
De resultaten van Montessorischool Het Mozaïek in Maarssen
Current section: resultatenResultaten en cijfers
Op deze pagina vind je alle resultaten en cijfers van Montessorischool Het Mozaïek, waaronder schoolweging, referentieniveaus, schooladviezen, eindtoets resultaten en meer. Deze gegevens geven een goed beeld van de prestaties en ontwikkeling van de leerlingen.
Schoolweging van Montessorischool Het Mozaïek
De schoolweging van Tweesprong is 27,55 , met een spreiding van 6,58 . De schoolweging en spreiding zijn in opdracht van de Inspectie van het Onderwijs door het CBS bepaald. Het CBS kijkt hierbij naar de thuissituatie van de leerlingen en drukt dit uit in een score. Hoe hoger de schoolweging, hoe complexer de leerlingenpopulatie en hoe lager de verwachte leerresultaten. Hoe hoger de spreiding, hoe groter de verschillen tussen de uitgangsposities van leerlingen. De inspectie rondt de scores lager dan 20 af naar 20 en de scores hoger dan 40 naar 40. De gemiddelde schoolweging voor alle scholen in Nederland is 29,77.
Hoe goed past Montessorischool Het Mozaïek bij jullie?
Ontdek hoe goed Montessorischool Het Mozaïek bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.
Ontgrendel het volledige rapport
Fundamenteel niveau
Grafiek
Grafiek laden...
Streefniveau
Grafiek
Grafiek laden...
Welk schooladvies kregen de leerlingen van Montessorischool Het Mozaïek?
Grafiek
Grafiek laden...
Eindtoets Resultaten
Grafiek
Grafiek laden...
Toetsscores 2023-2024
Toets | Tweesprong | Gemeente Amsterdam | Nederland |
---|
Groep 8 Toetsen 2023-2024
Hoe gebruikt deze school tussentijdse toetsen?
Op Het Mozaïek nemen we vanaf groep 2 tweemaal per jaar de Citotoetsen af voor Rekenen/wiskunde, begrijpend lezen, spelling, DMT en Avi. Dit is ons meetinstrument op kwalificatie waarmee we de opbrengsten monitoren.
Zitten de oud-leerlingen van Montessorischool Het Mozaïek in het voortgezet onderwijs boven, op of onder hun schooladvies?
Grafiek
Grafiek laden...