
De resultaten van Samenwerkingsschool De Stroming in Middelburg
Current section: resultatenResultaten en cijfers
Op deze pagina vind je alle resultaten en cijfers van Samenwerkingsschool De Stroming, waaronder schoolweging, referentieniveaus, schooladviezen, eindtoets resultaten en meer. Deze gegevens geven een goed beeld van de prestaties en ontwikkeling van de leerlingen.
Schoolweging van Samenwerkingsschool De Stroming
De schoolweging van De Stroming is 33,48 , met een spreiding van 6,49 . De schoolweging en spreiding zijn in opdracht van de Inspectie van het Onderwijs door het CBS bepaald. Het CBS kijkt hierbij naar de thuissituatie van de leerlingen en drukt dit uit in een score. Hoe hoger de schoolweging, hoe complexer de leerlingenpopulatie en hoe lager de verwachte leerresultaten. Hoe hoger de spreiding, hoe groter de verschillen tussen de uitgangsposities van leerlingen. De inspectie rondt de scores lager dan 20 af naar 20 en de scores hoger dan 40 naar 40. De gemiddelde schoolweging voor alle scholen in Nederland is 29,77.
Hoe goed past Samenwerkingsschool De Stroming bij jullie?
Ontdek hoe goed Samenwerkingsschool De Stroming bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.
Ontgrendel het volledige rapport
Fundamenteel niveau
Grafiek
Grafiek laden...
Streefniveau
Grafiek
Grafiek laden...
Welk schooladvies kregen de leerlingen van Samenwerkingsschool De Stroming?
Grafiek
Grafiek laden...
Eindtoets Resultaten
Grafiek
Grafiek laden...
Toetsscores 2023-2024
Toets | De Stroming | Gemeente Amsterdam | Nederland |
---|
Groep 8 Toetsen 2023-2024
Hoe gebruikt deze school tussentijdse toetsen?
Alle toetsen uit het leerlingenvolgsysteem worden afgenomen en geregistreerd. Deze gegevens worden halfjaarlijks geëvalueerd en geanalyseerd. Hierna worden groepsplannen opnieuw bijgesteld.
Zitten de oud-leerlingen van Samenwerkingsschool De Stroming in het voortgezet onderwijs boven, op of onder hun schooladvies?
Grafiek
Grafiek laden...