Gabriëlschool in Putten

Het team van Gabriëlschool in Putten

Current section: team
Kelnarijstraat 40
3881 Putten

Zie hier hoe het team van Gabriëlschool is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Gabriëlschool. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Gabriëlschool bij jullie?

Ontdek hoe goed Gabriëlschool bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Gabriëlschool zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 94.4% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 82.1% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (94.4%)
Man (5.6%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (82.1%)
Man (17.9%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Gabriëlschool. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (10%)
25-35 jaar (20%)
35-45 jaar (30%)
45-55 jaar (20%)
55-65 jaar (10%)
&ge;65 jaar (10%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.4%)
25-35 jaar (25%)
35-45 jaar (26.3%)
45-55 jaar (19.3%)
55-65 jaar (18.8%)
&ge;65 jaar (2.2%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Gabriëlschool werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (88.9%)
Direct ondersteunend personeel (11.1%)
Management (0%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Gabriëlschool gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging van Leerkrachten op Gabriëlschool: Een Zorgeloze Aanpak

Op de Gabriëlschool in Putten stellen we de continuïteit van het onderwijs voorop. Daarom werken we met een toegewijd team van vaste invallers. Dit garandeert dat uw kind les krijgt van vertrouwde gezichten, wat zorgt voor een stabiele leeromgeving. De sterke collegialiteit binnen ons team betekent dat collega's elkaar waar mogelijk ondersteunen en vervangen. Indien er geen interne vervanging mogelijk is, putten we uit een betrouwbare invalpool om de continuïteit te waarborgen. Ons uitgebreide vervangingsplan, goedgekeurd door de Medezeggenschapsraad, beschrijft nauwkeurig hoe we omgaan met de afwezigheid van onze leerkrachten door ziekte of verlof. Dit plan biedt een gestructureerde aanpak om de impact op het leerproces van uw kind te minimaliseren. Het plan kent een stapsgewijze aanpak. Eerst zoeken we naar een geschikte vervanger binnen onze eigen invalpool. Vervolgens benaderen we parttime werkende collega's voor invallen. Als derde stap neemt een onderwijsondersteuner de groep over. In uitzonderlijke gevallen en voor korte periodes kan een ambulante medewerker worden ingezet. Als laatste redmiddelen worden de leerlingen van de betreffende groep verdeeld over andere klassen, of in uiterste nood naar huis gestuurd. We streven er echter naar deze laatste opties zoveel mogelijk te vermijden en altijd het belang van de leerlingen voorop te stellen. Het lerarentekort maakt het vinden van vervangers momenteel uitdagend, maar wij blijven ons inzetten voor de best mogelijke oplossing.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Stamgroepen

Groeperingsvormen

Bouwgroepen/Stamgroepen/Heterogene groepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning door Specialisten op de Gabriëlschool

6

Taalontwikkeling en Rekenen: Focus op Succes

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Leerlingontwikkeling
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Taalspecialist voor Vroege Signalering
Logopedist voor Communicatie
Rekencoördinator voor Rekenvaardigheid
Gedragswetenschapper voor Inzicht

Toelichting van de school:

Op de Gabriëlschool zetten we vol in op de taal- en rekenontwikkeling van elk kind. In de jongste groepen (0-2) volgen we de voortgang nauwgezet met de gecertificeerde Parnassys leerlijnen. Dit geeft ons een helder beeld van de ontwikkeling. Voor de oudere leerlingen (groep 3-8) gebruiken we de Cito Leerling in Beeld (LIB) en methodetoetsen. Deze systemen helpen ons om prestaties te analyseren en zo nodig extra ondersteuning te bieden. Opbrengstanalyse op groeps- en kindniveau vormt de basis voor onze gerichte aanpak. We werken met blok- en themaplanningen voor handelingsgericht en opbrengstgericht onderwijs. Dagelijkse controle van begrip zorgt ervoor dat we direct inspelen op de leerbehoeften van elk kind. Leesproblemen en dyslexie pakken we aan volgens het 'Protocol Leesproblemen en Dyslexie'. Bij signalen van dyslexie volgen we het protocol en kunnen we aanmelden bij het Regionaal Instituut Dyslexie voor onderzoek en begeleiding, altijd in nauwe samenwerking met ouders. Voor rekenproblemen bieden we basisondersteuning en extra hulp. Na een diagnostisch rekenonderzoek wordt een plan van aanpak opgesteld, eventueel met de methode Rekenroute. Dit garandeert dat elk kind de juiste ondersteuning krijgt om rekenvaardig te worden. De jaarlijkse logopedische screening door de GGD voor 5-jarigen helpt bij het vroegtijdig opsporen van taal- en spraakproblemen, cruciaal voor de algehele ontwikkeling van het kind.

4

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling: Een Veilige Basis

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Welzijn
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid
Gedragswetenschapper voor Emotionele Groei
Kanjercoördinator voor Positief Gedrag

Toelichting van de school:

De Gabriëlschool streeft naar een veilige en positief verbonden leeromgeving voor iedereen. We zien de school als een oefenplaats waar kinderen leren zelfstandig, verantwoordelijk en sociaal te functioneren. Als Jenaplanschool creëren we een hechte gemeenschap waar kinderen, team en ouders zich thuis voelen. De ontwikkeling van kennis, vaardigheden en een positieve houding staat centraal, met een sterke focus op basisvaardigheden en burgerschapsvorming. Met de Kanjertraining bevorderen we de sociaal-emotionele ontwikkeling. Deze bewezen methode leert kinderen positief over zichzelf en anderen te denken, wat essentieel is voor een veilige leeromgeving en zowel sociale als cognitieve groei bevordert.

4

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Groeien in Uitdaging

Beschikbare specialisten:

Intern Begeleider voor Gedragsmanagement
Specialist Meer- en Hoogbegaafdheid voor Talentontwikkeling
Gedragswetenschapper voor Inzicht en Strategie
Kanjercoördinator voor Positief Groepsgedrag

Toelichting van de school:

Onze gedragswetenschapper biedt ondersteuning bij sociaal-emotionele uitdagingen. Door middel van gesprekken met kind en ouders, en gerichte observaties, vergroten we inzicht en creëren we bewustwording voor positieve verandering. Voor meer- en hoogbegaafde leerlingen bieden we een verrijkingsaanpak. Kinderen die extra uitdaging nodig hebben, kunnen deelnemen aan de 'Cheeta's' groep. Hier ontwikkelen ze leerstrategieën, leren ze van en met elkaar, en werken ze aan executieve functies en eigen leerdoelen. Ons gedragsprotocol, gebaseerd op de Kanjertraining, ziet ongewenst gedrag als leermomenten. Met gezamenlijke inspanningen van school en ouders ondersteunen we kinderen bij het ontwikkelen van positief gedrag. Bij ernstige situaties waar de veiligheid in het geding is, treden we conform het gedragsprotocol op.

0

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Actief en Gezond

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Binnen de basisondersteuning helpen we kinderen met hun fijne motoriek, zoals handschrift en knippen. Ook bespreken we thema's als overgewicht op een laagdrempelige manier. We verwachten dat alle kinderen bij instroom zindelijk zijn en zelfstandig naar het toilet gaan. Leerkrachten bieden hierbij ondersteuning, maar het verschonen van kinderen behoort niet tot hun takenpakket.

0

Medische Handelingen en Persoonlijke Verzorging: Zorgvuldigheid Voorop

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

De Gabriëlschool is toegankelijk voor rolstoelgebruikers op onze Kelnarijstraat locatie. We gaan uiterst zorgvuldig om met medische handelingen en medicatie, conform het SKO-protocol. Medische handelingen door personeel zijn in principe niet toegestaan, tenzij er specifieke afspraken met ouders en artsen zijn gemaakt. Om schoolverzuim te voorkomen, werken we samen met de jeugdarts en de Leerplichtambtenaar. Voor advies over leerlingen met fysieke beperkingen, langdurige ziekte, epilepsie, visuele of auditieve beperkingen, schakelen we gespecialiseerde externe partners in zoals De Twijn, De Kleine Prins, het LWOE, Barthiméus en Auris.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
14
Totaal specialisten
14
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal
Gymlokaal
Werkruimtes
Ortotheek

Ontdek de Ondersteuning op de Gabriëlschool: Een Veilig Leerklimaat voor Elk Kind

Gedetailleerde Informatie over Zorg en Begeleiding

Veiligheid en Welzijn: Onze Zorgplicht De Gabriëlschool hanteert strikt de Meldcode Huiselijk Geweld en Kindermishandeling. Deze meldcode is essentieel om kinderen te beschermen tegen alle vormen van onveiligheid, zowel acuut als structureel. Een aangewezen aandachtsfunctionaris binnen ons team staat klaar om vermoedens te bespreken en te begeleiden, conform de wettelijke richtlijnen. Wij bieden een veilige omgeving waar medewerkers en ouders terechtkunnen met vragen over kindermishandeling of huiselijk geweld. De aandachtsfunctionaris is uw eerste aanspreekpunt en draagt zorg voor een veilige en ondersteunende aanpak. Begeleiding Buiten School: Flexibele Ondersteuning met Afstemming Hoewel onze primaire taak is om kwalitatief hoogstaand onderwijs te bieden binnen de vastgestelde schooltijden, erkennen we dat externe begeleiding soms noodzakelijk is. In uitzonderlijke gevallen kan de school toestemming verlenen voor begeleiding buiten school, mits dit in het belang van het kind is en in goed overleg met u als ouder plaatsvindt. Een dergelijke aanvraag vereist open communicatie. U informeert de school tijdig over de geplande therapie. De directeur beoordeelt vervolgens of de begeleiding onder schooltijd kan plaatsvinden. Cruciaal hierbij zijn de volgende voorwaarden: de behandeling is medisch of paramedisch noodzakelijk (zoals logopedie, psychologische of fysiotherapeutische hulp), de afwezigheid is tijdelijk en de duur is bekend, en de school is volledig geïnformeerd. Wanneer aan deze voorwaarden is voldaan, wordt de afwezigheid beschouwd als geoorloofd verzuim conform artikel 11 van de Leerplichtwet. Dit betekent dat er geen melding van verzuim bij de inspectie nodig is en er geen afwijking van de onderwijstijd geregistreerd hoeft te worden. De school registreert dit specifieke verzuim als 'geoorloofd' vanwege de noodzakelijke medische of paramedische behandeling, en vraagt hiervoor wel een officieel bewijsstuk met vermelding van de duur van de afwezigheid. Indien een kind een langdurige of intensievere behandeling behoeft, kan de school, afhankelijk van de impact op de ontwikkeling en de noodzaak van begeleiding tijdens schooluren, alsnog vrijstelling verlenen op grond van artikel 11 van de Leerplichtwet. Dit gebeurt altijd met een zorgvuldige afweging. Grenzen van Ondersteuning: Zorgvuldige Afweging voor Passend Onderwijs De Gabriëlschool streeft ernaar elk kind de best mogelijke begeleiding te bieden, met een ambitieus en zorgvuldig team. Om ons onderwijs optimaal te organiseren, hanteren we duidelijke criteria die teambreed zijn ontwikkeld. Deze criteria vormen de basisvoorwaarde voor onze begeleidingsmogelijkheden. Kinderen met specifieke onderwijsbehoeften krijgen een individuele leerlijn of een ontwikkelingsperspectiefplan (OPP). Dit stelt de meeste leerlingen in staat om succesvol deel te nemen aan ons onderwijsaanbod. Desondanks kan het voorkomen dat we, ondanks onze inspanningen, tegen de grenzen van onze ondersteuning aanlopen, wat leidt tot constructieve gesprekken met ouders, leerkrachten en begeleiders. Focus op het Kind: Wanneer de Gabriëlschool de Beste Keuze Blijft We zetten ons volledig in om elk kind de zorg te bieden die het nodig heeft. Echter, bij een klein aantal leerlingen kan de huidige ondersteuning ontoereikend zijn. Als een kind onvoldoende vooruitgang boekt, weinig groei laat zien, zich niet meer prettig voelt op school, of structureel grensoverschrijdend gedrag vertoont, is het cruciaal om samen met de ouders te evalueren of de Gabriëlschool nog steeds de meest geschikte leeromgeving is. We vragen ons af of wij dit kind de optimale ontwikkeling kunnen blijven bieden en of een andere school mogelijk meer kansen biedt. Focus op Groep en Leerkracht: Een Veilige en Productieve Leeromgeving Elk kind, de groep als geheel en de leerkracht hebben recht op een veilige, rustige en gestructureerde leeromgeving. Hierin kan effectief gewerkt worden en krijgt ieder kind de aandacht die het verdient. Als een leerling langdurig excessieve aandacht van de leerkracht vraagt, kan dit ten koste gaan van de rest van de klas. Ook wanneer leerlingen of leerkrachten zich onveilig voelen binnen de groep door intimiderend of agressief gedrag, zoals bedreigingen, verbale agressie of onvoorspelbaar gedrag, grijpen we in. De competentie van de leerkracht om aan de onderwijsbehoeften van alle kinderen te voldoen, moet gewaarborgd blijven. Bij dergelijke situaties evalueert de school zorgvuldig of de begeleiding en het onderwijs binnen de Gabriëlschool nog passend zijn. Data-gedreven Besluitvorming: Inzicht in Welzijn en Ontwikkeling Om een goed beeld te krijgen van de ontwikkeling en het welzijn van onze leerlingen, maken we gebruik van diverse methoden. Welbevinden meten we met behulp van Kanvas en de Veiligheidsthermometer. Observaties van zowel ouders als leerkrachten, en de dagelijkse interactie met het kind, leveren waardevolle inzichten op. De leer- en ontwikkelingsvoortgang wordt gemonitord via toetsen en het leerlingvolgsysteem. Observaties en evaluaties door de groepsleerkracht, intern begeleider, gedragswetenschapper of directeur bieden aanvullende informatie. ParnasSys, ons administratiesysteem, helpt ons om te bepalen of gedrag incidenteel is of een structureel patroon vertoont, wat essentieel is voor een passende aanpak. Ouder- en Jeugdpunt: Uw Partner in Passend Onderwijs Voor specifieke vragen over passend onderwijs, zowel algemeen als in uw persoonlijke situatie, kunt u terecht bij het Ouder- en Jeugdpunt. Dit initiatief van Samenwerkingsverband Zeeluwe (PO) en Stichting Leerlingzorg Noordwest Veluwe (VO) is bereikbaar via hun website Steunpunt ouders en jeugd (zeeluwe.nl) of telefonisch op dinsdagen en donderdagen tussen 09:00 en 12:00 uur via 0341-202034. Toekomstvisie: Inclusief Onderwijs per 2035 De komende jaren bereiden we ons voor op de implementatie van inclusief onderwijs, dat naar verwachting in 2035 van start gaat. Inclusief onderwijs streeft ernaar dat alle kinderen en jongeren dicht bij huis toegang hebben tot een stimulerende en gelijkwaardige leeromgeving. Hierin kunnen zij zich samen ontwikkelen, leren en participeren, ongeacht hun achtergrond of behoeften.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Ontwikkeling en Kwaliteitszorg op de Gabriëlschool

Wat zijn de kerndoelen van onze Gabriëlschool en hoe meten we succes?

De Gabriëlschool streeft continu naar optimale onderwijskwaliteit. We monitoren de voortgang van onze leerlingen met behulp van diverse evaluatie-instrumenten. Dit omvat het analyseren van toetsresultaten, zowel van lesmethoden als landelijke Cito-toetsen, om trends te signaleren. Daarnaast verzamelen we feedback via zelfevaluaties en enquêtes onder personeel, ouders en leerlingen om de tevredenheid te meten. Veiligheid op school wordt jaarlijks geëvalueerd middels een specifieke veiligheidsbelevingsonderzoek. Veranderingen en verbeteringen in ons onderwijs worden zorgvuldig vastgelegd in ons schoolplan. Dit plan beschrijft de sturingscyclus, onze ambitieuze doelen en de behaalde resultaten, met speciale aandacht voor burgerschapsvorming. Het schoolplan wordt jaarlijks bijgewerkt in een jaarplan en voorgelegd aan de Medezeggenschapsraad (MR) voor goedkeuring.

Hoe garandeert de Gabriëlschool een optimale ontwikkeling voor elk kind?

Bij de Gabriëlschool staat de ononderbroken en optimale ontwikkeling van elk kind centraal. Dit proces begint al bij de instroom in groep 1, na een grondige aanmeldprocedure zoals beschreven in ons aanmeldbeleid. Het eindigt met een soepele, warme overdracht naar het vervolgonderwijs. Voor belangrijke vakgebieden zoals rekenen, sociaal-emotioneel leren, fonemisch en fonologisch bewustzijn, en gecijferdheid, ontwikkelen we kwaliteitskaarten. Deze kaarten documenteren onze onderwijsambities en het specifieke aanbod per vakgebied. We breiden dit uit om ons onderwijsaanbod de komende jaren steeds verder te verankeren. In de onderbouw (groep 0-2) volgen we de ontwikkeling nauwgezet met behulp van de Parnassys leerlijnen. Voor de midden- en bovenbouw (groep 3-8) gebruiken we observaties, methodegebonden toetsen en het Cito Leerling in Beeld (LIB) leerlingvolgsysteem. Hiermee brengen we de ontwikkeling van de kinderen gedetailleerd in kaart. Op basis van deze resultaten analyseren we mogelijke oorzaken van leeruitdagingen. Vervolgens stellen we gerichte plannen op, zowel voor individuele leerlingen, groepen als de school als geheel. Dit proactieve beleid helpt ons om hiaten te voorkomen en ons onderwijs continu kritisch te evalueren. We kijken wat goed gaat en we voortzetten, en wat beter kan of anders moet. Aanpassingen in ons onderwijsaanbod worden dan opgenomen in de betreffende kwaliteitskaarten.

Downloaden

Ontdek Ons Programma voor Jonge Kinderen in Putten

Toelichting van de school

De Gabriëlschool in Putten legt een sterke nadruk op de cruciale eerste schooljaren van uw kind. Wij geloven dat een solide basis essentieel is voor een succesvolle schoolloopbaan. In samenwerking met lokale peuterspeelzalen en kinderopvangorganisaties in Putten, zorgen we voor een naadloze overgang. Onze aanpak omvat een gestructureerde observatie van de ontwikkeling van elk kind tijdens de voorschoolse periode. Dit stelt ons in staat om kinderen die extra ondersteuning nodig hebben vroegtijdig te identificeren en te begeleiden. Zo garanderen we een optimale start op de basisschool. We werken nauw samen met gemeentelijke instanties om de continuïteit van onderwijs te waarborgen, zowel in de voorschoolse educatie (peuterspeelzaal/kinderopvang) als in de vroegschoolse educatie (groep 1 en 2). Ouderbetrokkenheid is hierbij van onschatbare waarde. Samen zorgen we voor een soepele doorgaande lijn voor alle leerlingen. Bij de overstap van de peuterspeelzaal of kinderopvang naar onze basisschool, vindt een gedetailleerde overdracht plaats. U als ouder wordt volledig geïnformeerd over zowel de procedure als de inhoud van deze belangrijke overdracht. Binnen ons Jenaplanonderwijs vormen de jongste leerlingen een hechte stamgroep. We erkennen de uniciteit van elk kind en respecteren individuele ontwikkelingstempo's. Onze onderbouw (groep 0, 1 en 2) is gericht op het ontwikkelen van essentiële vaardigheden door middel van spel, verwondering en actieve betrokkenheid. Onze Jenaplan-onderbouwgroepen bevorderen samenwerking tussen kinderen van verschillende leeftijden. Dit sluit aan bij het Jenaplanprincipe van heterogene groepen, waar kinderen leren van en met elkaar. De vier kernactiviteiten – spreken, spelen, werken en vieren – vormen de structuur van onze dagen en creëren een dynamische leeromgeving. Wij hanteren thematisch werken om leren betekenisvol te maken. Elk thema is afgestemd op de belevingswereld van jonge kinderen en stimuleert onderzoekend en ontdekkend leren. Diverse ontwikkelingsgebieden, zoals taal, rekenen, motoriek, creativiteit en sociaal-emotionele vaardigheden, komen spelenderwijs aan bod. Spel en expressie zijn integraal onderdeel van ons thematisch aanbod. Via speelhoeken, kringactiviteiten en buitenspel krijgen kinderen de ruimte om te ontdekken, experimenteren en samen te werken. Dit draagt bij aan de ontwikkeling van cruciale levensvaardigheden. We streven naar een inspirerende en veilige leeromgeving waar elk kind zich gezien en gehoord voelt. Onze leerkrachten bieden individuele begeleiding, stimuleren zelfstandigheid, zelfvertrouwen en een positieve leerhouding.

Veelgestelde vragen

Biedt de Gabriëlschool extra ondersteuning voor jonge kinderen?

De Gabriëlschool biedt specifieke programma's ter ondersteuning van de ontwikkeling van jonge kinderen, gericht op een optimale start.

De Gabriëlschool biedt specifieke programma's ter ondersteuning van de ontwikkeling van jonge kinderen, gericht op een optimale start.

Voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en peuteropvang in Putten

Met welke organisaties werkt de Gabriëlschool samen voor jonge kinderen?

De Gabriëlschool onderhoudt nauwe samenwerkingsverbanden met vooraanstaande kinderopvangorganisaties in Putten, waaronder SKA en Kindcentrum Putten, om een doorlopende leerlijn te garanderen.

De Gabriëlschool onderhoudt nauwe samenwerkingsverbanden met vooraanstaande kinderopvangorganisaties in Putten, waaronder SKA en Kindcentrum Putten, om een doorlopende leerlijn te garanderen.

Team | Gabriëlschool in Putten | [2025] Schoolregister