Basisschool IKC Tuindorp in Amsterdam

Het team van IKC Tuindorp in Amsterdam

Current section: team
Kometensingel 52
1033 Amsterdam

Zie hier hoe het team van IKC Tuindorp is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van IKC Tuindorp. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past IKC Tuindorp bij jullie?

Ontdek hoe goed IKC Tuindorp bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij IKC Tuindorp zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 82.1% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.5% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (82.1%)
Man (17.9%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.5%)
Man (17.5%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij IKC Tuindorp. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (7.4%)
25-35 jaar (33.3%)
35-45 jaar (33.3%)
45-55 jaar (3.7%)
55-65 jaar (18.5%)
&ge;65 jaar (3.7%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.5%)
25-35 jaar (25.1%)
35-45 jaar (26%)
45-55 jaar (20.7%)
55-65 jaar (17.5%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij IKC Tuindorp werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (64.3%)
Direct ondersteunend personeel (17.9%)
Indirect ondersteunend personeel (10.7%)
Management (7.1%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor IKC Tuindorp gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Bevordering van het taalgebruik
Drama
Handvaardigheid
Humanistische en godsdienstige vorming (HVO/GVO)
Muziek
Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Invallersregeling bij IKC Tuindorp: Zo Regelen Wij Vervanging

Bij IKC Tuindorp zetten we alles op alles om de continuïteit van het onderwijs te waarborgen. Mocht een leerkracht afwezig zijn wegens ziekte of verlof, dan streven we ernaar direct een gekwalificeerde invaller in te zetten. Ondanks onze inspanningen, vormt het landelijke lerarentekort een uitdaging. In situaties waar externe vervanging niet direct mogelijk is, organiseren we interne oplossingen met ons toegewijde team van onderwijsprofessionals. De flexibiliteit van ons personeel staat garant voor het zo goed mogelijk opvangen van eventuele hiaten. Wanneer zowel externe als interne oplossingen ontoereikend zijn, kan het voorkomen dat een klas tijdelijk wordt verdeeld over andere groepen. In uitzonderlijke gevallen vragen we met klem aan ouders om thuisopvang te overwegen, waarbij tijdige communicatie cruciaal is. We informeren u proactief over alle mogelijke scenario's en de genomen maatregelen om u op de hoogte te houden.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Voor het aankomende schooljaar hebben wij de groepen als volgt verdeeld:

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Extra Ondersteuning op IKC Tuindorp: Deskundige Specialisten voor Uw Kind

8

Taal en Rekenen: Boost de Academische Ontwikkeling

Beschikbare specialisten:

Dyslexiespecialist voor lees- en spellingproblemen
Intern Begeleider voor brede leerlingondersteuning
Orthopedagoog voor gedrag en ontwikkeling
Rekenspecialist voor rekenvaardigheden
Specialist meer- en hoogbegaafdheid voor uitdaging
Taalspecialist voor taalontwikkeling
Logopedist voor spraak en communicatie
NT2 specialist voor anderstalige nieuwkomers

Toelichting van de school:

Bij IKC Tuindorp zetten we ons in om elke leerling, ongeacht hun specifieke behoeften, de best mogelijke ondersteuning te bieden. Onze school is uitgerust met een team van toegewijde specialisten die klaarstaan om leerlingen te helpen excelleren op het gebied van taal en rekenen. Wij geloven in een inclusieve aanpak waarbij extra zorg en aandacht wordt besteed aan individuele leerdoelen, zodat elk kind zijn of haar potentieel kan bereiken.

7

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Veilige Basis

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor sociaal-emotionele begeleiding
Orthopedagoog voor gedragsvraagstukken
Specialist meer- en hoogbegaafdheid voor sociale integratie
Ergotherapeut voor praktische vaardigheden
OKT voor schoolbrede ondersteuning
Budget coach voor financiële ondersteuning van gezinnen
Brugfunctionaris en familieschoolcoördinator voor thuis-school samenwerking

Toelichting van de school:

IKC Tuindorp bevordert een positief sociaal-emotioneel klimaat waarin elk kind zich veilig en gewaardeerd voelt. We werken nauw samen met externe partners die hun expertise inzetten binnen onze schoolmuren, wat zorgt voor een breed scala aan ondersteuningsmogelijkheden. Daarnaast onderhouden we nauwe banden met het Ondersteunings- en Kwaliteitsteam (OKT) om, in samenspraak met ouders, ook buiten de schooluren de juiste hulp te bieden en het welzijn van uw kind te waarborgen.

4

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Effectief Leren

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor gedragsmanagement
Specialist meer- en hoogbegaafdheid voor studievaardigheden
Ergotherapeut voor aanpassingen in de leeromgeving
Het DoeLab voor praktische leeroplossingen

Toelichting van de school:

Op IKC Tuindorp besteden we gerichte aandacht aan de verbetering van werkhouding, gedrag en taakaanpak bij onze leerlingen. Onze gespecialiseerde teamleden bieden individuele begeleiding en strategieën om leerlingen te helpen zich beter te concentreren en effectiever te werken. Met de inzet van deze deskundigen streven we ernaar een optimale leeromgeving te creëren waarin elk kind succesvol kan zijn.

1

Motorische Ontwikkeling: Beweging en Coördinatie

Beschikbare specialisten:

Organisatie Kind en Motoriek voor bewegingsanalyses

Toelichting van de school:

IKC Tuindorp werkt samen met de gespecialiseerde organisatie Kind en Motoriek om de motorische ontwikkeling van onze leerlingen te ondersteunen. Zij zijn het hele jaar door één dag per week op onze school aanwezig om leerlingen te observeren en te begeleiden. Leerlingen die opvallen in hun motoriek worden, na overleg met de intern begeleider, aangemeld. Kind en Motoriek voert observaties uit in de klas of tijdens gymlessen en stelt, indien nodig, een passend plan op.

4

Medische Zorg en Persoonlijke Verzorging: Welzijn en Veiligheid

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor zorgcoördinatie
Orthopedagoog voor begeleiding bij specifieke zorgvragen
Remedial teacher voor extra ondersteuning
BHV-getrainde leerkrachten voor eerste hulp

Toelichting van de school:

IKC Tuindorp hanteert een duidelijk protocol voor medisch handelen om de veiligheid en het welzijn van alle leerlingen te garanderen. Dit protocol beschrijft de procedures en verantwoordelijkheden met betrekking tot medische zorg binnen de school. Onze toegewijde medewerkers, waaronder leerkrachten met een BHV-certificaat, staan klaar om professionele ondersteuning te bieden waar nodig.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
24
Totaal specialisten
24
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Technieklokaal
Speellokaal
Gymlokaal

Ontdek de Ondersteuning op IKC Tuindorp: Passend Onderwijs voor Elk Kind

Ontdek Ons Toegewijde Ondersteuningsbeleid

IKC Tuindorp zet zich in voor inclusief en passend onderwijs, waarbij elk kind de aandacht krijgt die het verdient. In deze sectie van onze schoolgids lichten we toe hoe wij zorgen voor een optimale leeromgeving voor alle leerlingen in Amsterdam. Wij leggen uit wat het verschil is tussen passend en inclusief onderwijs en hoe wij dit in de praktijk brengen. U leest hier ook wat u als ouder kunt verwachten van onze ondersteuningsmethoden. Ons doel is om elk kind de kans te geven zich optimaal te ontwikkelen, zowel op academisch als sociaal-emotioneel vlak. Extra ondersteuning voor leerlingen Soms heeft een kind specifieke hulp nodig om succesvol te leren en zich te ontplooien. Deze ondersteuning kan variëren van aangepast lesmateriaal en individuele begeleiding tot extra oefentijd of de inzet van gespecialiseerde professionals zoals logopedisten of gedragsdeskundigen. Wij kijken nauwkeurig naar de unieke behoeften van elk kind. Of het nu gaat om leesvaardigheid, de behoefte aan extra uitdaging of ondersteuning bij sociale interactie tijdens het buitenspelen, wij bieden een oplossing op maat. Uw zorgen als ouder zijn onze leidraad; wij informeren u graag over onze aanpak en de beschikbare ondersteuningsmogelijkheden. Passend Onderwijs: Onderwijs Afgestemd op Iedereen Passend onderwijs betekent dat elk kind in Amsterdam en Diemen de educatie ontvangt die aansluit bij zijn of haar individuele leerbehoeften. Hoewel de meeste leerlingen onze lessen goed kunnen volgen, bieden we extra ondersteuning waar nodig. Onze school beschikt over eigen specialisten die kinderen helpen bij specifieke leeruitdagingen, zoals lezen en rekenen. Voor complexere ondersteuningsvragen werken we samen met externe partners. Meer informatie over onze specifieke ondersteuningsprogramma's en samenwerkingspartners vindt u via de aangegeven links. Wij streven ernaar om de benodigde hulp zoveel mogelijk binnen de vertrouwde schoolomgeving te bieden. Inclusief Onderwijs: Een Toekomstgerichte Visie De overheid streeft ernaar dat alle basisscholen in Nederland in 2035 inclusief onderwijs aanbieden. In Amsterdam en Diemen zijn we al volop bezig met deze transitie. Inclusief onderwijs betekent dat we rekening houden met de diversiteit aan leerbehoeften en extra ondersteuning bieden waar nodig. We versterken onze school met expertise uit het speciaal onderwijs en jeugdhulp, in samenwerking met lokale partners. Dit stelt ons in staat om meer leerlingen thuisnabij te ondersteunen, wat leidt tot betere leerresultaten, meer begrip voor diversiteit, minder reistijd en bredere sociale contacten voor de kinderen. Samenwerking met het Samenwerkingsverband Primair Onderwijs Amsterdam Diemen Soms overstijgt de benodigde ondersteuning de mogelijkheden van de basisschool, zelfs met hulp van partners. In dergelijke gevallen betrekken we het Samenwerkingsverband Primair Onderwijs Amsterdam Diemen (SWV) en organiseren we een ondersteuningsteamoverleg met u als ouders. Meer details over dit proces vindt u via de link. Voor algemene informatie over passend onderwijs en de rol van het samenwerkingsverband, verwijzen we u graag naar hun website. Hoe IKC Tuindorp Passend en Inclusief Onderwijs Garandeert Bij IKC Tuindorp geloven we in de kracht van elke leerling. Daarom bieden we onderwijs dat naadloos aansluit bij individuele behoeften, binnen een veilige en stimulerende leeromgeving. Onze goed opgeleide leerkrachten monitoren de voortgang en het welzijn van elke leerling nauwgezet. We signaleren tijdig wanneer extra ondersteuning nodig is en bieden deze, zowel binnen de klas als met externe expertise. Passend onderwijs herkent u aan onze flexibele aanpak: extra begeleiding bij specifieke vakken, uitdagende opdrachten voor getalenteerde leerlingen, en op maat gemaakte ondersteuningsplannen ('arrangementen'). Zelfs bij langdurige ziekte zorgen we voor continuïteit met technologie zoals klasrobots. We nodigen u als ouder uit om actief deel te nemen aan het vormgeven van het ondersteuningsplan van uw kind. Ons team evalueert en documenteert de geboden hulp zorgvuldig in een digitaal systeem voor optimale samenwerking en voortgangsmonitoring. Op Weg naar een Volledig Inclusieve Schoolomgeving IKC Tuindorp werkt continu aan de verdere ontwikkeling naar een inclusieve school. Dit betekent dat we streven naar het bieden van passende ondersteuning aan zoveel mogelijk kinderen uit de wijk, ook zij die intensieve en langdurige hulp nodig hebben. In samenwerking met specialisten uit het speciaal onderwijs en naburige scholen, bevorderen we dat kinderen zoveel mogelijk samen leren en spelen, dichtbij huis. Als ouder merkt u onze progressie aan de actieve betrokkenheid bij het samenwerkingsverband, de ouderparticipatie in beleidsvorming en de inzet van onderwijsassistenten om participatie in de klas te waarborgen. Onze focus ligt op het benutten van de mogelijkheden van elk kind. We stellen ons de vraag: "Wat heeft dit kind nodig om te excelleren?" in plaats van te focussen op beperkingen. Dit beleid heeft ertoe geleid dat we minder kinderen doorverwijzen naar het speciaal (basis)onderwijs, en de ondersteuning zoveel mogelijk binnen IKC Tuindorp bieden. Ons Stappenplan voor Effectieve Ondersteuning: Handelingsgericht Werken (HGW) Elke basisschool in Nederland heeft een zorgplicht. IKC Tuindorp onderzoekt daarom actief of wij uw kind passend onderwijs kunnen bieden. Binnen het Samenwerkingsverband Primair Onderwijs Amsterdam Diemen (SWV) hanteren we een stappenplan, gebaseerd op Handelingsgericht Werken (HGW), om optimale ondersteuning te garanderen. Handelingsgericht Werken (HGW) bij IKC Tuindorp HGW is een doordachte werkwijze die ons helpt elk kind optimaal te begeleiden in zijn of haar ontwikkeling. De kernprincipes van HGW omvatten: Doelgericht werken: We stellen heldere leerdoelen per kind vast. Afstemming en wisselwerking: We optimaliseren de interactie tussen kind, leerkracht en omgeving. Kindgerichte behoeften: De onderwijsbehoeften van het kind staan centraal. Rol van leerkracht en ouder: Leerkrachten maken het verschil, ouders zijn cruciale partners. Positieve benadering: We focussen op de sterke kanten van kinderen, ouders en leerkrachten. Samenwerking: Een gezamenlijke inspanning van ouders, school en betrokkenen. Systematisch en transparant: Duidelijke communicatie over onze aanpak en de redenen daarvoor. Toekomstige Ontwikkelingen in Extra Ondersteuning bij IKC Tuindorp IKC Tuindorp blijft proactief inspelen op de veranderende behoeften van onze leerlingenpopulatie. De toenemende diversiteit in onze school, mede door de dynamische wijkontwikkeling, vraagt om continue aanpassing en innovatie van ons ondersteuningsaanbod. Wij heten steeds meer ouders welkom en blijven ons inzetten voor excellent onderwijs voor elk kind in Amsterdam.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontdek Onze Kwaliteit: Jaarplan en Schoolontwikkeling IKC Tuindorp

Welke Ontwikkelingsdoelen voor Ons Jaarplan 2024-2025?

IKC Tuindorp streeft naar continue verbetering en stelt zichzelf de vraag: 'Doen we de juiste dingen en doen we die ook goed?'. Dit principe vormt de kern van ons Jaarplan 2024-2025. Onze focus ligt op het versterken van een robuuste kwaliteitscultuur, het verbeteren van de ondersteuning voor onze leerlingen en het optimaliseren van de basisvaardigheden. We nodigen u uit om kennis te nemen van onze specifieke doelstellingen en de bijbehorende toelichtingen. **Doelstelling 1: Zicht op Ontwikkeling en Resultaten (OP2, OR1, OR2)** We versterken onze planmatige leerlingbegeleiding voor een helder inzicht in de sociaal-emotionele ontwikkeling, het gedrag en de cognitieve prestaties op school-, groeps- en individueel niveau. Dit stelt ons in staat om de kwaliteit te monitoren en potentiële leer- en gedragsproblemen vroegtijdig te signaleren. Onze aanpak omvat basisondersteuning met aanvullende interventieprogramma's voor leerlingen die extra hulp nodig hebben. We hanteren de cyclus van handelingsgericht werken (HGW) en opbrengstgericht werken, ondersteund door het instrument Focus PO. **Doelstelling 2: Pedagogisch Klimaat & Sociale Veiligheid (VS1, VS2)** We evalueren onze huidige methodieken zoals De Vreedzame School, Taakspel en DKJL en ontwikkelen een IKC-brede pedagogische visie in samenwerking met Eigen&Wijzer. Kwaliteitskaarten voor gedrag worden verder ontwikkeld en geïmplementeerd om consistentie te waarborgen. Leerkrachten worden getraind in het houden van regie, het bevorderen van taakgericht gedrag, het omgaan met uitdagend gedrag en het stimuleren van sociaal-emotioneel leren. **Doelstelling 3: Pedagogisch en Didactisch Handelen (OP3)** We besteden specifieke aandacht aan automatiseren en memoriseren met de methodiek 'Zo Leer Je Kinderen Rekenen'. Voor de groepen 6, 7 en 8 wordt de rekenaanpak via 'Foutloos Rekenen' toegepast, met gerichte oefening en evaluatie van rekenvaardigheden. Leerkrachten die nog geen scholing hebben gevolgd, krijgen deze aangeboden. We richten ons dit schooljaar op het verder implementeren van Expliciete Directe Instructie (EDI) tijdens de rekenlessen, om alle leerlingen effectief te ondersteunen. **Doelstelling 4: Taal en Leesonderwijs (OP1)** Een effectief taalbeleid richt zich op het dichten van achterstanden en het verhogen van de taalvaardigheid van alle leerlingen in alle lessen. We streven naar een structureel en geborgd taalbeleid waarbij het belang van taal op alle niveaus wordt erkend. Aankomend jaar werken we aan de verdere vormgeving hiervan. **Doelstelling 5: Implementatie Kennisgericht Onderwijs (OP1)** De groepen 1-3 stappen over van IPC naar een meer kennisgerichte aanpak. Voor groep 1-2 onderzoeken we de implementatie van thema's van de Alan Turingschool. Voor groep 3 verrijken we de thema's van de leesmethode (VLL). Vanaf groep 4 wordt de lesmethode 'Wetenswaardig' geïntroduceerd voor geschiedenis, aardrijkskunde, biologie en techniek. Deze methode vergroot de algemene kennisbasis en stimuleert de woordenschat en taalvaardigheden. **Doelstelling 6: Professionele Schoolcultuur** Een professionele schoolcultuur is de basis voor de ontwikkeling van leerlingen en medewerkers. In deze cultuur werken we gezamenlijk, doelmatig en volgens professionele standaarden aan continue verbetering. Dit leidt tot kwalitatief hoogstaand onderwijs, waarin leerkrachten samenwerken, best practices delen en elkaar ondersteunen voor betere leerresultaten. Het bevordert ook gemeenschapszin en betrokkenheid. **Doelstelling 7: Gelijke Kansen & Familieschool Beleid** IKC Tuindorp kent een diverse populatie, en kansengelijkheid begint bij een passend onderwijsaanbod. Als Familieschool ondersteunen we kinderen en gezinnen op brede gebieden, waaronder armoedebestrijding en opvoedingsondersteuning. We hebben een Familieschool-coördinator en een brugfunctionaris en streven naar een Familieservicepunt. We onderzoeken hoe we door gezamenlijke betrokkenheid hoge verwachtingen kunnen waarmaken en talentontwikkeling kunnen stimuleren met een gevarieerd naschools aanbod. **Doelstelling 8: Nieuwbouw en Tijdelijke Huisvesting** De nieuwbouwplannen vorderen en we verwachten komend schooljaar te verhuizen naar tijdelijke huisvesting naast de Poolster. Het doel is om in schooljaar 2025-2026 in de tijdelijke huisvesting te zitten en in schooljaar 2026-2027 terug te keren naar de locatie van het nieuwe IKC Tuindorp gebouw.

Hoe Monitoren We Onze Ontwikkelingsdoelen?

De monitoring van onze doelen is afgestemd op de specifieke doelstellingen en is onderverdeeld in vier categorieën: 1. **Cognitieve Doelen:** Deze monitoren we via methodegebonden en niet-methodegebonden toetsen. Twee keer per jaar analyseren de leerkrachten, in samenwerking met de intern begeleider, de resultaten. Op basis van deze analyses stellen we concrete ambities vast. 2. **Sociaal-Emotionele Doelen:** Leerkrachten volgen het welbevinden van leerlingen met behulp van 'Kindbegrip'. Vanaf groep 5 vullen leerlingen dit ook zelf in. Opvallende zaken worden besproken in groepsbesprekingen met de intern begeleider, waarna een plan van aanpak wordt opgesteld en ouders worden betrokken. Individuele trainingen zijn ook beschikbaar. 3. **Oudertevredenheid:** De tevredenheid van ouders wordt jaarlijks geëvalueerd. 4. **Leerkrachttevredenheid:** Leerkrachten vullen jaarlijks de Risico-Inventarisatie en -Evaluatie (RI&E) in. De resultaten worden gedeeld met het team, en waar nodig worden acties ondernomen.

Ontwikkeling voor het Jonge Kind bij IKC Tuindorp

Toelichting van de school

IKC Tuindorp biedt een stimulerende omgeving voor de allerkleinsten. Naast onze gewaardeerde partner Eigen&Wijzer, hebben ouders de vrijheid om te kiezen voor een andere opvangorganisatie die het beste past bij de behoeften van hun kind. Wij geloven in een flexibele aanpak waarbij de ontwikkeling en het welzijn van uw kind centraal staan. Ontdek de mogelijkheden voor een warme en educatieve start.

Veelgestelde vragen

Welk extra aanbod heeft IKC Tuindorp voor jonge kinderen?

IKC Tuindorp verrijkt het leerproces van jonge kinderen met speciaal afgestemd aanbod. Dit programma is ontworpen om de nieuwsgierigheid te prikkelen en een solide basis te leggen voor verdere educatie. Ontdek hoe wij uw kind helpen groeien in een veilige en inspirerende omgeving. Ons team staat klaar om uw kind te begeleiden in deze belangrijke ontwikkelingsfase.

IKC Tuindorp verrijkt het leerproces van jonge kinderen met speciaal afgestemd aanbod. Dit programma is ontworpen om de nieuwsgierigheid te prikkelen en een solide basis te leggen voor verdere educatie. Ontdek hoe wij uw kind helpen groeien in een veilige en inspirerende omgeving. Ons team staat klaar om uw kind te begeleiden in deze belangrijke ontwikkelingsfase.

Kindcentrum

Met welke partners werkt IKC Tuindorp samen voor het jonge kind aanbod?

Voor het aanbod gericht op jonge kinderen werkt IKC Tuindorp nauw samen met Eigen&Wijzer. Deze samenwerking zorgt voor een naadloze overgang en een consistente pedagogische aanpak. Bezoek de website van Eigen&Wijzer voor meer informatie over hun diensten en hoe zij bijdragen aan de ontwikkeling van uw kind. Samen creëren we de optimale leeromgeving.

Voor het aanbod gericht op jonge kinderen werkt IKC Tuindorp nauw samen met Eigen&Wijzer. Deze samenwerking zorgt voor een naadloze overgang en een consistente pedagogische aanpak. Bezoek de website van Eigen&Wijzer voor meer informatie over hun diensten en hoe zij bijdragen aan de ontwikkeling van uw kind. Samen creëren we de optimale leeromgeving.

Team | IKC Tuindorp in Amsterdam | [2025] Schoolregister