend onderwijs zorgen we dat elke leerling onderwijs krijgt dat aansluit bij zijn of haar capaciteiten. Als het reguliere lesprogramma onvoldoende uitdaging biedt, kan een leerling via de kwaliteitscoördinator worden aangemeld voor onze bovenschoolse plusklas: Groep 9. Groep 9 is bedoeld voor leerlingen vanaf groep 5 die (vermoedelijk) hoogbegaafd zijn. Zij werken in een peergroup van ontwikkelingsgelijken, wat zorgt voor herkenning en wederzijds begrip. Binnen deze veilige en stimulerende omgeving worden leerlingen cognitief en sociaal uitgedaagd. We besteden extra aandacht aan kenmerken zoals een sterke behoefte aan autonomie en een asynchrone ontwikkeling. Het aanbod is afgestemd op het hoge abstractieniveau en de specifieke leerbehoeften van deze leerlingen. Werkwijze en Organisatie van Groep 9 Groep 9 heeft vier vaste groepen (Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag), elk met 12 tot 16 leerlingen. Ze komen één ochtend per week bijeen op IKC Vindingrijk in Apeldoorn. De indeling houdt rekening met leeftijd, leerjaar, thuisschool en vriendschappen. Projectonderwijs & Psycho-educatie in Groep 9 Het programma van Groep 9 is gericht op projectonderwijs, met drie tot vijf grote projecten per jaar die aansluiten bij de interesses van de leerlingen. De pijlers zijn: onderzoekend leren, ontwerpend leren, verhalen vertellen en kennisprojecten. Leerlingen werken individueel en in groepen aan vaardigheden zoals plannen, samenwerken en reflecteren. Ze worden aangemoedigd tot kritisch en abstract denken. Daarnaast bieden we psycho-educatie om leerlingen te helpen zichzelf en hun gedrag beter te begrijpen. Onderwerpen zijn onder andere omgaan met emoties, sociale relaties en de werking van het brein.

4

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Gedragsondersteuning

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Sociaal Welzijn
Intern Begeleider voor Brede Ondersteuning
Hoogbegaafdheidsspecialist voor Emotionele Aspecten
Gecertificeerd Rots en Water Trainer

Toelichting van de school:

Onze hoogbegaafdheidsspecialist werkt nauw samen met de kwaliteitscoördinator aan het schoolbeleid en begeleidt wekelijks de ontdekgroep. Daarnaast verzorgt zij, indien nodig, Rots en Water trainingen voor groepen, waarbij de vaste leerkracht nauw betrokken is. De school beschikt tevens over een Kanjercoördinator die de Kanjertraining implementeert en ondersteunt.

3

Gedrag, Werkhouding en Effectieve Taakaanpak

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist voor Studievaardigheden
Intern Begeleider voor Leerstrategieën
Specialist voor Hoogbegaafdheid en Concentratie

Toelichting van de school:

Onze leerkracht met een Master SEN en de kwaliteitscoördinator werken gezamenlijk aan het verbeteren van gedrag en werkhouding. Indien nodig wordt de expertise van de gedragswetenschapper van het samenwerkingsverband ingeschakeld voor gespecialiseerd advies.

0

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Ergotherapeutische Ondersteuning

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Indien er behoefte is aan specialistische ondersteuning op het gebied van motorische en lichamelijke ontwikkeling, wordt via het samenwerkingsverband de expertise van een ergotherapeut ingeschakeld. Dit zorgt voor gerichte hulp bij fijne en grove motoriek en andere fysieke ontwikkelingsuitdagingen.

0

Medische Ondersteuning en Zorg op School: Protocol en Samenwerking

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Voor medische handelingen en medicijnverstrekking werken we samen met externe professionals en het samenwerkingsverband. Hoewel het personeel van Leerplein055 geen medische handelingen mag verrichten, denken we proactief mee over de benodigde medische zorg voor uw kind. De eindverantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de ouders/verzorgers. Ons protocol medisch handelen en medicijnverstrekking beschrijft de procedures en werkwijzen van de scholen binnen Leerplein055. Dit protocol kan op aanvraag via school ingezien worden voor transparantie en duidelijkheid over onze aanpak.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
11
Totaal specialisten
11
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Mediatheek
Speellokaal
Werkplein voor zelfstandig werken
Instructielokaal: extra ondersteuning leerlingen
Kinderdagverblijf 0-4 jaar
Kinderopvang 4-12 jaar (VSO en BSO)

Ontdek onze aanpak voor extra ondersteuning op basisschool De Bundel

Gedetailleerde uitleg over onderwijs en zorg op onze school

Op Openbare Basisschool De Bundel geloven we dat elk kind uniek is en recht heeft op de best mogelijke begeleiding. In ons Handboek Onderwijs Ondersteuning beschrijven we gedetailleerd hoe we basis- en extra ondersteuning bieden aan al onze leerlingen. Onze onderwijsaanpak is gericht op resultaat, actie en planning. We verzamelen continu informatie over de ontwikkeling van elk kind. Zo kunnen we leermoeilijkheden vroegtijdig herkennen en wegnemen, en de sterke punten van uw kind optimaal benutten. We streven ernaar om elk kind een leeromgeving te bieden die perfect aansluit bij zijn of haar talenten en mogelijkheden. Leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben, worden waar mogelijk binnen onze reguliere klassen begeleid. Hiervoor werken we nauw samen met het samenwerkingsverband passend onderwijs, dat zorgt voor een dekkend ondersteuningsaanbod in de regio Apeldoorn. Passend onderwijs: een recht voor elk kind Passend onderwijs is een fundamenteel recht voor ieder kind. Bij De Bundel staan de onderwijsbehoeften van uw kind centraal. Kinderen die intensievere begeleiding nodig hebben, bijvoorbeeld vanwege leer- of gedragsproblemen, ontvangen naast de reguliere ondersteuning aanvullende, gespecialiseerde hulp. Indien nodig schakelen we externe expertise in om de beste zorg te garanderen. Zo waarborgt De Bundel dat elke leerling in een veilige en stimulerende omgeving kan leren en zich optimaal kan ontwikkelen. Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) Apeldoorn: Samenwerken voor een gezonde start Voor een gezonde en veilige opvoeding in Apeldoorn staat het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) voor u klaar. Het CJG biedt laagdrempelige hulp, ondersteuning en zorg voor alle gezinnen in Apeldoorn. Deskundig advies bij opvoedingsvragen In Apeldoorn zijn vier CJG-locaties waar u terechtkunt met al uw vragen over gezondheid, opvoeden en opgroeien. U kunt er vrijblijvend binnenlopen voor informatie of telefonisch contact opnemen. De professionals van het CJG bieden hulp op maat en helpen u de juiste ondersteuning te vinden. CJG op school: Altijd dichtbij CJG-medewerkers zijn regelmatig aanwezig op scholen, ook op IKC De Bundel. Onze jeugdverpleegkundige houdt een wekelijks inloopspreekuur. Daarnaast kan de doktersassistente van het CJG op verzoek educatieve gezondheidslessen verzorgen. Uw kind volgen: Groei en ontwikkeling centraal Het CJG volgt de groei en ontwikkeling van uw kind nauwgezet. Vanaf de geboorte tot aan de volwassenheid biedt het CJG ondersteuning. Tijdens de basisschoolperiode nodigen we uw kind enkele keren uit voor een controle bij het CJG. Bij de eerste uitnodiging, rond de vijfde verjaardag van uw kind, vult u thuis digitale vragenlijsten in via Mijn Kinddossier. Tijdens het bezoek meten en wegen we uw kind, en bespreken we de groei, ontwikkeling en gezondheid. Ook voeren we een oog- en gehoortest uit. U kunt al uw vragen stellen en eventuele zorgen delen. Indien nodig plannen we vervolgafspraken met specialisten zoals een jeugdarts of logopedist. Rond de elfde verjaardag volgt een nieuwe uitnodiging voor een gesprek over de ontwikkeling en de veranderingen die bij de puberteit horen. Vaccinaties: Bescherming voor uw kind Uw kind ontvangt rond de vijfde verjaardag de DKT-vaccinatie van het RIVM. Rond de tienjarige leeftijd volgt de uitnodiging voor de HPV-vaccinatie, bestaande uit twee prikken. Het CJG voert deze vaccinaties uit. Meer informatie is te vinden op de website van het Rijksvaccinatieprogramma. Kernteam: Samenwerken voor de beste zorg Maakt u zich zorgen om uw kind, of constateert de leerkracht zorgen? Neem dan contact op met onze kwaliteitscoördinator. Zij schakelt het kernteam in, bestaande uit diverse professionals zoals de jeugdverpleegkundige. Samen met u en uw kind kijkt het kernteam naar verschillende ontwikkelingsgebieden. Op basis hiervan geven zij advies en bieden zij de benodigde hulp, ondersteuning of zorg. Contact met het CJG Apeldoorn Voor directe vragen of ondersteuning kunt u contact opnemen met het CJG Apeldoorn: E-mail: info@cjgapeldoorn.nl Telefoon: (055) 357 88 75 (bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur) Website: www.cjgapeldoorn.nl Facebook: www.facebook.com/CJGapeldoorn Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning Bij elke aanvraag voor extra ondersteuning bekijken we zorgvuldig de specifieke behoefte van het kind. We onderzoeken de mogelijkheden binnen onze eigen school en overleggen met het samenwerkingsverband passend onderwijs. Ons team van De Bundel staat altijd open voor externe begeleiding en ondersteuning. Door samen te werken met specialisten, leren wij continu bij en passen we onze lesmethoden aan waar mogelijk. Soms kan het voorkomen dat we niet volledig aan de ondersteuningsvraag kunnen voldoen. In dergelijke gevallen communiceren we dit transparant naar u toe.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteitszorg en Schoolplan: De Bundel's Toekomstvisie

Welke onderwijskundige doelen en ambities staan centraal in het schoolplan van De Bundel?

Bij Openbare Basisschool De Bundel streven we naar excellent onderwijs, verankerd in een helder schoolprofiel dat leeft binnen ons gehele team. We hebben concrete afspraken gemaakt over de invulling van modern onderwijs, vastgelegd in kwaliteitskaarten die in elke klas zichtbaar zijn. Ons schoolprofiel is aangescherpt met een focus op het leveren van uitstekend basisonderwijs, met bijzondere aandacht voor taal, lezen, spelling en rekenen. Daarnaast is ons concept voor een Integraal Kindcentrum (IKC) sterk ontwikkeld, met een soepele samenwerking en een doorlopende leerlijn van de kinderopvang naar de basisschool. Er zijn voldoende Buitenschoolse Opvang (BSO) plaatsen beschikbaar voor alle leerlingen van IKC De Bundel, wat zorgt voor een complete en ondersteunende omgeving.

Hoe monitort en verbetert De Bundel de onderwijsopbrengsten en leerlingontwikkeling?

Onze onderwijsopbrengsten zijn van een constant hoog niveau, met specifieke aandacht voor de ontwikkeling van onze leerlingen. De tussenopbrengsten op het gebied van begrijpend lezen en rekenen/wiskunde zijn voldoende tot goed, zoals gedetailleerd in ons ontwikkelplan. Elke leerkracht stelt daarnaast groepsdoelen op, die naadloos aansluiten bij de schooldoelen en de specifieke beginsituatie van elke klas. Voor groep 8 streven we naar de volgende eindopbrengsten: 92% van de leerlingen behaalt het 1F niveau, en 50% bereikt het 2F/1S niveau. Deze resultaten vormen de basis voor onze continue verbeteringscyclus.

Welke concrete stappen onderneemt De Bundel om de kwaliteit van het onderwijs continu te waarborgen en te versterken?

De Bundel hanteert een proactief kwaliteitszorgsysteem, gericht op continue verbetering van ons onderwijs. We zetten specifiek in op het versterken van begrijpend lezen en rekenonderwijs. Ook hebben we een doordacht beleid voor meer- en hoogbegaafde leerlingen, met als doel deze talenten vroegtijdig te signaleren en optimaal te begeleiden, zodat elke leerling zich volledig kan ontplooien. Alle onderdelen van ons schooljaarplan zijn vertaald naar concrete jaarplanningen. Vakcoördinatoren onderzoeken, observeren lessen en ondersteunen collega's bij het vormgeven van effectief onderwijs. Collegiale consultatie en gezamenlijke lesvoorbereidingen, gevolgd door evaluaties, versterken de expertise binnen het team. Geanalyseerde resultaten sturen onze verdere onderwijsontwikkeling aan, aangevuld met gerichte team- en individuele scholing.

Downloaden

Ontdek Ons Stimulerende Programma voor Jonge Kinderen in Apeldoorn

Toelichting van de school

Bij Openbare Basisschool De Bundel in Apeldoorn geloven we sterk in het belang van een optimale start voor elk kind. De vroege kinderjaren vormen de basis voor toekomstig succes en welzijn, en daarom bieden wij een programma dat speciaal is ontworpen om deze cruciale periode te verrijken. Ons onderwijs richt zich op de natuurlijke nieuwsgierigheid en het spelenderwijs leren van jonge kinderen. Door spel te stimuleren, bevorderen we de sociale en cognitieve ontwikkeling, wat essentieel is voor een positieve schoolervaring en een leven lang leren. We leggen een stevig fundament voor hun verdere schoolcarrière. We besteden veel aandacht aan de ontwikkeling van fundamentele vaardigheden. Deze vaardigheden, zoals zelfstandigheid, samenwerken en vroege taalontwikkeling, stimuleren de ontdekkingsdrang en leergierigheid van uw kind. Ze vormen de basis voor geletterdheid en gecijferdheid. Een soepele overgang naar de basisschool is van groot belang. Daarom onderhouden we nauwe banden met voorschoolse voorzieningen zoals peuterspeelzalen en kinderdagverblijven. Door een warme overdracht met onze partners, zoals Kinderopvang Bloom, krijgen we vroegtijdig inzicht in de ontwikkelingsbehoeften van instromende kleuters, zodat we ons onderwijs perfect kunnen afstemmen. Onze samenwerking met Kinderopvang Bloom is hierin een belangrijk voorbeeld. Bloom biedt kleinschalige opvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar, met een vast team dat zorgt voor een veilige en vertrouwde omgeving. Voor peuters van 3-4 jaar organiseert Bloom een speciaal 'peuterplus' programma. Dit programma bereidt hen gericht voor op de basisschool met activiteiten die aansluiten bij het kleuteronderwijs, met extra focus op zelfredzaamheid. Met passie, warmte en aandacht creëren wij een veilige, gezellige en stimulerende leeromgeving waarin elk kind zich welkom voelt en zich optimaal kan ontwikkelen. Welkom bij De Bundel, waar uw kind centraal staat!

Veelgestelde vragen

Welk speciaal aanbod heeft Basisschool De Bundel voor jonge kinderen?

Basisschool De Bundel biedt een rijk en stimulerend programma voor jonge kinderen, gericht op spelenderwijs leren en de ontwikkeling van kernvaardigheden. Dit omvat speciale aandacht voor vroege geletterdheid, gecijferdheid en sociale vaardigheden, om een solide basis te leggen voor toekomstig schoolsucces.

Basisschool De Bundel biedt een rijk en stimulerend programma voor jonge kinderen, gericht op spelenderwijs leren en de ontwikkeling van kernvaardigheden. Dit omvat speciale aandacht voor vroege geletterdheid, gecijferdheid en sociale vaardigheden, om een solide basis te leggen voor toekomstig schoolsucces.

Peuterspeelzalen en Kinderopvang
Gastvrije Kindcentra

Met welke kinderopvangpartners werkt De Bundel samen voor het jonge kind?

Openbare Basisschool De Bundel werkt nauw samen met Kinderopvang Bloom. Deze samenwerking zorgt voor een harmonieuze overgang van de kinderopvang naar de basisschool, met gedeelde inzichten in de ontwikkeling van uw kind.

Openbare Basisschool De Bundel werkt nauw samen met Kinderopvang Bloom. Deze samenwerking zorgt voor een harmonieuze overgang van de kinderopvang naar de basisschool, met gedeelde inzichten in de ontwikkeling van uw kind.

Team | Openbare Basisschool De Bundel in Apeldoorn | [2025] Schoolregister