Basisschool Al Amana Leidsche Rijn in Utrecht

Het team van Al Amana Leidsche Rijn in Utrecht

Current section: team
Eerste Oosterparklaan 88
3544 Utrecht

Zie hier hoe het team van Al Amana Leidsche Rijn is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Al Amana Leidsche Rijn. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Al Amana Leidsche Rijn bij jullie?

Ontdek hoe goed Al Amana Leidsche Rijn bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Al Amana Leidsche Rijn zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 90.5% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.5% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (90.5%)
Man (9.5%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.5%)
Man (16.5%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Al Amana Leidsche Rijn. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (10.5%)
25-35 jaar (31.6%)
35-45 jaar (47.4%)
45-55 jaar (0%)
55-65 jaar (10.5%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.4%)
25-35 jaar (25.6%)
35-45 jaar (25%)
45-55 jaar (20.7%)
55-65 jaar (18.3%)
&ge;65 jaar (2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Al Amana Leidsche Rijn werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (66.7%)
Direct ondersteunend personeel (28.6%)
Management (4.8%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Al Amana Leidsche Rijn gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Flexibele Invallers en Onderwijskwaliteit bij Al Amana Leidsche Rijn

Bij Al Amana Leidsche Rijn zetten we ons dagelijks in voor de continuïteit van kwalitatief hoogstaand onderwijs. Wanneer een van onze toegewijde leerkrachten wegens ziekte of verlof afwezig is, staan wij klaar om de impact op uw kind te minimaliseren. Ondanks de landelijke uitdagingen rondom het lerarentekort, streven we ernaar elke lesgroep optimaal te bezetten. Onze eerste prioriteit is het intern oplossen van afwezigheid, waarbij collega's met een flexibele aanstelling extra ondersteuning bieden. Indien dit niet volstaat, schakelen we gespecialiseerde onderwijsorganisaties in voor gekwalificeerde invallers. We merken dat goed presterende invallers vaak snel een vaste aanstelling krijgen binnen scholen. Als interne opties uitgeput zijn, kijken we naar de beschikbaarheid van onze getalenteerde parttimers. Alleen in uitzonderlijke situaties, en als laatste redmiddel, overwegen we het tijdelijk thuislaten van een groep. Dit doen we met de grootst mogelijke zorg en transparantie. Directieleden, intern begeleiders en vakspecialisten worden enkel in zeer specifieke gevallen ingezet voor klassenmanagement, om hun kerntaken te waarborgen. Ook ervaren stagiaires, onder directe begeleiding, kunnen soms voor de klas staan. Mocht onverhoopt geen enkele oplossing mogelijk zijn, dan informeren wij u tijdig over de noodzaak om uw kind een dag thuis te houden.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Team | Al Amana Leidsche Rijn in Utrecht | [2025] Schoolregister