Openbare Basisschool Rietendak in Apeldoorn

Het team van Openbare Basisschool Rietendak in Apeldoorn

Current section: team
Zilverweg 29
7335 Apeldoorn

Zie hier hoe het team van Openbare Basisschool Rietendak is samengesteld

Op deze pagina vind je gedetailleerde informatie over het team van Openbare Basisschool Rietendak. De onderstaande grafieken tonen de verdeling tussen mannen en vrouwen, de leeftijdsopbouw van de medewerkers en de verschillende functiegroepen binnen de school. Deze gegevens geven inzicht in de diversiteit en samenstelling van het onderwijsteam dat dagelijks met uw kinderen werkt.

Hoe goed past Openbare Basisschool Rietendak bij jullie?

Ontdek hoe goed Openbare Basisschool Rietendak bij jullie past. Doe de schoolkeuzehulp om erachter te komen welke basisschool het beste bij jullie past. Klik hier voor meer informatie.

89

Ontgrendel het volledige rapport

Hoe is de verdeling tussen mannen en vrouwen?

Bij Openbare Basisschool Rietendak zie je hieronder hoe de verdeling is tussen mannelijke en vrouwelijke medewerkers. Je kunt dit vergelijken met vergelijkbare scholen om een beter beeld te krijgen van hoe het team is samengesteld.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Verdeling man/vrouw laden...

Vergelijking man-vrouw verdeling

Onze school heeft met 90.9% vrouwelijke medewerkers een hoger percentage vrouwen in dienst dan het gemiddelde van 83.8% bij vergelijkbare scholen. Dit draagt bij aan een diverse teamsamenstelling en biedt verschillende rolmodellen voor onze leerlingen.

Deze school
Vrouw (90.9%)
Man (9.1%)
Vergelijkbare scholen
Vrouw (83.8%)
Man (16.2%)

Wat is de leeftijd van de teamleden?

De leeftijdsopbouw van het team is een belangrijke factor in de onderwijsomgeving. In deze grafiek zie je hoe de leeftijdsverdeling is bij Openbare Basisschool Rietendak. Een mix van ervaren krachten en jonge docenten zorgt voor een dynamisch team dat goed kan inspelen op de behoeften van leerlingen.

Deze school
Vergelijkbare scholen

Leeftijdsverdeling laden...

Leeftijdsverdeling van het team

De leeftijdsopbouw van het team geeft inzicht in de diversiteit aan leeftijden binnen het personeel. Een gevarieerde leeftijdsopbouw kan bijdragen aan een breder perspectief en meer ervaring binnen het team.

Deze school
<25 jaar (0%)
25-35 jaar (23.1%)
35-45 jaar (38.5%)
45-55 jaar (23.1%)
55-65 jaar (15.4%)
&ge;65 jaar (0%)
Vergelijkbare scholen
<25 jaar (8.8%)
25-35 jaar (24.4%)
35-45 jaar (27.5%)
45-55 jaar (19.6%)
55-65 jaar (17.8%)
&ge;65 jaar (1.8%)

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bij Openbare Basisschool Rietendak werken verschillende professionals samen om kwalitatief goed onderwijs te verzorgen. In deze grafiek zie je hoe de teamleden zijn verdeeld over verschillende functies. Dit geeft je inzicht in hoe de school is georganiseerd en welke prioriteiten er worden gesteld in de teamsamenstelling.

Functiegroepen laden...

Verdeling van functiegroepen

De verdeling van functiegroepen laat zien hoe de verschillende rollen binnen het team zijn verdeeld. Dit kan ouders helpen te begrijpen welke soorten ondersteuning en begeleiding hun kinderen kunnen verwachten.

Deze school
Onderwijzend personeel (63.6%)
Direct ondersteunend personeel (27.3%)
Indirect ondersteunend personeel (0%)
Management (9.1%)

Vakleerkrachten op deze school

Hieronder vind je een overzicht van de vakgebieden waarvoor Openbare Basisschool Rietendak gespecialiseerde vakleerkrachten heeft. Deze professionals bieden gespecialiseerde ondersteuning en expertise binnen verschillende vakgebieden.

Beschikbare vakgebieden:

Spel en beweging / bewegingsonderwijs

Vervanging op Basisschool Rietendak: Altijd een Plan B

Bij Openbare Basisschool Rietendak zorgen we voor continuïteit in het onderwijs, zelfs bij onverwachte afwezigheid van leerkrachten. We maken hiervoor gebruik van PON, een gespecialiseerde invalpool voor het primair onderwijs. Onze directie zet zich actief in om bij ziekte of verlof snel een bevoegde en gekwalificeerde vervanger te vinden. Mocht dit onverhoopt niet direct lukken, dan zoeken we creatieve oplossingen om de lessen zo goed mogelijk te laten doorgaan. Het naar huis sturen van een groep is een uiterste redmiddel en gebeurt alleen in zeldzame gevallen. Ouders worden te allen tijde proactief geïnformeerd over eventuele wijzigingen of de inzet van een vervangende leerkracht. Elke groep beschikt over een uitgebreide klassenmap met daarin het weekrooster en gedetailleerd lesmateriaal. Hierdoor ondervindt het leerprogramma minimale onderbrekingen en blijft de kwaliteit van het onderwijs gewaarborgd.

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Hoe werken wij? We streven er in ons onderwijs naar, dat er voor elk kind wat te leren valt op zijn of haar niveau. Verschillen tussen kinderen en respect voor elkaar worden gezien als uitgangspunt voor leren. Onze kinderen wordt geleerd om een mening te vormen, waarbij het standpunt van de ander als waardevol moet worden beschouwd. Het is belangrijk dat kinderen op school op hun gemak zijn en zich veilig voelen.

Groeperingsvormen

Leerstofjaarklassen
Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 1 en 2

Leerjaar 3 t/m 8

Deskundige Ondersteuning voor Elke Leerling op Basisschool Rietendak

4

Taal en Rekenen: Ontwikkeling en Succes

Beschikbare specialisten:

Taalspecialist
Logopedist
Kwaliteitscoördinator
Gedragsspecialist

Toelichting van de school:

Op Basisschool Rietendak zetten we in op effectief taal- en rekenonderwijs met de methode Expliciete Directe Instructie (EDI). Elke les wordt zorgvuldig afgestemd op de individuele leerbehoeften. Leerlingen worden ingedeeld in niveaugroepen, maar de leerkracht observeert continu om direct in te spelen op wat een kind nodig heeft. Dit flexibele model zorgt ervoor dat zowel leerlingen die extra ondersteuning zoeken als leerlingen die vooruitstrevend zijn, optimaal worden uitgedaagd. Wisbordjes bieden directe feedback aan de leerkracht over het begrip van de lesstof. Ons thematisch onderwijs met rijke teksten en een breed taalaanbod creëert een contextrijke leeromgeving. Dit stimuleert begrip, vergroot de woordenschat en bevordert taalontwikkeling. Leerlingen met een taalachterstand ontvangen intensieve begeleiding, waarbij ook aandacht is voor de thuistaal en actieve ouderbetrokkenheid. Onze taalspecialisten, Marielle Slats en Jolanda uit den Boogaard, zijn uw aanspreekpunten voor taalonderwijs. Zij blijven het team scholen over de nieuwste ontwikkelingen en verbeteren continu ons taalonderwijs. Marielle Slats is tevens onze kwaliteitscoördinator en werkt drie dagen per week op school.

3

Sociaal-Emotionele Ontwikkeling en Welzijn

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Brugfunctionaris
Kwaliteitscoördinator

Toelichting van de school:

Voor een optimale sociaal-emotionele ontwikkeling van onze leerlingen, staat onze gedragsspecialist, Monique Kraayenhof, klaar. Monique voert individuele gesprekken met leerlingen die behoefte hebben aan ondersteuning bij hun sociaal-emotionele groei. Daarnaast coacht zij leerkrachten en voert zij lesbezoeken uit, specifiek gericht op de implementatie van De Kanjertraining. Haar expertise is één dag per week beschikbaar voor onze school.

3

Gedrag, Werkhouding en Taakaanpak: Een Veilige Basis

Beschikbare specialisten:

Gedragsspecialist
Brugfunctionaris
Kwaliteitscoördinator

Toelichting van de school:

Basisschool Rietendak hanteert De Kanjertraining, een bewezen methode die leerlingen helpt om respectvol en zelfverzekerd met elkaar om te gaan. Als gecertificeerde Kanjerschool waarborgen we een positief en veilig schoolklimaat. Door continue professionalisering en implementatie in het dagelijks handelen van ons team, wordt de Kanjertraining effectief ingezet. We bieden maatwerk voor leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben op het gebied van gedrag en volgen hun sociaal-emotionele ontwikkeling nauwgezet. Leerplein055 streeft naar een omgeving zonder pesten, intimidatie of ander ongewenst gedrag. Een veilig leerklimaat is wettelijk verplicht en een kernwaarde van onze stichting. Ons preventiebeleid is integraal en omvat: Primaire Preventie: Een sterke schoolcultuur met duidelijke regels en trainingen om uitval te voorkomen. Secundaire Preventie: Vroege signalering van risico's en directe bespreking volgens de geldende meldcode. Tertiaire Preventie: Beperken van gevolgen en voorkomen van herhaling bij bestaande problemen, met zorgvuldige analyse en communicatie. Kindermishandeling en huiselijk geweld: Onze leerkrachten zijn getraind in het signaleren van kindermishandeling, conform de wettelijke meldcode. Bij signalen gaan we in gesprek met ouders en, indien nodig, met externe hulpverlening.

1

Motorische en Lichamelijke Ontwikkeling: Sportief en Gezond

Beschikbare specialisten:

Vakdocent gymnastiek

Toelichting van de school:

Op Basisschool Rietendak stimuleren we de motorische en lichamelijke ontwikkeling van alle leerlingen. Kleuters genieten één keer per week van gymles in ons speellokaal, gegeven door een gespecialiseerde vakdocent. Groepen 3 tot en met 8 volgen twee wekelijkse gymlessen, eveneens verzorgd door vakdocenten. De groepsleerkrachten geven ook gymles, waarbij ze bevoegd zijn. Veiligheid en hygiëne staan voorop tijdens de gymlessen. Leerlingen dragen geschikte sportkleding en gymschoenen (met niet-afgevende zolen) om blessures en schade aan de vloer te voorkomen. Lange haren worden vastgebonden en sieraden zijn niet toegestaan tijdens de les. Onze '2+1+2'-aanpak biedt twee uur gymles van een vakdocent, één uur 'energizers' in de klas en twee keer een uur buitenschools sportaanbod na schooltijd. Dit alles draagt bij aan een actieve levensstijl. Als trotse bezitter van het certificaat 'Gezonde School' (sport en bewegen, behaald in 2025) zetten we ons actief in voor de motoriek en het bewegingsonderwijs. Diverse zones voor buitenspel verrijken het dagelijkse aanbod.

0

Medische Handelingen en Persoonlijke Verzorging: Samenwerking

Beschikbare specialisten:

Toelichting van de school:

Wij streven naar een inclusieve omgeving waarin elk kind welkom is, met aandacht voor passend onderwijs. Onze school beschikt over diverse faciliteiten zoals een invalidetoilet, gespreksruimtes en een speellokaal om ondersteuning op maat te bieden. We onderzoeken continu mogelijkheden om eventuele belemmeringen weg te nemen en ons te richten op wat wél kan. Belangrijk om te weten is dat het personeel van Leerplein055 geen medische handelingen mag verrichten of medicatie mag toedienen. Wij denken echter graag met u mee over de juiste medische hulp voor uw kind op school. De uiteindelijke verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de ouders of verzorgers. Leerplein055 hanteert een protocol voor omgang met ziekte, medicijngebruik en medische handelingen. Dit protocol is opvraagbaar via school en beschrijft hoe wij situaties zorgvuldig en veilig begeleiden.

Overzicht ondersteuning

5
Ondersteuningsgebieden
11
Totaal specialisten
11
Unieke specialismen

Extra mogelijkheden op deze school

Bibliotheek
Speellokaal

Optimale Ondersteuning voor Elke Leerling bij Basisschool Rietendak

Ons Toegewijde Ondersteuningsbeleid Verklaard

Bij Openbare Basisschool Rietendak, gelegen aan de Zilverweg 29 in Apeldoorn, staat de individuele ontwikkeling van uw kind centraal. Ons onderwijsaanbod is afgestemd op de unieke talenten en mogelijkheden van elke leerling. We hanteren een proactieve, resultaatgerichte aanpak om leeruitdagingen te signaleren en te overwinnen, en om sterke punten te stimuleren. Ons onderwijsondersteuningsbeleid, gedetailleerd in ons Handboek Onderwijs Ondersteuning, is zowel handelingsgericht als planmatig. Door continue monitoring van de voortgang van leerlingen, creëren we een leeromgeving waarin elk kind kan excelleren. Leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften ontvangen bij ons de nodige begeleiding, indien mogelijk binnen de vertrouwde omgeving van hun eigen klas. We werken hierin nauw samen met het samenwerkingsverband passend onderwijs, dat zorgt voor een compleet ondersteuningsaanbod in de regio Apeldoorn. Passend Onderwijs: Een Recht voor Elk Kind Passend onderwijs is een fundamenteel recht voor ieder kind. Bij Rietendak ligt de focus op de onderwijsbehoeften van uw kind. Leerlingen die extra begeleiding nodig hebben, bijvoorbeeld bij leer- of gedragsproblemen, ontvangen naast de reguliere ondersteuning gespecialiseerde hulp. Waar nodig schakelen we externe expertise in om de best mogelijke ondersteuning te garanderen. Zo zorgen wij ervoor dat alle 120 leerlingen van Basisschool Rietendak zich veilig en optimaal kunnen ontwikkelen. Ons doel is een leeromgeving te bieden waar elk kind kan groeien en zijn of haar potentieel volledig benut. Schoolondersteuningsprofiel (SOP) 2025-2026 Vanaf het schooljaar 2025-2026 voldoen wij aan de nieuwe wettelijke richtlijnen met ons vernieuwde Schoolondersteuningsprofiel (SOP). Dit profiel, een integraal onderdeel van onze schoolgids, beschrijft gedetailleerd de extra ondersteuning die wij bieden aan leerlingen met specifieke behoeften en hoe deze is georganiseerd. Het SOP is ontwikkeld in lijn met ons schoolplan en wordt periodiek, in samenwerking met ons toegewijde team en bestuur, door de directie geactualiseerd. De Medezeggenschapsraad (MR) wordt tevens geraadpleegd voor advies. Dit waarborgt dat ons ondersteuningsaanbod altijd actueel en effectief is. Aandacht voor Meer- en Hoogbegaafdheid bij Rietendak IKC Rietendak besteedt bijzondere aandacht aan de ontwikkeling van meer- en hoogbegaafde leerlingen. Ons team heeft zich in het schooljaar 2024-2025 verder gespecialiseerd in het herkennen van hoogbegaafdheid en het aanbieden van uitdagende leeractiviteiten. De leerkrachten van Rietendak volgen de ontwikkeling van elke leerling nauwgezet. Vroegtijdige signalering van meer- of hoogbegaafdheid leidt tot het aanbieden van verrijkingsmateriaal binnen de klas. Individuele leertrajecten worden opgesteld in samenspraak met ouders, de intern begeleider en eventuele externe specialisten. Ons streven is om alle 120 leerlingen continu uit te dagen en hun unieke talenten te laten bloeien. Vanaf groep 5 is deelname aan groep 9, een bovenschoolse voorziening voor meer- en hoogbegaafde kinderen, mogelijk. Aanmelding verloopt via onze kwaliteitscoördinator. Samenwerken voor een Gezonde Groei in Apeldoorn: Het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) Voor alle vragen rondom opvoeden, opgroeien en de gezondheid van uw kind in Apeldoorn, biedt het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) ondersteuning op maat. Met vier locaties verspreid over de stad is er altijd een CJG-punt in uw buurt. U kunt vrijblijvend langskomen voor informatie en advies, of telefonisch contact opnemen. De professionals van het CJG helpen u graag verder, eventueel door u door te verwijzen naar de juiste hulpverlenende instanties. CJG-medewerkers zijn ook regelmatig op school aanwezig, waar bijvoorbeeld een jeugdverpleegkundige een inloopspreekuur houdt. Gezondheidslessen op maat kunnen door een doktersassistente van het CJG worden verzorgd. Monitoring van de Gezondheid en Ontwikkeling van uw Kind Het CJG volgt de ontwikkeling van uw kind gedurende de basisschoolperiode. Naast het consultatiebureaubezoek bij de jeugdverpleegkundige en jeugdarts, worden uw kinderen op vijf- en elfjarige leeftijd uitgenodigd voor een controle bij het CJG. Voor de afspraak op vijfjarige leeftijd ontvangt u een uitnodiging en vragenlijsten die u digitaal kunt invullen via Mijn Kinddossier. Tijdens dit bezoek worden groei, ontwikkeling en gezondheid besproken, inclusief een oog- en gehoortest. Uw vragen en zorgen zijn hierbij het belangrijkst. Indien nodig plannen we vervolgafspraken met specialisten. Rond het elfde levensjaar vindt een tweede uitgebreide controle plaats, waarbij we ook aandacht besteden aan de veranderingen tijdens de puberteit. Vaccinaties door het CJG Het CJG verzorgt de door het RIVM aanbevolen vaccinaties. Uw kind ontvangt een uitnodiging voor de DKT-vaccinatie rond de leeftijd van vijf jaar en voor de HPV-vaccinatie (twee prikken) rond tienjarige leeftijd. Meer informatie over vaccinaties is beschikbaar op: https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/vaccinatieschema Het Kernteam: Collaboratieve Ondersteuning Bij zorgen over uw kind, of als de leerkracht zorgen heeft, kan via de intern begeleider (IB’er) advies worden ingewonnen bij het kernteam. Dit multidisciplinaire team, met onder andere een jeugdverpleegkundige, kijkt samen met u en uw kind naar verschillende aspecten van ontwikkeling. Na een gezamenlijke bespreking worden de benodigde adviezen, hulp, ondersteuning of zorg geïnitieerd. Voor contact met het CJG, kunt u mailen naar info@cjgapeldoorn.nl, bellen naar (055) 357 88 75 (dagelijks bereikbaar van 8.30-17.00 uur), of bezoek onze website www.cjgapeldoorn.nl en volg ons op www.facebook.com/CJGapeldoorn. Toekomstvisie: Versterking van Extra Ondersteuning Basisschool Rietendak blijft zich inzetten voor optimale begeleiding van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften, primair binnen de eigen klas. We streven naar een verdere versterking van de samenwerking met de brugfunctionaris en het samenwerkingsverband passend onderwijs. Dit alles om te garanderen dat elke leerling de ondersteuning ontvangt die hij of zij verdient voor een succesvolle schoolloopbaan.

Het team

Er zijn momenteel geen specifieke gegevens beschikbaar over het team.

Kwaliteitszorg en Schoolplan: Focus op Onderwijsontwikkeling

Wat zijn de doelstellingen van ons schoolplan voor basisonderwijs?

Ons vierjaarlijkse schoolplan is een dynamisch document dat de kernwaarden en ontwikkelingsrichting van Openbare Basisschool Rietendak weerspiegelt. Dit plan is nauw afgestemd op het Koersplan 2024-2027 van Leerplein055, waarmee we onze ambities vertalen naar concrete schooldoelen. Jaarlijks stellen we een gedetailleerd schooljaarplan op, waarin de ambities voor dat specifieke jaar worden uitgewerkt en geëvalueerd. Dit zorgt voor continue verbetering en gerichte ontwikkeling. Voor het komende schooljaar focussen we op cruciale gebieden zoals het versterken van reken- en taalonderwijs, het borgen van sociaal-emotionele groei en het verhogen van onderwijsresultaten. Ook digitale geletterdheid, coöperatief leren, en de begeleiding van meer- en hoogbegaafde leerlingen staan centraal. Daarnaast investeren we in de persoonlijke leiderschapskwaliteiten van ons team om de algehele onderwijskwaliteit te waarborgen.

Hoe realiseert Basisschool Rietendak haar onderwijsdoelen?

Onze school hanteert een integrale aanpak, waarbij samenwerking, evaluatie en continue verbetering de drijvende krachten zijn. Onze toegewijde leerkrachten en ondersteunend personeel creëren samen een veilige en stimulerende leeromgeving, zodat elke leerling zijn of haar volledige potentieel kan bereiken. Regelmatige evaluatiemomenten en open communicatie met ouders zijn essentieel voor het succesvol behalen van onze onderwijsdoelen. We streven naar concrete en haalbare resultaten door middel van een gestructureerde aanpak. Om onze doelstellingen te realiseren, zetten we diverse effectieve methoden in. Dit omvat deelname aan de 'Stichting Leerkracht'-initiatieven, het faciliteren van lesbezoeken door specialisten en schoolleiders, en het voeren van leerlinggesprekken. We monitoren continu het didactisch en pedagogisch handelen en verdiepen onze analyses om het onderwijs op Basisschool Rietendak naar een hoger niveau te tillen.

Welke methodiek gebruikt de school voor teamontwikkeling en onderwijsverbetering?

Basisschool Rietendak maakt gebruik van de bewezen werkwijze van de 'Stichting Leerkracht'. Deze methode is specifiek ontworpen om het volledige team te betrekken bij de ontwikkeling van de school. Leerkrachten werken gezamenlijk aan het formuleren van doelen en het implementeren van acties om het onderwijs continu te verbeteren. Daarnaast stimuleren we een cultuur van gedeelde expertise door leerkrachten bij elkaar op lesbezoek te laten gaan. Dit bevordert het leren van elkaar en het evalueren van de effectiviteit van specifieke interventies. Deze gezamenlijke ontwikkelsprints, gericht op onderwerpen als taal, rekenen of sociaal-emotionele ontwikkeling, culmineren in borgingsdocumenten. Deze documenten zorgen ervoor dat alle teamleden op de hoogte zijn van de gemaakte afspraken en de voortgang van onze onderwijsverbeteringen.

Optimale Start: Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) bij Basisschool Rietendak

Toelichting van de school

Openbare Basisschool Rietendak biedt een naadloze overgang van peuteropvang naar basisschool met ons uitgebreide aanbod voor het jonge kind. Onze peuterspeelzaal, 'De Heezehummels', is gevestigd in hetzelfde gebouw als onze school. Dit zorgt voor een natuurlijke doorstroming en een vertrouwde omgeving. Leidsters en leerkrachten werken nauw samen en organiseren regelmatig gezamenlijke activiteiten. Deze samenwerking, gericht op Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE), bereidt peuters spelenderwijs voor op de basisschool. Door gezamenlijke uitstapjes, zoals naar de kinderboerderij, en gezamenlijke momenten zoals fruit eten, wennen peuters aan de schoolse omgeving, de leerkrachten en de dagelijkse routine. Dit verkleint de stap naar groep 1 aanzienlijk en creëert een veilige en stimulerende leeromgeving. We werken samen met Doomijn Kinderopvang, die een verrijkende en liefdevolle omgeving biedt waar kinderen kunnen ontdekken, leren en zichzelf kunnen zijn. Doomijn gelooft in de kracht van spel, natuurbeleving en het maken van fouten als leermomenten. Hun pedagogische visie sluit perfect aan bij onze school, met een focus op de individuele ontwikkeling van elk kind en een sterke betrokkenheid van ouders.

Veelgestelde vragen

Welk speciaal aanbod heeft Basisschool Rietendak voor jonge kinderen?

Basisschool Rietendak biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen, waaronder Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en een geïntegreerde peuteropvang. Deze initiatieven zijn ontworpen om de ontwikkeling van jonge kinderen te stimuleren en een soepele overgang naar de basisschool te garanderen.

Basisschool Rietendak biedt gespecialiseerde programma's voor jonge kinderen, waaronder Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) en een geïntegreerde peuteropvang. Deze initiatieven zijn ontworpen om de ontwikkeling van jonge kinderen te stimuleren en een soepele overgang naar de basisschool te garanderen.

Voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en peuteropvang
Geïntegreerd kindcentrum

Met welke partners werkt Basisschool Rietendak samen voor het jonge kind programma?

Onze school werkt nauw samen met gerenommeerde partners om het beste aanbod voor jonge kinderen te garanderen. Dit omvat een sterke samenwerking met Doomijn Kinderopvang en Peuterspeelzaal De Heezehummels, die beide bijdragen aan een rijke en stimulerende leeromgeving.

Onze school werkt nauw samen met gerenommeerde partners om het beste aanbod voor jonge kinderen te garanderen. Dit omvat een sterke samenwerking met Doomijn Kinderopvang en Peuterspeelzaal De Heezehummels, die beide bijdragen aan een rijke en stimulerende leeromgeving.

Team | Openbare Basisschool Rietendak in Apeldoorn | [2025] Schoolregister